Spannund muts!!! Die boeken zijn wel Nederlands en gratis, wel illegaal natuurlijk, maar dat maakt het juist leuk haha. Wil je 8 Jan wel vertellen hoe dat moet hoor. Goed zo Kris, door de grond zakken, maar wel eerst door de stront en modder dan hè!! Gelukkig, heel knap dat je positief blijft, de beste manier lijkt me. Het heeft geen zin om achteruit te kijken. Dat stoppen met roken is iets waar je ff doorheen moet... Ik vind het heerlijk om niet meer te roken. Beloof niet dat ik het nooit meer doe, want ik ken ook mijn valkuilen. En 1 Jan je nod zou wel een heel goed begin zijn hè! En van muts dan op de 8e zou ook bijzonder zijn ( vergeten we iig niet dan)
Bietje Hoe ben jij gestopt met roken? Met hulpmiddelen? Vind het echt zo knap dat je bent gestopt. Heb je tips????
Nee zonder eigenlijk. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet zoals bijv Mark al vanaf mijn 14 e rook. Ik ben meer een af en aan roker. Op de een of andere manier kan bij mij de knop om. Dan vind ik het net als jij stinken, ongezond en duur. Ook vind ik het voor mijn kinderen een beter voorbeeld als we niet roken. Je houdt trouwens ook een tijd over joh! In het begin vind ik dat altijd het moeilijkst want wat doe je met die tijd... Maar nu heb ik daatr geen erg meer in.
jaja... maar ben dan zoooo nieuwsgierig dat ik wil weten wie het is... met oog op mijn verleden natuurlijk
Mutz kijk de achste dan maar uit dat je ineens je I-pad niet kwijt bent Mijn mannetje wilt er stiekem ook wel één. Ik zie alleen de voordelen er niet zo van, mag jij mij overtuigen. Dacht eerst ook zo over de i-phone, maar men wat is dat ding handig. Gelukkig: Succes met je goede voornemen. Goed van je dat je weer een poging doet en het gaat vast lukken!! Super: Gefeliciteerd! Gewoon nul fouten, bikkel. Nu het steeds beter gaat met Nick zal je zien hoe snel jij je ook beter gaat voelen en dan nog het beste....... je bent dit gevoel van onmacht en verdriet snel vergeten, want de tijd die je tegemoet gaat met een hele vrolijke en makkelijke Nick is zo leuk. Zo was ik alweer vergeten dat Tim ook helemaal niet alleen kon spelen in de box (thanx vor de reminder) Vandaag gaat Edwin verder met het slopen van de badkamer.Hou mijn hart vast want de muur die grenst aan Tim zijn kamer is aan het scheuren, baal baal baal. En ik ga de vakantie uitzoeken, holeeee dat is het betere werk. Bi: wat leuk dat je hier weer zo vaak bent!!!!!
Haha..nieuwsgierige aagjes..tosti ijzer, leest inderdaad heel vaak mee. Heb haar/hem geprobeerd te zoeken, maar heeft geen berichten nog geplaatst denk ik, dus niet te vinden. Ik heb wel een vermoeden wie het is...Laat het jullie de 8ste weten.. Smits...ohw balen van die muur inderdaad. Hier scheuren de muren ook, komt denk ik doordat we de wasmachine naar zolder hebben verplaatst en dat ding centrifugeert als een malle joh, haha. Veel plezier met het uitzoeken van de vakantie. Wij gaan waarschijnlijk van de zomer naar Bosnie, maar dat hoeven we niet te boeken ofzo en wie weet wat er allemaal nog tussen komt. Ach zitten we er in ieder geval ook niet aan vast. Mirza heeft uit uitslapen ontdekt, ohw wat heerlijk zeg. Hij is de hele vakantie op zijn vroegst om half negen wakker.
Ola..hier ben ik weer. Heb even een vraagje aan Jojo, Nathalie, Smits en Bietje als ze het nog weet, haha. Wat was jullie voedingsschema met 6 maanden? Wij hebben er wel een ritme in, maar volgens mij moet er op een gegeven moment een fles af toch? Mirza krijgt nu zijn laatste fles vaak om 23.00 uur is dit niet te laat?? Het gaat nu zo 8.30 uur fles 200ml slapen 11.00 uur fruithap (half potje van 6 maanden) 13.30 uur fles 200 ml slapen 16.30 uur groente hap (nog die van 4 maanden, die ander gaat hij van spugen) 18.30 uur fles 200 ml slapen 23.00 uur papfles
Zo sab dat is lekker. Wil je aan Mirza vragen of hij Tim kan uitleggen hoe hij dat moet doen. Hier is het standaard 06.30 uur en als we geluk hebben slaapt Tim nog een uurtje na de papfles. Als je het zo zegt krijg ik een groot vermoeden wie onze gast is
Zo Sab moet even goed denken hoor (het is tenslotte al 2 maandan geleden). Als ik het mij goed herinner zijn we gestopt met de avondfles (18.30 uur) op het moment dat Tim 200 gram groenten ging eten en een een toetje kreeg. Onee wacht we hebben de fles vervangen voor yoghurt (100 gram). Geef je trouwens 's ochtends geen papfles?
200 gram groente redt Mirza nog niet. Hadden laatste de hapjes van 6 maanden gegeven, maar toen ging hij heel erg overgeven, dus ik denk dat die nog even te zwaar voor hem zijn. 's morgens nog geen papfles, wel de laatste fles. Ik dacht dat ze er maar 1 op een dag mochten?
Haha, Mutz, boons, die houden we erin. Zeggeh, hebbie ook zo last van je booonuuh??? Whahahahaha Maar nu even serieus: je nod 8 januari. Dat is wel goed gemikt. Ik kan me voorstellen dat het voor je man nou ook wel moeilijk is. Hij is natuurlijk ook niet van steen. Dit soort dingen brengt je als het goed is, dichter bij elkaar. Niet altijd makkelijk. Maar dat merkte ik ook. Gelukkig, goed om je te horen. Fijn dat de rust wedergekeerd is. Lijkt me wel heftig in een relatie om te moeten zeggen dat jij alleen de sleutel van de brievenbus hebt. Omdat het ook een vertrouwenskwestie is denk ik en een soort gelijkwaardigheid? De eerste dus je nod... We gaan hem onthouden! Smits, hatsee, de muur eruit.. Ben benieuwd hoe voorspoedig de verbouwing gaat..Zit de scheur alleen in die muur of ook aan de buitenkant. Ik bedoel, is het verzakking van het huis of een kwetsbaar dun binnenmuurtje, niet dragend enzo... Sab, heerlijk hee, dat uitslapen. Hopelijk blijft hij dat lang doen! Oh, alles met een 6 of vroeger, moet er nog niet aan denken hahah. Van die ritmes word ik voor alsnog vaak wat recalcitrant van. Op het CB wordt daar soms zo spastisch over gedaan terwijl ik soms ook denk, het is maar net waar je kindje behoefte aan heeft? Als het goed groeit enzo en zich goed ontwikkelt....Zie ik bij mijn zus ook. Die wijkt er rustig vanaf omdat mijn nichtje nog graag een flesje heeft... Bietje, gezellig dat je er weer vaak bent! Dus jij bent zo'n leesmonster. Ik moet er altijd even tijd voor maken. Knap dat je dat zo van een schermpje doet. Ik ben te conservatief denk ik.. I'll stick to a book. Leeft Naat eigenlijk nog? Al een tijdje niet voorbij zien fietsen. Kris, goed zo, laat hem toch lekker zitten. Niets geen energie waard. Alweer wat blijer? En jij weet als enige of je de juiste aan de haak hebt geslagen. Zo'n oelewappert niet. Thanks trouwens voor je lieve sms. Manon alles goed? Lekker aan het genieten? Wanneer heb je de eerstvolgende afspraak? Had je die combitest nou al gedaan? Loes, een betere nacht gehad? Hoe is het met de kleine en de krampjes? @ hier, ff lekker laptoppen. Ben aan het kijken naar vakantie's net als Smits. Gaan met een grote groep vrienden. Allemaal alto's hahaha. Echt super leuk. Ben helemaal lyrisch. Een deel van die vrienden komen met oud&nieuw bij ons. Vriendlief moet werken tot s'nachts dus die schuift in het nieuwe jaar.... Zal zo eens een echo inscannen en een nieuwe foto in mijn album plaatsen. Maak ze zelf want P is niet zo goed in mij goed op de plaat zetten. Pakt vaak wat negatief uit. Hahaha. We zitten trouwens te denken over een geregistreerd partnerschap. Gewoon zonder mensen erbij en twee getuigen. Zodat we wel aan elkaar gekoppeld zijn. Sab, dat deed jij toch ook omdat je dan ooit nog eens kunt trouwen met poespas, feest enz. Of juist omdat je dat niet wou.... Weet het niet meer, Hmmm drie actieve gebruikers maar ik zie alleen mijzelf.... knock knock who's there???????????? Uhhhhhhtttttt ( gekraak van de deur)
Haha..Julesz..moet gewoon weer lachen om het einde van je bericht. Ja wij deden ook geregistreerd partnerschap om later nog eens te trouwen met een big party. Op deze manier was ook alles meteen geregeld voor de kleine, alleen het erkennen moet je nog doen dan..nou ja P dan, dat hij van jou is, is wel duidelijk, haha.. Jullie komen toch ook de 8ste??
Heerlijk vooruitzicht altijd he julesz! Vakantie regelen. Waar gaat de reis heen en wanneer? Lekker op pad met dikke buik hihi. Hoe is het eigenlijk met Manon, tijd niets gepost!! Wat betreft het lezen van een schermpje, ik doe wel zo stoer maar het was voor mij ook voor het eerst hoor. Haalde nog altijd trouw mijn boeken bij de bieb of kocht in. Het valt erg mee moet ik zeggen en het vooruitzicht dat ik nog heel veel boeken op het apparaat heb staan, vind ik wel heul erg leuk. @Sab; tevreden?