Ja dat weet ik, maar dacht stel dat er wel iets aan de hand is, zit je helemaal niet op een sms te wachten, maar je was gewoon lekker druk, gelukkig. Jeetje een half jaar weg, als het goed is komt ze rond de geboorte weer terug, haha.Dat heeft ze dan wel weer goed gepland. Wij vieren oud en nieuw hier, samen met mijn broer en vrouw en met Bietje en Mark en de kids natuurlijk...Oh jee twee zwangere mutsen morgen in mijn huis, hahaha
Hihi en jij ook nog last van de hormonen? dat zal gezellig worden..ik zou geen al te emotionele film ofzo opzetten haha...en carpaccio en zalm kun je ook vergeten haha oh en mijn fotoalbum is klaar om bekeken te worden!
Super: Ik ben allergisch voor penicilline, maar dat gaf niet gelijk de link naar kma. Wij zijn met +- 4 maanden begonnen met rijstebloem. Eigenlijk gelijk met de allergy care, omdat tim deze anders echt niet dronk en hij altijd honger had. Met een fruithapje zijn we begonnen met 5 maanden. Onze kinderarts gaf aan hiermee te beginnen zodra Tim zelf aangaf er klaar voor te zijn. Er is namelijk nooit bewezen dat wachten met bijvoeding een positief effect heeft op het niet ontwikkelingen van allergieen. Het is dus wat ben denkt zonder de feiten te hebben. Welke voeding krijgt Nick nu. Julesz: De muur is gelukkig gewoon een tussenmuur. Tot nu toe gaat het niet verder en zijn de herstel werkzaamheden minimaal. Helaas voor Tim geen walking bathroom. Manon: Leuk dat jullie je de beeb weer hebben gezien en wat een fijne uitslag!!
hihi Smits...maar goed geen walking bathroom..anders ben je hem steeds kwijt..ooh wat flauw...je bedoelt een walk-inn bathroom hihi
We gaan volgens mij een spelletje doen morgen, dus dan alleen tranen van het lachen, haha. Heb je foto's bekeken, wat is het toch ontzettend bijzonder he..Ik blijf me erover verbazen elke keer bij die echo foto's...Geweldig
een echte oudejaarsavond dan he met spelletjes..leuk! maar dat wordt dan lachen gieren brullen jah...
het was helemaal super Smits..ze heeft werkelijk alles laten zien...de bloedvaten, de lever,de blaas, het hart, de longen de tandjes in aanleg kun je trouwens ook zien, was echt geweldig, voor de groeiecho gaan we zeker naar haar terug. En dat kind maar jumpen en zwaaien de hele tijd echt geweldig..we hebben hem ook nog zien drinken haha..gaat ineens die mond een paar keer open zegt ze; het is wel een zuipschuit. Zegt Bart..en dat heeftie van zijn vaderhaha
Ik moet ook nodig weer wat gaan doen. Eerst Mirza maar even in bed stoppen denk ik, die is aan het mopperen, dat betekent dat het slaaptijd is, haha...
WHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!! BIETJE KRIJGT EEN BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sorry wilde gelijk reageren, maar moest zoveel bijlezen en toen werd Charlie wakker! Heb al uitgebreid gesmst met Sab en ook Bietje gesmst maar man o man o man wat is dit toch geweldig nieuws!!!!!!! Idd Jona die regelt het wel voor zijn mama hoor!!! En zo fijn dat Mark het ook helemaal ziet zitten!!!! Zo blij! Moest zo janken, omdat ik me de dag van het verschrikkelijke nieuws van Jona nog zo goed kan herinneren, omdat ik zelf natuurlijk toen ook zwanger was... Tjeetje Bie wat gun ik jullie dit zeg!!!! Manon ik ga gelijk je echo foto's bekijken!!! Leuk!!! Later weer meer want ik heb hier een dametje die alles doet wat niet mag en door de kamer heen tijgert/kruipt en alles van de planken en tafels trekt... Heerlijk
Ah..super wat een schatje is het ook...Is ie eenkennig?? Zo nee dan ga ik hem de 8ste eens even flink knuffelen, hihi
Super wat een geweldige foto. Het lijkt net of die bos haren die erachter zitten op zijn hoofdje zitten haha Manon wat een mooie echo foto's, echt heel duidelijk te zien allemaal.
Oh super, het is een echt mannetje gewoon! Wat een skeet en wat is hij gegroeid hee! Manon, leuk hoor, zo'n uitgebreide echo. Een mini alien zo met die grote zwarte oogjes he? haha. En gewoon alweer 12 weken hee! Gaat snel man! Vind je het zelf ook? Fijn dat alles goed is. Hoef je geen nare beslissingen te nemen en lekker verder gaan. En Sam is ook al zo'n mooie meid. Wat groeit ze zeg! Fijn dat het slapen beter gaat! Scheelt voor jullie ook! Als we toch bezig zijn met foto's. Heb een echofoto in mijn album geplaatst. Misschien komt die buikfoto ook nog voorbij. Smits dat scheelt wel dat het niet een dragende muur is... Ahww Jojo snotter de snotter. Wat een nieuws he! Hoe is het verder met jou? Hoe gaat het met je werk en jij persoonlijk. Hoe is het na de moeilijke tijd in November? Gut, ik ga even verder met House kijken