Naat: Nick heeft ook zo'n periode gehad. Uiteindelijk besloten hem gewoon een kus te geven, weltrusten te zeggen, liedje aan op de babyfoon en weglopen. Ik liet hem dan 10 minuten (klok erbij want anders liep ik veel te snel) huilen. Dan terug aai over zn bol speen weer in zijn buurt, muziek aan en weg. Heb een dag (flink wat uurtjes) nodig gehad en daarna was het over. Succes!
Heb ook veel aan je moeten denken vandaag Gelukkig. Ik hoop dat het je meegevallen is. @ Naat..pff heel fijn die schreeuwende dreumesjes..Hopelijk gaat hij snel lekker slapen. Ouders en broers en zussen zijn inmiddels op de hoogte. We hadden een shirt voor Mirza met een passende tekst en die had hij aan. Voor de buitenwereld willen we het stil houden tot 12 weken. Als dat al gaat lukken, want ik knap nu al uit mijn broeken vandaag. @ Kris..en en en en????? @ Super..zie dat je online bent, hoe gaat het met het niet roken?? En ben je weer helemaal opgeknapt?? Vandaag het echo bureau gebeld. 12 oktober mogen we komen voor de eerste echo.
Ohw en weg is iedereen, whahaha... @ Naat hier een hele andere aanpak als die van Super. Wij haalden Mirza er altijd uit als hij zo ontzettend overstuur was. Voor ons was/is dat een teken dat hij echt nog niet wil slapen. Dan namen we hem mee naar beneden weer even rustig worden en dan na een half uurtje weer proberen. Of ik het bij de tweede ook zo ga doen weet ik nog niet hoor, hahha
heb aan je gedacht gelukkig vandaag.... ben ook benieuwd hoe het is gegaan... sab... nog niets te bekennen... ben benieuwd hoe de naaste fam reageert... manon...fysio al gecontact..
Ja Kris..fysio is al twee keer geweest..eerst voor intake en vandaag voor een meting. Donderdag komt ze weer. Ze heeft het niet over KISS gehad gelukkig en ik ben er trouwens ook helemaal vanaf! Heb nog even goed gezocht op internet en ben er inmiddels achter dat KISS helemaal geen medisch erkende aandoening is, sterker nog, de behandeling ervan is nogal omstreden. De hartslag gaat omhoog, ademhaling versneld enz, het is gevaarlijk. Een baby in Nederland is na behandeling met spoed opgenomen in het ziekenhuis en in Duitsland is er 1 door overleden. Dus hier handen af van Tes tenzij ik het goed vind. En bij KISS hebben ze echt megapijn in de darmen van de krampjes...dat heeft Tessa helemaal niet en zo heeft ze meer symptomen niet. Ze heeft wel een voorkeurskant en wat afgevlakt hoofdje en aan de andere kant van d'r hoofd een bult en boven haar oog een bultje. Ik moet nu zorgen dat ze zoveel mogelijk op de bulten ligt en een aantal X per dag met haar oefenen. Donderdag krijg ik uitslag van de metingen van het hoofdje...kijk zo doen ze een meting.... Om het hoofdje een plastic ding wat ze eerst in heet water week heeft gemaakt. Om het hoofdje wordt het weer hard. Ze tekent op het plastic de plek waar haar oren en neus zitten. Bekijk bijlage 186156 Bekijk bijlage 186158
Nu ik toch bezig ben...hier nog wat grappige foto's van Tessa In slaap bij papa Bekijk bijlage 186162 ja ze slaapt graag bij papa, en papa bij haar haha...heb haar na de foto meteen overgenomen hoor..haar hoofdje viel steeds verder weg hihi.. Bekijk bijlage 186163
En deze wilde ik jullie ook echt niet onthouden haha..met papa en samen voetbal kijken Bekijk bijlage 186167
Hier ben ik weer.... De operatie is goed gegaan, ze hebben wel endromise ontdekt en verwijderd. Dit kan de oorzaak zijn van mijn onvruchtbaarheid. Ik heb de operatie goed ervaren, iedereen in het ziekenhis was erg lief voor me. Ik zag er zo erg tegenop maar het is me 100% meegevallen. Om 15.15 was ik weer thuis. Heb eigenlijk (ondanks de pijnstillers) weinig pijn. Over 6 weken moeten we terug naar het zekenhuis en wordt het behandelplan besproken. Ze denken aan IUI met hormonen. Misschien morgen meer, ga nu lekker me bed in. Maar dat weten jullie iig. dat ik weer thuis ben en alles (god zei dank) achter de rug heb hahaha.
@ Manon..wat een leuke foto's heerlijk.. @ Gelukkig wat fijn om te lezen dat het meegevallen is. Endromise zou ik even op moeten zoeken om precies te weten wat het is, maar ik begrijp dat het verwijderd is, dat is een goed teken toch?? Hopelijk blijft de hevige pijn je bespaart en komt er over 6 weken een mooi behandelplan, ga zeer zeker voor jullie duimen. Slaap lekker voor nu.
@Sab (en gelukkig) Ze bedoelt denk ik endometriose..... Gelukkig...Ik ben blij dat het je zo is meegevallen!...maar pff endometriose is niet leuk om te horen zeg! had je altijd veel pijn bij je menstruatie enzo? Weet je waar je het zat trouwens, eierstokken, baarmoeder of ergens anders en krijg je ook nog medicijnen ertegen? Hopen dat nu de hormonen aanslaan en de operatie ook erbij geholpen heeft! Ik ga ook voor je duimen meis!
Gelukkig wat fijn dat het voor je is meegevallen. Endometriose had mijn zus ook. Zij had het al in zo'n vergevorderd stadium dat 1 eierstok helemaal verkleefd was. Ze heeft daarna nog 2 prachtige zoontjes gekregen via IUI dus hopelijk gaat dat bij jou ook aanslaan. Bij jou was het zo te horen nog in een beginstadium en hebben ze de verklevingen met succes verwijderd. Hopelijk een mooi behandelplan over 6 weken. Heel veel succes gelukkig! FIjn dat je nu duidelijkheid hebt. Manon wat een heerlijke foto's zeg. Vooral die in de Beekse Bergen, ze had er echt lol in lijkt het wel. En wat een bos haar jeetje, ik kan er maar niet overuit. Echt heel erg veel! Naat hoe is het vannacht gegaan met Keano? Sab leuk dat de familie het al weet. Hoe reageerden ze?
Manon wat een super foto's van Tessa. En samen voetbal kijken met papa leuk...wij deden dat vorig jaar ook met het WK haha Super, ik ben nu ook zo bezig...moet zeggen dat ik het wel erg moeilijk vind, ben geneigd er telkens bij te blijven tot hij slaapt, maar dit wil hij dan snachts ook en daar zitten we natuurlijk niet op te wachten. Gister middag met zijn middag dutje hem ik hem ook laten huilen, we elke x even naar hem toe, net wat je zegt aai over zijn bol, speentje en weer neerleggen(want meneertje gaat direct staan) ben toen zeker 1,5 uur bezig geweest, de laatste x toen ik naar boven ging even over zijn bolletje geaaid en toen in hij gaan slapen. Sab jullie dus een andere methode..hoe ging het dan met de tweede poging toen je Mirza weer op bed lag? 12 okt dus de eerste echo, helemaal spannend...en dan is volgens mij mijn testdag haha Leuk de manier waarop je het verteld hebt...hadden ze het snel door toen ze Mirza zijn shirt zagen?? Kris niet ongi dus, waag je een testje??? Gelukkig fijn dat het meegevallen is. Ik wee niet precies wat het inhoudt wat ze weggehaald hebben, ga het ook even opzoeken. Doe nu rustig aan meid. Nou loestig hier het antwoord hoe het is gegaan vannacht en gister avond. Hij ging om8 uur naar bed toe...huilen huilen huilen natuurlijk toen om kwart over 8 sliep hij zittend in ziijn bed...tjaaaa ik dacht zo kan ik hem toch niet laten zitten, heel zijn hoofdje scheef...ik hem dus voorzichtig neergelegen, maar je raad het al, wakker en weer schreeuwen. Toen ongeveer elk kwartier naar hem toe, neerleggen, troosten en speentje en weer naar beneden en zo is het gegaan tot half 10 toen de laatste x naar hem toe en even een aai over zijn bol en speentje en toen is hij gaan slapen...toen om 1 uur snachts wakker, ik eruit even getroost en hij sliep binnen 1 min weer. Toen weerwakker om 3.10 uur toen ging hij dus niet snel slapen, ook zo elk kwartier ongeveer erheen, later iets langere tijd ertussen en toen was het 4.45 en toen ging hij zitten en was stil en vervolgens keek ik 2 min later op de camera en toen lag hij te slapen...dit slaapje duurde tot 6.40. Het is vermoeiend maar we gaan het wel proberen vol te houden hoor...ik ben nu deze week gelukkig vrij maar voor Pascal is het helemaal vermoeiend die moet om 5:30uur zijn bed uit. Ik was gister ook nog met dit verhaal naar het inloop spreekuur van het CB geweest en die vertelde me ook over deze methoden van even laten huilen en dan weer kijken en zo doorgaan tot hij slaapt...moet zeggen dat het vertellen makkelijker is dan het volhouden hoor...voelde me zo ontzettend klote vannacht en gister middag...maar we gaan er mee door... Vandaag even naar Ikea even een leuk tafeltje en 2 stoeltjes halen voor Keano. We gaan de box er maar eens uithalen, Keano zit er eigenlijk nauwelijks meer in.
Ohja en ondanks de weinige slaap toch nog geklust hahaha...gister was de vruchtbaarste dag vandaar, volgens de berekening dan....
Manon...Het gekke is dat ik dus nooit klachten had tijdens me menstruatie's enz. Had dus ook niet verwacht dat ze bij mij endometriose zouden vinden. Waar het precies zat is ons wel verteld maar ik zou het nu al niet meer weten, we kregen zoveel informatie gister. Ik wordt vandaag nog gebeld door het ziekenhuis en dan ga ik het vragen. Ik begreep wel dat het nog in een beginstadium was. Heb er iig. geen medicijnen voor gekregen. Sta er echt van te kijken hoe goed ik me voel, gebruik geen pijnstillers meer en voel me gewoon goed, geen pijntjes niks.
Gelukkig...wat fijn dat je echt geen pijn hebt. Dat was bij mij wel anders. En is je buik ook zo opgezet? Ik leek wel 4 maanden zwanger. Heb je ook helemaal geen last van je schouders? Dat je geen symptomen had zal er dan idd wel aan liggen dat het in een beginstadium was...wees daar maar blij mee..een collega van mij heeft het heel erg. De medicijnen ertegen daar kan ze niet tegen dus komt het na operaties steeds weer terug. En zij heeft heel veel pijn. Trouwens..ook zij heeft een kindje van inmiddels al 14 ofzo.... Las ook dat het niet alleen menstruatiepijnen zijn..dit hoort er ook nog allemaal bij: Pijnlijke menstruaties; Darm- en/of blaasproblemen; Pijn tijdens en/of na geslachtsgemeenschsap; Bekken- en/of buikpijn (ook buiten de menstruatieperiode); Lage rugpijn; Ovulatiepijn(= pijn bij de eisprong); Pijn tijdens inwendig onderzoek van de vagina en/of darm. moet er niet aan denken...maargoed..bij jou is het weg. gelukkig maar. En over 6 weken de behandeling en over een maand of 3 a 4 zien we hier gewoon een hele mooie posi test van jou!
Ik kan hier geen filmpje neerzetten...Ik heb Tessa voor het eerst onder de babygym gelegd. Ze vind hem helemaal leuk aan de geluidjes te horen hier is een link naar het filmpje op mijn hyves. Manon Profiel - hyves.nl Of You Tube: http://www.youtube.com/watch?v=WzEL4QQaR1w
Hihi Sab..ja dat is idd zo! Het baby gaat er een beetje af. je zou af en toe bijna denken dat ze alles begrijpt wat je tegen haar zegt zo praat ze terug haha Hoor net dat een vriendin van me zwanger is!! uitgerekend in April..leuk! Ze hebben net een huis gekocht en krijgen oktober de sleutel..dat wordt nog even snel klussen en meteen een babykamer inrichten..leuk!!