Haha kris hoe werken die? Wee opremmers???? Haha!! Wat fijn dat je al zo snel terrecht kunt. Heel gaaf. En Naat je kon het niet laten vandaag, nu ben je vast overtuigd. 17 november eerste afspraak. Is nog even wachten, maar ach dat is zo daar. 1979 hoe ging het bij de VK? Ik upload even een foto van mijn zpagetti tas: Bekijk bijlage 189241
Loestig wat een gave tas zeg helemaal toppie. Ik kon het idd niet laten na 3 positieve testen haha...ach we zitten zo bij 17 november joh, het gaat allemaal al zo snel en ik vertrouw gewoon op mezelf dat het goed zit.
hoi! bij vk was alles ok, bloeddruk goed, hartje van de kleine goed, maar... de strippoging is niet gelukt. 't Deed geen pijn, maar ze konden er niet goed bij. Aanstaande donderdag moeten we naar 't ziekenhuis voor een CTG (half uur aan de monitor voor de hartslag van ons kleintje) en daarna nog en intake met de gyn, voor een eventuele inleiding.... de inleiding moet plaatsvinden tussen 41 en 42 weken zwangerschap. We moeten dus nog even geduld hebben... Xxx
Jeetje wat spannend 1979, kan me er helemaal niks bij voorstellen hihi, ben juist van het vroege bevallen en met al mijn kinderen de 40 weken nooit gehaald...maar gaat helemaal goed komen. Ben benieuwd welke datum jouw kleine uit gaat kiezen! Succes
Oooh dat is jammer 1979 maar gelukkig is er een ander plan op touw gezet! En wie weet komt hij/zij(sorry wat was het ook alweer?)toch nog vanzelf voor die tijd. Hopelijk mag je je kleine snel in je handen houden.
1979 gelukkig is er nu een plan. Donderdag dus ctg en de verdere bespreking en wie weet komt jullie kleine opeens vanzelf. Je weet het maar nooit. Hier vandaag weer een het werk. Keano was erg vroeg wakker maar goed we komen de dag wel door.
Sab vandaag toch je eerste echo, heel veel succes en hoop dat alles goed is, spannend. Laat je het hier even weten? Het was vandaag toch?
Ja klopt Naat. We mogen om 18.00 uur en ik ben nu al zenuwachtig, haha. Maar eerst vandaag nog een verplichte studiedagen, terwijl ik normaal lekker vrij ben. Arme ik
Getsie die studiedagen ook! Nou in ieder geval veel succes en we horen het wel op 't forum. Hier pas 17 nov a.s. intake en daarna pas een afspraak voor de echo maken maar 17 nov ben ik 9 wk en 2 dagen volgens de 1e dag van de mensturatie. Maar goed even geduld dus, maar onze HA maakt ook echo's misschien vraag ik wel rond de 8-9 weken of ik daar mag komen of die even kijkt of het hartje klopt want wil het denk niet zolang voor me houden maar wil wel eerst een goede echo hebben eigenlijk.
Sab, spannend vanavond! Wel vroeg zeg, die echo. Wel fijn hoor, kunnen ze iig een kloppend hartje zien. Naat ook al zo vroeg een echo. Leuk. Ik heb gister ook nog een echo gehad. De VK (en ik) twijfelde over de ligging van de kleine. Gelukkig lag mij met z'n kopje naar beneden, maar was om z'n as gedraaid. Had ik t goed gevoeld dat hij anders lag. Helaas nog niet ingedaald..
Mutz vervelend dat de kleine nog niet ingedaald is maar dat zal vast niet lang meer duren denk ik. Wel leuk dat je nog een echo hebt gehad. Ik vind dat ik lang moet wachten voor de echo via de VK hoor, pas na 9 weken mag ik een afspraak maken voor de termijnecho, ja standaard is dat wel tussen de 10 en 12 weken natuurlijk, maar goed van mij mag het al wel wat eerder met een week of 8 dus ga proberen via de HA dan een echo te krijgen, die hebben echo apparatuur dus, meestal doen ze dat wel. bij mijn schoonzus hebben ze het destijds ook gedaan. Smits mis ik iets had je een gesprek op je werk?
Oh, de echo is later dan het gesprek. Nu is het idd vrij normaal om pas met 10-12 weken een echo te krijgen. Daarnaast zijn dan ook de eerste spannende weken voorbij. Maar ik begrijp goed dat je het kloppende hartje graag wilt zien hoor.
Ja, ik probeer het gewoon via de HA te regelen...vaak vind ze het ook leuk (ik heb een vrouwelijke HA) Toen ik van Keano zwanger was zei ze ook van waarom ben je nooit tussendoor hier langs geweest voor een echo haha dus dan doen we het nu maar he...maar bel denk pas over 2 weekjes voor een afspraak voor begin november.
Kris: Wiehoeee zou snel al een echo. Dat is nou weer een voordeel van een lange cyclus. Sab: Vanavond de eerste blik op jullie tweede kindje, spannend en erg leuk. Was de studie dag een beetje leuk? Naat: hahaha geduld is niet voor jou gemaakt. Wel fijn zo'n huisarts. Ik had een arbeisconflict op mijn werk over het wijzigen van arbeisvoorwaarden. Vervelend maar inmiddels weer opgelost. Mutz: Heb je nu een echte mama-look. Loes: Mooie tas hoor. Knap gedaan.
sab... heel veel succes en plezier zo meteen!!!! laat je wat weten... naat... heerlijk als je ha zo reageert! loes... goed bezig met haken!! nog een haak forum wonder smits... fijn dat het is opgelost... ben wel benieuwd hoe hoor... update hier... lichaam heeft dus besloten zwanger te gaan zijn.. haha... bandenpijn (jaja, vk heeft het bevestigd)... moe... had niet gezegd en lig ik op bed zegt ivo zo... je krijgt zelfs al een buikje... (uitzetten baarmoeder) Maandagavond alle oma's (3: mijn mama, ivo's ma en vriendin ivo's pa) en opa ingelicht... Hele leuke reacties... Mijn mam had het zelfs min of meer al verwacht niet zo snel maar cadeautje lag al wel voor de zekerheid in huis haha.... Moeder ivo gelijk huilen.. dat ik dat mag mee maken Ivo's pa is super trots... Mijn broer perplex haha... Heerlijk dus eignelijk... Verder 3 dagen gewerkt en ben teut... gelukkig nu ver vrij..morgenochtend workshops geven en dan relaxed het weekend in!
Kris wat leuk dat je het oma's en opa al verteld hebt. Ja, hier ook van die pijn scheutjes onderbuik en uitstralend naar de liezen. Moe ook wel een beetje, ga lekker op tijd me bedje in hihihihihihi Fijn hè zo'n ha...ga over 2 weken maar eens bellen voor een afspraak. Sab, nog een klein uurtje en dan is het zover. Veel plezier. Smits' fijn dat het nu opgelost is met het conflict. Hier ner kleine gehaald by me schoonmoeder, nu wachten tot papa thuis is en dan eten...heb nu al trek oghhh. Kleine heeft al gegeten bij oms gelukkig. Morgen lekker vrij en weer naar de peuterochtend met Keano.
hoor net dat er sinterklaasfeest op de zaak is 26 november. Tessa is dan 4 maanden oud. Is het dan wel leuk om te gaan? Volgens mij krijgt ze er nog niks van mee en is het eerder veels te veel indrukken op zo'n dag of hebben jullie een andere mening? Ik hoor het graag want ik twijfel of ik zal gaan. Ik moet me opgeven als ik ga dus vandaar mijn vroege vraag....
ik denk dat het vrij vroeg is... zie dat nu bij bram, mijn oppas wonder, en die kan nu met zes maanden veel drukte ook niet helemaal handelen...