Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Haha bi! Morgen mn rooster ff printen en dan vul ik hem in!

2. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is goedddddddd! Vind het ook heel spannend, maar ook superleuk. Oh enne Sab ik mocht het niet aan Mika en lynn vertellen, maar ik heb het wel aan Kate en Joan verteld hahahaha...gezegd dat ze er een nichtje bij krijgen en dat ze dan niet meer de jongste zijn hihi...
    Mark hoorde ons gewoon praten in de keuken, whahahah dat fluisteren van ons stelt ook niks voor.Geen idee of Mika iets door heeft gehad. Het is dat hij Joan op schoot had, anders was hij naar de keuken toe gekomen denk ik.

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Mika was geluidjes aan het maken dus denk het niet hoor. En sorry, maar het wordt wederom een jongetje?? Snelzaad waren toch jongetjes?? Haha

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Oei als Kate en Joan nu maar goed geheimpjes kunnen bewaren....

enne dit keer wordt het natuurlijk een meisje!!

5. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet ik niet meer precies eigenlijk. Maar als het er wel twee zijn, dan ga ik voor een jongetje en een meisje. Maar volgens mij is de erfelijkheid alleen zo als het aan de kant van de vrouw zit. En nee, mijn tweeling geldt in dat geval niet mee he.

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    dacht dat alleen tweeeiige tweelingen erfelijk waren...:(of heb ik het mis? en dan idd aan de kant van de vrouw...

7. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee hoor dat klopt, maar Jas zijn zusje en broertje zijn een tweeling vandaar

8. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    oh leuk! dus jas zijn zus heeft wel kans op een tweeling! ik had dat trouwens ook gehad als het op de natuurlijke manier had gegaan want mijn oma is er 1 van een tweeeiige tweeling. Wel wat verder weg..maar toch...

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ik krijg geen tweeling joh doe niet zo mal. Haha

10. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou wel grappig zijn toch!

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ja wel grappig, maar niet realistisch hoor. Zo onze opstandige dreumes slaapt eindelijk. Ben zo dol op sprongetjes, whahaha.

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Wat een nieuwtje... zag het ook gelijk hoor... Haha... heerlijk on dan snel te appen...

Nu wil ik helemaal... Maar mijn geduld wordt ooit ook beloofd..

Ps... sabine jij krijgt een meisje :p

13. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    uuuuh Kris, je bent een beetje harrie in de warrie hoor, wie is Sabine hahahahaha En tuurlijk komt jouw tijd ook nog wel!!

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Hey zo denken sommige collega's ook dat ik heet. Mmm rare zin, haha.

15. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    En Sab nog getest vanmorgen?

16. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Sab: Ook hier een felicitatie voor jou en Jas. Was gister behoorlijk druk, dus kon niet steeds reageren via whats ap, maarrrr dat maakt de vreugde om jouw zwangerschap niet minder.

Stel he, stel dat je een tweeling krijgt dan heeft je ma het wel heel druk om de oppas dagen (of zijn Kate en Joan op een andere dag bij je ma). Kan ze gelijk een creche beginnen.

Ben echt super blij voor jullie en ben zoooo benieuwd hoe je deze zwabgerschap gaat ervaren.

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Nou bi.... Tis gewoon de t9 die er sabine van maakt.. het is natuurlijk gewoon sab...

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Waaaah, stuiterstand!! GEFELICITEERD!! Super geweldig leuk!

Ik dacht laat ook eens wat van me horen, krijg je dit nieuws! Leuk leuk!

Niet dat ik veel te melden had hoor, zomaar weer eens een 'hallo, hier gaat alles nog prima' berichtje. De kleine schop niet meer, maar schuift meer door mijn buik. Soms wat vervelend langs mijn ribben, maar ik vind het wel gezellig. Lichamelijk wordt het wel iets zwaarder, mijn liezen gaan pijn doen bij veel beweging. Oplossing: zo weinig mogelijk bewegen :D Nog twee slaapdienstjes en dan zit het erop. Is maar goed ook hoor, is toch wel wat zwaarder dan achter een bureau...
    Heb sinds een week weer een auto! Ben zo blij! Het is ook best een grote geworden, een Citroen Xsara Picasso, donker blauw. Vind hem erg gaaf en de kleine (incl. neef en nicht, haha) kunnen erin.
    Verder zijn we weer wat drukker met het huis. Morgen kijkdag met de binnenmuren. Het gaat nu wel opschieten. We moeten helaas nog zo veel en dat is niet handig als je zo zwanger bent.. Moeten nog meubels shoppen, een bed, een kinderkamer en dan heb ik het nog niet over de aankleding... Maar goed, beter nu dan straks met een mini baby.

Genoeg over mij! Hoe is het met jullie allemaal? Is de kraamvisite bij Manon al gepland Smits en Kris? Als jullie nog even wachten kan ik mee, ben ik namelijk heel lang vrij :)
    Bietje, ik ga mijn best doen om in mijn verlof (met Kris) langs te komen. Even kijken hoe mobiel ik ben en dan is het wel een goed idee dat Kris meegaat, kan zij rijden, haha!
    De andere date wordt lastig als onze mini zich later aandient. Ik hoor nog wel waar het is, hoe dichterbij hoe beter ;)

Ben het allemaal een beetje kwijt, maar zal mijn best doen:

jojo: wat een knie heb jij zeg! Is weinig van over zo te lezen. Hopelijk na de 14e weer de oude!
    Kris: leuk, leuk, dat het samenwonen bevalt. Genieten hoor en jouw tijd komt ook, vast sneller dan je denkt!
    Smits: weinig nieuws van jouw kant.. Terrasweer wordt het geloof ik niet meer... Welkom ben je (en Kris en de rest) nog steeds hoor!
    Hoe is het met je s.moeder?
    Manon: wat een heerlijke meid hebben jullie. Prachtige foto's!
    Loes: ook een heerlijk meisje. Wat een glimlach en alweer zo groot!
    Bietje: van jouw meiden geniet ik elke keer op hyves. Leuk je verjaardaguitnodiging, haha. Jammer dat ik een jaar getrouwd ben van het weekend. Ben benieuwd hoeveel mensen er komen :D
    Sab: eerst reactie was natuurlijk al voor jou. Hoe bevalt het werken weer?
    Smits: ook al een kleine niet-eter. Ach, zoals Sab zegt: gewoon aanbieden en wil hij even niet, dan niet.
    Hoe is het met je moeder?
    1979: hoe is het met jou dan?? Je bent ondertussen toch al wel met verlof?
    gelukkig: hoe is het met jou? Wanneer wordt je nu geopereerd?
    Naat: gelukkig niks ernstigs met Keano. Straks heb je er twee, zal dan ook wel nog zwaarder worden...

Heb ik iedereen weer een beetje gehad? Al ego gedaan, dus dan maar weer aan het werk. Mijn pauze schuift steeds een beetje op omdat er elke keer wel iemand binnenkomt of belt... Maar nu zit mijn pauze er echt wel op!

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Sleepy84 leest mee, ben benieuwd wie het is... Vertel!

20. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Mutz fijn om wat van je te horen! Gaat voor jou ook al opschieten. Probeer lekker rustig aan te doen alhoewel dat ook niet altijd even makkelijk is!

Hier heeft Keano vannacht voor de 2e x op rij weer doorgeslapen, joepiiii

Deel Deze Pagina