Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
  2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Zo daar zijn we weer. Even een heerlijk weekje Groningen gehad met zus en de rest van de fam. Oh oh wat zijn mijn kleine nichtjes zoet zeg en wat heeft Mirza het goed gedaan deze week, heerlijk.

@ 1979 de hele week met spanning op jouw berichtje gewacht. Ik hoop dat alles goed gegaan is en dat jullie lekker aan het genieten zijn van jullie kleine wondertje.

@ Mutz..ik heb me rot gedanst daarnet dus alvast succes voor vannacht, hihi. Hoe voel je je verder en heb je nog een afspraak staan voor de VK?

@ Kris hoe is het met je bandenpijntjes?? Heb je verder al mensen ingelicht??

@ Loes..hoe is het met Sam, is de koorts weer wat gezakt.

@ Smits, hoe is het met jou? Ben je alweer een beetje opgeknapt? Voor Mirza zijn billen hadden we toen een zalfje, maar dat was een schimmeltje wat zijn billen stuk maakte. Het zalfje hielp trouwens wel als een tierelier.

@ Naat...wat een verhaal van je nicht zeg. Hoe is het nu met haar??

@ Manon...lastig he als die kleintjes niet willen drinken. Eigenlijk moet je het gewoon loslaten en vertrouwen dat het weer goed komt. Volgens mij groeit ze verder prima toch??

@ Jojo wat een heerlijke foto van Charlie. Wat is het toch een lekker ding....Enne straks hoef je niet aan je nieuwe baan te beginnen door de verkoop van al die spullen, haha...

@ Gelukkig hoe gaat het met je??

@ Super...jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Nick loopt los, wat super goed van hem. Zit jij ook zo nu en dan billenknijpend op de bank?? En omg 4 boterhammen op een dag?? Mijn mond viel echt open toen ik het las.

Volgens mij heb ik iedereen gehad nu.
    Hier gaat alles prima, de misselijkheid is eigenlijk sinds vorige week dinsdag verdwenen. Ik moet er wel op letten dat ik op tijd eet, want anders word ik wel weer misselijk. A.s. donderdag hebben we weer een echo en dan wordt echt het termijn vastgelegd.
    Vandaag dus weer thuisgekomen van een weekje Groningen. Zondag nog met Bietje en Lynn van Groningen naar Arnhem gereden voor het concert van Nick en Simon. Wat was dat ontzettend gaaf zeg en wat een mensen, wow..30000 man en ik zat daar tussen. Wie had dat ooit gedacht dat ik daar zou zitten met mijn fobietje...hahha..
    Verder doet Mirza het super en is het echt een clown. Die heeft zo genoten van de aandacht van zijn neef en nicht deze week. Ben benieuwd hoe hij morgen reageert als ze er niet zijn als hij wakker wordt. Ook komen er naast zijn laatste kies 4 hoektanden door, maar zeuren doet hij niet.

Zo genoeg gekletst over mezelf, hahaha

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
  4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Deze is ook zo schattig. Alleen een beetje jammer dat Mirza zijn gel altijd uit zijn haar veegt, hahha...

Bekijk bijlage 192139

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Wauw Sab, wat een fatastische foto's! Mooie man heb je.
    Leuk ook dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad.

Jojo: wat leuk dat jullie het ook verkopen. Jammer dat het niet zo lekker verdiend. En wat een mooie en vooral grote meid heb je alweer!

We gaan weer een nachtje in... Sab, hoop dat je dans gaat helpen!

6. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    En mutz heeft het dansje geholpen van Sab hihihi hoop so!

Jojo wat een leuke foto van Charlie echt al een hele dame.

Sab en jou ventje oh wat een smoeltje zeg geweldig. E met me nicht gaat t wel, ze slaapt nu beter dus datheeft ze toch wat rust te pakken. Vrijdag as als het goed is de operatie. Ga straks weer ff bij haar langs.
    Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad en Wow Nick en Simon ook echt te gek zeker?

Nou hier was het vanmorgen weer erg vroeg heb hem gewoon laten liggen en uiteindelijk toch nog een uurtje in slaap gevallen. Hier nog niet echt misselijkheid te bekennen, bij Keano kreeg ik er last van bij een week of 6 geloof ik dus het kan nog komen. Voel me goed,alleen erg gevoelige borsten en ze lijken ook wel veel groter en als ik teveel doe last van me banden.

Zo ik lees vanavond nog wel ff bij. Ga straks weer op kraambezoek ja weer een baby geboren hier tis ook zo'n grote familie hahah en vanmiddag ff de stad in.

7. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Zo daar ben ik ook weer eens.

Sab ik hoop dat je goed kunt dansen en dat het voor Mutzie heeft geholpen. Haha. Leuk weekje gehad zo te horen. Mirza is echt een mooie vent zeg. Zo'n guitig koppie. Ik vind de foto met jou en Mirza ook erg mooi. Aanstaande donderdag weer een echo, spannend!

Naat jij op 22 november een echo, nou die ga ik zeker niet vergeten, want dan is Sam jarig. Of misschien ga ik het daardoor juist wel vergeten. haha! Wanneer ga je de ha bellen voor een eerdere echo?

Jojo goed zeg dat je je spulletjes ook te koop zet. Daarvoor heb ik nog te weinig gemaakt. En tot nu toe vind ik alles te leuk om zelf te houden. Charlie is ook een flink dametje zeg. Ben benieuwd hoe dat er straks bij Sam uit gaat zien als ze gaat lopen.

Mutzie bij jou al iets gaan rommelen vannacht? Sam loopt nog niet. Stapjes langs de tafel en de bank wel, maar echt overstappen van het ene naar het andere dat doet ze nog niet. Je nichtje is wat dat betreft sneller.

Smits hoe voel jij je nu? Alweer wat beter?

Krisje ben je nog ophuizenjacht? Voor jou lekker vakantie.

Manon hoe gaat het nu met Tessa. Drinkt ze weer wat meer? Was ze door jou koorstlip besmet, of toch niet?

Gelukkig, denk aan je!

Bietje show nog eens wat foto's van je meiden.

Hier alles weer goed. Sam had vooral woensdag koorst. Donderdag had ze weer een beetje ondertemperatuur, maar gisteren was het hele dag prima. En wat bleek, ze had gisteren weer een tandje bij. Waarschijnlijk toch daardoor koorts gehad. Nooit eerder gehad bij tandje, maar ja eens moet de eerste keer zijn. Ze heeft nu 6 tandjes. Vanmiddag gaan we naar vrienden. Daar wordt Sam meteen geknipt. Haar haren groeien echt heel hard en ik wil dat ze tijdens haar 1ste verjaardag mooi zitten. Vandaag in de ochtend nog werken en dinsdag heel de dag en dan heb ik verder ook een weekje vrij.

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ahhhh Sab wat een lekker ding die Mirza! Ook zonder gel in zijn haar! Hij gaat ook steeds meer op een peutertje lijken zeg jeetje!
    Gelukkig dat je misselijkheid minder wordt!!!!! Heeft Mirza al wat door???

Loestig nou fijn dat je een verklaring hebt voor de koorts!!! OH ja Sam is de 22 jarig jeetje spannend hoor! Heb je al een idee hoe je het gaat vieren en wat ze krijgt voor cadeautjes???
    Wat heb je allemaal al gehaakt???

Mutz is aan het bevallen!!! Moet wel, want ze heeft zich niet laten horen vandaag en Sab heeft gedanst voor haar dusss.... Haha zo niet, moet je je eigenlijk wel even elke dag gaan melden hier hoor anders gaan wij over in stuiterstand hahahaha!!! Rommelt er al wel wat?

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Haha jojo...vanmiddag contact gehad met mutz en was niets aan de hand... maar dat is alweer uhhh een uur of zes geleden...;)

loes....pfff sam ook alweer bijna een jaar...gaat zoooo snel... en gelukkig dat je weet waar de koorts vandaan kwam...

sab en jojo wat een mooie fotos van jullie kids :)

smits... al.minder snotterig???

manon... sms/mail even wat vrije data...gaan we even daten...:)

naat... 22 nov is een datum waar je naar toe gaat leven... ben benieuwd...

uuhh volgens mij ver iedereen gehad die wat te melden had....

hier nu oppassen op mijn oppaskind...bram.van bijna 7 mnden...met net twee tandjes...ventje was wat meer hangerig en slaperig... maar heerlijk... en dan zwijmel je wel weg... over 7.5 mnden hebben we ook zo'n kleine...:D
    Mam heeft deze week een rot week... weer aan het werk gemoeten na 3 weken vakantie/verbouwing... viel tegen... dan ook nog ons nieuws wat er positief inhakt.. maar dan mist ze mijn pa natuurlijk nog meer...dus ze is nu meer aanbakt mopperen en huilen... hopelijk ook snel over...
    verder nog maar 4 nachtjes slapen voor de vk... gaat gelukkig ook.snel... deze week wat bloed op het papiertje na sex... tja moeten we ook maar niet doen dan Haha... ;) maar daarna niets meer... gelukkig!!!
    morgen ook verjaardag van mijn oma...daar nog stil houden... moeilijk...want wil wel eigenlijk even.kletsen en vergelijken met mijn nicht die dus ongeveer een week verder is dan ons... dussssss hoop dat ik het kan volhouden....

fijn weekend nog meiden..ga ik van mijn vak genieten :)

10. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
  11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Bekijk bijlage 192322 Even bijkomen met een rijstewafel, na een flinke driftbui waar ik ook foto's van heb maar niet hier ga delen met jullie hahahha!

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Geweldig Jojo en ik vind die jas van Charlie zo gaaf....Ik heb een leuk filmpje van Mirza met een driftbui, hahaha..

Kris..oei hopelijk knapt je moeder snel weer op. Lijkt me wel moeilijk hoor, pfff...dikke knuffel.
    En gewoon de komende 7 maanden niet meer sexen nu, hahaha

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh en ik vind ook dat als Mutz niet aan het bevallen is, ze elke dag even iets van zich moet laten hoor..Krijg er de zenuwen van, haha..

En 1979 moet ook maar snel met haar verhaal komen, want daar word ik nu ook wel erg nieuwsgierig naar en ook een beetje bezorgd eigenlijk.

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    zal 1979 morgen.even.smsen...hebben.een jaar geleden nummers uitgewisseld...dus als die nog niet veranderd is.zal ik eens navraag doen...

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hihi, dacht gister nog: misschien moet ik even iets posten.. Zal er aan denken. Er rommelt helaas nog niks. De kleine is wel erg druk.
    Heb ook geen gekke kwaaltje, leeg me nog niet zoals jojo deed (hihi, dat wist ik nog toen je het laatst postte), ga ook nog 'gewoon' gezellig shoppen met m'n moeder en zus in het land. Loods 5, jeetje wat is het daar groooot! Gaat dan niet zo snel meer (las dat meiden niet meer ver weg wilde als de bevalling er aan zat te komen, ookgeen last van dus! Hihi). Geen bijzonderheden dus....

Ben nu ook wel erg benieuwd naar 1979 hoor! Kris, laat je het weten als je wat gehoord hebt?
    Trouwens, veel sterkte met je moeder. Kan me voorstellen dat ze het moeilijk heeft.

Leuke foto's weer!

Loes: het klopt dat mijn nichtje erg snel is, maar dat is Sam toch ook wel!

Iedereen weer gerust gesteld, haha? Had liever iets anders gepost hoor, maar dat komt vast van de week :)

16. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uuuuuh loods 5, das hier om de hoek hè! Koffie??
    Of is er nog een andere loods 5 in Nederland?

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    In Schiedam... Da's toch niet om de hoek...?? (anders was een bakkie idd wel gezellig geweest...) :)

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    reactie 1979:

Heb nog helemaal geen computer aangehad... Bevalling is goed gegaan, wel nog 'n ruggeprik vanwege mega rugweeen. We zitten nu op 'n roze wolk! Met onze prachtige dochter! Ze woog bijna 8 pond! x

de naam stond wel in de sms maar heb beloofd die niet te posten. het is een leuke hollandse meiden naam vind ik persoonlijk :)

19. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou gelukkig dat alles goed gegaan is. Ben benieuwd naar de naam.
    Mutzie, de enige echte loods 5 zit in Zaandam haha daar zijn ze begonnen. Maar zit die andere niet in Sliedrecht ipv Schiedam?

20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh ja, dat bedoel ik! Lijkt op elkaar :D

Ben ook benieuwd naar de naam. Ik ga raden...: Lisa!

Deel Deze Pagina