Even korte reactie, we gaan zo op visite bij een schoolvriendin van de basisschool. Dus lekker oude koeien uit de sloot halen Super Nick nog aan het vechten voor zijn derde tandje. Sam heeft er nu 2 onder en 2 boven. Er begint nu een derde tand boven door te komen, dus hopelijk is de pijn van korte duur. Bij Nick hoeft de tandenfee voorlopig nog niet aan te kloppen haha. Naat balen als je niet weet waarom je kindje zo moet huilen. Is het misschien weer sprongetjes tijd? Dan is het meestal 's avonds ook raak. Peuterbed heb ik hier nog geen ervaring mee. De oudste van mijn zus ging toen hij ruim 1,5 was in het peuterbed dacht ik.
Mutzie nog even snel op jou reageren en dan moet ik echt gaan. Was een kort feestje bij jullie, maar wel gezellig zo nog even uit gaan eten met zijn tweetjes. Daar komt straks een tijdje niets van. Trouwens weet iemand wanneer 1979 was uitgerekend. Volgens mij is dat namelijk erg dicht in de buurt, toch?
Mutz: Heb toevallig Oei ik Groei gezien. Vond het niet zo sterk programma. op vragen die gesteld werden waar ik benieuwd was naar het antwoord wergt afgedaan met een ontwijkend antwoord (bv wat te doen/hoe te straffen wanneer kind toch van tafel loopt tijdens het eten. Ik ben overigens helemaal geen fan van het boek. Alweer 1 jaar getrouwd, gaat toch snel he. Naat, Tim slaapt nog in zijn ledikant en voorlopig blijft dit ook zo. Ik vind hem nog veelte klein voor een peuterbed. Probeer Keano eens in een campingbed te leggen. Vaak hebben deze aan de zijkant gaas en is misschien iets minder beklemmend. Kan je de proef op de som nemen. Het kan ook een fase zijn van ik wil niet slapen maar blijven spelen. Mijn neefje heeft dit ook een paar weken gehad en sinds zijn ouders hem laten huilen is het over. Jojo; Zenuwachtig voor woensdag? ff posten voordat Tim alles wegdrukt
Super: Viel de voetbal dienst mee of waren de "fans"weer super vervelend. Sam: Was het leuk gister bij je basisschool vriendinnetje? Hier: Leuke avond gehad. Vandaag even bij tanken, laatste ging om 02.30 uur weg. Zal binnen kort wel wat plaatsen over het hoe en wat op mijn werk. Laten we het er nu op houdenn dat ze de arbeidsovereenkomst willen wijzigen in mijn nadeel en ik daar duidelijk niet mee accoord ga.
Tijd vliegt idd en zoals Loes al zei, we genieten de komende weken nog even van de uitjes die we samen kunne doen, want dat zal straks een stuk minder zijn. Smits: zolang jij en zij hebben getekend voor je vorige arbeidsovereenkomst kunne ze gelukkig niet zo veel, maar vervelend is het altijd zulke ontwikkelingen. Gister dus je feestje gehad. Ze hebben het lang volgehouden! Altijd een goed teken Had ook al bedelen dat het boek niet zo geweldig was en het programma vond ik ook tegenvallen. Heb je wel een boek waar sprongetjes en andere weetje in staan en zo ja, welke? Loes, wat leuk dat je nog contact hebt met iemand van de basisschool! Al al die tijd of weer? Was het gezellig?
Smits' een latertje geworden dus, wel gezelig toch. Wat vervelend van je werk maar denk dat ze toch niet zoveel kunnen als jij niet akkoord gaat. Voor 1979 gaat het dus opschieten, spannend. Loes hoe was hè bij je oude basisschool vriendin??? Hier vandaag lekker gepoetst en net een begin gemaakt met het foto plakboek voor Keano, vanaf zijn geboorte, 1e verjaardag en zijn 1e vakantie...maar nu is mijn lijm op dus kan niet verder. Morgenochtend controle tandarts en daarna even boodschappen halen ook alvast voor de verjaardag van Pascal as donderdag. Muts ik heb het programma nietgezien dus kan niet oordelen, maar hoor wel vaker wat negatieve reacties op het boek.
Naat, al kwaaltjes? Wanneer ga je testen? Ik merk nu langzaam aan dat het lichamelijk wat zwaarder gaat worden. Ik klaag niet, is mijn eerste 'kwaal' sinds de afgelopen 34 weken, maar snap nu waarom er zoiets als verlof bestaat Mijn laatste twee weken gaan morgen is... Gek idee hoor!
Mutzz had afgelopen week, geloof woe of do een heel klein beetje bruinige afscheiding, Miss innesteling geweest of ik dacht aankomende ongi. Maar het heeft niet doorgezet..ook had ik beetje rommelde buik..morgen moet ik volgens de 28 dgn cyclus eigenlijk ongi worden, maar merk daar nog niets van. Ik wil eigenlijk nog even wachten met testen...voor Keano schommelde ik ook tussen de 28 en 30 dagen met de cyclus...
Heb ook nog geen test in huis, vind ik best knap van mezelf...zal we een mooi verjaardagskado zijn voor Pascal als ik positief test...donderdag is hij namelijk jarig hihihi...hoop so.
Jeee...keano heeft de hele nacht doorgeslapen. Van 19.45 tot 6.30. Dat doet papa en mama ook goed, een goede nachtrust. Zo net beneden al alles afgestoft en zo even boodschappen doen. En om 11 uur controle bij de tandarts, hopelijk is alles goed en heb ik geen gaatjes haha Vandaag moet ik ongi worden....maar nog niets te bekennen...
Naat jij ook naar de tandarts vandaag. Dat is ook toevallig, ik ook. En donderdag zou voor jou een erg mooie testdag zijn. IK hoop dat je het zolang kunt volhouden. Maar als die dan negatief is, moet het natuurlijk geen domper worden op de feestvreugde. Moeilijk om daarin een keuze te maken lijkt me. Ach je hebt nog een paar dagen om erover na te denken. Fijn dat Keano nu zo goed heeft geslapen. GIng hij gisteren ook meteen slapen, of was het weer kermis? Mutzie ik gebruik het oei ik groei boek alleen om te kijken wanneer er ongeveer een sprong kan zijn. Dat is op zich wel handig, voor de rest staat er steeds heel veel herhaling in, dus dat is wat minder. Het programma vond ik ook niet heel erg interessant. Inderdaad wat Smits ook al zegt, vaak afwijkende antwoorden waarmee de vraag nog steeds open staat. Heel vervelend! En je eerste kwaaltje dus gehad. Dat mag onderhand ook wel na 34 weken hè? Heb je last van maagzuur? IK kan me herinneren dat dat bij mij op het einde het geval was. 1979 dus nog maar 3 weekjes te gaan. Eigenlijk voor mij makkelijk te onthouden. Ik ben 3 oktober jarig en zij is 2 dagen later uitgeteld. Ik ben benieuwd, straks bevalt ze op mijn verjaardag. Zou wel grappig zijn. Smits fijne en late verjaardag gehad. Wat balen dat ze op je werk de overeenkomsten gaan aanpassen. KUn je daar enige invloed op uitoefenen? Jojo ik zie ergens staan dat je succes gewenst wordt voor woensdag. Is dan je operatie? Ik ben het even kwijt. Gisteren was het erg gezellig met de basisschool vriendin. Al die tijd contact gehouden. Meestal zien we elkaar 2 à 3 keer per jaar. Maar wel heel erg leuk. Ze was net verhuisd, dus ben even bij haar nieuwe huisje gaan kijken. Sam heeft meteen alles onderzocht en het is babyproof bevonden, dus nu wachten tot daar kindjes gaan komen. De wens is er in ieder geval wel. Leuk om bij te kletsen en over andere basisschoolvriendinnen (waar ik dus geen contact meer mee heb) te horen hoe het daarmee gaat. Er zijn er blijkbaar 2 zwanger en die zijn allebei deze maand uitgeteld. Leuk nieuws altijd weer.
Bietje gefeliciteerd. Loestig inderdaad een lastige keuze qua testdag, maar goed het is ook pas ronde 1 hè...ach we zien wel. Anders test ik vrijdag hahaha of woensdag... Ja ik moet voor controle, 11 uur moet ik, me moeder komt zo om even op de kleine te passen.
Naat..anders test je stiekum..als het positief is dan heb je een geweldig cadeau en is het negatief vertel je het hem de dag erna zodat hij een leuke verjaardag heeft. Het vraagt wel wat van jezelf op deze manier om dan toch vrolijk te zijn maar het is voor een goed doel en wat je zegt is het pas de eerste poging weer dus moet wel lukken dan toch?
Bi: gefeliciteerd met je verjaardag! Zo te lezen op fb was het een geslaagde dag! Iedereen van de taart genoten??? Naat: spannend hoor, en knap als je het volhoudt om nog niet te testen hihi! Smits: klinkt niet fijn wat ze je op je werk proberen aan te doen! Hoop dat je eruit komt! Ben je lid van een vakbond? Nog 1 avonddienst en dan ben ik lekker 9 dagen vrij!! Jeej wat een feest!!! Net Nick weggebracht (dikke tranen natuurlijk ) Ga nu snel naar mn werk!
En nog geen ongi hier...heb nog niet getest...wil echt proberen te wachten tot donderdag of vrijdag...maar of dat lukt hahah Heb wel de test gehaald, 2 voor 5 euro van kruitvat, iemand ervaring met deze testen?
Ja naat ik heb verschillende gebruikt en kwam toch telkens terug op deze..gewoon de goedkoopste en de beste! geen valse uitslagen gehad als je tenminste gewoon de gebruiksaanwijzing volgt. Niet de volgende dag meer aflezen enzo...
En nog geen ongi...afgesproken met Pas dat we donderdag testen. Ook al is hij negatief we geven natuurlijk niet op en Pas z'n verjaardag wordt er dan niet minder om gevierd. Vannacht wel weer een wafel melige buik/darmen...zou dat van een zwangerschap kunne zijn of komt er toch een ongi aan??? Vandaag en morgen werken en dan heerlijk lang weekend t/m maandag. Manon er komt hier toch geen plus teken op deze test?? Sab las dat Mirza koorts heeft, sterkte en beterschap voor je ventje. Hoe gaat het verder met jou al beginnende kwaaltjes??? Jojo morgen de dag van de operatie,heel veel succes meid. Super lekker je bent nu 9 dagen vrij, genieten!!!