Sab t gaat beter met Keano, hij heeft geen koorts meer alleen zit hij nog best veel aan zijn oren, maar we moeten nog ff door druppelen dus...hij heeft afgelopen nacht wel doorgeslapen gelukkig
Tnx Naat, ja gisteren getest. 2 dagen voor nod. Morgen is nod, maar die banner gast automatisch uit van een cyclus van 28 dagen.
Dat was toch ook de afspraak Naat?? ja had wel zi'n vermoeden. Last van een zeurderig gevoel en liet alles uit mijn handen vallen. Volgens Bietje is het een tweeling, haha.
Ja dat was zeker de afspraak dit keer hahaha Oké, dus een tweeling, geweldig toch! Het belangrijkste is dat de baby('s) gezond zijn.
Ooooooooooooooooooooh wat geweldig!!! gefeliciteerd!! Een brusje hahaha..... of een zoertje natuurlijk, kan ook....
Oh enne mocht je een tweeling te druk vinden mag je er ook 1 aan mij geven hoor, hoef ik niet meer zoveel moeite te doen
Valt wel mee hoor een tweeling druk hahaha en ik kan het weten. Al moet ik er wel bij vermelden dat het scheelt dat M en L al zo groot zijn!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa even stuiteren met mn smartphone...-....... Sabje wat een nieuws!! Wauw zeg, gefeliciteerd. Oh zo spannend! heerlijk xxxx
hahaha, enne super, je hebt ook nog mail. Hoe toepasselijk,eigenlijk zou Jas meemoeten. (help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt)
Ik keek al op van je whats app super. Dacht huh die had toch geen smartphone?? Haha nu dus wel. Ooohhh vind het zo spannend allemaal. Ga morgen weer testen hoor.