alles goed met ons kleine mensje. Uitgerekende datum is nu even vastgesteld op 12 mei. Ben 3 dagen naar voren gezet. Over twee weken weer een echo. Het was weer zo bijzonder om mee te maken, wow. Er groeit gewoon weer een mensje in mijn lijf. Manon ik zou het Sint feest overslaan dit jaar. Denk inderdaad dat het erg veel zal zijn.
Jeeeee Sab wat super dat het goed gaat met jullie mini mensje!!! En over 2 weken weer een echo, luxe hoor. Vis onze verloskundige alleen met 10-12 weken en de 20 weken echo of er moet indicatie voor zijn. Manon ook ik zou het Sint feest overslaan.
Bij ins met 9 en 12 weken. Aan de hand daarvan bepalen ze het termijn. Dan nog de 20 weken echo, maar daarvoor moet ik naar het ziekenhuis. En dam heeft onze VK zelf een echo apparaat voor de lol, dus bij elke controle krijg ik ook een echo.
Jeeeeej Sab wat fijn om te horen! Heerlijk dat het er allemaal goed uit ziet. Wauwie weer een minimensje in de maak. Geniet ervan! Heb je foto's?
Manon: als je twijfelt zou ik ook niet gaan. Tessa heeft er toch nog niks aan. En als ze dan teveel prikkels krijgt zit jij er mee. Ik heb ook de 26ste sinterklaasfeest van het werk maar voor Nick (en mama) is het nu wel leuk!
En nog eentje dan maar! Smits: fijn te horen dat het conflict is opgelost. Met jou als winnaar hoop ik?
Naat en Kris.....Wat een geweldig nieuws voor jullie! Gefeliciteerd. Sab...Fijn dat de echo goed was. Lekker genieten. Wij moeten 10 november weer naar het ziekenhuis, dan gaan we het hebben over de geschikte behandeling voor ons! Hoop nu dat het gaat opschieten en wij ook eens een positieve test mogen krijgen. Er zijn momenteel zoveel zwangeren in me omgeving, wordt er zo verdrietig van! Gun het echt iedereen....maar nu wil ik ook eens moeder worden!!!
Gelukkig ik snap je gevoel helemaal. Jij verdient het ook om moeder te zijn. Hopelijk 10 november een duidelijk programma voor jullie, dat snel resultaten mag opleveren. Naat ik had ook met 8 weken en echo bij mijn vk, maar die moest toen nog wel inwendig. Dus als je daar niet van houdt, zou ik het niet doen. Ik vond het goed meevallen hoor en jij bent inmiddels ook al een bevalling gewend, dus dit stelt niets voor. Sab yes een positieve echo. Mooi om weer mee te maken lijkt me. Krisje binnenkort ook al de echo. Leuk om al die nieuwe leventjes te zien groeien. 1979 en mutzie bij jullie alles nog rustig? Smits arbeidsconflicten zijn niet leuk. Hopelijk een goede oplossing voor jou kunnen regelen.
Gelukkig ik hoop ook echt zo voor je dat je snel moeder zal worden. Als ik je berichtje lees krijg ik gewoon kippenvel, lijkt me ook echt zo moeilijk allemaal, diep respect voor je echt. Sab wat een bofkont elke x een echo, super leuk hoor. Loestig ik ga er nog even over denken...en idd als je een bevalling hebt gehad dat valt die vaginale echo waarschijnlijk honderd procent mee. Ik ga naar bed weltruste meiden.
Vaginale echo stelt dus echt helemaal geen drol voor hè, daar zou ik me dus echt niet druk over maken hoor! Dat ding gaat er maar een heel klein stukje in, je ziet er niks van en voelt er niks van. ( ja je ziet natuurlijk wel wat op het scherm haha ) Gelukkig ik hoop dat er in nov. Nu echt duidelijkheid komt en dat ook jij in 2012 trotse mama mag worden. Smits' fijn dat het is opgelost, horen er 12 nov alles over? Kris vind het nog steeds zooooo cool dat jij zwanger bent!!! Hier allesbzijn gangetje, volgende wk lkkr ff er tussenuit met het gezin en sab, jas en mirza en baby in spe ( ik hoop nichtje, maar ik denk neefje, wat natuurlijk ook leuk is, maar een nichtje lijkt me zo schattig, hihi een meisjes mirza)
Sab, wat fijn dat je jullie kleine mini mensje hebt gezien! Ik denk ook een jongetje, hihi. Gelukkig, heb ook diep respect voor je hoor! Jeetje wat ben je al lang bezig en wa een hoop zwangere komen er in die tijd voorbij. Ik gun het je zooo! Ik hoop dat ook dat jullie snel de juiste behandeling krijgen! Veel sterkte! Manon, denk dat je nu wel weet wa je moet doen met het sintfeest Bietje, wat een lekker vooruitzicht, er even lekker tussenuit! Waar gaan jullie heen? Onze eerste vakantie met de kleine is ook geboekt! We gaan in april een weekje naar Oostenrijk, skiën. Gezellig met zus, zwager, kids en ouders. We hebben er al zin zin! Haha, eerst maar eens de kleine op de wereld zetten!! Na gister denk ik dat het nog wel even gaat duren...
Oh even aan de moeders: zagen jullie er tegen het eind ook zo tegenop om te gaan slapen? Ik word toch redelijk gebroken wakker, buik doet dan vaak zeer. Blijf dus het liefst wat langer wakker en slaap dan tussen de middag nog even, wat korte slaapjes zorgen voor minder pijntjes....
Gelukkig, wat kan ik me goed voorstellen hoe jij je moet voelen! Ik hoop dat ze vanuit het ziekenhuis snel met een goed 'plan de campagne' komen voor jullie! Sab, wat fijn dat alles goed was, met de echo! Proficiat! Hier alles nog erg rustig hoor! Nog geen teken van een komende bevalling...
Beide dames 1979 en muts niets bij jullie. Hopelijk laten de baby's zich snel zien. Bietje leuk hoor ff weg met z'n allen.
bedankt allemaal voor de goede raad. Ik weet nu idd zeker dat ik niet ga. Volgend jaar natuurlijk wel! Ik had het zelf ook al gedacht maar twijfelde of ik niet zo'n overbezorgde moeder zou zijn. Zo zie je maar, gewoon je intuitie volgen is dus vaak gewoon het beste Bietje...ook de vaginale echo gehad dus..ja stelt niks voor he...ik heb er echt al honderd ofzo gehad met die IVF. Zo kijken ze namelijk ook naar je eierstokken of je al eitje hebt. Dan gaat hij wel ietsjes dieper maar nog steeds merk je daar weinig van. Lekker er even tussenuit met de hele fam. Waar gaan jullie naartoe? 1979...oh wat spannend voor je deze dagen! Ik weet nog goed hoe je je moet voelen...elke nacht dat ik ging slapen was ik bang dat ik met weeen wakker zou worden en dat het te laat zou zijn om naar het ziekenhuis te rijden Mutz...zie het antwoord bij 1979...en niet alleen daardoor sliep ik slecht maar ook omdat ik minder draaide dan normaal, dus pijn in mijn lichaam en dan nog je hormonen die zorgen dat je licht slaapt zodat je straks wakker zal worden als je kindje huilt. ja je lichaam zorgt goed voor je kindje en iets minder goed voor jou nu ik probeer vanmiddag verder te gaan..de fysio komt zo
Thanks meiden! Hoop ook dat 't snel gaat komen bij Mutz en mezelf... Vandaag 41+1 De checks in het ziekenhuis waren prima! Hartfilmpje, placenta en vruchtwater waren allemaal goed! Ze hebben nog een strippoging gedaan, maar de baarmoedermond was er nog niet klaar voor. Zaterdag a.s. moeten we nog een hartfilmpje laten maken... en als er maandag nog niks is, moet ik me 's morgens melden in het ziekenhuis. Ze gaan dan beginnen met inleiden. Hoop toch wel dat die kleine nog uit zichzelf besluit te komen Xxx
1979 ik hoop ook dat de kleine zich snel laat zien en ook voor mutz Fijn dat alle controles goed waren en dat als de kleine er nog niet is, ze maandag gaan inleiden. Spannend hoor. Sab leuk je nieuwe banner. Gister avond gewerkt, diploma uitrijking. Was goed druk pffff...toe ik thuis kwam ff wat gedronken en toen direct me bed in. Vandaag nog werken en dan weekend. Iedereen fijne dag vandaag!!