Jojo wat knap dat je de pnd hebt overwonnen. En een kindje als Charlie 3,5 is gaat heel leuk zijn. Dan kan Charlie het echt goed begrijpen en kan zij al veel dingen zelf, waardoor je meer tijd in de nieuwe koter kan stoppen. Leuk hoor! Smits balen dat je nog steeds niet bent opgeknapt. Hopelijk helpt de neusspray. Ik sluit me trouwens aan bij wat Jojo zegt, belachelijk dat het cb zo reageert. Niets van aantrekken hoor. Ieder kind ontwikkeld zich anders. Naat hoe was de verjaardag? EN ben je nog erg misselijk? Sab morgen de echo! Leuk leuk leuk! Krisje ook bijna echo!!!!! Mutzie hoe is het nou?????? Wij zijn maandag bij het CB geweest. Weer prikjes, was echt heel zielig. Zat Sam daar heerlijk te spelen. Ze had het echt naar haar zin en dan ineens twee vervelende prikken. Ze weegt nu 8700 gram en is 75 cm. Qua gewicht blijft ze een beetje hangen, maar dat is ook niet zo gek. Die dame zit geen seconde stil. We moeten nu de flesvoeding gaan afbouwen. Wanneer lieten jullie de laatste fles weg (die voor het slapen gaan). Lijkt me dat die nog niet zo makkelijk weg te halen is. Dan krijgen ze 's nachts toch honger, of valt dat wel mee?
Loestig zielig altijd hey die prikjes. Ik vond het altijd verschrikkelijk, gelukkig is Keano er voorlopig even vanaf. Sam moet nog een keertje toch? Geloof met 14 mnd toch? De verjaardag was gezellig, ben wel rond 18:30 naar huis gegaan hoor kon Keano gewoon op tijd naar bed. Even over die avondfles, hoelaat krijgt ze de laatste? Keano krijgt nog steeds een fles voor dat hij gaat slapen, in Spanje hebben we het toen niet gedaan en hij heeft toen echt slecht geslapen en hij is het gewend, meestal krijgt het een flesje melk van ongeveer 160 of zo. Soms drinkt hij alles op en soms laat hij wat staan. Hij weet het ook want als ik zeg wil je melk dan loopt hij naar de keuken en wijst hij de koelkast aan, ik denk ook dat het lastig is dit er direct af te krijgen. Meestal krijgt Keano die melk fles rond 19:00 uur en daarna gaat hij naar bed toe. Bij ons op het CB vonden ze het geen probleem. Krisje vandaag toch het bezoek aan de VK, spannend, je kreeg ook direct een echo toch? Hoop zo dat alles goed is, laat je het even weten. Ik mag 4 nov bij de HA voor de 1e echo...nu kunnen dagen gaan tellen. Sab jij morgen de echo, spannend en dan dus ook officieel de uitgerekende datum. Mutz????????? Jojo 3,5 jaar is een mooie leeftijd toch voor Charlie om een broertje of zusje te krijgen. Je moet het doen als jullie er helemaal klaar voor zijn toch. Wanneer ging jij nou starten op je nieuwe werk? de 1e toch? Smits en al wat opgeknapt? gelukkig zijn Tim zijn billetjes weer aan het herstellen. Bij Keano was het gister ook erg rood, had wel 3 x gepoept en ook veel, denk dat het daardoor is gekomen, na een paar x dik sudo creme was het vanmorgen gelukkig al een stuk minder. Super hoe is het met jou en op je werk? En met de kleine ook alles goed? Zo hier deze week maar 2 dgn werken alleen vandaag en vrijdag. Vanmiddag wel nog vergadering dus zal wel later thuis zijn dan normaal, maar ach is ook niet wekelijks gelukkig. Vanmorgen een beetje misselijk geweest maar niet zoals gister. Ik eet gewoon vaak wat kleinere tussendoortjes dan moet het vast goedkomen.
kan makkelijk bi...kreeg ook al geen reactie op mijn sms vanmiddag... hier dus vandaag vk geweest... helaas. geen echo gemaakt maar dat wordt a.s. dinsdag middag gedaan. verder waren alle kwaaltjes een goed teken. uitgerekende datum 6-6-12... klinkt leuk... 5 dagen na de trouwdatum van ivo zijn broer... oeps...
Oh Mutzie je maakt het wel spannend. Vandaag is waarschijnlijk voor jou de grote dag. Krisje a.s. dinsdag dus de echo. Dat is fijn dat het zo snel kan. En inderdaad een mooie datum.
Een mooie datum Krisje!!! Jammer dat je niet gelijk een echo kreeg, nu op naar dinsdag! Spannend. Ik mag volgende week vrijdag. Spannend mutzzzzz
Zoooo Kris dan heb je een dikke buik op de bruiloft! Stoer! Jojo, wilde nog even zeggen dat je het top doet, het is niet zomaar wat om met de billen bloot te gaan en geconfromteerd te worden met jezelf!
JoJo: wat een mooie overwinningen zeg. Vind het knap van je. En over dat op vistie gaan, hoe vaker hoe meer charlie er gewend aan raakt, maar er zullen echt momenten zijn dat ze niet gezellig is. Ik spreek uit ervaring.... Laat je dan niet uit het veld slaan. De mensen bij wie bent snappen het heus wel en de volgende 100 keer gaat het gewoon weer goed. De 12e kan je iig oefenen en wedden dat die kleine meid ons allemaal inpakt. Ons tweede kindje zal nog wel even op zich laten wachten. Sab: IK vroeg mij af waar Mirza zijn kamertje krijgt wanneer baby 2 er is. Gaan jullie de zolder verbouwen of wordt jullie eigen slaapkamer kleiner? Loes: Tim drinkt al maanden geen fles meer 's avonds. Dit hebben we gestopt op het moment dat hij goed een prakkie at en een toetje toe. Ik moet wel zeggen dat hij 's ochtend nog wel een fles krijgt. Rond 5.00 en 6.00 wordt hij wakker, drinkt de fles en slaapt nog minimaal 2 uur verder. Gewoon een keer proberen en jullie eigen ritme hierin oppakken. Sam is niet te dik dus ze kan een fles nog hebben. Kris: dacht ik toch dat je morgen naar de vk moest. Hoe ik daar ni bij kom????? moet je ergens anders naartoe voor de echo of hadden ze geen tijd? Mutz: Wat zou het heerlijk zijn dat je deze berichten teruglees met je kleine mannetje in je armen. Mijn duimen draaien iig voor jou. Manon: Hoe is je weekend geweest?? Jullie hadden wel goed weer zeg, top. Drinkt Tessa alweer meer? Hier: Gaat de goede kant op
Over de 12e gesproken, zullen we nog even afspreken wie wat meeneemt? Hier trouwens al voor de tweede keer een kind met darmkrampjes, jeetje wat zielig! Ga nu sab simplex of infacol proberen, iemand ervaringen mee hier? Ze is echt ontroostbaar, ti's pas over als ze van haar ontlasting af is.
Heb wel goede ervaring met infacol. Je kan evt ook kleine rondjes masseren op het kuiltje net boven haar bil. Dit helpt ook vaak. Kom nog terug over het WHAAAAA Mutz is bevallen
Jaaaaa super he!! Ga het de volgende keer proberen rondjes draaien, tegen de klok in en mee, sab had dat wel gezegd toen...ben het vergeten.
Jaaaa ti's een jongen hihi. Naam nog maar ff niet. Geboren om 17.17, weegt nog geen 3100 Gr. En kijkt wijs de wereld in.
Jaaaa daar is dan kleine mini mutz!!! Geniet van jullie kleine en ongetwijfeld prachtige zoon!!!! Bietje Infacol heb ik totaal geen goede ervaring mee! Het kan bij langer gebruik de darmen lui maken, wat weer t volgende probleem geeft... verstopping! Wij hebben dat met Charlie gehad en dat vond ik persoonlijk erger dan de krampjes! Echte middeltjes die wel helpen weet ik niet helaas... het is zo zielig! Buikje masseren is t enige wat hier ook goed helpt en het wiebelen met de beentjes wat jij ook bij Charlie deed toen je op kraamviste was bij mij en zij krampjes had!!!! (weet je dat nog???) Smits bij jullie gaat het dus ook nog wel even duren voordat er een 2e komt. Is daar een rede voor of vinden jullie het wel leuk als er wat meer tussen zit? En de 12e gaat ze jullie zeker inpakken haha! Ik ga me er ook niet druk om proberen te maken, alleen de autorit is nog spannend vind ik, maar dat komt ook gewoon goed!!! En thanx meiden voor jullie lieve woorden. Het is niet makkelijk geweest en soms nog steeds niet, maar ik weet waar en voor wie ik het doe!!!
Ja beentjes wiebelen doen we idd al. Als ze eenmaal gepoept heeft gaat het wel hoor. Verstopping moeten we niet hebben, daar heeft ze al last van. Ga wel ff advies inwinnen bij de drogist/apotheek.
Ik vond dat echt dé gouden tip, dat wiebelen hoor! haha ze was toen ook gelijk rustig bij jou!!!! Ja ik zou ook ff advies inwinnen en desnoods eerst met die homeopatische druppeltjes proberen! Weet ff niet meer hoe dat heet cinababy dacht ik??? ABC poeder (geloof dat t zo heet) heeft mijn vriendin toen gebruikt, maar het was niet weg ofzo, maar wel minder!
zo leuk trouwens! Ik werd vanmiddag gebeld door mijn nieuwe collega. Zaterdag gaan ze met alle collega's high tea-en, of ik zin heb om ook mee te gaan!!!! Nou dat vond ik toch zo leuk!!! Gelijk oppas geregeld dus nu kan ik mee!
Cinababy heb ik al ja. Gebruik ik nu vanaf zondag. Wisselen vaak van houding als we haar vast hebben maar ze vi d niks fijn. Ja heel even en dan begint ze weer. Jeetje kunnen hier een pagina over vullen haha. Maar het komt wel goed gaat weer over. Schijnt ook bij de voeding te horen die ze moeten drinken. Dus volgende maand ook aankaarten bij de ka.