Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Ik raar? Nee hoor, de rest van de wereld is gek. Haha. En voelde het gewoon aan..even het smsje opzoeken van toen ik je ernaar vroeg. En die sab zat ook gewoon in het complot..Waarom zit hier geen T9 op..of spellingcontrole.. Word ik ook wel blij van..Maar bietje, wat bijzonder van die nod. Och. Meant to be.. Meidjes, trusten. Ik ga met een glimlach slapen.

2. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    JAAAAAAA! Wauw bietje, wat een geweldig nieuws! Was echt even door mijn hoofd geschoten toen je zoveel online was, maar het is echt zo!! Waaaah, ben heel blij voor! Stuiter!!

3. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    oh en GEFELICITEERD natuurlijk voor jou, Mark en de kids en natuurlijk ook voor tante Sab!
    Vergat ik helemaal in mijn stuitermoment..

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTT??????
    Stuiter de stuiter. Jeeetje Bietje gefeliciteerd......oh meis wat heerlijk voor jullie zeg, en wat ontzettend spannend! Oh wat leuk dit....

5. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Oh my god, ik een avondje weg en dan dit

WAT ONTZETTEND GAAF. Bi en Mark gefeliciteerd, helemaal super.
    Gisteren stond ik onder de douche mij te bedenken dat je zo veel online bent tegenwoordig en tja waarom... "zwanger? ja dat moet wel, zou het echt?" JA DUS.

Hihi Edwin heeft vandaag de Kango niet nodig, ik stuiter de tegels er zo vanaf.

En dan nu de volgende: Sab, wat heerlijk je wordt weer tante! Zo leuk. Jij dus ook gefeliciteerd.

Zo en nu de reacties eens rustig terug lezen;):)

6. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Sab je bent online, 3 dikke gefeliciteerd zoenen voor jouw.

hahaha het is net of ik zelf zwanger ben, zit hier met 1 grote smile en vochtige ogen

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Dank je wel Smits..dat gevoel van zelf weer zwanger te zijn heb ik dus ook he, hahhaa...

Ik had ook al zo'n vermoeden hoor. En dat mijn moeder, vader, broer en ik eerste kerstdag een pakje kregen met een nummer en mijn moeder het eerste pakje openmaakte wist het echt meteen. In elk pakje zat een sokje met een stukje van een gedicht. Ik had pakje drie, mijn moeder 1, toen ze het sokje eruit haalde vloog ik Bi al om haar nek, whaha..en natuurlijk weer janken, heerlijk die hormonen nog bij mij...

Ik vind het zo ontzettend super gaaf voor ze. Ik weet hoe graag Bietje nog een kindje wil en nu wordt haar wens gewoon waarheid. En hoe mooi, eerst zo met die wensballon en een paar dagen een positieve test...Die Jona toch, die weet wel hoe hij zijn taken moet vervullen vanaf dat sterretje...SUUUUUUUPPPEER.....

8. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Whahaha, ik had het niet meteen in de gaten. Ik zag Julesz haar reactie en dacht over wie heeft ze het. Toen zag ik ineens dat de banner van Bietje was veranderd. GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!! Echt super gaaf. En dan inderdaad zo mooi dat je op de 19de al kon testen. Het heeft zo moeten zijn een jaar later.

Sab jij ook super gefeliciteerd natuurlijk. OH geweldig!

9. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Zo dat berichtje was voor jullie, nu even op de rest reageren.

Smits bezig met de grote verbouwing. Hopelijk blijft de muur staan, anders krijgt Tim wel een hele grote slaapkamer ;)

Julesz je zou een foto posten, maar ik zie nog niets. Wel goed om te zien dat je meer online bent. Weet ik in ieder geval dat het goed met je gaat. Oh meid je bent alweer over de helft de tijd vliegt. En een geregistreerd ouderschap is natuurlijk ook een heel mooi vooruitzicht. Dat feest komt later wel.

Manon jij hebt nu toch ongeveer de combinatietest?

Gelukkig jij ook weer meer online. Goed te lezen dat je beter in je vel zit. En die rust in jou lichaam is natuurlijk heel goed voor een eventuele zwangerschap. Ik hoop zo dat het nieuwe jaar voor jou met een knallende zwangerschapstest (ipv vuurpijl) mag beginnen.

Mutz voor jou ook duimen op een positieve test op de 8ste.

Hier echt al een paar nachten heerlijk geslapen. Vanaf 2de kerstdag heeft ze nog 1 slechte nacht gehad, maar nu alweer 2 nachten om half 12 de laatste fles en dan komt ze pas rond half 6 weer. Daarna natuurlijk even terug tukken en dan rond half 10 weer een fles. Heerlijk!! De krampjes zijn ook minder. We waren gestopt met infacol, maar blijkbaar hielp dat toch wel meer dan wij dachten, dus toch maar weer mee gestart. Het is nu zo'n vrolijke meid. Eergisteren heeft ze heerlijk in bad gedobberd op zo'n drijfmatrasje. Nou dat vond ze geweldig. Ik zal zo even een foto posten.

10. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
  11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh Loestig..wat een prachtige foto..Ze ligt heerlijk te genieten van haar badje.

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    waaahhhhh... ik lag inderdaad heerlijk te kroelen...wat gaaf bi, mark, kids en sab!!!! :D:D:D:D:D:D

ben nu helemaal in stuiterstand... :D

heb al gesmst naar je bi... en zoals alle meiden waarschijnlijk ook al gedacht, die is er vaak weer...zou het dan??? maar durfde het niet te vragen :)

wat leuk...

meiden, te veel stuiter om te reageren op de rest hoor ;)

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    manon ook op de hoogte ;)

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    en nu 1979 ook...

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Wauwie mijn hele dag is goed! Moet steeds aan Bi en sab denken. Wat heerlijk voor jullie zeg. En wat een spannende tijden komen eraan. Lekker alles van jullie af tikken hoor hier!!!

Loes: wat een mooie meid hebben jullie en wat groeit ze hard zeg! Jullie komen niet de 8ste toch? jammer had jullie graag live ontmoet. Maar als je het lekker bij het forum houdt geen probleem natuurlijk.

Sab: wat heeft bi het leuk aan jullie bekend gemaakt zeg! Heerlijk dan nog die hormonen. Lekker bij elkaar janken hihihi...

Hier ook weer een goeie nacht gehad. Nick heeft van 23.15 uur tot 06:00 uur geslapen en ik dus ook. Heerlijk!!! Om 7:00 uur zijn fles gegeven en daarna samen weer te bed tot half 10! Kan ik weer wat opladen. Hij is echt zo anders.

Smits: lekker aan het slopen? Zit er bij jullie eigenlijk allergie in de familie? Het cb zei dat kma eigenlijk bijna niet zou kunnen omdat er geen allergien bij ons voorkomen. Maar volgens mij zijn er altijd uitzonderingen. Wanneer ben jij met bijvoeding begonnen? En rijstebloem?

Naat: hoe is het bij jullie? je bent zo stil. Gaat alles goed?

Manon: nog steeds zo druk of even forummoe? Hoop dat jullie snel uitslag hebben van de combitest. Hoe voel je je verder?

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Super..wat goed om te lezen dat Nick zo aan het opknappen is en dat het inderdaad de voeding geweest is. En wat een slaapkopje is het aan het worden, haha. Genieten dus.

Ja die hormonen doen nog regelmatig hun werk hoor, ben benieuwd of het ooit nog over gaat, ben bang van niet, haha.

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    BIETJE!!!!! wat een supernieuws!! en wat goed dat Mark er ook blij mee is natuurlijk! GEFELICITEERD.

Sab jij ook gefeliciteerd natuurlijk..wat leuk een neefje of nichtje..en leuk voor Mirza ook!!

jeetje wat vreemd zeg zo een jaar later...het heeft zo moeten zijn!

Ik was niet forummoe..maar door mijn nieuwe mailadres was er hier iets fout gegaan waardoor ik niet meer bij alles kon hier op ZP waaronder reageren...nu opgelost gelukkig.

Wij zijn gisteren voor de nekplooimeting gegaan en de uitslag was goed 1:2300
    Verder nog leuke fotootjes meegekregen en een dvd. Hij was lekker aan het bewegen en zwaaien weer dus het is een druk persoontje..dat heeft hij alvast van zijn moeder haha...

zal er even snel wat foto's opzetten bij mij profiel kun je ze bekijken.

Pff verder had ik veel bij te lezen want ik had eerlijk gezegd oko nog eens niet zoveel tijd om hier te komen neuzen...vanaaf weer weg en morgen ook weer natuurlijk.

Ik hou het even hierbij omdat ik het best druk heb...allemaal fijn uiteinde alvast en ik zal lekker uitgebreid op iedereen reageren in het nieuwe jaar....

oooh Bietje..wat ga jij mooi het nieuwe jaar in zeg!! de tranen staan in mijn ogen..(maar dat is de laatste tijd al gauw haha)

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Manon goed om weer van je te lezen. Ik had Kris net al gesmst of alles goed bij je was..jaja ik ben dan zo'n held die niet direct een sms stuurt naar de persoon zelf..Maaaaaaaaaar...alles dus helemaal top en een prachtige uitslag van de combitest..

19. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    en Jojo ook in stuiterstand?????

20. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ja..gelukkig alles goed..en je mag me best zelf smssen hoor haha..ik bijt niet:p

ja dat gedoe met dat mailadres en hier ineens nergens meer bij kunnen en dan ook nog druk geweest. heb gewoon gewerkt en moest tussendoor ook nog naar het ziekenhuis. omdat ik met een gaatje in mijn hart geboren ben krijgen we een nauwkeurige 20 weken echo op een geavanceerd apparaat dat het hart dan extra goed kan bekijken. Een dan gisteren die nekplooimeteing...vanaaf naar afscheid van mijn schoonzusje die gaat een half jaar naar canada studeren. En vrijdag oud en nieuw bij mijn ouders vieren.

Waar en met wie vieren jullie het allemaal??

Deel Deze Pagina