Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Milan was 3070 met geboorte en dat is nu 2 weken geleden. Ook vallen ze de eerste 2 dagen ietsje af dus de 4 kilo zal hij niet redden....

Ben benieuwd waar Nick in het rijtje komt dan?....
    Lynn, Tim, Mirza, Charlie, Nick, Tessa, Kate, Joan, Milan ?
    Lynn, Tim, Mirza, Nick, Charlie, Tessa, Kate Joan, Milan?
    of misschien Tim en Mirza omgedraaid nog...

Naat..leuk vandaag op je werk vertellen! je collega's zullen het wel leuk vinden maar ben heel benieuwd hoe je baas reageert...

Bietje...handig dat kate ook gelijk binnenstenbuiten gekeerd(of is het gekeert:() wordt...het zekere voor het onzekere.

Hier een geluk bij een ongeluk tijdens het opvoeren van de pap...we hadden dus 2 schepjes in de ena laatste fles gedaan maar doordat ze hier zo vol van zat wilde ze haar laatste fles niet(dus maar 3 flessen op!)..balen!! want dan wordt ze 's nacht wakker...althans dat deed ze altijd...laat ze nou tot half 7 hebben doorgeslapen!!!!!! haha...Dus dat hele gedoe met voorzichtig gaan schuiven is helemaal niet nodig waarschijnlijk. vanavond doen we gewoon 3 scheppen in haar laatste fles(de 4e als het goed gaat vandaag) en die laatste fles dus om half 8 geven in plaats van 24:00. Dus wordt goed oppassen vandaag dat ze geen flessen ovreslaat en het fruithapje voor de zekerheid maar even overslaan tot dit goed loopt. Zo..dat zou mooi zijn als ze nog voor het weekend slaapt van 20:00 tot zeg een uur of half7/ 7 uur...hebben wij ook weer eens nachtrust. denk dat ik vanavond om 9 uur in bed lig als alles goed gaat haha:D (moet eigenlijk nog niet te vroeg juichen he..:))

2. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Nou hebt t verteld hoor.
    Hij reageerde wel aardig, feliciteerde me, maar zei wel dat t voor een baas nooit echt uitkomt. Ach wat heb ik daaraan, vind t wel prima, als wij er maar blij mee zijn. De rest van de collega's vinden het allemaal super leuk.

Reageer later nog op de rest.

3. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Was al even bang dat Nick niet op de foto mocht ;) Hij weegt nu 9200 gram en is 77cm.

Jojo: pff schrikken hoor van je neefje. Brrr wat zullen zijn papa en mama doodsangsten uitstaan. Emotionele dagen hebben jullie gehad. Hoe is het nu? En met Charlie? Nick is ook zo gevoelig voor mijn stemming.

Smits: jeetje dat is toch veel te jong!!?? Sterkte ermee in de ochtend.

Bi: Nick heeft ook die heupecho gehad. Stelde weinig voor. Dus hopelijk bij jouw meiden ook!

Manon: hier tot 10 maanden gebroken nachten gehad. Nick was echt om de 2,5 a 3 uur wakker, elke nacht. Kan me je frsutratie zo goed voorstellen. Maar het gaat echt een keer over!! En die laatste fles er al af zou geweldig zijn! Was bij Nick ook pas met 10 maanden en sinds vorige week helemaal geen fles meer!!!

Naat: wat een rare snuiter is die baas van jou toch! Dat zeg je toch niet???? Dat je het denk, oke maar kom op zeg. Oelewapper.......Nou ja genieten jullie er maar lekker van.

@ hier is de rust wedergekeerd. Nick slaapt als een tierelier (hier is hij al gewend aan de wintertijd) van 19:30 uur tot 07:30 uur. Heerlijk!!!

4. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriendin haar zoontje sliep pas met 4 jaar door hahaha. Dus het kan nog erger hoor. Het hoort er ook een beetje bij als je kleintjes hebt. Als ze 9 en 11 zijn, ben je het allang alweer vergeten. Het leven van orders met baby staat gewoon ff in het teen van vermoeidheid.

5. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk iPhone teen=teken orders=ouders

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Charlie was 2 maanden geleden 11kg en 81cm dus die komt na Tim en MIrza haha! Nick is zo'n tenger mannetje en Charlie is een keurig gemiddeld meisje met dikke wangen hahaha!!!

HOe was de foto Bietje? Hopelijk goed, want dat geklooi met spreidbroekjes enzo wil je toch ook niet!

Kris hoe is het met jou??? Af en toe wel even laten weten of het goed met je gaat hoor, anders ga ik me zorgen maken!!!!
    Komt de aanstaande papa ook mee zaterdag???

Mutz ben je lekker aan het genieten van je praaaachtige mannetje??? (hup hup hup borstvoeding hup hup, ik moedig aan voor zaterdag)

Manon ben benieuwd hoor hoe Tessa het gaat doen op de nieuwe voeding, maar helaas gaat ook het slapen in fases. Het gaat een tijd goed en dan zit je zo weer een paar maanden te rommelen en dan zijn ze ineens 20 maanden zoals hier hahaha Maar het is fijn als het nu lekker gaat.
    Zo niet, troost je i'm still standing dus jij redt t ook vast wel!

Naat reactie zoals verwacht dus weer van je baas, maar boeiend hij weet t en moet t oplossen en jij moet alleen maar lekker gaan genieten!!! zag t op hyves staan leuk hoor out inthe open!!!

Ik ga ff lekker slapen want ik ben weer moe na een heerlijke dag werken!

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Zo, ik ga ook eindelijk mijn best eens doen om te reageren. Elke keer probeer ik te reageren, maar dan denkt Milan daar anders over… Nu zijn er genoeg mensen in huis om hem te sussen als hij huilt, haha.

@jojo: had ik je nou al verteld hoe ontzettend trots ik op je ben? Jeetje joh, zo aan jezelf gewerkt! Petje af! Super dat ook je nieuwe baan je zo goed bevalt. Goed idee om jezelf te belonen met een tattoo, is erg mooi.
    Wel een heftig weekje zo. Wat verschrikkelijk van je kleine neefje. Kan me voorstellen dat je zus (en ook jij) zich zorgen maken. Heel veel sterkte en hopen dat het slechts eenmalig was…
    Dan ook nog de oom van Robin en de herdenkingsdag van je moeder. Doen jullie er nog wat aan?
    Wat een heerlijk meisje heb je! Hoop dat ik ze zaterdag live kan zien.

@Smits: pff, dat is zeker veel te jong. Sterkte alvast, is altijd verdrietig een crematie.
    Ben reuze benieuwd naar Tim (incl kiezen, haha). Met jou verder alles goed? Rust weer beetje wedergekeerd op het werk? En hoe is het met je s.moeder?

@ Sab: hoe is het met je buikje? Kan je het al goed zien? Meestal wel eerder dan bij een eerste toch?
    Leuke foto weer op hyves. Stoere man!

@bietje: pff, wat zal jij het druk hebben met het voeden! Ik vind het al druk, dus hoe druk moet jij het wel hebben. Zeker als je alleen bent. Respect! ;)
    Wel bijzonder dat er zo’n verschil in gewicht is tussen de meiden. Handig wel om ze uit elkaar te houden ;)
    Wanneer moet je trouwens weer aan het werk? Of wil je daar nog niet aan denken? Wat ga je met de meiden doen?

@super: wat super dat je een tijd bij de recherche mee mag gaan lopen! Zal wel meer lucht geven.
    Hoe gaat het verder met je? En met je moeder?

@Loes: je vertelt maar weinig, hihi. Gaat gewoon alles goed? Tandjes, dat lijkt me niks bij die kleintjes. Is het nu een beetje doorgekomen bij Sam? Hoe gaat het met lopen bij Sam? Nu blijkt mijn nichtje wel snel te zijn hoor, 11 maanden en loslopen.. Dan is het baby-zijn er wel een beetje af. Dus geniet nog even! :)
    Nog maar een kleine twee weken en Sam is alweer een jaar! Wauw, wat gaat dat snel! Ik kan me nog zo goed herinneren dat je erbij kwam, hihi.

@Manon: een hoop gedoe met de flesjes! Ik heb me ingesteld opminimaal een half jaar/jaa niet doorslapen, scheelt een hoop straks denk ik, hihi. Is het niet al snel om met vast eten te beginnen of is dat anders met flesvoeding?

@Kris: wat ben je stil! Gewoon aan het genieten van het zwanger-zijn? Ons wel op de hoogte houden hè? En wat heerlijk dat het huis toch doorgaat!! Weer verhuizen, maar voor een geweldig goed doel! Ben je trouwens van de partij zaterdag? Zou wel super zijn hoor!!

@Naat: fijne baas heb je toch! Niks van aantrekken, hij moet het er maar mee doen.
    Geweldig om weer een kloppend hartje te zien op een echo. Blijft elke keer even bijzonder.
    Wel grappig dat je het hebt over inschrijven op school. Ik vind het niet vroeg hoor. Ik moet onze kleine man namelijk al rond 6 maanden inschrijven op de school die wij voor ogen hebben. Een behoorlijke wachtlijst zoals je begrijpt J

@gelukkig: heel begrijpelijk dat je soms geen zin hebt om te reageren. Vind het wel heel knap en geweldig dat je af en toe komt buurten.
    Ben benieuwd met welk plan ze donderdag komen. Alvast heel veel sterkte!!

@1979: ben zo benieuwd naar je verhaal maar kan me ook voorstellen dat je geen zin en tijd hebt om te posten. Hopelijk volop aan het genieten.

Iedereen gehad? Zal ik dan ook nog even spuien?
    Hier gaat het goed. We genieten volop van Milan. De bv moest even op gang komen en ik kan me heel goed voorstellen dat iemand bewust voor de fles kiest. Het is behoorlijk intensief en zeker als het niet van zelfsprekend gaat zoals bij mij.
    De eerste dagen niet gegeten en dus zijn 10% afgevallen. Daarna gevoed door af te kolven en met een spuitje bijvoeden. Na de stuwing liep de productie terug wat betekende dat ik 3 dagen om de 2 uur moest voeden (overdag) en moet moest helpen door bostcompressie was net een koe :D). Was dan al snel 50 min bezig en 1 uur en 10 min laten mocht ik weer!
    Gelukkig is nu de productie weer terug en drinkt Milan steeds beter zelf. Mag nu weer voeden op aanvraag wat soms inhoudt dat ik na 2 uur weer mag voeden en soms pas na 4 uur.
    ’s Nachts komt hij 1x midden in de nacht (rond 3-4 uur) en 1x vroeg in de morgen. Ik vind het wel prima, heb gelukkig nog verlof. Hij groeit en dat is voor mij het belangrijkste. Dit alles heeft er namelijk gelukkig wel toe geleid dat hij ondertussen 3360 gr weegt. Dus nog wel de lichtste van alle kleintjes? Erg leuk idee om een foto te maken!
    Ik vind het wel spannend om zaterdag zo eind te gaan rijden (toch bijna 2 uur), maar vooralsnog denk ik dat we wel gaan komen. Weet niet hoe laat en hoe lang, maar wil graag iedereen en de kids weer zien, ben erg benieuwd! Mijn man komt trouwens dit keer dan ook mee :) Ja, hij bestaat, maar dat hadden Smits en Manon al ontdekt :p
    Met mij gaat alles verder prima. Geniet volop en kan me niet meer voorstellen dat hij er niet was.

Ik ga nu eindelijk dit mega bericht eens plaatsen en dan lekker in mijn bed liggen met mijn kleine (en grote) man. Je begrijpen dat ik een tijdje over het bericht heb gedaan met een huilende en willen etende Milan tussendoor, haha. Langleve Word!
    Truste allemaal en tot zaterdag?

8. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je man niet had bestaan, ging ik me wel ernstig af vragen waar Milan dan vandaan kwam! Iemand opgepikt uit de kroeg zou kunnen, onbevlekt ontvangen??? Hahaha.

9. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #3089 manon31, 8 nov 2011
    Laatst bewerkt: 8 nov 2011
    Ja Jojo..heeeeerlijk die wangen van Charlie..ik ga er zaterdag eens even lekker in knijpen:D

Mutz..fijn van je te horen en fijn dat het goed gaat met alles en de voeding enzo. ja die borstvoeding weet wat....
    Vind het echt superleuk(en superknap(2uur met die kleine)) dat je komt zaterdag. Toch alweer 16 weken geleden dat ik zo'n kleintje heb gezien haha...
    De 'vaste' (vaste tussen aanhalingstekens want het is helemaal moes, je zou het ook in de fles kunnen geven bij wijze van spreken haha) hapjes mag je vanaf 4 maanden geven maar het hoeft niet. Ook als je nog borstvoeding geeft dan mogen ze dit erbij. Hebben ze veel last van alergieën dan is het beter om te wachten tot de 6 maanden. (dat zei mijn CB erover) ik vind het zelf wel fijn als ze toch wat eerder al smaken leert proeven en van een lepel leert eten. Ze eet nog echt geen hele of halve potjes hoor, het zijn maar een paar hapjes en de kliederboel en de gezichten die ze trekt zijn zo grappig!

10. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Wat zit ik in spanning...nog geen menstruatie! al 3 dagen afscheiding met roze verlies met afvegen, en lichte krampjes rond me baarmoefer. wel zaterdag een test gedaan en wad negatief dus verwacht niks masr heb dit in al die 40 cyclussen nog nooit gehad. Komt het door de operatie of zou het nu dan toch? morgen naar de gyn bespreken over iuidit bericht is erg onduidelijk denk want typ met de foon van me vent. internet doet het niet en wilde dit wel met jullie delen. valt er via onwrndige echo wat te zien met 4 weken?

11. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou wel super zijn hè gelukkig!! volgens mij is er nog niet echt iets te zien zo vroeg? Ga heel hardvoor je duimen!

12. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    gelukkig..wat spannend voor jou zeg!!! je zal nog even geduld moeten hebben vrees ik, ik ga met Bietje mee dat er op zo'n echo nog niets te zien zal zijn...4 weken betekend eigenlijk dat het embryo nog maar 2 weken oud is en dus nauwelijks zichtbaar.
    Heb je misschien al symptomen? Vroeg wakker, het warm hebben, duizelig, misselijk? Bij mij was het eerste symptoom namelijk heel vroeg klaarwakker zijn, om 6 uur 's ochtends terwijl ik echt een uitslaper ben(was...haha:D). Dit symptoom had ik al de tweede of derde dag na de terugplaatsing geloof ik dus dat is gelijk aan 3 weken zwanger, dus symptomen zouden al kunnen als je er gevoelig voor bent.....

13. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Geen symptonen. Voel wel steeds krampjes rond me baarmoeder en al 3 dagen rozeverlies met afvegen. Dit heb ik nog nooit eerder gehad. Ga morgenochtend weer testen. Wil wel weten hoe het zit voordat ik naar de gynacoloog ga.

Misschien wil ik wel dingen voelen maar aan de andere kant is na de operatie de kans op zwangerschap wel vergroot dus het zou zomaar kunnen

14. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelukkig wat spannend!!!!! Je Gyn zal ook nog eem test doen als er twijfel bestaat neem ik aan! Een bloedtest zal zeker zekerheid geven!!! Jeetje meid wat spannend en wat zou het geweldig voor jullie zijn!!!
    Hou je ons op de hoogte?

Hier, buikgriep bah! Hopelijk beter voor zaterdag!

15. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Gelukkig wat ontzettend spannend zeg, ik duim voor je en hoop zo dat het tekenen zijn van een zwangerschap. Vandaag dus naar de gyn. Succes en Ik denk wel dat een bloedheet duidelijkheid kan geven.

Jojo beterschap!!

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Gelukkig..heb je al getest?? En hoe laat moet je naar de gyn? idd daar een bloedtest vragen.

Jojo...jij buikgriep...ik zwaar verkouden ineens sinds gisteravond. Voel me partijtje beroerd. Jij kan daar vast over meepraten...:(

Naat..bloedheet..nou vind het niet heel fris vandaag maar om nou te zeggen bloedheet:D

17. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Jammer...de test is negatief!
    Moet 12.30 in t ziekenhuis zijn. Denk dat de gyn. zal zeggen dat we t moeten afwachten.
    Er is iig. nog geen menstruatie te bekennen. Me lichaam speelt een aardig spelletje met me zeg!

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is jammer Gelukkig... He bah! Maar feit is dat je niet ongi bent! Misschien nog te vroeg om te testen, omdat je een laat ei hebt gehad? Ik zou alsnog om een bloedtest vragen je weet nooit en deze spanning is weer killing denk ik voor jullie!

Laat je weten hoe het bij de gyn was? Ben erg benieuwd!

19. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Kris..kom jij zaterdag en neem je Ivo mee?

20. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jammer gelukkig dat de test begroef was, succes bij de gyn.

HahAa Manon ik bedoelde natuurlijk bloedtest. De iPad maakt er bloedheet van hahaha

Zo hier weer naar de peuterochtend geweest, super leuk gehad met Keano. Het thema was gezond eten en bewegen. Kregen allemaal fruit enzo en Keano heeft aardig zitten eten daar hahaha

Deel Deze Pagina