Hihi, tja ik begreep dat het handig was om de tas klaar te zetten met 36 weken. Dat heb ik dan ook netjes gedaan, alleen dat vullen ervan, haha! Ok, ben nu een eindje op weg ermee. Had wel een lijstje gemaakt voor als het mocht gebeuren, dan kon manlief wat spullen pakken Heb namelijk echt het idee dat het pas over 2 weken eens gaat komen, dus die tas was nog niet nodig Gisteravond een half uur een harde en pijnlijke buik gehad (fijn als je man een weekendje weg is. Ja, dat vond ik ook nog wel kunnen ). Nu dus alles rustig en totaal niet het idee dat de kleine bedenkt te gaan komen. Morgen is de tas klaar, ik beloof het (zijn eerste dagsshirtje moet nog even drogen, haha!). Chilllllll!!
Oh muts is je man ee weekend weg, je bent dus alleesn. Voor het geval dat het gebeurd kan hij dan snel thuis zijn of is hij ver weg?
Nou das ook nog een leuke; hij is namelijk gaan zeilen. Ze zouden eerst 'buitenom' gaan (dat betekent dus over de Noordzee) en dat houdt weer in dat hij niet snel bij een haven en dus ook niet snel met de trein terug zou zijn. Gelukkig moesten er voor kiezen 'binnendoor' te gaan vanwege het weer, dus dichterbij een haven en station (of iemand haalt hem op). Mijn eigen keuze hoor, als ik niet had gewild dat hij zou gaan, dan was hij thuis gebleven. Van de week moet hij vanwege zijn werk ook nog een nacht weg.. Ik weet wel dat er een kans is dat de kleine er snel is als het eenmaal begint, maar ik ga daar niet vanuit. Geloof echt dat mijn lichaam en de kleine er enigszins invloed op hebben dat papa erbij is (verklaar me maar voor gek, haha).
Ja als jij dat gevoel hebt is het goed toch. Toen ik begon met Keano was hij er binnen 2 uurtjes. Maar dat was wel extreem snel hoor, meestal duur het langer en net wat je zegt je lichaam geeft het toch wel zelf aan.
meiden...even.jullie hulp gevraagd.... of wijsheid Haha heb vandaag gewinkeld en op bezoek geweest bij fam... drukke dag dus eigenlijk... vanmorgen steekjes maar nu aan het eind van de dag net een soort spierpijn in mijn onderbuik... is dit erg???
Jeetje Mutz ga die tas klaar maken joh, ik krijg de zenuwen van je. Ik was met dit termijn ook al bevallen hoor. En Mirza was er in 3.5 uur, hahaa....Nou ja we gaan er maar bij jou vanuit dat de kleine lekker op papa wacht... Kris..ja weer lekker werken morgen en ook nog 1 dag extra deze week, bleh.. Die steekjes zijn volgens mij gewoon je baarmoeder hoor, die is hard aan het werk en is lekker aan je banden aan het trekken. Over een paar weekjes zul je merken dat als je opstaat je het ook voelt trekken...geniet er maar lekker van.
Hihi, ok, morgen is mijn tas ingepakt. Denk elke keer dat ik er toch wel uren over ga doen, misschien beetje naïef.. Manlief is ook vannacht niet thuis, was niet helemaal de planning. Maar die kleine blijft zitten, hebbben we afgesproken Grr, zit Obese te kijken. Knap hoor, wat die mensen voor elkaar krijgen, maar wordt gek van die jankerd! Sorry, niet zo netjes gezegd, maar zij huilt echt bij alles! Oh Kris, niet te veel zorgen maken hoor! Je baarmoeder gaat nu groeien en daar horen (soms) pijntjes bij, zeker als je je druk maakt.
Klopt Kris, vertrouw op je lichaam. Muts gelukkig morgen je tas klaar en je man dan ook thuis dus dan mag jullie mannetje wel komen toch Sab weer lekker aan het werk dus en ook nog een dag extra, druk dus. Maar wel deze week de este echo. Zo spannend weer. Hier ook obese gekeken. Idd een pieperd die vrouw maa vind hetwelk onwijs knap. Zo ga lekker me bedje in, te test ligt klaar voor morgenochtend...hopeljk weer een posi test, vind het toch spannend hoor. Ik laat het jullie morgen weten xxx
Herkenbaar Kris! Ook hier! Ik vond bij Kate en Joan mijn buik meteen al zo zwaar en idd ook een soort spierpijn, dont worry meisje ! Gezellige dag gehad vandaag met de tweelingmama's. Foto's op hyves. Naat tot hoelang ga je door met testen hahahahah.... de winkels worden nog eens rijk van jullie allemaal. Mutz, gewoon binnenhouden die handel zolang je mannetje er niet is. Je moet er niet aan denken toch!
tada.... gaaf...eindelijk zo'n mooie banner... bi...leuk darm het gezellig was... mutz.... kom op in pakken die tas... sab... werkse morgen...mag ook weer na 1 volle week vrij... en dames...tnx voor jullie tips...dacht ook wel dat het mee viel maar extra raad is wel fijn... morgen ochtend even de vk en ha bellen...jullie horen het wel...
Hier nog getest vanmorgen en we kunnen er niet meer omheen hoor, de streep is nog donkerder dan zaterdag. Zo bijzonder weer een tweede wondertje op komst. Het liefst doe ik nog zo'n clearblue maar eigenlijk moet ik het nu gewoon geloven. Merk het ook aan mezelf hoor. Me borsten zijn voller en een zwaar gevoel in mijn buik. Kris ben benieuwd wanneer je voor het eerst naar de vk mag, spannend hoor. Bietje fijn dat het gezellig is geweest met de tweeling mama's. Sab werkse meid! Oh en Kris die banjer is veel leuker hè hahaha
Hey meiden! Nog geen nieuws hier hoor! We zitten nu op 40 weken en 5 dagen. De kleine is al een paar weken mooi ingedaald, dus ligt startklaar Vanmiddag weer op controle bij de verloskundige... misschien dat ze wel proberen te strippen... iemand ervaring? X
Oh 1979 wat is het toch spannend bij jou. Ik vind dat die kleine nu wel lang genoeg heeft gewacht, of zou ie wachten tot het donderdag weer wat zonniger weer wordt. Hier geen ervaring met strippen. Een vriendin van mij zou gestript worden, maar dat doen ze alleen als er al een kleine opening in de baarmoedermond te voelen is, maar bij haar zat het dus steed potdicht. Dus zij moest steeds wachten en is uiteindelijk met weeënopwekkers gestart. Maar wie weet is er bij jou vandaag wel een mogelijkheid om te strippen. Ik ben benieuwd. Laat je weten hoe je bezoek was? Naat en Krisje hebben jullie al naar de VK gebeld? Mutzie bij jou ook alles rustig? Sab hoe voel jij je? Zo dat waren alle zwangeren op een rij. Who's next?
Ok, had vanmorgen harde buiken en dus heb ik mijn tas maar helemaal ingepakt Moet wel om je lachen hoor Naat, positief is positief toch? Klinkt hard, maar ook als het mis zou zijn gegaan, dan was de test nog positief. Natuurlijk fijn om te zien dat de test nu nog duidelijker is. Nu gaan genieten, ok? Bietje, leuk dat het zo geslaagd was. Ga zo foto's kijken! Sab, druk werkweekje dus. Sterkte. Hoe voel je je verder? Kris, wauw een banner! Hoe gaaf is dat! 1979, spannend dat ze gaan strippen. Zelf natuurlijk geen ervaring mee, maar vriendinnen wel. Is even pijnlijk begreep ik. Bij beide pas na twee keer succes. En Manon heeft er ook ervaring mee. Misschien dat ze meeleest vandaag. Hou ons op de hoogte!
Ik ga genieten hoor meiden hahaha komt goed. Muts en 1979 die kleintjes van jullie er nog niet...1979 succes by de vk. Muts wanneer moet jij w naar de vk? Loes heb nog niet gebeld. Ik bel donderdag denk evende vk.
Mag morgen weer naar de VK. Als dit voorweeen waren zegt dat nog niet zo veel... We wachten gewoon af....
Ik heb net nog een claerblue digital gedaan kon t niet laten. Er staat zwanger 2-3 JOEPIE. Nu ga ik niet meer testen en ga donderdag de vk bellen.
dames...van morgen even gebeld en mogen 26 okt komen voor de echo en intake.... ze schatte het op 6 wkn.... dus ben benieuwd... mutz ben trots op je!! naat positiever gaat hij niet worden denk kk... 1979 een vriendin van mij is twee x gestript en uiteindelijk met wee opremmers geboren...
1979...ik ben ook gestript..ik vond het niet pijnlijk. het voelt een beetje raar alleen. Maar dat is bij iedereen anders. Haal maandverband in huis als je dat niet meer hebt en doe er ook 1 in als je gaat want je hebt wel wat bloedverlies ervan. De bevalling kan binnen 24 uur op gang komen bij mij was het ietsje later 25 uur erna had ik mijn eerste wee en 49 uur later was Tessa er. Het lukt niet altijd en dan doen ze het nog een tweede keer als je wilt. Ook die x hoeft niet te lukken. Iedereen heeft een ander lichaam......maar ik vind het de moeite waard om dit te proberen want het is de meest natuurlijke manier op te proberen om weeen op gang te krijgen.
Ik heb ook maar gelijk de vk gebeld. 17 nov intake en daarna afspraak voor de 1e echo maken. Ik ga over 2 weekjes even naar het echo centrum bellen voor een afspraak voor de 1e echo, deze zal dan wel na 17 nov zijn. Bij ons meestal gebruikelijk tussen de 10 en 12 weken de 1e echo. Helemaal happy. Krisje wat kun je al lekker snel naar de vk zeg. Super hoor.