Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ik zie ook echt een streep, wel is hij licht maar hij kwam binnen de afleestijd toch. Zeker spannend hoor!!!!!

Sab jij had getest voor je NOD toch?
    Ik kan eigenlijk pas 12 oktober testen volgens ze cyclus van 29 dagen....vind het zo spannend hahahahaha

2. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Naat: je bent de enige hoor die strijkt. Hier word ook bijna alles gestreken. Fijn dat de kleine man weer (bijna) goed slaapt.

Kris: hihi al uitgebreid gesproken via whats app. Spannendddddddddd.

Mutz: Wat een straf zeg om afgelopen weekend steeds op het terras te zitten. Helaas is het mooie weer weer over. Tijd voor mini om te komen nu.
    Uitslag is trouwens positief. Arts belde gister nog om 21.15 uur:$. Volgende week gaat eindelijk de behandeling van start.

Jojo: Wat zeg van je, gewoon even een een nieuwe job scoren.
    Wanneer kan je beginnen. En is dit dan voor 3 of 4 dagen in de week?

Bi: Wat een heerlijke kindjes heb je toch. Knap dat L & M zo veel zelfstandig doen nu.
    Kan mij voorstellen dat je op ziet tegen het werken straks. Gelukkig is nog niet zo ver. Heb wel zo'n vermoeden dat je het werk straks wel weer fijn vind, even iets anders dan kids.

Ojeeeee de batterij van de brandmelder is op en dat ding piept nu steeds. Deze hangt in Tim zijn kamer en meneer ligt te slapen...........ben benieuwd voor hoelang...piep...............

12 nov de date. Das waar. Op zich prima om het hier te doen alleen heb ik niet veel tijd om dingen voor te bereiden. Edwin zit die week (ma t/m vr) voor zijn werk in Madrid en dus heb ik mijn handen vol om de boel hier draaiende te houden. Bedenk mij nu dat ik Edwin hier nog niet over gesproken heb....toch nog even gaan doen.

3. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Ojee Loestig, lees nu dat je jarig bent geweest. Alsnog van harte gefeliciteerd!!!! Leuk cadeau van Sam (en papa)!

4. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Smits' we kunnen toch gewoon allemaal iets meenemen, hoef jij niet allemaalnte regelen natuurlijk. Het mag ook best hier hoor, maar jij woont centraler natuurlijk. Let me know.

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Bietje: goed weer eens van je te horen. Geweldig om de kids ook te zien!
    Kan me voorstellen dat je opziet tegen werken, zeker als er zo veel is veranderd. Hoe ga je de opvang regelen?

Smits: jeetje, slecht nieuws dus. Heb aan jullie gedacht vandaag. Hoe is Edwin eronder? Fijn dat de gelijk gaan starten met de behandeling.
    Fijne dokters hebben ze daar trouwens.. Zo laat bellen (of niet zoals vorige week).

Kris: jou al over de sms gesproken. Laat je morgen weten hoe de test is? Zo spannend!

Super: stoppen met roken is niet stoppen met zp hè? ;) Grapje, hoe is het met je?

Ga weer even naar Criminal Minds!

6. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Bietje wat een schatjes heb je toch. Is het nog gelukt om een foto te maken? Zal iedere keer een hele onderneming zijn als jullie op pad gaan. Heb je nog steeds zoveel bekijks?

Smits veel sterkte tijdens deze rottijd van behandelingen. Wat gaan ze precies allemaal doen?

Naat ik ben ook een strijker hoor. Ik heb er ook niet altijd zin in. Tegenwoordig strijkt mams veel als ze komt oppassen, dus dat is wel handig. Enne Sam is ook een echte trapkruiper. Ik moet ook eens hekjes gaan plaatsen.

Kris ik kan niet in je fotoalbum zag ik. (ik stond niet bij je vrienden foei foei foei) dus ik kan niets zeggen over de test. Heb je inmiddels alweer opnieuw getest?

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi hoi meiden....

nou hier hebben we een hele soap... tjonge jonge jonge...

ok, jullie even bijpraten... Bi wees maar niet bang, een spiraal is errug betrouwbaar.... ALS hij in je lijf zit... De mijne is, bewust samen voor gekozen, 9 sept verwijderd... Aangezien we niet verwachtten dat het ronde 1 raak zou kunnen zijn, hebben we het ook aan niemand verteld.... We hebben/hadden de hoop een leuk sint/kerst kadootje aan de opa en oma's te geven... (auw, doet nog steeds pijn dit zo te typen)

Nou uitgaande van de cyclussen afgelopen 2 maanden 35-34... Ik zit nu op dag 37... Dus 2 of 3 dagen overtijd. De test gister was vaag maar goed zichtbaar. Ik twijfel alleen over de afleestijd van 5 min omdat ik dat niet goed in de gaten heb gehouden. max 15 min en de foto die ik heb geplaatst, werd gemaakt. In een donkere kamer onder het nachtlampje...

Na wat meningen gister min of meer savonds ervan overtuigd dat we zwanger zouden kunnen zijn...

Vanmorgen weer getest en de test was alleen lichter dan die van gister ....Wel zichtbaar binnen 5 min maar niet zo duidelijk als die van gister.... Dus eerst ben je blij, omdat de streep duidelijk wordt, totdat we samen concludeerde dat hij wel (veel) lichter was dan die van gister...Toen begonnen we te twijfelen...

Dus na wat meningen gevraagd te hebben (tnx manon, bir en mutz..) min of meer ervan overtuigd dat het een groot twijfelgeval is wat meer nijgt naar negatief dan positief... Damn...

Huisarts bellen om advies... %)(*#$W%)(U een leuke staking...:( dussss kon niet om advies vragen..

Maar toen ging er een lichtje branden bij me.... Mijn gyna.. die moest ik toch nog bellen om een afspraak af te zeggen (mijn spiraal was namelijk al verwijderd door de ha :D) dus kon gelijk advies vragen... Verteld van de testen en dat ik 2-3 dagen overtijd was. De assistent vertelde na overleg dat we vrij vroeg hadden getest.. 1 week na NOD is beter ivm de hcg waarde. Op het verschil van de testen ging ze niet op in.. Maar doordat beide testen een streep hadden, verwachtte de gyna dat we zwanger waren...

Zou ronde 1 zijn... Alleen ik ben niet overtuigd... niet door de test van vandaag.... afwachten en morgen of overmorgen nogmaals testen (mocht ik niet ongesteld worden dan )

8. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Krisje..al gesproken maar toch nog even speculeren haha...deze test was wel minder zichtbaar maar een streep blijft een streep. Misschien was je urine minder geconcentreerd...dat kan als je meer vocht op hebt of misschien zat er nu minder tijd tussen je laatste plas en je eerste. Kan allemaal invloed hebben zo vroeg in de testen. Belangrijk is dat hij nu zeker weten binnen de tijd kwam. Ik vind het opzich best positief klinken en je streep is nou ook weer niet zo licht dat je er echt naar moet zoeken...ik heb wel slechtere testen gehad. Maar ik ga je nog niet feliciteren, we wachten eerst een knaltest af!! ik hoop het zo voor je meis!!:)

Bietje..wat een heerlijke lieve meisjes en nog zo klein..ik ben jaloers!! Bij Tessa is dat hele kleine eraf(vind ik dan). Ze draagt inmiddels al meer maat 62, het gaat zo snel he.
    Fijn dat M en L ook zoveel meehelpen, ze vinden het vast en zeker megaleuk om te doen ook.

Sab...hoe voel je je..al wat beter? of zijn er juist meer kwaaltjes bijgekomen? We moeten ook snel weer gaan pollen wat jij gaat krijgen:D..ik ben er nog niet uit....

Naat...hier ook een strijker hoor. Ik heb er alleen nooit zin in haha. Ik ben een rare strijker,handoeken doe ik niet maar theedoeken doe ik wel en de spuugdoekjes ook omdat ze dan beter in de kast passen haha. T shirts die alleen ergens onder of alleen bij het sporten worden gedragen strijk ik niet. Kussenslopen wel en dekbedden niet(veuls te groot en onhandig)...op het ogenblik heb ik veels teveel staan om te strijken dus weer hoogste tijd helaas:(

loestig..idd een leuk cadeau wat je hebt gekregen...papa is heel slim geweest om het op video te zetten hoor! zo leuk voor later.

Mutz..hier ook een Criminal minds kijker:D

gelukkig... hoe is het met je?

1978...En???????? is er al iets???

Jojo..hoe is het nu met je gemoedsrust nu je weet dat je bent aangenomen? Al wat meer innerlijke rust gevonden? Alles goed met Charlie?

Smits...heb je nog leuke foto's van mijn aanstaande schoonzoon?:p

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    1979 is een dag overtijd.... Spannend hoor!

Kris: bij jou ook spannend. Zou er leuk zijn! Niet iedereen heeft een knaltest vlak na NOD..

10. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Kris wat ontzettend spannend zeg...duim voor jullie dat je niet ongi word en de testen meer duidelijker worden.

Oké duo's ben hier niet de enige die strijkt hahaha...Manon ik ben zo'n strijker net als jou hahahaha en Loes mijn mama doet hier ook vaak de strijk hè als ze oppast, echt lekker.

Ga zo ff Sint slingers halen, de Sint komt dit jaar bij ons thuis mt de hele familie....zal wel druk zijn en Keano zal t wel eng vinden denk ik...

Muts nog niets???

11. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Krisje oh wat spannend!!! Een vriendin van mij kreeg nooit posi testen en was toch zwanger, dus het zegt nog helemaal niets. Maar als je een streepje krijgt is het toch echt een streepje. En dan denk ik, positief!!! Dus ik zeg dat je over een paar dagen echt een knaltest krijgt. Gezellig samen met Sab zwanger en misschien heel snel ook met Naat.

12. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ik hoop het hahahahaha

13. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannnnund Kris!! Ik heb idd ook niet altijd knaltesten gehad. Behalve bij Kate en Joan, maar goed dat waren er dus ook twee....ben daar ook het meest ziek van geweest. Ben wel blij dat het niet door je spiraaltje heen was hoor, begon serieus te twijfelen....mijn god VIJF kinderen hahahahaha.....het zou welkom zijn, maar toch...soort van eigen kinderdagverblijf.

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Kris..aha het dilemma van de veiligheid van het spiraaltje is dus meteen opgelost..Maar oh oh wat ontzettend spannend zeg, pfff..Ik ga heel hard voor je duimen dat het goed zit en dan de test gaat knallen. Jeetje ik krijg er gewoon kriebels van, wat zullen jullie dan wel niet hebben zeg.

Smits..wat is het traject van je schoonmoeder en hoe is het met Ed?? Heel veel kracht de komende tijd voor jullie.

Naat..sint bij jullie thuis dus. Ik denk dat Mirza helemaal zou gaan flippen als die hierbinnen zou komen, hahha..

Oei spannend voor 1979 misschien is ze allang begonnen of inmiddels al bevallen, haha..

Mutzie..bij jou nog alles rustig??

Hier gaat alles zo zijn gangetje. Buiten het misselijke om heb ik niet echt kwaaltjes. Ja mijn borsten knallen uit elkaar en mijn broeken zijn te krap, maar verder niets te klagen hoor, hahaha..Ik hoop wel dat ik snel niet meer misselijk ben, want ik ben het nu alweer zat, haha

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nou sa... kriebels is te zacht uitgedrukt...

ik zit vandaag al zo vol stress...mijn hartslag klopt niet helemaal meer... pdffff... en wordt het alleen nog meer onzeker van..geen ongi te bekennen... alleen om de uur het idee te moeten plassen.. maar zou misschien ook de controle stress kunnen zijn?? voelt als een blaasontsteking achtig aan...

ben zelfs al twee dagen zo van mijn padje af dat ik alleen egoistisch heb gereageerd... zal proberen jullie snel aandacht te geven.. maar ju heb ik genoeg aan mezelf...

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Joh ben jij gek Kris, ga je nu evwen niet schuldig voelen over het feit dat je niet op ons reageert. Je hebt inderdaad wel even genoeg aan je hoofd toch. Adem in en adem uit, makkelijk praten ik weet het, maar meer dan dat kun je nu toch even niet doen.

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    update.... heb inmiddels licht roze afscheiding... dus zal waarschijnlijk loop van de dag wel ongi worden... 1 voordeel is ee dan wel... we weten dat we zwanger kunnen raken... de test gaf dat bewijs... helaas mocht het ronde 1 niet zo zijn... en waarschijnlijk zit ivo ronde 2 tot dag 15 in het buitenland voor werk dus misschien lopen we dan die ronde mis... ah ja... tijd zat .

oja goede morgen dames trouwens...!!!

18. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Goede morgen Krisje! Ach roze afscheiding vaak een voorbode voor een ongi maar ook niet altijd. En idd je weet nu dat jullie zwanger kunnen raken. Kop op!!!!

Sab misselijk getsie, haatte dat zo erg toen ik zwanger was van Keano. Hopelijk heb je er niet te veel en te lang last van.

Oepssss Keano loopt voorbij en ik ruik een poep luier....ff verschonen dus...tot snel.

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ah jammer Kris. Ik had nog goeie hoop, maar helaas. Snap wel dat je ook een beetje baalt hoor. Als je besluit ervoor te gaan dan wil je het natuurlijk meteen. Dat zit in onze aard, hihi. Ronde twee vanaf dag 15 nog even flink aan de klus. Bij een cyclus van 32 is dat precies goed toch??

@ Naat, heerlijk hè die poepluiers op de vroege ochtend. Gelukkig ben ik vooral aan t eind van de dag misselijk.

Zo nog een ochtendje werken en dan weer lekker weekend, ben er weer aan toe. Fijne waaidag allemaal.

20. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Nou zeg dat wel waai dag....wat een weer zeg jeetje...
    Ik hele dag werken vandaag Sab...maar vliegt meestal we zo voorbij...en dan lekker weekend.
    Maandag komen ze onze nieuwe achter ruiten plaatsen...zal wel een bende zijn dan thuis, gelukkig is Pas ook vrij.

En Kris in ronde 2 vanaf de 15 e dag idd flink aan de klus, komt goed meid

Deel Deze Pagina