Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Sab...Gefeliciteerd, erg leuk!!!

Voor degene die ernaar vroegen...ik krijg 27 sep. de kijkoperatie.

2. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Sab JOEHOE gefeliciteerd. Ik zag meteen in je banner het brusje staan. Heel erg leuk! Ik ga denk ik toch ook weer voor een jongen voor jou. Heeft Mirza iemand om mee te ravotten.

Mutzie nu kun je inderdaad nog shoppen, zal straks wat lastiger worden.

Manon alles goed met Tessa? Geeft ze je al wat meer mogelijkheden om zelf iets te doen.

Gelukkig ik leef zo met je mee. 27 september kruipt langzaam dichterbij. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.

Hier alle okidoki. Sam trekt zich aan alles en iedereen omhoog. De poes moet het ook steeds vergelden. Die heeft geen moment meer rust met een kruipende Sam achter haar aan.

3. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Loestig wat ontwikkelen die kleintjes zich altijd zo snel hè. En de poes heeft het dus zwaar haha

Gelukkig, hopelijk krijg je nu eindelijk duidelijkheid na die kijkoperatie. Hoor je het gelijk of moet je nog wachten op de uitslagen daarvan?

En Sab had je nog getest of niet??

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Mutzie goed om te lezen dat je je zo goed voelt. Lijkt me inderdaad wel zwaar om nu ook met jullie nieuwe woning bezig te zijn. Heb je er geen last van dat je de dingen in je hoofd niet kan organiseren?? Daar had ik zo'n last van bij Mirza.
    Wat super dat je een autootje hebt. Ik ben er ook zo blij mee. Wanneer krijg je hem of heb je hem al?

Gelukkig...spannend de 27 ste. Hopelijk zijn jullie na deze operatie ook snel zwanger. Ga heel hard duimen voor je.

Loestig die kleine Sam is zich ook alweer aan het optrekken dus, wow wat gaat het toch snel allemaal zeg. Voordat we het weten zijn we gaan ze naar school. Of zoals de oudste van Bietje volgend jaar naar de middelbare.

Naat, jaaa had gisteren getest en hij was positief hoor. Heel raar maar vond het dan toch spannend om te dien, terwijl ik al twee keer positief getest had. Van de week maar even zi'n digitale kopen. Tja als je niet meer rookt, moet je toch een anderen verslaving zoeken, haha.

Manon zag op Hyves dat Tessa haar eerste knipbeurt al heeft gehad. Is er veel afgegaan?? Van wie heeft ze dat vele donkere haar eigenlijk??

Gisteren met Mirza naar het CB geweest voor zijn prikken. Meneer ging bij het neten in die bak al uit zijn dak, toen moesten we nog bij de arts naar binnen, haha. De prikken zitten er weer in, maar het oogonderzoekje en het hartje luisteren is niet gelukt.

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Handig een reactie typen op je tel. Zie dat er fouten in staan. Nou jullie snappen vast wel wat ik bedoel.

Naat wanneer ga jij eigenlijk testen??

6. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Sab altijd zo zielig he die prikken en dat meten vind Keano ook helemaal niet leuk...haha
    Fijn dat je test weer positief is! En natuurlijk blijft het testen elke keer spannend en je hebt helemaal gelijk dat je nog een digitale gaat halen, geld moet rollen;)
    Ik ben uitgegaan van cyclus van 28 dagen, dus dan is mijn nod maandag, eerder ga ik niet testen, misschien nog wel later (als het lukt hoor) want bij Keano schommelde mijn cyclus ook tussen 28 en 32 dagen ongeveer. Maar ik merk nog niet echt veel, wel had ik afgelopen zaterdagochtend wat buikklachten, of ik was toen vruchtbaar of het is misschien de innesteling geweest (als de cyclus 28 dgn is), ach we zien wel. Het is tenslotte pas ronde 1.
    Ging Mirza gister avond wel gelijk lekker slapen?

Manon heb de foto ook gezien, leuk hoor en wat een haar zeg. ben ook benieuwd van wie ze dat heeft.

Ohja en Mutz fijn van je eigen auto, nu ben je helemaal niet meer afhankelijk en kun je lekker overal naar toe en straks ook met de kleine.

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #2407 manon31, 7 sep 2011
    Laatst bewerkt: 7 sep 2011
    Gelukkig..ik zal ook aan je denken de 27e...als het goed is krijg je gelijk de uitslag die dag, ik tenminste wel. het zou denk ik wel zo fijn zijn als je dan al wat weet he...
    Hoop dat je het snel laat weten daarna.

Sab...bij Tessa zijn alleen maar wat nekhaartjes geknipt. Een klein randje is eraf..iets van 1,5 cm. Het was iedere keer zo nat van het zweet in haar nekkie dat we besloten hebben om het eraf te halen. Het was ook geen gezicht want het was net of ze een matje had hahaha...
    Hoop dat mirza niet veel last zal hebben van zijn prikken.

Loestig...zo dat dametje van jou moet je dus goed in de gaten gaan houden haha. Hier ook katten..3 stuks dus die zullen het straks ook moeten ontgelden. Ach je moet maar zo denken, als die kat niet meteen wegloopt vind hij het ook wel leuk.

Mutz...heerlijk is dat, al die vrije tijd zometeen. geniet er maar van want het kan zo voorbij zijn...you'll never know;)...
    Je gaat het wel druk krijgen zeg met ook het huis erbij pfff...haha..maar als je tijd tussendoor hebt zou het idd leuk zijn als je met Smits en Kris mee kan komen.

Naat..spannende dagen voor jou.wie weet wel eerste ronde meteen raak:). Van wie Tessa die haren heeft...mijn vriendin(de kapster) zegt dat ze echt mijn haar heeft. Ik heb ook veel haar per vierkante centimeter zeg maar. En ik had ook veel (zwart) haar toen ik geboren was maar niet zoveel al hoor. en ook Bart had veel donker haar bij geboorte maar ook niet zoveel. Volgens ons heeft ze gewoon het haar van ons alletwee tegelijk genomen:D. Tessa krijgt trouwens al blonde uitgroei. Ook dat hadden Bart en ik. Ik was binnen een half jaar blond/rood en Bart wit blond.

ehh weet het verder even niet meer..hier alles goed..ja oestig gelukkig laat Tes me wat meer doen. Haar slaapies komen op vastere tijden en zijn wat dieper. Er zit nog wel eens een moeilijke dag tussen maar ik ben al blij dat ik haar nu steeds meer doorkrijg ook. Wanneer ze wat wil enzo bedoel ik, dat scheelt ook wel. Ze heeft ook net een hele humeurige periode achter de rug, weet niet wat ze mankeerde maar pfff...nu kan ze gelukkig weer lachen en zijn de huilbuien en pruillipjes weer een stuk minder.

8. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Manon, toen Keano klein was had hij ook zwarte haartjes en nu is hij hartstikke blond hihih gek is dat hey. En hopelijk is het zo snel raak maar ga er niet vanuit hoor...

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @Sab: is idd lekker om weer een eigen auto te hebben. Deed alles nu op de scooter, maar met dit weer is dat niet grappig. Wordt er wel lui van, maar ach, dat was ik toch al, haha.
    Van dat ordenen heb ik geen last of eigenlijk wel, maar dat heeft weinig met de zwanngerschap te maken. Vind het gewoon erg moeilijk om een vloer, bank, kasten en aankleding te kiezen van een plaatje...
    Wat geweldig hè, die positieve testen haha. Zo maf, bij mij is het voor de eerste nog zo kort geleden en jij bent al weer aan de tweede! Super hoor!

@Manon: grappig dat de kleine meid al naar de kapper is geweest. Fijn dat je haar ritme een beetje leert kennen. Wat meer tijd voor jezelf dus.
    Hoe is het met de kraamvisite? Heb je dat nu allemaal een beetje gehad of eet je nog steeds beschuit met muisjes? ;)

@gelukkig: ook hier volop duimendraaien de 27e!

@Naat: Keano weer goed geslapen vannacht?

Vandaag in ons huis gekeken. Wauw, wat een grote mensen huis! Haha. Fijn om nu alles met muren te hebben gezien. Kleine aanpassingen nog nodig, maar komt goed.

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
  11. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Mutzz het maakt helemaal niet uit hoor, lekker lui zijn, je hebt helemaal gelijk! Heb je al een buikfoto in je album staan, ben wel benieuwd.
    Kleine heeft vannacht niet zo heel lekker geslapen, 2 x wakker geweest maar denk meer dat het komt door de klappende rolluiken van de harde wind.

Sab super duidelijk hoor!!!!!!!! Echt helemaal geweldig. Welke ronde was dit nu voor jou??
    Heeft Mirza nog last gehad van z'n prikjes? Ook 1 in zijn arm en 1 in zijn been toch?

Morgen zitten we vanaf 9 uur in de ochtend tot een uurtje of 1 in de middag zonder stroom ivm met een of andere controle, in heel onze wijk....pffff vind t best lang hoor 4 uur zonder elektrische tijd...ga dus lekker shoppen heb ik besloten...

Trouwens Sab welke testen heb jij dit keer gebruikt?

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Naat ben nu drie maanden gestopt met de pil, maar de eerste maand niet echt op commando geklust. Dus de tweede ronde zeg maar. Ik had testen van sensitest die dipsticks en deze is van kv die van 2 voor 5 euro en dan heb ik ook nog een digitale liggen, maar die bewaar ik voor zaterdag, hahha..

Mirza is wel iets hangeriger en slaapt wat meer (yeaaaaaaah) verder nog weinig last. Ja eentje in zijn arm en een in zijn been..oh wat vond ik het zieilig zeg...pff

13. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Manon wat heerlijk dat je Tes haar ritme leert kennen. Dat geeft je inderdaad wat meer rust en ruimte om wat voor jezelf te doen. Sam had in het begin vooral in de avond weinig ritme. Of ja, wel een ritme maar dat was niet zo fijn (huilen van 23 to 4 uur), maar na 6 weken was dat ineens helemaal omgeslagen. Dus hoop voor jou dat dat nu ook is gebeurd.

Sab zielig die prikjes. Hopelijk krijgt hij er niet teveel last van.

14. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Sab, oke die sensitest kun je die ook gewoon kopen in de winkel of kun je die alleen maar bestellen via internet? Anders haal ik het weekend wel even die van het kruitvat, zit hier vlakbij is lekker makkelijk.
    Hopelijk krijgt Mirza er niet teveel last van. Hij slaapt nu in ieder geval lekker...maar wat is het inderdaad zielig, pffff maar nu zijn we er voor een tijdje vanaf...tenminste de volgende dient zich natuurlijk ook weer aan en die heeft ook weer de prikken nodig...ach ze overleven het wel, en wij als mama's ook!

Ga lekker naar bed toe...nog even tv kijken en dan lekker slapen, ben moe pfff...en ik heb ook zo'n zin in morgenochtend (NOT)

15. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Manon: Geweldig zeg, ben je een paar weekjes oud gaat er al 1,5 cm van je haar. Heerlijk zo'n bos. Straks even de andere foto's bekijken. Samen met Kris komen gaat niet lukken (had je waarschijnlijk al begrepen). Heb je dinsdag middag (rond 14.00 uur) nog ruimte in je agenda. Of Muts als je mee wil is een week later misschien beter??

Muts: heb jou data niet meer opgezocht. Solly. Ik ga dus maar een paar data spuien en dan maar hopen dat er 1 raak is. Di 27 sept, zat 1 okt, di 4 okt of zat 8 okt. De dinsdagen moet ik dan nog even regelen met de oppas.
    Hoe het mijn s-moeder is wil ik hier niet posten. Je weet nooit wie er mee leest en om over een ander uitgebreid te praten hier zie ik niet zitten.
    Oja mooie auto hebben jullie gekocht!

Jojo: Jeetjemina wat een verhaal zeg over je knie. Krijg je een kijkoperatie? Ed heeft helaas ervaring met verrotte knieen, maarrr na oa een nieuw kruisband is alles weer apk.
    nog wat gehoord van de kijkers?

Sab: wat een duidelijke test zeg! Ja kan er niet meer omheen =>je bent harstikke zwanger!

Loestig: Wel leuk he nu de kleine meid zich zo goed kan verplaatsen.
    Poesen denken er waarschijnlijk anders over, maar dit gaat ook wel weer over.

Naat: Gaat het alweer beter met de oortjes van Keano.
    Hopelijk heb jij volgende week ook een posi test.

Kris: druk, druk, druk zeker

Bi: grappige verjaardagsvisite oproep heb jij gedaan. Ben benieuwd hoe vol je huis is zaterdag.

Hier: vandaag heerlijk gezwommen. Tim had zo veel lol. Wat is dat toch genieten als je kindje een en al glimlach is. 's Middags heerlijk de tijd gehad om dingen in huis te doen, Tim heeft namelijk 3 uur:$ geslapen. Morgen weer aan het werk en verder hapjes en taarten voorbereiden/maken voor zaterdag (sorry Bi ze komen niet jouw kant op). Wij vieren ook ons verjaardag.

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nou smits... kris heeft alweer weekend :p dussss valt mee hoor ;)

en als we niet voor a.s dinsdag gaan maar de dinsdag daarop kan ik ook mee... moeten we alleen wel vroeger middag doen want moet om half 4 op mijn werk zijn...

sab... wat een super test..

ga nu eerst de rest terug lezen en reageren.... heb alles gelezen maar niet geabsorbeerd...

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    mmm... eigenlijk niet heel veel nieuws gemist...

naat... keano al iets beter.. op naar de volgende posi test... naast die digitale van sab van dit weekend..

sab... had al een reactie net... nogmaals WAW...

Mutz... gaat opschieten als je al muren ziet... En logisch dat inrichten van een plaatje moeilijk is...

loes.... op naar de pre peuter... :p of mag Sam nog klein blijven van je??/

manon... verbaas me echt steeds over de haartjes van tessa... En wat leuk de foto's van de bruiloft nu zien voorbij komen... moeten we ook checken...

18. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Krisje ik had Sam graag klein gehouden, maar ze is al zo eigenwijs, dat ze helemaal geen baby meer is. Iedereen schat haar ook ouder, balen, maar ja. HEt gaat gewoon snel en dit is ook wel weer heel erg leuk hoor.

Sab heeft MIrza een goede nacht gehad?

Bietje en Smits veel plezier dit weekend met de verjaardagen.

1979 hoe is het eigenlijk bij jou? Het begint al aardig op te schieten, toch? Welke datum was je ook alweer uitgeteld?

19. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Kris/Manon: dinsdag 20 sep is ook oke

20. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sab: wauw wat een knal test!!!! Echt een hele mooi duidelijke, jeejjjjjjjj :)

Bi: tot morgen!!

Deel Deze Pagina