Sab: hoe is het met Mirza? Ik hoop dat het weer wat beter gaat. Kwam zeker van de prikjes? Pfff Nick moet volgende maand Hoe voel je je verder??? Jojo: hoe gaat het vandaag met je meid? Is de pijn al wat minder? Gelukkig: zou ook bang zijn voor de operatie. Bah! We gaan allemaal voor je duimen hoor. Hier dag 3, ROOKVRIJ, ............. wat voel ik me belabberd zeg! Maar ik hou vol. Ik heb het tegen niemand gezegd maar moet nu toch echt even kwijt hoe zielig ik ben
Wat knap super!!! Echt heel erg goed van je. Krisje ik had je volgens mij nog niet bedankt voor de mooie kaart!
@Smits: van harte gefeliciteerd!! Heb je nog iets leuks gekregen van je mannen? @jojo: hoe is het met jou, een dag na de operatie. Heb aan je gedacht hoor, vergeten te berichten alleen... @Naat: balen van je ongi.. Ach, eerste ronde weer, doe je het gewoon de volgende. Dat pendelen daar geloof ik ook echt niet in... @Kris: ik denk dat het kaartje de reden was van je vraag over m'n adres, alleen heb ik nog niks ontvangen Maar kaartje ziet er super uit! Hier de laatste dienst gehad bij de zorg. Was niet anders dan anders, maar dat komt denk ik omdat ik m'n verlof ik ga en er echt aan toen ben. Laatste dienst was pijnlijk, haha. Bed slaapt slecht en dus word ik met pijn wakker. Niet goed natuurlijk. Nu nog een weekje kantoor... Gaat best snel nu....
Oke weet nu waarom ik mj gister zo belabberd voelde. Ben ziek! Bah 39 graden koorts, alles doet me zeer en ik eet niks omdat slikken zo'n pijn doet! Wordt een lange dag met Nick thuis hangen en paracetamol slikken...... Mutz: wat heerlijk je verlof komt eraan! Fijn dat je straks niks meer moet!! Heerlijk ontspannen en voorbereiden.
Hier gister de verjaardag van manlief gevierd. Hij vond zijn trainingspak super en vandaag hadden vader en zoon allebei het trainingspak aan van Liverpool. Muts lekker hoor bijna verlof. Super beterschap meid. Smits' jij ook nog van harte hè, ben je lekker verwend door je mannen? Sab hoe is het nu met Mirza, hopelijk geen koorts meer?
Mutz, las op Hyves over je laatste dienst. Zal wel moeilijk geweest zijn. Maar je mag vast na je verlof toch nog wel op bezoek komen?? Jeetje nog maar een weekje werken verder, wat is het hard gegaan zeg. Dan lekker chillen en wachten op de kleine. Smits nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je een leuke dag gehad?? Super wat top!!!!! Dat je gestopt bent en wat balen dat je ziek bent. Jas is ook ziek met dezelfde klachten. Ben je al bij de ha geweest? Het schijnt enorm te heersen, jas heeft nu een ab-kuurtje. Naat klinkt leuk vader en zoon in hetzelfde pak. Ben nu wel benieuwd naar een fotootje. Mirza is weer aardig opgeknapt en begint weer wat tot leven te komen. Het los lopen heeft hij ook weer herontdekt, dus ik kan weer billenknijpen, haha. Ook is er weer een kies onderweg, dus het eten blijft een uitdaging. Verder voel ik me prima. Moet mezelf er af en toe echt aan herinneren dat ik zwanger ben.
Zo vanmiddag Nick op laten halen door mijin sm. Ik trok het echt niet meer. Wat ben ik ziek zeg. Mijn eten over de hele dag? 1 ontbijtkoek en 2 happen soep (en 9 paracetamol). Sab: zat vanmiddag te twijfelen of ik de ha zou bellen, maar dus niet gedaan. Blijkbaar dus een gemeen virus. Kijk morgen wel, ander bel ik de hap, maar ik hoop eigenlijk dat het dan een stuk beter is. Fijn dat je je zo goed voelt! En die Mirza aan het loslopen wat zal jij trots zijn (en zenuwachtig) Bij Nick gaat het ook niet lang meer duren. Af en toe doet hij een paar stapjes los tussen de tafel en bank. Naat: leuk dat de verjaardag zo geslaagd was! En trots op hun trainingspak..... Verder weet ik het niet meer. Ik ga maar weer liggen zweten in bed Fijn weekend allemaal
Super voel je je al wat beter, ik hoop het anders misschien toch even naar de hap toe. Sab fijn dat Mirza weer wat beter is en ik zag dat je nu lekker aan het zwemmen bent met die kleine. Veel plezier. Ben benieuwd hoe het jojo is vergaan de operatie en of ze al thuis is??? Hier een verkouden mannetje. Het snot loopt zo uit zijn neusje echt zo zielig. Ik ga ff die kleine wassen en aankleden en dan even gauw naar de winkel... Ohms en Sab zou er gauw een foto van maken, echt zo stoer allebei hetzelfde pak hahaha
Super balen dat je je zo ziek voelt. Ik voel hier ook keelpijn en oorpijn opkomen. Hopelijk blijft het bij mij bij een simpel verkoudheidje. Heb je vannacht redelijk geslapen? Vaak helpt dat het beste. Beterschap meis. Naat nog gefeliciteerd met je man. Leuk zeg beiden in hetzelfde pakkie. Keano dus flink verkouden, Sam ook. Ze begint er nu ook flink bij te hoesten. Hopelijk is ze morgen fit genoeg om toch te gaan babyzwemmen met papa. Smits ook nog van harte gefeliciteerd! Jojo hoe gaat het met je? Mutzie, laatste dienst erop zitten en nog 1 weekje te gaan. Zo het aftellen is bij jou echt begonnen. Ben je er al helemaal klaar voor, of moet er toch nog een en ander gebeuren voor de kleine zich kan aandienen (behalve dan dat hij nog even moet blijven zitten). 1979 how's life? Gelukkig bij jou alles goed? Ben je ongi geworden vandaag?
Loestig hopelijk blijft het bij een verkoudheidje voor je. En kleine Sam ook zo verkouden pfff...ja de R zit weer in de maand hè getsie. Ik hoop echt niet dat ik weer aan de puffer moet met Keano hoor. Zo net weer een leuke stoere blouse voor die kleine gekocht b de Hema. En lekker boodschappen gedaan....straks weer een verjaardag.
Vannacht weer liggen zweten en draaien, maar toch een paar uur geslapen. De koorts is gezakt naar 38 en ik heb een half broodje gegeten vanmorgen. Dus iets vooruitgang. Loes: hoop dat je niet hetzelfde te pakken hebt als mij. Pfff dit is echt niet leuk. Hoe gaat het eigenlijk met Sam? kruipen, staan etc... Naat: Nick loopt ook alweer een paar dagen te snotteren. Hele bellen komen eruit zijn neus. Die tijd komt er dus weer aan. Smits: al wijzer geworden over je contract? BI: hoe is het bij jullie?
Super beterschap!!! Hoop dat je je morgen weer wat beter voelt. Zielig ook weer hè als die kleintjes zo snotterig zijn. Sab hoe vond Mirza het zwemmen vandaag? Loes jij ook nog beroerd? Keano ligt nu lekker te slapen. Moet zeggen dat het inslapen sinds kort weer goed gaat. Brengen hem naar bed en geeft geen kick en gaat dan lekker slapen. De nachten gaan nog niet helemaal lekker, maar hopelijk gaat dat ook weer snel beter. Maarja nu ook weer zo verkouden dus daar zal die vast ook wel weer wakker van worden. Morgen ga ik gezellig shoppen met mijn ouders in Alexandrium. Heb er zin in. Papa is naar de voetbal, dus ik ga maar shoppen...maar eerst morgenochtend strijken blehhhhh
Hoi girls... Sorry dat ik zo stil was maar was net zoals meer meiden hier niet fit... Kristel is nooit ziek dussssss ik ben niet fit... veel buikpijn en sneller moe..misschien een buikvirus???? Sab... Hoe wast zwemmen??? En is het gek dat je je nog niet zwanger voelt... uhhh nee. het is toch ook nog pril... Manon sms is on his way to you... Bi... Alles helemaal in ritme bij jullie?? Tot hoelang heb jij nog verlof?? Jojo... Ben wel benieuwd of je nog wat van dinsdag hebt gehoord. en is ro een hopeloze vrouw al beu??? Of is hij zorgzaam zonder kreunen en steunen... Smits.. dinsdag daten he??? Nog even tijd afspreken voor bij manon... Mutzie al sms contact gehad... nog 1 week...gaat opschieten.. op naar jullie vent gelukkig komt goed... Snap het dat je zenuwachtig bent... maar het is een goed doel... Mmmm ver iedereen gehad toch..anders sorry!!! / Hier dus niet helemaal lekker geweest... dusss weinig eten omdat het eten makkelijk verkeerd valt... verder dus de kaarten verstuurd en kei leuke reacties gehad Nu home alone..ivo moest werken vanavond... kris dus tv kijken en smart phone dingen doen moet maar eens het knutsel werk a la jojo uitvinden
Loes: heb idd net als jij de laatste tijd last van maagzuur.. Word er 's nachts zelf wakker van... Wat deed jij eraan? Drink maar melkproducten, bed omhoog en heel af en toe een Rennie... Veel zieke dus. Zie het ook al onder vrienden... Ik hoop er tussendoor te glippen. Ben meestal niet vatbaar gelukkig, alleen is mijn weerstand nu wel wat lager (koortslip gehad...). Weinig nieuws eigelijk... Dagje neefje en nichtje gehad. Binnenspeeltuin en pannenkoekenhuis. Best druk als hoogzwagere, haha. Maar erg leuk hoor!
Mutz: ik dronk ook altijd melkproducten tegen het maagzuur. Alleen kreeg ik van de vk te horen dat dat het juist verergert. Het helpt even kort maar melk zorgt voor slijm ofzo waardoor de maag weer gaat opspelen.....dat je het even weet. Ik nam regelmatig een rennie, mocht van de vk ook gewoon.
Hier al vrij vroeg maagzuur met de reins. Nam ook gewoon maagrabletten hoor en warme melk. Hielp altijd wel ff. Als de kleine man is ingedaald is het over!
Bedankt voor de tips dames. Gelukkig is het niet de hele dag door, maar goed te weten dat Rennies gewoon mogen (al vind ik ze erg goor....).
Mutz...persoonlijk vond ik Gaviscon beter en langer werken tegen het maagzuur. Misschien vind je dit ook wat lekkerder? Maargoed het is per persoon verschillend denk ik...
Mutzie ik nam altijd gaviscon, maar vond die ook niet lekker. Maar ja, als het maar helpt. Midden in de nacht ging ik vaak een bakje muesli eten (met melk) om het gevoel weg te nemen. Dat hielp dan weer net voldoende om de nacht door te komen. En overdag had ik er minder last van.