OH MY GOD! Ben even een paar dagen niet online en ik lees gewoon positieve test van Kris! Is dat roze niet gewoon innesteling? Ik heb ook altijd bruin verlies voordat t doorzet hoor en pas bij helder rood is het mis dus Kris, wat mij betreft ben je gewoon hartstikke zwanger! Jeetje wat bijzonder, maar wel nog even spannend! Heb je nog testen in huis??? Ga zo de foto ff bekijken! Bedankt voor alle felicitaties voor mijn nieuwe job! Ik ga 1 november al beginnen, Ik wil niet pas 1 dec beginnen net voor sinterklaas en kerst. Veel te onrustig voor de kindjes en voor mij Ik heb een ochtend meegedraaid en het was zo onwijs leuk! Geen stress! Wel doorwerken hoor, maar op een relaxte natuurlijke manier! Het ging vanzelf en daar ben ikzo aan toe! Hopen dat dit ook echt mijn plekje gaat zijn! Bij de psych gaat het goed. Ik leer anders denken en meer naar mijn eigen gevoel te luisteren. Wat anderen van me denken gaat me al minder boeien en ik krijg veel tips met mijn angsten omtrent Charlie en ik merk dat ik, maar ook Charlie, rustiger word!
Jojo fijn dat het goed gaat bij de psych. Ook zo leuk dat je een nieuwe job hebt en idd je hebt gelijk dat je eerder start. Zo net voor al die drukke feestdagen lijkt mij ook niets hoor. Ik ga nu de VOICE kijken en dan lekker naar bed, ben doodmoe pffff
Ja Naat en dan morgen lekker testen ff potje piesen...pipetje vullen..4 druppels laten vallen op je testje en dan gillen van geluk Hier de Voice opgenomen want mannetje wilde voetbal kijken Maargoed het is afgelopen en nu Gorden kijken met Hotter than my daughter!! echt lachen dat programma
volgens mij hebben we morgen dan twee testers.... hier geen duivels... heb later middag alleen wat krampjes gehad dus... vanavond iv en ik uit eten geweest...moest even min zinnen verzetten... en daarna bij het openhaardje tvoh gekeken... oja alle meiden die een kaartje hebben gestuurd omdat we samen wonen...tnx!!dat had ik nog niet gedaan...
idd ... voetbal is niets.... gelukkig hier een vent die dat niet interessant vind :d weer een voordeel
Kris, tot nu toe fantastisch nieuws, hoop zo dat ik jullie morgen kan feliciteren. Manon, hoe gaat met Tes haar slaapjes overdags. Is het al wat langer? Zal morgen weer een fotoshoot houden met Tim Naat, haha geduld is niet aan jou besteed. Good luck tomorrow. Hier: Pfffff zware dag zowel werk als Prive. Sommige dagen........
VOor een keer mag dat dan Manon.. Oei Kris wat spannend zeg, maar wat Jojo zegt daar dacht ik ook aan, alleen wil ik je geen (valse) hoop geven. Ik ga wel heel hard voor je duimen.
ahhh...hier zegt mijn vriendinnetje al ingesteld bloeding en steekjes daardoor... zien het wel...testen in huis... vijf Haha... morgen ochtend update.... smits knuffel heb zo het idee waar het over gaat