Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tandjes lijkt me sterk, das op zijn vroegst va vijf maanden. Misschien een sprongetje in haar ontwikkeling of een regeldag.
    Ze geven zelf aan hoeveel ze willen drinken hoor. Hebben k en j ook wel eens. Drinken dan met moeite hun flesjes leeg, en twee dagen erna gaan de flessen er weer straf in.

2. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Bietje...wat ben ik blij dit te lezen van J&K dit ook weleens hebben. Tes heeft het nog nooit gehad dus vandaar mijn zorgen. De tandjes weet ik dat het wel vroeg zou zijn maar ik wist het gewoon niet meer vandaag. Ze zit de hele dag te huilen, kwijlen en op alles te bijten dus vandaar dat ik iets had van, wie weet?
    Ik hoop dat ze morgen dan weer wat beter eet. Neem aan dat ze wel honger zal hebben na zo'n dag zo weinig eten.
    Een regeldag heb ik niet aan gedacht omdat ik dacht dat ze op zo'n dag juist heel veel eten:(
    Een sprongetje...ja wie weet...

Hoe is het met J&K trouwen?

3. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Nog geen nieuws van 1979....

Ook niet van mij, haha. Oh ja, hij was wat meer ingedaald :)

4. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Mutz fijn dat de kleine iets meer is ingedaald. Hier gister een kleine geboren genaamd Lizzy. Is de 3e dochter van een neef van Pas. Ze was eigenlijk pas 5 nov uitgerekend.

Ik ga er eigenlijk wel van uit dat 1979 mama is maar ben wel benieuwd hoe het is gegaan en de naam natuurlijk, hoop dat ze snel iets post op het topic.

Manon probeer je niet te druk te maken over het drinkgedrag van Tessa. Het komt allemaal goed.

Sab, alles goed met je en de kwaaltjes valt het nog mee of niet?

Hier net lopend boodschappen gedaan en ja hoor Keano is weer in slaap gevallen in de kinderwagen, heb hem maar laten liggen hoor als ik hem eruit til is die gelijk wakker. Hij ligt nu nog te slapen in de gang hihih

5. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Manon: hoe is het met het drinken vandaag? Lastig he als die kleintjes opeens zo weinig drinken. Nick had dat ook heel erg. Niet fijn, maar ze pakken het echt weer op. (kijk maar naar Nick met zijn 4 boterhammen haha)

Naat: hoe is het met jouw kwaaltjes? Fijn dat je al met 7 wk heen mag voor een echo. Ik heb bij mijn miskraam een vaginale echo gehad. Niks om je druk over te maken hoor.

Nick heeft zijn bmr prikken gehad hoor. Ach zielig weer in de houtgreep.....hij is 77,5 cm en 9250 gram. Verder is hij zo gezellig sinds hij loopt! Hele verhalen en lekker heen en weer rennen. Leuk hoor!

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Super..vandaag ging het ietsje beter. Ze heeft ook een stuk meer geslapen vandaag gelukkig. Maar ik ga morgen wel met haar naar de dokter. ik heb op het ogenblik een koortslip en lees net op internet dat dit heel gevaarlijk kan zijn voor die kleintjes. Het zou kunnen zijn dat ze besmet is en daardoor niet goed wil eten en huilerig is.

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    manon...wat zielig voor tessa.... hopelijk dat de ha wat tips heeft..

super...hoe ist op werk?? en heerlijk dat nick zo vrolijk is...

hier verder ok... veel bandenpijn maar ik doe natuurlijk ook veel actief... huis wordt niets... super mooi maar voorwaarden waren verkeerd... 4 maanden huur voor as dinsdag als borg onkosten etc. en dan zouden we in febr sleutel krijgen... sorry maar 4 mnden is te hoor...

verder nog maar een weekje wachten op de afspraak...:) en nog 2 dagen en vakantie!!! heerlijk

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kom even snel kijken of er al nieuws is van 1979 en van onze Mutz, maar niet dus!
    Wel fijn dat de kleine nu wel iets is ingedaald! Laat maar komen dan he! Ik vind het zo spannend voor je whoehoe!!!

Verder reageer ik later! Zal nog ff een tasje van mij spammen! Loes die van jou is erg mooi geworden!

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
  10. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Krisje vervelend hè die bandepijn, ik heb er meer met vlage last van.

Jojo wat een super mooie tas weer, je hebt echt je hobby gevonden hè meid.

Super nou mooi gewicht en lengte toch van Nick en wat leuk dat hij zo lekker vrolijk is.

Manon succes vandaag bij de huisarts.

1979 ben nu wel erg benieuwd hoor, hoop datwe snel iets van je lezen op het forum.

Mutz bij jou nog alles kids achter de rits haha????

Nou hier gisteravond rot geschrokken. Me nicht is aangereden door een fiets. Heel haar been stond raar. Ambulance been rechtgezeten toen naar het zh. Nu blijkt dat het scheenbeen gebroken is en haar kuitbeen op twee plaatsen en dat door een fietser. Gisteravond gebeurd en ze werd gewoon naar huis gestuurd om 23 uur en nu moet ze zo om 8:30 uur weer terug. Heb haar net ff gebeld ze heeft de hele nacht niet geslapen, vind het ook echt belachelijk dat ze haar naar huis sturen hoor. Ze moet wel geopereerd worden, ze zit op dit moment in het gips.
    Heftig Allemaal dus, hier ook weer lekker vroeg op, Keano was al om half 6 wakker.

Oh ja en gister naar schadebedrijf geweest voor het schadebedrag en we moeten denken aan de 900 tot 1000 euro. Jeetje wat een hoop geld hoor. We gaan er nog ff over nadenken.

11. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Jeetje Naat dat is echt een behoorlijk bedrag. Snap dat je daar over na wilt denken. En van je vriendin is flink schrikken zeg! Kan me voorstellen dat ze niet goed slaapt met zo'n been. Lijkt me echt vreselijk om dan je draai te vinden in bed.

Jojo jij bent ook goed bezig hoor!! Echt een hele gave tas. Maak je alleen tassen of ben je ook van plan andere dingen te maken? Ik zag dat ze nu ook Ribbon XL hebben van zpagetti. Speciaal om kleding achtige dingen mee te maken.

Manon het is nooit leuk als een kleintje slecht drinkt. Maar het klinkt mij als een sprongetje in de oren. Hopelijk komt het niet door je koortslip. Het beste is om nu je handen extra goed te wassen als je haar vast pakt en het liefst zo'n papieren kapje voor je mond. Voor kleine baby's is het erg gevaarlijk als ze er mee geïnfecteerd raken. Ruben heeft heel vaak een koortslip, dus wij hebben die "tandartskapjes" altijd in huis.

1979 jij bent waarschijnlijk van je kleintje aan het genieten. Zodra je zin hebt om ons te laten weten hoe het is gegaan en hoe hij/zij heet dan horen we het graag. Ben helemaal niet nieuwsgierig ;)

Krisje jammer dat het huis niet doorgaat. Maar ja 4 maanden is inderdaad wel erg veel. Hopelijk snel een ander leuk plekje voor jullie. En jij bijna vakantie, lekker gaan genieten.

Super dus Nick heeft goed gegeten. En zijn gewicht was nu weer in orde of zaten ze weer te zeuren bij het CB. Vind ik altijd belachelijk, zodra een kind zijn lijn volgt is het toch prima. Vorige keer kreeg ik bij Sam ook de opmerking dat ze iets gedaald was in haar lijntje. Tja vind je het gek, ze beweegt ook zoveel. Ach maandag mogen we weer, kijken of ze dan weer gestegen is op de lijn. Ook Sam krijgt prikjes, maar nog niet de BMR. Hopelijk wordt Nick er niet al te ziek van.

Hier gisteren een kind met flinke koorts. Heel zielig. Ik hoop dat het vandaag iets minder is, maar meestal duurt het wel een paar dagen. Ik weet ook niet waarom ze het heeft. Eergisteren was ze nog super vrolijk. Ze is ook verder niet verkouden. Het zou een tandje kunnen zijn, maar dit hebben we nog nooit meegemaakt tijdens de tandjestijd. Even afwachten dus en goed in de gaten houden.

12. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Och Mutzie nou vergeet ik jou helemaal. Alles nog rustig?? Flauw hè dat we dat nu al steeds vragen. Het kan eventueel nog 2 weken duren voordat mini er is en wij zitten je nu alsmaar te bevragen.

13. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    snotter-de-snotter, zit ik hier thuis onder een deken met een doos tissues. Verkoudheid is omgezet naar een holte-ontsteking.

Naat: phoe wat een hoop geld. Kan je de schade plekjes niet aantippen met lak?

Loes: Wat zielig zeg voor Sam. Hopelijk gaat het iets beter met haar vandaag.

Manon: Al bij de ha geweest?

Jojo: Moest gister nog aan Charlie denken. Voor het eerst heeft Tim echt rode pijnelijke billen, zo zielig. Grooet verdriet heeft hij als hij iets heeft geproduceerd in zijn luier. Moest dus aan jouw dochter denken en hoeveel verdite zij wel niet moete hebben gehad met haar kapotte billetjes.
    Hoe gaat het met je? Lijkt mij lastig als je zo wordt geconfronteerd met jezelf.
    En hoe gaat het nu met knie?

Mutz: waggel, waggel???

Kris: Vind het zo leuk om jou berichtjes te lezen over bandenpijn. Niet gemeen bedoeld hoor, maar vind het zo leuk dat jij nu ook mama wordt.
    Jammer van het huis. Zijn er nog meer mogelijkheden bij jullie?

Ga maar weer stomen.......

14. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Smits wat balen dat je zo ziek bent. Kun je je echt zo beroerd door voelen. En Tim pijn aan zijn billetjes. Auwie, dat is echt niet fijn. Bij jullie dus een soort van ziekenboeg.

15. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Mutz is wel stil vandaag he!!! Hahah spannend!!!!!

Kris, Naat en Sab ik vind het zo leuk dat we weer nieuwe zwangeren hebben!!! T zou toch niet leuk zijn als Mutz is bevallen en we geen forum baby meer hebben om naar uit te kijken!!!
    Geniet maar lekker van je kwaaltjes Kris het is zo bijzonder!!! En wat een mooi cadeautje van je mams ..slik...

Smits ah zielig die rode billetjes van Tim! Zijn ze ook open? Lekker maizena erop strooien, bovenop de zinkzalf! Met Charlie haar billen gaat het eigenlijk heel erg goed! We weten nu dat ze geen kiwi, aardbei (twijfel geval), ananas en andere heftige fruitsoorten kan verdragen. Op het kdv gaven ze haar dat regelmatig dus daarom ging het mis. We zijn toen elke keer nagegaan wat ze gegeten heeft en zo kwamen we er achter!
    De confrontatie met mezelf is heftig, maar wel fijn! Ik word mezelf weer steeds meer en dat voelt fijn! Ik heb mijn baas (bijna ex baas) ook eindelijk durven vertellen hoe ik over de instelling denk en hij waardeerde het enorm. Echt fijn!
    Met mijn knie gaat t redelijk, maar kan nog steeds niet door mijn knieën, op mijn knieën zitten en de trap op lopen. Geduld moet ik hebben volgens de arts...

Loestig, ik maak ook veel woonaccessoires. Heb een poef gemaakt, kussens, waxinelichthouders, vazen en ook sieraden!!!
    Ribbon xl heb ik nu ook liggen om een sjaal van te maken, maar moet nog even zin vinden hahahah!

Super fijn om te horen dat het weer wat beter met je gaat!!! Je moet aan jezelf blijven denken hoor! Maar die diensten die jij krijgt zijn niet leuk meer!!!
    Wat wordt Nick grooooott!!! Wat een kanjer zeg en hij loopt gewoon los die knapperd!!! En zijn gewicht klinkt helemaal goed toch! T zoontje van mijn vriendin is nu 19,5 maand en weegt 10010 en is 79cm dus ook een licht mannetje maar keurig volgens zijn lijntje!

Sab en Bietje hoe is het in Grun??? Nog steeds genieten en zijn de kids nog steeds zo zoet???

Gaat onze date nu gewoon door zoals in eerste instantie was gepland of gaan we toch weer richting Sab? Het mag ook altijd bij ons hoor!!!

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Helaas, ben nog steeds niet aan het bevallen... De kleine is druk, maar lijkt te blijven zitten....
    Doen jullie ookmeven de bevallingsdans voor me? ;)

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Jojo: vind je echt zo crea, je maakt echt mooi dingen! Ik hoor wel op welke site we kunnen bestellen.
    Goed om te horen dat het beter met je gaat!

Super: ook fijn weer wat van jou te horen! Wat een grote jongen is Nick alweer! Leuk hoor. En geweldig om die kleintjes te zien lopen.

Loes: hoe is het met Sam? Loopt ze ook al een beetje los? M'n nichtje de bekende bank-tafel stapjes. Raar om te zien hoor, want ze is zo zonder haar (groeit nu langzaam) nog echt een kleintje.
    Jij ook al crea bezig! Leuk hoor!

Smits: ti's zonde voor Tim.. En jij ook al ziekjes.. Beterschap voor jullie beide! Voor de rest al gesproken via sms..

Vind het ook zo leuk dat we straks na mij gewoon weer verder gaan met zwangeren! Dit stopt nooit meer! Hahaha!

Oooh, ben zo benieuwd hoe de kleine zich gaat aandienen, maar vooral wanneer.. Vandaag de officiële uitgerekende datum volgens de VK... Vannacht dan maar??

18. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Mutz en is het vannacht gebeurd? Zo spannend hoor.

1979 jij bent vast en zeker aan het genieten van jullie kleintje. Hoop snel hier iets van je te lezen. Ben toch wel nieuwsgierig hoor.

Sab en Bietje lekker ana het genieten van de vakantie?

Jojo ik vind het super mooi wat je allemaal maakt hoor echt.

Super idd niet teveel aantrekken van dat CB hoor. Nick doet het hartstikke goed toch.

Smits beterschap voor jou en Tim! en het zijn te grote krassen om weg te poetsen en het is te diep. Baal er echt van en we weten nog niet wat we gaan doen hoor het is ook zoveel geld en dan voor iets wat je zelf geen eens gedaan hebt.

Manon wat zei de HA gister?

Loestig de koorts al gezakt bij Sam? Drinkt ze wel goed? het is idd een behoorlijk schadebedrag rond de 1000 euro is niet niks nee.Oh en me nicht wordt vrijdag 28 oktober geopereerd, eerder gaat niet ivm de zwelling. Ze ligt nu met haar been omhoog, wat een ellende he. en ze zit midden in een verbouwing, niieuw huis.

Hier laatste dag werken en dan lekker extra lang weekend t/m dinsdag...volgende week dus ook maar 2 dagen werken heerlijk vooruitzicht.

19. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Zo heb maar even het echobureau gebeld voor de termijn echo. Kan maar vast geregeld zijn. We moeten 22 november! Spannend een dag voor mijn verjaardag!
    Ik ga natuurlijk nog wel rond de 8 weken naar de huisarts voor een echo. Alleen die afspraak moet ik nog even bellen.

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    He Mutz jammer! Nou ja als je ineens veel moet poepen (hahah) en plassen dan is de kans groot dat de kleine snel komt, want je lichaam maakt zich vaak van nature leeg voor de bevalling hahaha!
    Oh en de spullen zijn al te bestellen hoor!!! We hebben een facebook pagina. Maar het is niet goedkoop, want je bent aan materialen al veel kwijt dus veel verdienen wij er niet aan!
    De tassen zijn 35euro per stuk en de waxinelicht houders (zie hyves) 7,50 per stuk. De armbandjes 3 euro en de kettingen tussen de 7,50 en 10 euro per stuk haha jajaja en t loopt als een trein! Vooral de accessoires!!!

Naat fijn dat je bij de huisarts ook voor een echo mag komen. Ik vind het zo laat pas met 12 weken! 22 nov ga ik niet vergeten, want dan zou mijn moeder jarig geweest zijn dus mooie datum!!!

Loes is Sam opgeknapt ondertussen???

Manon ben je nog bij de huisarts geweest met Tessa? Ik herken het veel laten staan van de voedingen ook hoor! Charlie liet bijna standaard 70cc staan en ze is ook gewoon groot geworden dus is niet zo erg! Maar snap wel dat je je zorgen maakt hoor, dat deed ik ook toendertijd dus nu makkelijk praten.

Sab hoe voel jij je???

Deel Deze Pagina