gelukkig....de eerste dagen na de positieve test heb ik vaak aan de meiden gedacht die niet zwanger war hebben en of lang over het zwanger worden hebben gedaan...jij, mutz ed kwamen daardoor vaak in gedachten...hoop dat er snel een behandeling wordt gekozen!! sab alvast fijne vakantie... ik mag nog een week... Mmmm...sorry verder ben ik even blanco... hier begint er wat misselijkheid aan tr komen.... vaak zit mijn eten boven in mijn keel... een vervelend gevoel...verder wordt de banden pijn wat minder... kregen gisteren van mama een onwijs mooi symbolisch cadeau...zie mijn foto albums.... oja...en vanmiddag gaan we een bezichtiging doen bij een huurhuis 2 straten verder op... ben benieuwd...waren twee bezichtigingen...
oh Krisje...je mooie huisje uit...ja zal wel moeten helaas...geen/weinig plek voor de kleine...en zoek je iets met een tuin nu? Ga nu even naar je cadeau kijken...
Mooi cadeau zo Kris! het is een tandendoosje toch? Wij hebben er ook 1 en daar zit het eerste haarlokje in haha...
idd...alleen hier dus as...dit huis heeft idd een tuin en meer kamers...1 kindje zou hier wel kunnen... ruimte genoeg in de kamer en tweede slaa pkamer zou dan kinderkamer worden...maar verhuizen met kind is vervelender dan nu...vandaar... 1979 en mutz jullie good luck met de laatste lootjes
Manon: bedankt voor de helderheid van slapen Heb m'n ups en downs, soms gaat het goed, soms wat minder... Hoe gaat het met Tessa bij de fysio? Sab: je hebt bijna vakantie. Lekker zeg! Begint goed met dit heerlijke weekend. 1979: zou fijn zijn als de kleine zich snel aandient. Volgens mij ben je de eerste van de club meiden die zo ver overtijd gaat. Spannend hoor. Je weet iig dat je uiterlijk dinsdag jullie kleintje vast hebben Kris: leuk dat jullie het de a.s. oma's en opa het hebben verteld. Lief cadeautje ook van je moeder! Hier alles nog steeds rustig. Gister iets te veel gedaan, daar heb ik nu dan ook flink last van. Maar niet zo veel doen vandaag. Manlief was jarig. Heb cupecakejes gebakken. Was erg leuk om te doen en was best trots op het resultaat Oh, en als je de hele dag thuis bent, dan zie je zo veel werk en dan is het lastig om niks te doen... Maar even douchen dan maar!
Krisje wat een lief kado van je mama zeg! OOk leuk dat jullie gaan kijken voor een andere huisje, is idd denk beter om nu een verhuizing te doen als straks als de baby er is. Mutz doe jij maar rustig aan meid, hoop zo dat de kleine zich snel laat zien, voor jou ook 1979. Sab en Bietje, veel plezier op vakantie? Waar gaan jullie eigenlijk naar toe? Nou geniet er maar lekker van en het wordt goed weer.
Nu al een goede mama Kris!! Het geeft wel minder stress bij de kleine om het dan nu al te doen. En leuk een tuin!! kunnen ze zo lekker in ravotten! zandbak erin, zwembadje haha...ik den alvast een paar stapjes verder... wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
Leuk! Ook een zomerkindje! mutz..met Tes gaat het goed bij de fysio. Ze krijgt het nog tot igg 4 maanden maar vanaf volgende week nog maar 1 X per twee weken. Het hoofdje lijkt al minder vlak te worden. Ze gaat bij 4 maanden weer opnieuw meten. Verder vind ze dat Tes erg voor loopt qua kunnen. Ze pakt al van alles beet als je het boven haar houd en houd het ook echt vast. Haalt het naar haar toe en probeert het in haar mond te stoppen of zit er gewoon mee te spelen. Waar ze erg van stond te kijken was dat ze als je links iets voor haar houd ze het ook met haar rechter hand al probeert te pakken(en andersm). Vanuit deze beweging lerren ze later om te rollen. Het omrollen hoort bij 5 a 6 maanden maar ze denkt omdat Tes hier ook al zo snel mee is dat ze veel eerder al zal omrollen. Zal wel in de fam zitten want volgens mijn ma draaide in mezelf al met 3,5 maand op mijn buik...ben benieuwd of Tes me zal inhalen Als je haar op haar buik legt houd ze netjes haar hoofdje omhoog dus dat gaat nu ook goed dankzij het oefenen. Maar op dit gebied loopt ze weer ietsje achter...ach je kan niet alles hebben he
Manon fijn dat het goed verloopt met de fysio bij Tessa. En Keano rolde geloof ik om toen hij bijna 5 maanden was. Is echt leuk om te zien als ze dat de 1e keer doen. Krisje lekker hoor in juni uitgerekend, me too hihihih en voor de 2e keer nog wel in dezelfde maand...hoe krijgen we het voor elkaar.
Goed uitgekiend hahahha ach wel t meet kans op mooi weer maar ook gelijk een dure maand. Hier net even ramen gezeemd. Maandag hebben ze bij ons nieuwe ruiten geplaats maar we mochten 2 tot 3 dagen niet zemen. Oh het zag eruit, niet normaal...moet nog wel de andere helft doen pfff morgen weer een dag heb geen fut meer.
Ik krijg volgens mij nu al last van me banden, zou dat al kunnen, als ik opsta of onverwacht iets doe dan van dat trekkende en stekende gevoel. Ben ik toch weer onzeker aan het worden.
Naat het zou best kunnen. Je hebt gisteren ook flink de ramen gezeemd, dat kan ook op je banden werken. Manon wat is Tessa toch een snelle meid. Echt gaaf dat ze al zoveel kan. FIjn dat de fysio lijkt te helpen, dan hoeft ze misschien geen helmpje. Krisje hoe ging de bezichtiging? En wat een mooi symbolisch cadeau heb je van je moeder gekregen. Echt kippenvel hier. 1979 voor jou komt het nu erg dichtbij. Als het dit weekend niet gebeurd dan zeker maandag. Oh spannend!! Mutzie hoe gaat het bij jou? Sab en Bietje lekker aan het genieten van jullie vakantie?
Grrrrr ze hebben ons auto bekrast. Wie weten we natuurlijk niet! Getverderrie wat ben ik hier ziek van zeg. Waarschijnlijk vannacht gebeurd want gister zag ik er nog niets aan. Hè bah....
Grr balen Naat, daar zou ik ook echt niet blij mee zijn. En de dader komt er ook nog mee weg, want je weet inderdaad niet wie het is.
Ja en we zijn er gister achter gekomen dat er nog meer autos in de buurt zijn bekrast, de schoften. Morgen even de verzekering bellen. Gisteravond visite gehad was gezellig. Keano ging pas om kwart voor 9 naar bed maar was weer gewoon vroeg wakker hahaha Bietje en Sab zijn jullie al op vakantie? 1979 nog niks meid? Nou morgen ben je mama spannend hoor als ze je dan inleiden. Ben zo benieuwd en mutz bij jou al iets??? Kris hoe was de bezichtiging bij het huis??? Is het koop of huur? Nou hier vanmorgen opgestaan met een enorme stijve nek. Doet echt zeer. Oh en ik vind al dat mijn buik groeit, zo snel al??!! Me broeken zitten echt al wat strakker...zal dat altijd sneller gaan alsbij de eerste? Oh en me borsten die knallen eruit hahahaha nouja echt de kwalen. Misselijk nog niet gelukkig.
hoi meiden... gisteren dagje disney gehad met iv en 3 vriendinnen...lekker praktisch als je niet overal in mag en last van bandenpijn hebt...dus de meiden verteld van de zwangerschap...kei lieve reacties met een pyjama terug naar nl dus super...verder vandaag door disney erg moe, veel bandenpijn.... maar dat was te verwachten...helaas geen rust ..hele dag wedstrijd.... verteld gisteren mijn nicht aan mijn oma ist ze zwanger zijn...7 weken... ongeveer net zo ver dus... alleen hadden zij het nieuwtje van eerste achter klein kind ingepikt nu.... ah ja.... huis was super leuk...goede huurprijs... wat lager met een tuin en 3 slaapkamers en ook een zolder.... dus prima... mocht de eigenaar akkoord gaan dan zouden we januari-febr een huis kunnen hebben...
Leuk dat 't huis zo in de smaak valt Kris! Hier nog steeds alles rustig... wordt inleiden morgen... Vandaag dus maar goed m'n rust pakken! Xxx