Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Aghhh vervelend Manon hopelijk slaat de antibiotica snel aan en ben je er weer gauw vanaf.

Ik ga weekend vieren hihihihihihih lekker naar huis

2. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Zo hier een gillende dreumes op bed, in me armen ligt hij te pitten maar owee als hij in zijn bedje gelegd word...

3. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sterkte naat, hoop dat hij inmiddels in zijn bedje ligt??

4. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ja hij slaapt alweer eventjes hoor Super. Heb hem er even uit gehaald en getroost en toen weer terug in zijn bedje en geen kick gegeven. Gelukkig.

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hier ook een mannetje wat de tent bij elkaar schreeuwde. Blerk gewoon dat hij even wilde laten zien dat hij los kan lopen. Hier dus een hele trotse mama.

Oei Manon dat klinkt echt niet lekker. Hopelijk is de pijn snel minder. Kiespijn is zo verrot.

6. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jee Mirza loopt los, logisch dat je super trots bent Sab!!!
    Slaapt hij nu wel lekker?

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ja hij slaapt nu wel al hoor.

8. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ok gelukkig...ga Hollands got talent verder kijken...xxx tot morgen

9. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Manon, zat er laatst nog aan jouw horror kiesverhaal te denken en vroeg mij af hie het nu ging. Niet dus. Baallllllll Laat de medicijnen maar snel aanslaan.
    Ik kom 20 sept naar je toe? Nog een voorkeur qua tijd?

Sab: Wat een mooie gezicht he als je kindje ineens los loopt. Wat zijn ze dan ineens groot. Veel plezier morgen in het zwembad. Doe je dan eigenlijk ook les baby/peuter zwemmen?

pffff ik heb vandaag een heftige en absoluut geen leuke discussie op mijn werk achter de rug. Maandag maar eens informeren bij een jurist of ze zo ineens arbeidsvoorwaarden kunnen wijzigen.

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Wat wast op je werk smits??

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh dat klinkt niet goed Smits. Hopelijk kom je eruit met een jurist. Ja we doen aan ouder kind zwemmen maar weet niet of we gaan. Mirza was namelijk weer wakker geworden en is net weer naar bed. Hopelijk gaat hij slapen nu. Zwemmen is om 9.00 uur dus half acht eruit, weet niet of hij dat gaat trekken.

Geniet van je feestje morgen en probeer je werk uit je hoofd te zetten

12. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Auw Manon, klinkt heel erg pijnlijk! Veel beterschap ermee. Blij dat ik alleen tandsteen had vanmiddag. De tandarts, brrr...

Ben nu ook wel benieuwd hoe en watop je werk Smits. Nu inderdaad even loslaten en maandag er pas weer aan denken. Vier je dit weekend je verjaardag?
    Jammer dat ik niet mee kan naar Manon. Misschien nog eenpoging met Kris :)

Wat super dat Mirza los loopt Sab!

Fijn dat beide mannen weer slapen na het wakker-wordt-momentje.

Heelijk weekend! We zijn een jaar getrouwd morgen, dus lekker met z'n twee uit eten en taart eten, haha!
    Nu maar eens mijn bed opzoeken en morgen lekker uitslapen!

13. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Muts gefeliciteerd met je 1 jarig huwelijk.

Smits' een leuke dag vandaag en probeer je werk even uit je hoofd te zetten.

Sab en ga je nog baby zwemmen. Hier vannacht weer een wakker mannetje en ik zit nu ook al met hem beneden, gilt alles weer bij elkaar en waarom, geen idee???

Hier straks even wat boodschappen halen en dan rond 11 e naar een verjaardag. En vanmiddag maar wat leuks doen met zijn drietjes want het wordt mooi weer als het goed is. Ga nu even ontbijten met Keano

14. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    En Sab ben je nog gaan zwemmen? Wij hebben vorige week met Sam ook een proefles gehad en ze vond het heerlijk. Daarna de hele dag geslapen als een roos, dus het is voor de nachtrust erg goed :D
    En wat gaaf dat Mirza los loopt. Weer een enorme mijlpaal!

Mutzie gefliciteerd met je kartonnen huwelijk. Lekker taartjes eten vandaag.

Naat balen dat Keano zo vroeg wakker was. Waar zou hij last van hebben? Toch nog van die inentingen? Of zijn het zijn oortjes?

Smits wat is er aan de hand op je werk?

Manon is je kiespijn al wat dragelijker door de pijnstillers?

Hier alles prima, Sam heeft afgelopen 2 weken weer 2 tandjes gekregen en nu staat volgens mij nummer drie op doorkomen, dus af en toe van die onverklaarbare jammerbuien. ach ja hoe eerder ze er door zijn, hoe sneller we het gehad hebben.

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Mutz...Gefeliciteerd! Lekker genieten op zo'n bijzondere dag met zijn drietjes!

Smits...20e staat genoteerd..een tijd maakt mij ook niet uit hoor..kijk maar. Tessa heeft ondanks verwoede pogingen geen vaste slaap en eettijden..dat doet ze helemaal naar eigen inzicht en elke dag loopt anders..hihi..

Met mijn kies gaat het een stuk beter vandaag! minder pijn en de zwelling neemt af.

Kris..kwam jij nou mee de 20e? en weet je al of je de 16e meegaat? De vriend van Monique gaat ook mee dus misschien leuk als Ivo ook kan? Bart past op Tessa dus die kan niet mee tenzij we oppas hebben, maar iedereen is met vakantie dus....

Loestig..wat zielig is dat als die tandjes doorkomen..je voelt je lijkt me zo machteloos als ze daar zo'n pijn van hebben. Maarja het zijn van die dingen daar moeten ze gewoon doorheen, anders is het je leven lang vla eten of al meteen een gebit:D. Geef haar maar een extra dikke knuffel!

Sab..hoe is het met de testen? wanneer ging je de digitale proberen?

De rest een andere keer want we staan op punt weg te gaan...fijn weekend allemaal!

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Manon: goed te horen dat de kiespijn gezakt is! Brrr wat een nare pijn is dat toch. Hopelijk is het nu klaar met die kies.

Loes: hahaha Nick is ook (nog steeds) met zijn derde tandje in de weer. Hij is niet zo vlot met tandjes. Maar zie boven nu twee dikke bobbels dus het zal wel niet zo lang meer duren.

Smits: dat klinkt niet zo fijn van je werk! Hoop dat je vandaag lekker van je feestje kan genieten?! Het weer zit in ieder geval mee.

Sab: jaaaaaa wat goed van Mirza! Weer een mijlpaal bereikt. Goed hoor. Hopelijk nog gezellig gaan zwemmen vanmorgen?

Naat: die KEano loopt aardig te spoken. Bah, niet fijn als je niet weet waar het door komt. Hopelijk snel weer een gezellig mannetje.

Zo hier aan het opladen om te gaan werken, pfff valt niet mee met dit mooie weer. En dan heb ik ook nog een voetbaldienst, bah!!! Nou tot snel meiden geniet van deze heerlijke dag!!!

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh mutz: gefeliciteerd met je trouwdag! Net als mijn buren en mijn broer 1 jaar getrouwd!!!!!!

18. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Manon fijn dat t beter gaat met je kies.

Smits vervelend van je werk, ben ook benieuwd wat er precies gaande is, maar snap wel dat je dit misschien niet hier wil vertellen.

Jojo...voor jou bijna de dag van de operatie toch, de 14e als ik het goed heb?

Loestig en Smits ik weet het ook niet hoor het is voornamelijk snachts. Overdag is hij gewoon lekker vrolijk en speelt hij graag en is het gewoon een vrolijk lief mannetje. Ik heb soms het idee dat hij zich misschien in zijn ledikant opgesloten voelt, door die spijlen misschien. Slaapt hier iemand al in een peuter bedje?? Miss Charlie of Tim al of slApen die nog in een ledikantje?

Vandaag de foto's van de vakantie opgehaald, nu een plakboek daarvan maken....heb alleen geen lijm pritt stift hahahaha...dan maar lekker voor de buis.

Hier trouwens nog een wakker mannetje. Vandaag van de hele dag maar 3 kwartier geslapen en nu nog actief lopend door de woonkamer...ik laat hem maar even want als ik hem zo op bed leg dan wordt het sowieso brullen...

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Bedankt voor jullie felicitaties! Was een kort dagje samen, haha. Manlief heeft nachtdiensten en ipv dat hij vanmorgen rond half 8 thuis was, was hij pas om half 10 thuis. Dat betekent dat hij pas tegen 4 uur weer wakker werd.. Gezellig samen broodje gegeten, cadeautje (ik kreeg een uitje: musical en hij kreeg een broodbakmachine, haha). Daarna al bijna weer tijd om uiteten te gaan, want hij moest ook weer aan het werk voor vannacht. Maar was wel even ons momentje :)

Manon: wat fijn dat je kies beter gaat! Pijn in je mond is zo verschrikkelijk!

Ook voor Sam pijn in haar kleine mondje. Tis zonde!

Naat: denk dat het nog erg vroeg is om al over te gaan naar een peuterbedje hoor. Denk juist dat het op deze jonge leeftijd nog bescherming en veiligheid geeft. Zeker ook voor jezelf. Rollen nog makkelijk uit bed of komen zelf uit bed met alle gevolgen van dien.... Moeilijk om er achter te komen wat het precies is waarom hij wel wakker is. Slaapritueel veranderd? Iets veranderd in de kamer? Donkerder?
    Succes!

20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Alle moeders zo 'Oei, ik groei' op RTL 4 kijken. Weten je ook weer waar de huil-, hang- en andere buien vandaan komen, hihi.

Deel Deze Pagina