Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    he manon... ken ik de vriendin???!!!

2. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Hey meiden!

Ben al heel lang niet meer online geweest.... effe een snelle update van mij:
    39 weken zwanger en... rond en gezond, haha! Alles gaat heel goed, de kleine zit nog lekker, want ik voel nog niks! En op dikke voeten en handen van 't vocht na, heb ik nergens last van!

Hoe is 't verder hier... heb alleen even de laatste pagina's terug gekeken voor de banners, en zag dat Sabrina zwanger is! Wat leuk! Gefeliciteerd meis!

Zijn er voor de rest nog nieuwtjes?

Groetjes!

3. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    1979 wat leuk om weer iets van je te horen en spannende dagen voor jou, het kan nu ieder moment gebeuren.
    Alvast heel erg veel succes met de bevalling.

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Krisje...ja jij kent haar ook! Ze was op het vrijgezellenfeestje en op onze bruiloft. Het is Diantha!

1979...Jeetje dat gaat snel he....hebben we twee dames op springen staan! spannend en leuk! Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoeveel jij bent aangekomen inmiddels...

Andere meiden...was gezellig vandaag..jullie weten wel over wie ik het heb haha. leuk zo'n (half) spontane actie...hihi;).......
    Even een leuke foto van het heerlijke terras met een heeerlijke lunch op een supermooi plein;)
    Voor wie de hele foto wil zien...die staat in een fotoalbum op mijn persoonlijke pagina
    Bekijk bijlage 186616
    Bekijk bijlage 186617

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Even kort de dag voor degene die het niet helemaal snappen: Smits zou vandaag komen en ook Kris smsde wanneer ze eens langs kon komen, dus zouden zij vandaag beide komen. Tenminste dat dachten Smits en ik, maar Kris dacht volgende week... Na bellen werd het misverstand duidelijk. Manon was ondertussen betrokken bij dit incident met de vraag of ze wat van Kris had gehoord. Toen ze begreep dat Smits naar mij zou komen is ze in de auto gesprongen met Tessa en is ze ook gekomen.
    Erg spontaan en gezellig!
    Volgende keer verwacht ik natuurlijk wel iedereen ;) Dan plannen we deze actie goed :D

6. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    1979: het gaat opschieten! Leuk hoor en fijn dat je je zo goed voelt.
    Hier hetzelfde. Voel me prima! Gelukkig, want t kan nog wel even duren
    :)

Gelukkig: wat fijn dat het zo is meegevallen! Hopelijk snel een behandeling!

Bietje (en Sab): zou t leuk vinden jullie kant nog eens op te komen, alleen gaat dat ik m'n eentje niet meer lukken (lijkt mezelf niet verstandig). Misschien nog een dag te plannen met Kris samen, dan laat ik t weten!

7. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    hihi Grappige foto zo Manon.
    Ik heb me toch nog in de file gestaan zeg. Uiteindelijk 19.30 uur thuis, maar ach het was gezellig en dat kon de file niet meer afpakken.
    Mutz: Je bent mooi zwanger!! Heerlijk om een aanstaande mama te zien (en papa natuurlijk ook). Ben benieuwd wanneer de kleine komt.

Kris: Jouw gemist vandaag, maar dat had je vanmorgen al door:p:(:D. Was blij om te horen dat je aam het werk was en er niet iets anders raars was.

1979: gezond en rond hihihi. Fij hoor dat het goed gaat. Succes met de laatste loodjes en dan helemaal met het laatste loodje!!

Sab: spannend weer zo'n echo. Best apart dat he dat je lichaam op een tweede zwangerschap weer anders reageert.

Gelukkig: Tjonge meid je hebt je angsten overwonnen, Knap hoor. Fijn dat de pijn meevalt. Nu snel zwanger worden met een beetje hulp.

Super: nog steeds gestopr met roken?

Jojo: Hoe ist meis????????????????????????????????? Nog flink aan het haken.

Manon: zucht wat een heerlijke dochter heb je toch. Snel een echt date plannen;):D

8. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    jemig mutz, jij natuurlijk ook al weer 37 weken! Gaat snel he?!
    Fijn dat jij je ook zo goed voelt!

Ik ben inmiddels 15 kg aangekomen, dus valt reuze mee! Natuurlijk wel overal iets voller geworden, maar 't zit bijna helemaal aan de voorkant, dus een flinke buik ;)

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Wat een heerlijke spontane actie. Jaloers hoor, het was prachtig weer. Aan de foto's te zien hebben jullie genoten.

@ 1978 zo dat gaat echt opschieten nu. Spannend allemaal. 15 kilo is heel netjes hoor, die zijn er zo weer af.

@ mutz super dat je je zo goed voelt, dat gaan we natuurlijk zo houden tot en met en na de bevalling hè.

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    1979..zo maar 15 kilo..en je bent er al bijna dus daar komt niet veel meer bij...ik ben jaloers!!!

haha ik zal de opmerking van Smits even toelichten....wij vinden Tim&Tessa wel mooi op een trouwkaart staan zeg maar hihi:D

Smits..ja jammer van de files maar ach, het kon de mooie dag niet verpesten. Was even bang voor Tes..die houdt niet zo van stilstaan en het was ook zo warm voor haar(ik heb geen airco) Maar het viel reuze mee. Ik had raampjes open en Tes heeft lief gespeeld, gebrabbeld en geslapen. Pas tegen dat we thuis waren begon ze net iets te jammeren. Maargoed niet gek want ze had haar longinhoud er al op het terras uitgegooid:D
    en was er goed voor Tim gezorgd? En hij blij dat jij weer thuis was zeker?

Mutz...ik vind Vlissingen echt heel leuk. net als Ridderkerk, lekker knus maar als megavoordeel dat je ook nog aan de kust zit! En je hebt een supermooie buik meis! Leuk ook om Mario in het echt te hebben gezien.

11. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Dan noemt ze Vlissingen leuk! Jeetje, voor de beeldvoriming van de rest: we zaten in een bouwput te lunchen (dan wel bij een heerlijk zaakje, maakte dus een hoop goed), maar de volgende keer gaan we lekker op de boulevard zitten! Dan ben ik weer wat mobieler om een stuk te wandelen, haha!
    Nogmaals: leuk dat je gekomen bent en helemaal super dat je wat mee had genomen voor Mini. Jij moest het helaas doen met het cadeautje van Kris, haha. (sorry)
    Ja, Kris had wat voor je huisje, maar helaas. We gaan nog in de herkansing!!
    En de rest: komen jullie begin volgend jaar kijken als ons huisje klaar is?? (eerder mag ook hoor, haha).

12. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Wat een leuke spontane actie hadden jullie dames. Heb de fotos gezien, zag er erg gezellie uit.
    Mutz je bent mooi zwanger hoor, echt.

Hier gaat Keano al 2 dagen direct slapen zonder een uur te huilen, snachts wordt hij nog wel wakker, alleen vannacht ging hij ook al sneller slapen, hij geeft het dan toch op he...komt goed we houden vol.

Morgen heb ik een trouwerij, gezellie een feestje. Me schoonmoeder komt oppassen, hopelijk gaat dat ook goed.

13. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Hier werpt het z'n vruchten af om Keano te laten huilen als hij wakker wordt snachts, natuurlijk wel af en toe naar hem toe haha
    Gister ging hij direct slapen en vannacht om half 5 even wakker een kwartiertje ongeveer en toen ging hij Zelf weer slapen tot kwart over 7.
    Hopen dat het nu zo door blijft gaan.

14. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    1979 wat leuk om weer iets van je te horen. Hou ons de komende tijd op de hoogte van de ontwikkelingen, want wij willen uitereaard de eerste zijn die weten wanneer je gaat bevallen en hoe de kleine gaat heten. Haha. Nou vooruit je mag je man en ouders eerst inlichten ;)

Meiden lekkere spontane actie en dat met het heerlijk weer, was vast genieten.

Naat fijn dat je weer een betere nachtrust begint te krijgen. Hopelijk zet het door.

Mutzie voor jou begint het ook aardig af te tellen nu.

Verder met iedereen alles goed? Sab hoe gaat het nu met de misselijkheid?

Hier alles goed. Ik ben maandag jarig, maar het bezoek komt een beetje verspreid dit weekend dus gisteren nog snel een taart gebakken. Vandaag komt mijn zus met de kinderen en morgen de schoonfamilie. Maandagavond mijn eigen familie dus lekker druk.

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi hoi meiden...

1979 Jeahhh nieuws van jou.... klopt je gsm nummer van een jaar geleden nog?? mag ik je contacten komende weken wat de stand van zaken is bij je???

muts...lekker een weekend weg... laatste x met 2en... geniet ervan he?!?

jojo.. heeft weer een nieuwe lading haak materiaal en een meisje wat dwars is door peuterdans ;) hoe is het verder met je???

manon... merk je al verschil met de fysio???

sab... en gaat het nog steeds ok met je???

loes....veel plezier van het weekend met de visite...

bi...hoe is het met de meiden?? groeien ze nog goed??

super.. nog rookvrij??
    naat...succes met werken maandag zeker... weekje gaat snel he??

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    pfff... handig posten via je foon->not!

hier dag 32 inmiddels weer.. verwacht binnen 3 dagen ongi te worden... verder niét echt veel boeiend nieuws.. mama druk aan het verbouwen..moeder ivo rustig aan aan het prullen.. en ik zo druk dat ik afspraken verkeerd interpreteert :d Haha... jammer dat ik de zeeland date heb gemist...

Mmmm.. verder een open haard ombouw (hoek) laten maken.. deze maandag binne en dan kan ik die gaan verven... lekker aan het prullen dus en dan deze week 1 dag werken en dan 4 dagen vrij.. lees: poetsen en sociale inplan tijd :)

fijn weekend nog meiden

17. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Kris dus je gaat lekker aan de verf...succes!
    Nee, ik werk op maandag nooit, dus dinsdag weer beginnen. En het weekje vrij is idd zo om zeg, zal wel weer even tegen vallen. Maar heb een super leuke week gehad met heerlijk weer.

Sab, alles goed met je? Gaat Mirza alweer lekker slapen savonds?

Mutz lekker nog een weekendje samen weg, geniet er lekker van.

Manon hoe was het met de fysiotherapeut gegaan?

Loes bijna jarig, en je hebt het zeker al druk gehad met de visite t weekend???en morgen ook nog, wel gezellig hoor.

Super hou je het een beetje vol zonder te roken? Vind het erg knap van je hoor.

Hier vanmiddag naar de voetbal wezen kijken. papa heeft helaas verloren maarja...in de rust van de wedstrijd met Keano op t veld gespeeld met de bal, hij vond het geweldig.

Het slapen gaat hier steeds beter, blij dat we doorgezet hebben hoor. Net gaf hy geen kick toen ik hem naar bed bracht. Afgelopen nacht 1 x wakker maar ging gelijk weer verder slapen. Alleen overdag wil hij niet meer, probeer het wel maar dan huilt hij hele tijd. Uiteindelijk viel die vAnmiddag wel in slaap voor maar 20 minuten..

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Loestig..gefeliciteerd met je verjaardag:) Ga je nog wat leuks doen vandaag?

19. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Loes gefeliciflapstaart !!!!

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0