Kris jammer, ik had al goede hoop voor je, maar helaas mocht het deze r0nde nog niet zo zijn. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Wel leuk dat we naast Naat weer iemand hebben met wie we mee kunnen zenuwen.
Hier de zenuwen steeds dichterbij...ben geneigd nu al te willen testen...lijkt me alleen beetje vroeg...kan eigenlijk pas over 5 dgn testen. jeetje wat een rot weer zeg getsie
Getsje Kris, wat balen als je nu ongi zou worden! Was zo gaaf geweest... Vind het wel super bijzonder dat je zo snel, onder hulp zwanger was! Volgende ronde weer! Liefs.
nu witte afscheiding... en net wat grapjes in mijn schaamshtreek rechts... niet heel erg of ongesteld achtig... dus ik weet het niet... Haha... spanning alom....
Nou Krisje het is wel spannend hoor...bij mij is het meestal zo als ik bruinige afscheiding krijg ik meestal snel ongi word...maar dat zal ook wel weer bij iedereen anders zijn. Heb je nog een test in huis? Sab eet Mirza alweer beter? Nog ff dan de eerste echo, ook weer zo spannend. Bietje las dat je niet zo lekker hebt geslapen afgelopen nacht...heb je het een beetje in kunnen halen vandaag? Pffff ik ga maar ff strijken tot 8 uur en dan op de bank voor GTST en THE VOICE. Jaaaa dames strijken hahahahahahah
Naat..ik had toendertijd ervoor getest en had een positieve test. Daar gaat het ook vaak niet om...de test is als je zwanger bent vrij snel positief maar het gevaar schuilt hem in dat je de vrucht rond je NOD alsnog kan verliezen. Daarom raden ze aan erna te testen. De testen zijn er ook op gemaakt dat je niet heel ver vantevoren kan testen. Er zijn echter wel testen in het ziekenhuis (en ook op internet te verkrijgen) die zelfs een dag na bijvoorbeeld een terugplaatsing al kunnen zien of je zwanger bent zo gevoelig zijn die. Maar dus niet betrouwbaar omdat je het vruchtje vaker dan je zal denken verliest rond je NOD. Waarschijnlijk ben je vaker zwanger dan je denkt, alleen breekt het steeds voortijdig af....
Oké, ja ik heb die van kruitvat 2 voor 5 euro. Las op internet dat die ook best gevoelig zijn. Ik probeer nog wel te wachten maar ben wel nieuwsgierig hoor. Iemand hier ervaring met die kruitvat testen?
Krisje spannend hoor. Ik dacht ook ongesteld te worden, maar dat zette toen ook niet door. En tadaa 9 maanden later was Sam er. Naat hier geen ervaring met de kruidvat testen. Ik zou als ik jou was gewoon nog een paar dagen wachten, hoe moeilijk dat ook is.
Ja Naat..met die testen van kruidvat had ik iets van 5 of 6 dagen voor NOD positief getest. geen knaltest natuurlijk en je moest wel goed je best doen om dat streepje te zien..maar het was er! de dagen erna werd het steeds donkerder.
Manon hahaha nu wil ik helemaal testen maar wacht toch nog even volg loestig advies op haha Ja Kris je weet het nooit..anders als het nou niet doorzet je ongi dan bel je maandag toch je huisarts en vraag je evt een bloedtest
Manon zit die bijsluiter te lezen en daar staat dat je 4 druppels op dat pipet moet doen maar hoe doe ik nou precies 4 druppels urine hahahaha zit hier te verzinnen maar kun je niet gewoon erover heen plassen dan?
Naat je moet in een bakje plassen en dan met zo'n pipetje urine opzuigen en dan 4 druppels op die test druppen....Ik heb 4 dagen van de te voren getest, maar ja ik ben nou eenmaal testverslaafde, haha.. En ik zeg als je wilt testen, gewoon doen hoor.
Och dat is wel een gedoe hoor moet er nu al ontzettend om lachen haha...ik weet helemaal niet of ik zon pipet in huis heb.