Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by BLiS, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    lang zal er een leven... happy birthday loes!!

jojo..jij ook gefeliciteerd!! goed zo meisje!! :) een zei ik het niét is wel op zijn plaats toch??

2. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Even ego hier hoor!! Zal eventjes Krisjes verhaal ophelderen :D

IK HEB EEN NIEUWE BAAN!!! IK BEN AANGENOMEN!!!!! zo blij! Hopen dat dit wel de rust gaat geven waar ik zo naar op zoek ben!!!!

Bietje, Sab en Kris bedankt voor jullie felicitaties op facebook leuK!!!! :D
    Nu ga ik naar bed, want ik ben kapot hahaha!!!! (heb ook nog een dreumes die denkt dat ze een peuter is en in de pubertijd zit rondlopen.... dusss)

Kris heb je getest???

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH en Loestig gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Ben je goed verwend????

4. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Jojo van harte met je nieuwe baan, wanneer ga je beginnen en idd hopelijk je rust bij deze nieuwe job!!!!

En Kris getest?????

Sab aan het aftellen tot de eerste echo?? 12e toch??

hier vandaag weer werken na een weekje vrij geweest te zijn, zal wel weer ff tegenvallen.Het slapen gaat top met Keano. Van half 8 savonds tot ongeveer half 7 in de ochtend....helemaal happy en uitgerust hahaha

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Sorry Loes, een dag niet op het forum gekeken en je verjaardag vergeten... Maar alsnog en net zo gemeend: van harte gefeliciteerd. Verdeeld gevierd las ik al eerder. Ook verdeeld verwend :)

jojo: hier ookmnog maar een keer: gefeliciteerd!! Wauw, wat super dat je bent aangenomen! Hoop zo dat je je rust gaat vinden in je nieuwe baan. Wanneer mag je beginnen? Dit jaar nog?

Naat: fijn dat Keano weer goed slaapt.

Sab: aftellen geblazen naar de eerste echo weer. Zal wel weer net zo bijzonder zijn!

Kris: jammer dat de date is mislukt, hihi. Deze week gaat het mij niet lukken... Daarna komt datum wel in de buurt... Misschien dan toch maar kraambezoek? :)

Hier geen bijzonderheden. Zo weer naar de VK zoals elke week nu. Kijken of ze nieuws heeft, ik niet in ieder geval, haha!

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Jeeeh Jojo..wat goed van je!!! gefeliciteerd! Wanneer begin je?

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    mutz... zullen we snel een kraambezoekje plannen ;)

en naat en jojo... nope nog niet getest... dag 35 vandaag.... langste cyclus was twee maanden terug ook 35 dagen... ga het nu toch wel errug spannend vinden.. heb mieren rond mijn hart (sytycd ;)) haha...

8. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Spannend hoor Krisje.

Muts hoe was het bij de vk?

Loes en lekker verwend door je mannen?

Zo ga ff me strijk wegwerken ..heb t weekend niet veel gedaan hahah dus dan moet het nu maar he

9. Loestig

Loestig Bekend lid

Mar 12, 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Hé dames allemaal bedankt voor de felicitaties. Inderdaad flink verwend. Met een zelfgeschreven kaart van Sam als hoogtepunt. Nou ja met heel veel beetje hulp van papa. Haha, hij had de making of (op dvd) er ook bij gedaan. Die was erg grappig. Verder wat lekkere geurtjes gehad en ook zpagetti. Ja Jojo ik ga ook aan het haken. Ben gisteren begonnen met een tas te haken.
    Gisteren overdag lekker alleen geweest met Sam. Heerlijk buiten in het zonnetje gezeten, was echt superweer! Nu een beetje bijkomen van alle visite van de afgelopen dagen.

JOjo van harte gefeliciteerd met je baan. HElemaal top! Wanneer mag je beginnen?

Krisje spannend dat je cyclus weer zo lang duurt. Je begint dan toch weer de kriebels te krijgen. Zijn Ivo en jij al serieus bezig, of nog maar even niet?

Naat hoe ging het werken vandaag.

Sab bijna de eerste echo spannend.

Mutzie en hoe ging het bij de VK?

Super en Smits hoe gaat het met de mannen?

Bietje hoe is het met de tweeling en de rest van de familie?

Manon alles goed met Tessa? Heeft ze haar ritme een beetje gevonden?

1979 tik tak tik tak, is er al nieuws? Iemand al iets van haar vernomen?

Gelukkig wanneer moest je ook alweer terug naar het ziekenhuis, of wat was het vervolg ook alweer?

Julesz alles goed met kabouter?

Zo volgens mij niemand vergeten, anders sorry.
    Ik ga weer verder met mijn haakwerkje. Doei!!!!

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Kris..ga testen joh...ik wil medestanders...Mutz en 1979 zijn bijna klaar, dan ben ik nog maar zo alleentjes...=(

Loestig..lekker verwend dus. Dat mag ook wel toch als jarige mama..Wel een foto plaatsen hoor als je tas klaar is. Ik heb hier ook haakspullen, maar dan zeg maar de gewone. Was heel goed op weg om een varkentje te haken, maar ben nu vergeten bij welke toer ik gebleven ben, hahha..

Mutz..Hoe was t bij de VK??

Jojo...jaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd met je nieuwe baan. Helemaal super top. Ben trots op je dat je de stap hebt durven nemen. Hoe gaat t trouwens met je knie?

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Ik moet zo lachen Naat om je strijk wegwerken. Ik stijk echt denk ik 2 keer per jaar iets ofzo...Volgens mij weet Mirza niet eens wat een strijkplank is..mmm toch maar eens laten zien aan hem op zolder.

12. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    @Kris: kraambezoek bij jou of bij mij? Haha. Eerst maar bij mij hè? Over een jaartje bij jou, haha. Zou je niet eens een goed gesprek met Ivo hebben en je spiraaltje eruit laten halen? ;)

@Loes: klinkt erg leuk een dvdtje van het gemaakte kaartje! Je hadden echt super weer!

Ik ben het weekend weggeweest met manlief. Veel gewandeld door eerst Utrecht, daarna Rotterdam.. Ging aan het eind van de dag een stuk langzamer en veel terrasjes gezien (vervelend met het weer!).
    Bij de VK was de kleine niet ingedaald. Vorige week zat hij er wel volgens haar. De kleine doet wat hij wil....
    Vandaag hele dag op woonboulevard. Bank is uitgezocht, tv/opbergkast ook. Nu de rest nog (eet-, salontafel, dressoir, bed, kledingkast, babykamer....).... Pfff... Haha.

13. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sab, ja joh Mirza heeft van de week de strijkplank bij mij zien staan whahahaha omdat Mark had gestreken!! Ik strijk ook nooooooooooit. Koop ook geen kleding die gestreken moet worden, vind ik echt zonde van mijn tijd. Over tijd gesproken!
    Mutz en 1979 bijna tijd voor jullie nieuwe wondertjes
    Kris bijna tijd om te testen!
    Sab nog laaaaaaaaaaang geen tijd om te bevallen, maar wel bijna voor de echo!
    Jojo, tijd voor een nieuwe baan!! Joe go girl!
    Naat tijd om te klussen whahahahahahaha
    Smits, tijd voor het topic???? (moet ik nodig zeggen)
    Loes, tijd om te haken en daarna een foto te spammen
    Manon, hoes het met het ritme van Tessa inderdaad en houdt mama hierdoor tijd over???

En voor bietje, even tijd om te reageren...lang geleden! Lees wel altijd mee op ipad of iphone, maar duurt zo lang om dan een heel bericht te tikken. Met Kate en Joan gaat het prima. In gewicht schelen ze nu een kilo. Ze drinken 5 voedingen per dag en doen het daar goed op. Kate slaapt hier een hele nacht op, Joan wordt helaas rond half 5 wakker. Als we haar dan bij ons nemen, slaapt ze gelukkig wel verder. Het zijn twee heerlijke meisjes, slapen veel, en zijn de ene dag gezelliger dan de andere. Vandaag bijvoorbeeld gezamenlijke huilparty van 5 tot 7 (duuuuh altijd onder het eten, zoooo herkenbaar nog van vroeger) maar ach denk ik dan, als ze 2 uur huilen, huilen ze er 22 niet.
    Verder valt en staat alles met organiseren en plannen met zo'n groot gezin, komt er veel aan op de zelfstandigheid van Mika en Lynn en is het een kwestie van prioriteiten stellen. (dan maar even geen was opvouwen...en geloof me...das heul veel met 4 kinders!)
    Met de auto weggaan is een hele onderneming als ik alleen ben, ik ga dan ook het liefste lopen...maar ja dat gaat natuurlijk niet altijd.
    Ben iig even blij dat ik nog niet werk, even genieten en wennen.

A.s zondag ga ik de meiden van mijn andere topic (tweelingmama's) ontmoeten. In het midden van het land afgesproken, niet iedereen is er bij, maar zkr met zijn 8en (dus 16 kinderen hahaha) benieuwd of ze net zo leuk zijn als jullie...
    en over meeten gesproken, er staat nog een afspraak gepland voor ons op 12 november...wat doen we? Gaan we weer naar Smits? Vond je goed toch? en met of zonder kerels/kinderen etc??????
    was het weer even
    Kus

14. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Ja Sab ik strijk hoor hahahaha...vind het opzich niet erg als ik het bij hou. Mijn mams doet ook wel eens strijken als ze hier op de kleine past.

Loes wat super zeg die kaart en THE making of, geweldig!!!!
    Het was op het werk weer lekker druk. Morgen ook nog eens vergadering, en een gedeelte in eigen tijd, baal ik altijd wel van...maarja dat noteer ik natuurlijk gwn als overuur.

Mutz kleine dus nog niet ingedaald, maar komt vanzelf hoor.
    Leuk al wat meubels uitgezocht, lange levertijd of valt het mee?

We hebben trouwens afgelopen weekend de box maar weggehaald, wel even wenne hoor. Heb nu ik dat hoekje een tafeltje staan met twee van die mammut stoeltjes van Ikea. Wel gezellig. Keano wil heletijd aan zijn tafeltje zitten, heel interresant natuurlijk.

15. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk huh....opeens twee berichten van naat en mutz die had ik even gemist haha..

16. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Bietje jij strijkt dus ook nooit hihihi....ben ik de enige hier op t forum of niet hahahaha en we hebben al geklust, hopelijk eind volgende week een posi test.

Fijn dat het goed gaat met de meiden. En met Mika en Lynn natuurlijk ook. Wanneer moet je weer werken dan, dat duurt nog ff toch?

17. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    En met mijn tijd verhaaltje, vergeet ik super gewoon helemaal tssss tssss tsssss. Nog steeds gestopt met roken super? en hoest het verder?

18. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Haaaahaaa en ik dacht Bietje heeft gereageerd dus post nog maar een reactie hihihiihi

19. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Officieel moet ik eind november weer aan het werk, maar wil het graag oprekken tot na de kerstvakantie. Heb ik ook al min of meer met de bedrijfsarts afgesproken, dus dan wordt het 9 januari of zo. Ik ga dan ook 2 dagen werken ipv 3, ik neem 1 dag ouderschapsverlof op. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel een beetje tegen op zie, omdat er zoveel veranderd is op het werk, tijdens mijn afwezigheid. Maar goed, zal wel loslopen hoop ik.

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Bi wat schrijf je dat toch weer creatief op zeg, haha..

Julesz vroeg me maandag ook al wanneer we de date hadden. Het enige wat ik nog wist was 12 november, haha..Ik ben wel voor een date met mannen en kids...

En ik ben bang dat als ik de strijkplank in de kamer zet, dat Mirza erop gaat klimmen. Die is namelijk dol op klimmen.

Naat heerlijk he die box weg. Hier is hij al een paar maanden weg hoor. Mirza ging er toch nooit meer in en als hij erin ging was het schreeuwen..Maar over 7 maanden staat hij hier weer hoor, hahhaa

Share This Page