Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Loes: ik ben er weer een beetje. De koorts is helemaal weg en ook de keelpijn/oorpijn is gezakt. Gelukkig want ik was het goed zat. Bijkomend voordeel is wel dat ik morgen al een week niet heb gerookt :)

JAJAJAJAJAJA Nick loopt al zo'n 7 a 8 stappen los. En gister liep hij aan mn handje in de kamer, laat hij los en rent hij er zo vandoor :0 tot hij zijn evenwicht verloor en op zn knietjes viel. Ha was wel even schrikken. Rare druktemaker hebben we toch!

2. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Oh ja Loestig goed dat je dat zegt van die muesli...ik nam altijd een kopje warme melk voor ik naar bed ging. Zuivel neutraliseerd je maagsappen en warme melk zorgt ook nog voor een goede nachtrust door de Melatonine die vrijkomt, daarbij vond ik het ook nog eens heel lekker dus dat kwam helemaal goed uit:D. Neem Gaviscon/Rennie wel erna want anders smaakt de melk of je meusli zowiezo niet;)

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Super..haha zie het helemaal voor me:D...maar goed hoor van Nick en fijn dat jij je ook weer wat beter voelt!

Ik ben gelukkig ongesteld geworden vorige week. een dag of 2 nadat ik mijn zorgen hier had uitgesproken over het wegblijven ervan hihi...
    En Tessa was ook niet zo lekker. Had een beetje diaree, heel hangerig en huilerig en ze had verhoging 37,5. Ze hoest ook wat en haar neusje zit vol. Vandaag moet ze voor haar eerste prikjes maar ik ben benieuwd of ze die nu wel krijgt als ik zeg dat ze al niet lekker is.

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Smits & Kris..hoe laat zijn jullie hier morgen? mij maakt de tijd niet uit hoor maar dan kan ik er wel rekening mee houden met boodschappen doen.

5. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Pffff ff heb ik allezs getypt. Druk ik op de verkeerde knop Grrrrr.
    Nieuwe poging.

Super fijn dat de koorts weg is, voel je je ook weer helemaal fit?
    Wat goed dat Nick het lopen steeds beter onder de knie krijgt.

Manon dus je bent ongesteld geworden, gelukkig, dus je hoeft je nu geen zorgen meer te maken.
    Tessa ook niet zo lekker, zielig. Heeft ze haar prikken wel gehad vandaag? Maar geloof dat 37,5 gewoon een goede temp is hoor. Ik dacht altijd dat tussen den 36,5 en 37,5 goed is en ze pas van koorts/verhoging spreken bij 38.

Sab hoe gaat het met jou, al kwaaltjes? Mirza ook weer helemaal de oude?

Bietje las dat je deze week alleen bent met je dochters! Leuk hoor maar je zal je mannen ook vast wel missen? Mika op kamp zag ik, de eerste keer of is hij al vaker geweest?

Nou hier gister naar Alexandrium geweest. Lekker geshopt. Keano heeft van mijn ouders zo'n Cars quad gekregen. Echt een stoer ding. Hij zit er op met een brede grijns en vind het geweldig. Verder nog wat kleding gekocht bij Prenatal voor de kleine.

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ons meisje heeft idd haar prikjes vandaag gehad...ach wat was dat zielig...ze zette het meteen op een krijsen en toen moest de tweede ook nog. Nu ligt ze heerlijk bij me te slapen.
    Wel zijn we doorgestuurd naar de fysio omdat ze denken aan het KISS-syndroom bij Tessa. Ze overstrekt zich veel. Beentjes en haar rug zo erg dat ze gewoon een bruggetje maakt. Haar nek beweegt ze maar naar 1 kant en met aankleden is het alke dag een hele heisa als er kleding over haar hoofd moet. Maar met fysio moet ze er snel vanaf zijn.

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden sorry hoor dat ik zo weinig van me laat horen! Ben druk met haken en heb geen tijd voor de laptop hahahahha!

Super wat goed van je dat je gestopt bent!!! Je kunt het hou vol hoor!!! De hunkering duurt maar 4 min per keer, meer is het niet! En de tijd ertussen wordt steeds langer dus hou vol!!!!!!
    En gefeliciteerd met je loslopende mannetje!!!!!! Wat een mega mijlpaal he! Hij is zo vlot met alles!!
    Ben je weer helemaal beter? Het heerst ook zo onwijs!

Naat jammer hoor dat je ongi bent geworden, maar goed ronde 1 pas dus komt vanzelf!
    Ik moet altijd zo lachen om jouw hyves berichtjes hihi shopaholic ben je!!!! Hebben jullie nog steeds goede nachten? Hoop t!

Gelukkig ik zie dat je overtijd bent! Of heb je je banner nog niet aangepast? Dat zou toch wel wat zijn he... Ik hoop t voor jullie meid en anders heeeeel veeeeel sterkte met de kijkoperatie!!! Als er maar duidelijkheid komt!

Manon KISS jeetje hoop t niet voor Tessa, dat zou zo zielig zijn, maar gelukkig goed te behandelen! En voor jou fijn dat je ongi bent geworden!

Smits Is er al duidelijkheid over je baan? Ik heb snel terug gelezen, maar zie niet wat er precies verandert gaat worden en hoe of wat! Ben erg benieuwd! Hoe is Tim zijn gedrag nu? Charlie is op t moment haar oren helemaal kwijt, is dat de leeftijd of is dat gewoon Charlie hahahaha!

Ff posten

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Mutzie jeetje wat gaat het nu hard!!!! Is je maagzuur al iets minder of iig goed te helpen met Rennies? Hoop het, want dat is zo naar!!!
    Moet er verder nog veel gebeuren voordat jullie kleine kanjer kan komen? Ben zo benieuwd naar de naam! Ik vind Robin of Robbin wel bij jullie passen hahah stom he! Zal vast iets heeeel anders zijn!

Sab hoe voel je je ondertussen? MEt een week of 6 beginnen de kwalen meestal echt he dus ik ben benieuwd met je tweeling! Zo spannend hahahha! En Mirza nog heel met dat geloop van hem?

Bietje hoe is het in je vrouwenhuis? Lijkt me moeilijk hoor Mika op kamp en Mark weg voor werk... :( Red je het een beetje??? Hebben Joan en Kate hun prikken al gehad? Dat lijkt me zoooo zielig, 2 meisjes verdrietig! Of krijgen ze die op een andere dag! (voor jou wel beter denk ik)

Kris, jou heb ik al op de whatsapp gesproken en idd je kaart is zoooooo leuk! Er komt een kaart aan als ik weer naar de brievenbus kan lopen hoor!!!! (en naar de winkel om m te kopen haha) En kijk op www.hoooked.nl dan kun je ook gaan haken! HEt is zo leuk en geen wol, maar t-shirt spul. Heel zacht en dik dus het gaat als een trein! Heb je mijn kussen al gezien? HIj is af!

Hier druk! (met haken!)
    Woensdag geopereerd en dat is goed gegaan. Ben nu lekekr aan het herstellen en t gaat voorspoedig. Moet oppassen dat ik niet te veel doe, maar mijn knie zegt snel genoeg stop door mega op te zwellen.
    Dinsdag een sollicitatie gesprek gehad op een kdv en dat was even goed voor mijn zelfvertrouwen zeg! Ze waren gecharmeerd van mijn persoonlijkheid en kennis. Inhoudelijk heb ik veel inzicht, aldus de leidinggevende daar! Ik mag als enige van de 5 sollicitanten meedraaien en ze willen op me wachten tot mijn knie het toelaat! Als dat van beide kanten bevalt, kunnen we het contract in orde gaan maken en heb ik een nieuwe baan whoehoe!!!!

Verder ben ik sinds 2 weken bij de Psycholoog. Er is toch wel uitgekomen (wat ik zelf al wist maar niet hardop uit durfde te spreken) dat ik een postpartum depressie heb of heb gehad. Goed gaat het nog niet helemaal, maar dat is jullie misschein ook wel opgevallen. Ik ben nu met haar hard aan t werk om hier handvatten voor te vinden en signalen bij een evt 2e te herkennen. Dit mbv RET een speciale methode.

Nou ja ik zeg maar zo, work in progress hier, maar ik ga proberen meer te reageren!!!!

9. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Jammer genoeg maar verwacht ben ik zaterdag weer ongesteld geworden.....nu op naar de kijkoperatie!!!

10. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jojo fijn wat van je te horen en goed dat het herstel voorspoedig gaat en maybe een nieuwe job, super hoor!!!! En jaaa...ben een echt shopaholic hoor...en ja ongi geworden maar goed de klusdagen komen er straks weer aan dus we gaan ervoor.

Gelukkig nu op naar de kijkoperatie, hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid.

Muts hoe gaat t met jou, nog steeds zo lastbvan maagzuur?

Nou ik reageer morgen verder....ga van me tosti smullen, heeft me mannetje lekker gemaakt

11. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    En ja weer een gebroken nacht...moet zeggen dat het me niet in de koude kleren ga zitten hoor...ben versleten...keano ook zo verkouden en hoesten zielig hoor. Zelf ben ik ook niet lekker, keelpijn, hoofdpijn en gewoon moe. Zit nu toch op me werk maar of ik dit zo vol ga houden weet ik niet hoor. Moest het ff kwijt sorry.

12. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Naat: sterkte op je werk! Klinkt niet fijn. Hopelijk gaat je dag snel voorbij.

Jojo: fijn om weer even wat van je te lezen. :D Blij dat het herstel van je knie goed gaat. En dat je een nieuwe hobby hebt gevonden ;) Haak baby haak!!! Ga ook maar een op die site kijken. Wel even schrikken van de psycholoog, nou ja van het ppd verhaal. Is dat hetzelfde als een pnd? Hoe willen ze dat je daaraan gaat werken? Hopelijk kom je er snel een beetje uit! En dan ook nog even zo'n sollicitatie doen!! Wauw stoer hoor dat ze je zo graag willen. Zou wel fijn zijn voor je. Ik wil oooooook regelmaat :(. Nou ja mijn tijd komt wel.

Gelukkig: wat een spannende tijd voor je naar de kijkoperatie! Hopelijk komt er dan duidelijkheid.

Manon: ach arme Tessa! Niet lekker en dan ook nog die rotprikjes! Heeft ze er erg last van gehad? En Kiss zou niet zo mooi zijn. Goed dat je naar de fysio gaat. Die heeft mij echt super geholpen met Nick.

Hier voel ik me vandaag eindelijk dan weer de oude! En ik ben precies 1 week gestopt.....uhhhh neeeeee ik heb 1 week niet gerookt :D Gaat eigenlijk erg goed. Zie alleen erg op tegen vrijdag. Dan moet ik weer de nachtdienst in en dan moet ik nieeeet gaan roken.

13. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @jojo: goed om weer van je te horen. Fijn dat het langzaam beter gaan met je knie. geweldig dat ze zo enthousiast zijn bij het KDV! En je haakwerkjes zien er ook super uit.

@Smits en Kris: veel plezier vandaag bij Manon.

@super: fijn dat je je weer beter voelt. Vind het knap dat je al een week niet rookt! Zet door!
    De kleine man al aan de wandel. geweldig zeg!

@gelukkig: balen van je ongi, maar je had het denk ik wel verwacht..? Op naar de 27e. Spannend, maar hopelijk wel verhelderd.

@Manon: veel plezier met je visite vandaag! Tis zonde voor Tessa die prikjes.. En het KISS sydroom, jeetje.. Wel fijn dat ze gelijk actie gaan ondernemen. Vaak is het dan snel opgelost. Zonde hoor voor die kleintjes.

@Naat: balen dat je niet lekker door kan slapen en dat je je nu ook nog eens niet lekker voelt. Hopelijk kom je je dag door.

Hier weinig bijzonderheden. Zuur is met vlagen, voornamelijk 's ochtends. Gelukkig al even niet meer 's nachts gehad. Zal eraan denken om de volgende keer eens Gaviscon te proberen als de Rennies op zijn :) Heb het gelukkig bijna niet nodig hoor.
    Nog 3 halve dagen werken en dan heb ik officieel verlof. Zolang het goed gaat ga ik nog wel een keer naar kantoor. Hier beetje onderbezetting door andere verlof, kan dus altijd wel even mijn collega's bijstaan. Thuis is bijna alles klaar. Alleen zijn kastje even inrichten, de verflucht is er nu wel uit.

Ga weer eens aan het werk!

14. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Mutz ja voor jou nu echt aftellen geblazen hoor. Dus je gaat de kleingkast inruimen, altijd leuk vind ik;)

Super gelukkig weer helemaal beter. En vrijdag gaat je ook lukken hoor om niet te roken, weet het zeker. Erg knap hoor.
    Hier nu ook niet zo lekker, last van mijn keel en hoofdpijn.

Manon en al een afspraak gemaakt met de fysio voor Tessa?
    Veel plezier vandaag met de visite. En natuurlijk ook voor Kris en Smits.

Nou kom de dag wel door want het is weer lekker druk, maar ben niet echt vooruit te branden haha...maar ach tot half 5 dat hou ik wel vol. Vanavond maar lekker vroeg naar bed toe.

15. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Super, Wat ontzettend goed dat je al een week niet heb gerookt. Petje af.
    En die Nick zomaar ineens er vandoor. Knap van hem.

Jojo: Goeie rustige en leuke hobby heb je uitgekozen. Haken hahaha wie had gedacht dat dat ooit weer in zou zijn. Fijn dat de pijn meevalt met je knie. Wat hebben ze precies gedaan tijdens de operatie. Ik vroeg mij ook af of ppd hetzelfde is pdn. Goed dat je er gaat werken. Het is altijd lastig en intens om jezelf geestelijk binnenste buiten te keren.
    Tim zijn gedrag nu: erg uitdagend, drammen om zijn zin te krijgen, maar ook heel vrolijk. Praten blijft beperkt tot mama en ja, maar de klanken babytaal zijn duidelijk veranderd. Het klinkt nu net of je word opgeroepen tot gebed.

Manon/Kris, was gezellig vandaag. Leuk om elkaar weer te zien en bij te kletsen. Tess is echt een super mooi meisje en wat ben ik jaloers op haar haar.

Naat: Lastig slapeloze nachten, hopelijk verdwijnen ze weer snel.

Gelukkig. Meid wat balen dat je weer ongi bent geworden. Heel veel succes de 27ste!!

Mutz:Aftellen!!!!joehoe. Heerlijk een paar weekjes om in alle rust je voor te bereiden (in hoeverre dat kan) opje mamaschap. Nogmaals bedankt voor je berichtje, erg lief van je! Ik hou je op de hoogte.

16. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Even een vraagje...iemand hier ervaring over ouderschapsverlof???
    Wat houdt het precies in?

17. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Jojo goed zeg dat je gesprekken hebt bij de psyc. ZOals je zelf al aangaf een depressie, maar wat houdt die precies in? Zoals al eerder gevraagd hier is pdd net zoiets als pnd? Haken, leuke hobby. Is het makkelijk met dat zpagetti? En gewoon een nieuwe baan, super hoor!

Super fijn dat je weer bent opgeknapt. En nu gewoon al een week geen roker meer. Heel erg knap!! Dat gaat je met de avonddienst ook echt lukken. En die kleine Nick aan het stappen. Gaaf hé.

Manon, Smits en Kris hebben jullie een gezellig dagje gehad?

Manon hoe gaat het met Tessa na de prikjes? Heeft ze er last van gehad, of viel het mee? Wanneer ga je naar de fysio?

Naat balen dat je niet lekker bent. Bij mij zeurt het ook al dagen, maar zet nog niet echt door. Ruben heeft ouderschapsverlof, maar volgens mij zijn de voorwaarden voor het onderwijs weer anders als in andere sectoren. Hij heeft in ieder geval 1 dag in de week vrij en krijgt die dan volgens mij niet volledig, maar voor 70% doorbetaald. Hoelang je vrij krijgt hangt af van hoeveel uur per week je ouderschapsverlof opneemt (dacht ik). Ruben heeft geluk, het onderwijs plakt de vakanties er nog eens achteraan. Daarnaast werkt hij dit jaar extra uren die hij niet uitbetaald krijgt, maar daarvoor krijgt hij langer verlof. Eigenlijk zou het tot de zomervakantie 2012 zijn (vanaf afgelopen februari), maar nu dus tot zomervakantie 2013. Lekker relaxed. Hij zegt dat hij nu nooit meer op een woensdag wil gaan werken nu hij eenmaal weet hoe heerlijk die vrije dag is.

Gelukkig balen dat je ongesteld bent geworden. 27 september komt snel dichterbij, hopelijk dan meer duidelijkheid.

Mutzie lekker het kastje inruimen en nog een paar daagjes tot je verlof. Dan lekker cocoonen voor de kleine er is.

Bietje en Sab alles goed bij jullie. Bietje ik las dat het een meidenhuis is bij jou op dit moment. Zal een gezellige boel zijn :D.

1979 tik tak tik tak

Julesz lang niets meer van je gehoord. Alles goed met kabouter?

Hier alles goed op een flinke verkoudheid na. Sam hoest werkelijk de longen uit haar lijf. Zo zielig. Volgens mij is het nu wel op zijn retour, maar het klinkt nog wel heel rot. Bij mij de ene dag het gevoel dat ik echt verkouden ga worden en de andere dag weer niet. Ik balanceer op de grens en hopelijk blijf ik aan de goede kant.
    Sam heeft trouwens weer iets nieuws ontdekt. Ze heeft een tafeltje met wat speelgoed daarop, nu vindt ze het spelen met die spulletjes niet meer leuk, maar de tafel verschuiven en erachteraan lopen is het einde. Loopt ze hier heerlijk te schuiven door de kamer. En ook de trap opkruipen is een favo bezigheid. Goed in de gaten houden dus die dame.

18. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Loestig, bedankt voor je reactie betreft het ouderschapsverlof. Wel fijn inderdaad dat Ruben 1 dag in de week vrij is hoor. Ik ga de opties ook eens bekijken. Een vriendin werkt elke week de helft van haar normale uren, dat lijkt me ook erg fijn. Ik val onder de bouw CAO. Ikmweet niet precies hoe het daarmee zit, of je evt. Een stukje salaris krijgt doorbetaald. We gaan eens kijken hoe of wat.

Maar leuk dat Sam zoveel gaat ontdekken hè? Ook wel oppassen geblazen hoor haha...

19. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Naat: ik heb ook 1 dag ouderschapsverlof ( 9 uur per week) dat hou ik tot november. Ik krijg over die dag 70 % uitbetaald. Dus ik werk 3 x 9 maar in mijn salaris merk ik er nog bijna niks van. In november ga ik terug naar 27 uur werken. Hoe het in de bouw zit weet ik ook niet. Bij Keano heb je dat dus helemaal niet gebruikt? Mag tot zijn 6de of 8ste ofzoiets!

20. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Super ik zou je vertellen dat ik helemaal niet wist dat het bestond haha...ik ga morgen eens het CAO boekje uit pluizen. Want op Internet staat weer dat je het niet doorbetaald krijgt? Maar dat kan wel per CAO verschillen. Ik las dat je het tot 8 jaa kan opnemen.

Deel Deze Pagina