Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by BLiS, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Kris en Smits, met Keano gaat t al beter, vannacht wel weer 2 x wakker geweest en vanmiddag ook weer wat huilerig. Maar alles komt goed hoor.

Loestig, ja kleding meisjes worden groot...het gaat veel te snel maar het is wel heeeeel erg leuk hey.

Ohms Kris lekker hoor nu al weekend hebben.

Ik ben vandaag maar wezen shoppen, voor Keano alvast een wintermuts en sjaal en een stoere blouse bij de Hema, ik ook nog kleding en voor papa een mooie trui...love shopping haha

2. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Oh ik zie weer type foutjes pffff die i pad ook met dat automatisch woorden aanpassen, zo irritant. Grrrr

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Oh heerlijk Smits' lekker zwemmen. Wij gaan zaterdag weer heen.

Naat Keano dus ook een beetje aan t rommelen 's nachts. Het is natuurlijk wel weer sprongetjes tijd. En lekker geshopt, doe je goed.

Leuk trouwens die nieuwe www/tjes van pink ribbon. Lijkt wel if iedereen zwanger is. Nou zou ik natuurlijk kunnen schrijven: ik ben vier weken en verlang naar een augurk of zou dat heel erg opvallen?? Hahahaha.

4. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Hahaha Sab dat is een goeie van die augurk!!!!
    Ja, Keano ook weer aan het rommelen en idd het is weer sprongetjes tijd, nu zag ik net ook een doorkomende onder kies...al stukje door hoor maar misschien heeft hij daar ook wel last van. Ja, lekker geshopt weer, word ik altijd helemaal vrolijk van en ook van het weerbericht voor zaterdag, lekker warm weer, alleen jammer voor 1 dag.

Smits' lekker hè zwemmen met die kleintjes en daarna slapen ze lekker want dan zijn ze helemaal op.

Zo morgen nog daagje werken en dan weer 3 dagen vrij lekker hoor...en volgende weer lekker alleen dinsdag en woensdag werken want ben dan vrijdag lekker extra vrij. Donderdag is Pascal jarig dus dan kan ik vrijdag me boel opruimen oh en heb een leuk cadeau, ook gelijk voor Keano...een Liverpool trainingspak en voor Keano hetzelfde...ja voetbalmannen hè hahaha

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Heb even de memo gemist van de www'tjes... Wat houden de centimeters in?

Denk dat ie opvalt Sab, haha!

Shoppen, zou wel weer eens leuk zijn voor mezelf, maar dat doe ik dan wel weer als ik mijn oude maat pas... Pff, schrik elke keer van deweegschaal, komt dit nog goed?? Haha!

6. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Muts het is voor een goed doel meid zo moet je maar denken...
    Ik weet niet wat die centimeters inhouden hahaha ben ook wel benieuwd.

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Oh zie nu dat er naast de centimeters nog een nieuwe www actie is. Nu 'snap' ik jouw reactie ook, Sab. Is wel een leuke, alleen weet ik de betekenis van de www's nog niet... Haha.

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    mutz ik snap van beide wwwtjes en actie dingen helemaal niets..

sorry sab en super... jullie weekend begint morgen ook!! nog 1 dag werken!!

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Haha..lekker wakker nu Mutz??

Die cm is je schoenmaat met een sip smiletje ook voor pinkribbon en die met die weken en eten is je verjaardagsmaand en dag. Daar is dan weer een schemaatje van en dat moet je invullen, een heel gedoe dus...

En Mutzie ja het komt weer goed hoor met je gewicht. Een bevalling doet wonderen, hahaha..

Kris..ja echt stom joh, las je www en dacht jaloers, klik ik op reactie, zie ik dat Super dat ook geschreven heeft, haha...

10. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Hahaha Kris mijn weekend begint niet hoor! Ik heb gewoon drie avonddiensten dit weekend. Bleeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhh

11. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Super/Bi veel plezier vandaag

Naat; Jouw mannetje is dus ook de 15e jarig. Me too.
    Lekker shoppen, is ook mijn favoriete hobby alleen is mijn bankrekeing het daar helemaal niet mee eens

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    Super.... i'm very sorry

13. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Kris geniet lekker van je weekend!

Smits Whaaa toevallig dat jou mannetje ook de 15e jarig is, maar jullie vieren het morgen toch? Pascal wilde het niet verzetten dus we houden het gewoon donderdag. Heb wel al lekker gebakjes besteld mmm
    Mijn bankrekening is ook boos hoor grrrr hhahaha maar ik ben BLIJ!

Vandaag weer lekker druk op de zaak...maar gelukkig bijna weekend. Gisteravond ging ik douche en toen ontdekte ik een beetje afscheiding, bruinig...maar dat was het enige want verder niets meer te bekennen...zou het van de innesteling zijn of misschien komt er toch een ongi aan...woensdagavond had ik ook wat rommelige buik/darmen...ach we wachten maar af.

14. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Naat: mijn mannetje is niet jarig hoor, maar ikke

15. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Oeh naat spannende tijden weer zeg! Zal voor je duimen!

Smits: alles klaar voor een drukke dag? Veel plezier morgen.

Bi: wat heb je toch een mooie en lieve meiden zeg! Heerlijk weer even die inimini's! En wat zijn ze zoet :)

16. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Oh Smits jij bent jarig, ook toevallig toch;) hahaha

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    @ smits, kris en Mutz....maakt niet uit welke dinsdag wat mij betreft hoor..ik heb niks staan....

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    oh ja ff ego..zit met een megaonsteking aan mijn kies. Ik werd gister na een nacht met veel pijn, wakker met een hele dikke wang. Ziet er niet uit!! Dus weer naar de tandarts..wortelkanaalbehandeling gehad en antibiotica mee. Ook flink aan de pijnstillers, Diclofenac en paracetamol met codeine. Mijn maag heeft het hierdoor ook niet zo leuk!:( Lekker lang op bed gelegen met Tes samen en nu voor pampus op de bank..met dikke wang..

19. Loestig

Loestig Bekend lid

Mar 12, 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Hè jasses Manon, balen van die kies. Dat kun je letterlijk missen als kiespijn :D. Is dat die kies waar je tijdens je zwangerschap ook al last van had?

Smits en Naat veel plezier met de verjaardagen!

Naat spannende tijden, ik duim ook.

20. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ja Loestig..het is dezelfde,,,

Share This Page