Wat een heerlijke goede ochtend. Kris jouw foto vanochtend was een briljante timing. Kwam net mijn bed uit en dan gelijk zulk Gied nieuws. Wiehoeeeee. En dan vervolgens Naat. Meid wat een knal test. Gefeliciteerd!! Sab, jij dus Kris aan het huilen gekregen. Tranen van geluk neem ik aan. Hoe is het in jouw buikje? Wat leuk zeg allemaal. 2 meiden die hun kleintje bijna mogen vasthouden en 3 waar het wonderend groeit.
Wauwieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.............................STUITER!! Kris: wat een onwijs leuk nieuws zeg! Helemaal fantastisch. Ik heb je foto's gezien, daar kan je echt niet omheen. Wat heerlijk meid. Gefeliciteerd hoor! Hoe is Ivo eronder?? Naat: ook voor jullie, van harte gefeliciteerd! Al zo snel ook, wat heerlijk. En voor 4 of 3 dagen voor nod echt een knaltest hoor. Hier even druk, moe, veel (nachten) werken, weinig rust ben gewoon een beetje op. Lees wel mee maar de fut is even ver te zoeken.
Pascal is ook helemaal happy!!!!! We hebben net bij Prenatal gelijk een shirt gekocht van grote broer hahaha kon het niet Laten liggen hoor.
Wauw stuiter de stuiter. Wat een geweldig nieuws meiden!!!! Echt supergaaf. En Naat bij jou worden het er gewoon 2, zo duidelijk voor je nod. Jojo ik weet eigenlijk niet meer of ik je had gefeliciteerd met je nieuwe baan. Doe ik het gewoon nog een keer, of voor de eerste keer. Heel gaaf dat je al zo snel kunt beginnen. En wat fijn dat het bij de psych steeds beter gaat. MAnon Tessa steeds beter ritme, fijn hoor. Kom je zelf ook eindelijk aan wat dingen toe. En wat een heerlijke foto!!! 1979 spannend hoor, ik hoop dat de kleine snel mag komen. Ik zeg 10 oktober (op de verjaardag van mijn neefje). En Mutzie bij jou alles ook nog rustig?
Krisje en al gewend meid of geloof je t nog steeds niet? Loestig hahaha nou als ik er 2 krijg vind ik ook leuk hoor.
nou naat...geloof het wel... maar blijft vreemd... deels angstig maar langs de andere kant ben ik alweer op het punt gekomen dat mocht het fout gaan, was het vruchtje niet goed genoeg geweest... maar ben nu al gewoon aan het genieten... vind de lichte steekjes niet meer eng...vind het nu eng het niet te voelen Haha oja...en het liefste zou ik het gelijk uit willen schreeuwen maar aangezien beide moeders (oma's in spe ) al genoeg hebben meegemaakt willen we wachten tot er meer zekerheid is...richting een echo... na bellen vk en ha... precies weten we het nog niet... maar willen niet, ok ivo remt me goed Haha, te impulsief alles doen... en hoe ist met jullie?? pas al gewend???
Daar heb je ook gelijk in, even laten bezinken en idd even wachten tot een wat zekere periode kan geen kwaad. Maar doe waar jullie je goed bij voelen hoor. Wanneer ga je de vk bellen? Hier ook wel gewend en wil het het liefste ookmdirect van de daken schreeuwen. Wij wachten ook nog met vertellen hoor, proberen te wachten tot 10 - 11 weken ongeveer. En vetrouw op je lichaam meid alles komt goed...heb je al iets berekend voor de uitgerekende datum? Ik kom uit op 19 juni...en keano is van 2 juni hihihihi
hier rond 12juni waarschijnlijk ...hier is zondag de vk ook tel beschikbaar...waarschijnlijk even bellen morgen... en dan zien we het wel.... elf weken gaat het waarschijnlijk niet worden..voor de ouders dan... die zullen het wel eerder horen maar wanneer is nog even kijken... ivo is werken en ben alleen thuis...stuiter helemaal...gelukkig zo met een vriendin de kroeg in...1 smoes verzinnen...witte wijn gaat hem niet worden
en ja hoor... twee witte wijn en een biertje (vriend van mijn vriendin was er ook bij) uhhhh doe maar een jus.... hoezo zwanger ofzo??? bloos (gelukkig donker cafe) nee... en zo vergelijkbaar nog twee keren mogen ontkennen...Haha...eigenlijk best grappig.... nu slapen...ben kapot!!!
Goedzo Kris!!!! Ik bel denk ik donderdag ofzo de vk ofnvolgende week maandag...ga morgenochtend eerst nog een keertje testen, blijft toch spannend. Lag gister wel om half 10 al op bed was versleten. Iemand nog wat leuks doen vandaag??? Of iemand bevallen haha
Haha Kris, je kunt mutz om tips vragen wat betreft het stappen en ontkennen! Stoer hoor! Ik ga vandaag wat leuks doen! Ontmoeting met de tweelingmamas uit het tweeling topic. We zijn helaas maar met zijn vijven, veel ziekte en zeerte maar dat mag de pret niet drukken. 5 tweelingmamas en tien tweeling meisjes!!! Grappig hoor, alllemaal een eiig ook. Heb er zin in!
Ja, ik expert in het verzinnen van smoesjes om niet te drinken, maar moet eerlijk bekennen dat mijn vriendinnen het me makkelijk maakte: de een met de auto, de ander een dieet en weer een ander dronk de laatste tijd te veel, dus was ik sollidair en dronk ook Spa blauw. Heb ook wel eens gewoon een biertje besteld, alleen raakte ik die kwijt, leegde ik die in een ander glas enz... Werd er steeds beter in, haha. Bietje: wat leuk zeg dat jullie met z'n 5en zijn en helemaal bijzonder dat jullie allemaal meisjes hebben! Plezier! Ik lig nog in bed, haha. Vandaag alleen thuis, dus lekker niks (oh ja, m'n vluchtkoffer inpakken). Lig wel ontzettend te hoesten en als je zwanger bent mag je dus geen hoestdrank of Strepsils. Grrr...
Naaaaat gefeliciteerd!!!!!!! Wat geweldig joh en wat snel!!!! Kris al gesproken via whatsapp maar ook hier gefeliciteerd! Zoals ik al zei, jouw lichaam zorgt heel goed voor jou en heeft je beschermd ten tijde van je ex (wil zijn naam niet neerzetten haha) en nu ben je gewoon zwanger! Knipoog van je papa dat moet wel!!!! Ik vind het iig heel bijzonder en gun het jou zooooo onwijs! (naat ook hoor, maar die heeft al 1x dit geluk mee mogen maken ) Mutz nu pas je koffier inpakken?? Hahaha heeeeerlijk hoe relaxed jij bent!!! Ik lag namelijk nu te bevallen met 38,2weken hahah! Heb jij al t idee dat er wat rommelt??? Super, dikke knuffel vanuit hier. Gaat het een beetje met je? Ben je de nachten goed doorgekomen? Jeejjj morgen lekker een midweek naar Brabant (Mierlo) zo een zin in! Lekker shoppen in Eindhoven of Breda love it!!!!! Haak spullen mee en dan genieten!!!!
Bedankt jojo en jij heel veel plezier deze week, lekker ff weg heerlijk hoor. Muts en je tas staat die klaar???? Ik was ook met 38.2 weken aan t bevallen haha...ik had me tas geloof ik al met 35 weken klaar staan. Hier net ff by me ouders geweest, lekker soepje gegeten en nu weer lekker thuis. Papa is naar de voetbal, getsie met dit weer bahhhhhhhh... Me moeder zei wat zie je er vrolijk uit...ja duhhhhh ze moest eens weten. Krisje en je vitaminen al binnen voor vandaag...ik kreeg vanmorgen lekker verse jus...heerlijk.
verplicht van ivo een jus moeten nemen bij de ikea hij herinnerde me ook vanmorgen aan de foliumzuur... goed bezig papa vanmiddag na prenatal geweest...i love opa speentjes en i love oma slapjes... ivo liep heel de zaak rond om te inspecteren wat er allemaal nodig was... sweet!!! vandaag veel steekjes in mijn liezen en opgezette buik vind ik... ach ja... volgens mij klopt dat wel.. jojo...have fun...brabant is de best... mutz...heerlijk relaxed zo na het eind toe... bi... en hoe was met tien kids en de mam's
sab...op naar de werkweek??? hopelijk minder ziek deze week... uhhhh... verder weinig nieuws..anders sorry...ben niet heel scherp op dit moment... weinig slaap en veel stuiteren