Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    1979: zo'n bijzonder idee dat jullie kleintje er morgen (of overmorgen) is. Spannend hoor. Jammer da het niet zelf is gekomen, maar denk dat dat morgen niet meer uitmaakt. Sterkte!

Kris: bijzonder dat je nicht bijna net zo ver is als jij. Jammer dat zo het nieuwtje heeft ingepikt, hihi.
    Wat leuk, even Disney. Wel vervelend dat je nu al last hebt van je banden. Ik hoop voor je dat dat niet aanhoudt.

Naat: jeetje wat balen dat jullie auto is bekrast. Kan ik altijd erg boos om worden. Blijf van andermans spullen af!
    Vaak zie je idd dat je buik bij een tweede zwangerschap sneller groeit.

Sab en Bietje: fijne vakantie!!

Hier nog geen nieuws... Alles rustig... Wachten, wachten, wachten.....

2. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    1979 heel veel succes vandaag meid, zet hem op!!!!!

Mutz ook nog niets, geduldig afwachten dus. Spanned hoor.
    Ja we balen er echt van hoor, snap ook niet dat ze andermans spullen moeten verzieken bah...vandaag de verzekering bellen over hoe en wat.

Krisje, leuk Disney...vervelend van je bandenpijn, ik had er van de week ook best last van, nu weer minder. Had ook ramen gezeemd denk dat het daar ook mee te maken heeft gehad.

Sab las dat je bij Nick en Simon bent geweest gister, was zeker erg leuk?

Jojo oh wat een prachtige tassen maak je, heb de foto's gezien, helemaal geweldig hoor. Duurt het nou lang om zo'n tas te maken of valt het mee?

Zo hier vandaag werken, normaal altijd vrij op maandag, maar ivm herfstvakantie een dagje geruild. nu ben ik woensdag + donderdag vrij, lekker 2 dagen achter elkaar.

Ik heb verder nog niet echt kwaaltjes, ja de borsten gevoelig en groter en die bandenpijn af en toe maar gelukkig nog niet misselijk maar vind het ook wel weer eng dat ik dat niet ben hoor pfff dan denk ik zit het wel goed. misschien komt het nog.

3. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    1979 vandaag is de grote dag (of morgen) heelveel succes!!!

Krisje, je nichtje heeft misschien wel de primeur met het verellen, maar wie weet is jullie kleintje er wel eerder en dan heb jij de echte primeur. Leuk naar Disney, jammer dat je niet overal in kon.

Mutzie bij jou ook nog alles rustig. Ik ben benieuwd hoelang mini nog op zich laat wachten.

Ik ga nu stoppen, reageeer later verder.

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    spannend...vandaag misschien een nieuw humpie op zp!!!

5. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mutz: het komt nu wel echt dichtbij zeg! Wat een spannende tijden toch weer. Ben je het al zat? Je kijkt vast uit naar het moment om je kleintje vast te houden. Nog even!!!

Naat: wel of niet misselijk zijn zegt echt niks over of het wel of niet goed zit! Altijd eng die eerste weken. Pff kon je maar vast voor je echo. En over de krassen op je auto...de verzekering gaat vast zeggen dat je aangifte moet doen. Dat kan in dit geval via internet. Zijn het krassen van een vernieling of van een ander voertuig? Als het van een ander voertuig is kom je in aanmerking voor een vergoeding van het waarborgfonds. Dan heb je wel twee getuigen nodig die de auto onbeschadigd hebben gezien toen je hem parkeerde. Balen altijd dit soort dingen!

Jojo: zie weer prachtige tassen op internet staan! Echt heel gaaf hoor. Kun je ook fleurige dekens/plaids haken van zpagheti?

Nick loopt helemaal los hoor! Hij gaat als een speer. Hij eet nu gewoon 4 broodjes per dag. Woensdag naar het cb, als hij nou niet aangekomen is dan weet ik het ook niet meer....

6. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Super, dat zei ze niet om aangifte te doen. ik zak wel met mijn no claim van trede 10 naar trede 6, moet dan 30 euro meer gaan betalen per maand. Ik ga van de week even langs het schadebedrijf om het schadebedrag vast te stellen. Ben er echt scheitziek van bah...
    Ik moest vandaag voor Pas de HA bellen en heb gelijk even gemeld dat ik zwanger ben en ze begon gelijk dat de HA ook echo's maakt haha vanaf 7 wkn, wel vaginaal maar goed dan kunnen we wel al voor een echo. Ik mag tegen die tijd een afspraak maken.
    Super wat goed dat Nick nu los loopt zeg, en hij zal nu toch wel aangekomen zijn, hadden ze daar over gezeurd dan de vorige keer bij het CB?

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Naat, hier ook een kras van voor tot achter over de auto. Hier is het vorige week donderdagnacht gebeurd. idd flink balen. Hier verder in de straat geen andere auto's bekrast dus misschien wel een ongelukje door een ander voertuig. Een fietsofzo? Wij gaan wel aangifte doen, weet nog niet of het van de verzekering moet maar vind het gewoon belangrijk dat men weet wat er in de buurt allemaal gebeurd. Jammer dat als het niet expres was dat ze niet even een briefje achterlaten. Zeker als het een fiets was dan kost het hun nog geen no-claim of zoiets ook! Gewoon verzekeringswerk. bah.

8. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ja, echt balen he Manon bij jullie dus ook en wij wonen niet zo ver van elkaar.

9. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Was benieuwd of er al een nieuwe forumbaby was maar lees nog niks!!! Spannend.

10. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    1979: Hoop dat al lekker aan het knuffelen bent!

Naat en Manon: Balen zeg van de auto's. Snap niet dat je dit misschien voor de lol doet en anders dat je niet even een briefje onder de wissers stopt. Manon hoop in dit geval dat het de auto van Bart is, scheelt weer geld.

Kris: Wel leuk om twee babies van bijna dezelfde leeftijd te hebben in de familie. En ach of het nu het eerste of het tiende achterkleinkind is, het blijft bijzonder. Wanneer weet je iets meer over het huis? Klinkt wel goed, meer ruimte voor minder geld.

Sab en Bi: Wat leuk dat jullie met twee gezinnen weg zijn. Heel veel plezier!!

Jojo: hahaha ben je lekker aan het doorslaan met haken. Vroeg mij af of je bv de tassen ook gaat verkopen of houd je het voor eigen gebruik

Mini: Mama is heel erg nieuwsgierig naar je en zou je zooooo graag willen zoenen dus misschien heeeeeel misschien kan je naar buiten komen. Ik beloof het hier is het veel mooier en papa en mama houden je lekker warm. Tot snel!

hier: alles gaat zijn gangetje. S-ma ligt donderdag eindelijk op de operatietafel en verwacht zaterdag weer thuis te zijn. Hopelijk valt het allemaal mee.........

11. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Super: 4 broodjes:$:$. My god ik ben blij als ik totaal 1 boterham naar binnen krijg bij Tim. Wat goed zeg dat Nick los loopt. Ben erg benieuwd naar hem

12. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Smits...het is idd de wagen van de zaak. Helaas staat in het leasecontract dat we bij schade toch moeten betalen. een vast bedrag van €150 per schade. We moeten nu alleen nog ff nagaan of dat alleen is bij zelfgemaakte schade of ook bij dit soort schades. Bart gaat morgen de leasemaatschappij bellen..dus wordt vervolgd....

13. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Smits: spannende tijd zeg voor je schoonmama en voor jullie! Zal meeduimen donderdag. Ik vind het zo grappig om Nick te zien lopen. Hij lijkt net zo'n baby oerangoetang....armpjes omhoog en waggelen maar, en dan ze dunne blondje haartjes recht omhoog...hahaha droppie

Manon: ook jullie auto bekrast, ggggrrrrrr....daar word je toch woedend van. Nick groeit steeds langs het onderste lijntje. Nou maak ik me daar op zich geen zorgen om maar het moet wel steeds benoemd worden bij het cb. Daar baal ik wel eens van. Heb de verpleegkundige ook voor gek verklaart de laatste keer met haar 4 boterhammen!!! Maar Nick eet het nu dus wel.....haha hij krijgt al een rond buikje (die hij vanavond onder de douche even goed bekeken en gevoeld heeft)

Naat: jeetje dat kost je wel veel per maand. Laat je nu eerst de schade bekijken voor de kosten?

Sab: hoe voel jij je? Al misselijk, voorgevoel voor het geslacht?????

Bi: hoe gaat het met de meiden?

Heb even een beste dip gehad de afgelopen weken. Ben er wel weer een beetje nu. Voelde me echt dagen lang ellendig. Was alleen maar moe en genoot nergens meer van. Eigenlijk gaat het sinds het weekend wel weer aardig. Nou kom maar op met die nieuwe forumbaby's!!!!

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ff een recente foto spammen :D

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Super..4 boterhammen!!! jeetje dat klinkt veel voor zo'n kleintje. Wel knap dat hij dat ook gewoon op eet!! Geen idee wat ze op die leeftijd horen te eten....Dat eten is steeds weer een raadsel voor me...met Tes nu ook. Heb ik pas de voeding vehoogd van 150cc naar 180..ging hartstikke goed..nu laat ze ineens 50 a 60 cc staan bijna ieder flesje:(. Dus ik op internet gekeken, lees ik dat ze bij een maand of 3 minder gaan eten omdat ze minder groeien. Waarom wordt je hier bij het CB niet voor gewaarschuwd?? Ik maakte me echt zorgen...nu dus kijken of ik met de tijden kan gaan schuiven en dan de laatste fles eraf en hopen dat ze dan ook nog steeds doorslaapt....

oh en leuke foto!! wat wordt hij groot zeg...maar ook niet gek met 4 boterhammen haha:D

16. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Super wat een heerlijk manneke is Nick zeg. Keano eet ongeveer 3 boterhammen over de gehele dag. Moet zeggen dat hij 's morgens niet altijd heel zijn boterham op eet. En fijn dat je je nu weer beter voelt.

Smits' ik ga duimen voor je s-ma dat ze de operatie goed doorstaat.

Manon oké dus even wat uitzie werk voor Bart dus betreft de auto.

Ik ga eerst laten bekijken wat het schadebedrag is en dan beslissen we wat we doen of via de verzekering met het gevold 4 jaar lang meer verzekering te moeten betalen of het bedrag zelf betalen.

Ik ga zo weer naar mijn werk, morgen en donderdag ben ik lekker vrij en dan vrijdag 1 daagje werken en dan weer lang weekend t/m dinsdag. Volgende week dinsdag is ook mijn pa jarig, moet nog even een leuk cadeautje verzinnen.

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #2897 manon31, 18 okt 2011
    Laatst bewerkt: 18 okt 2011
    Naat..dat betekend dus voor jullie dat als het schadebedrag boven de €1400 is julllie het beter kunnen laten maken door de verzekering?....of heb je ook nog eigen risico?

waar je ook rekening mee moet houden is wanneer je een nieuw verzekeringsjaar ingaat. Dus hoe groot is de kans dat je nog een keer aanspraak moet maken dit jaar. Want dan kelder je nog eens in je no-claim. Ik weet wel dat je bij bijv. centraal beheer later altijd nog het geld aan hen mag betalen zodat als je een tweede duurder ongeluk maakt de eerste dus niet telt, en volgens mij werkt dat ook andersom.Heb je het eerst zelf betaald en heb je het geld later nodig dan kun je later nog innen bij je verzekering mits je binnen je verzekeringsjaar blijft....misschien handig om na te gaan of jouw verzekering dat ook heeft.

18. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Pff vind het echt een hoop gedoe.
    We hebben nu wel een no claim beschermer afgsloten kost dan iets meer geld per maand maar dan mag je 1 of 2 schade melden zonder dat je met je no claim korting naar beneden zakt.

19. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    He meiden, kunnen jullie je nog herinneren wanneer jullie voor het laatst de coopertest hebben gelopen??? Ikke 2 uurtjes geleden................zere benen, voeten maar wel even 2100 meter in 12 minuten. Ik ben trots op mezelf!!!

Manon: Nick liep ook vaak zo te rommelen met zijn flessen. Ik bleef hem maar gewoon die 180 aanbieden en keek dan over de hele dag hoeveel hij had gehad. Ik heb nooit van het cb gehoord dat ze met 3 maanden minder gaan drinken.

20. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Manon, ik heb ook nooit zoiets gehoord hoor van het CB dat ze met 3 maanden minder gaan drinken. Ik bood Keano ook gewoon zijn flessen aan. De ene keer dronk hij zijn fles helemaal leeg en de andere keer liet hij wat staan.

Super wat goed van je zeg. voor mij is dat ook lang geleden geloof dat het op de basisschool was hahaha.

Zo hier zit mijn 2e werkdag van deze week er bijna op! JOEPIE.
    Net kwam Keano even met opa langs om me werk. hij heeft hier het kantoor geterroriseerd hahahaha hij vond het allemaal heel erg interresant. Morgen en donderdag lekker vrij, maar geloof dat het weer niet echt mee werkt maar goed dat mag de pret niet drukken dat ik lekker heel de dag bij me bink kan zijn.

Trouwens nog een vraagje over die vaginale echo, hoe gaat het precies ik heb er geen ervaring mee maar de assistent van de HA vertelde dat de HA ook echo's doet en dat vanaf 7 weken is alleen dan echter nog wel vaginaal. Ben wel benieuwd hoe het precies gaat.

Deel Deze Pagina