Gelukkig, meid wat een fuck zooi zeg!! Het duurt allemaal al zolang en ze laten je dus rustig nog een maand wachten. Compleet onbegrijpelijk!! Hoop echt 3000 % dat je zwanger bent hoor!! Jojo, das niet fijn, maar ik herken het ook wel dat ziek zijn. Bij ons op het werk zijn een hoop mensen direct na de vakantie ziek. Ze pikken dan toch meteen de virusjes idd weer op! Hoop dat het je lukt er zaterdag bij te zijn. Loestig, super die stoel en heeft Sam nou een sjaaltje om? te schattig!! @hier, dag 2 dat onze dames niet zo willen slapen overdag. Ze hebben dagen dan slapen ze de hele dag, maar de afgelopen twee dagen hoorden daar niet bij. Vandaag hooguit 1,5 uur...hoe vermoeiend is dat!! Niet alleen voor hun, maar ook voor hun mama. Om vier uur was het weer prijs, bekaf niet kunnen en willen slapen...uiteindelijk heb ik ze in wippertje voor de tv gezet...en!!!!!!!!!! Ze waren gewoon stil die mutsjes...hihi hebben gewoon een uur naar de tv zitten kijken, samen met grote zus die profiteert gewoon mee en wij hebben gewoon rustig kunnen eten! Zal dit dan het wondermiddel zijn??? Smits, tv aan zaterdag om 16.00 willen wij elkaar nog verstaan hahahah..nu lach ik weer, maar vanmiddag vond ik het echt allemaal echt niet meer grappig. Ze houden elkaar ook zo wakker he! Eten gaat ze goed af, vandaag fruithap en warme hap (hapjes oke) 4 flessen en straks nog de papfles. Mark komt pas vannacht thuis dus moet alles alleen doen....heavy!
Maar ze slapen snachts wel goed....troost....moet wel eerlijk bekennen dat ik het zwaarder vind worden, komt omdat ze meer wakker zijn en natuurlijk een eigen willetje gaan ontwikkelen....in het begin was het echt, verschonen, voeden, spelen, slapen etc....En dan voornamelijk veel slapen! Hoop dat ze morgen iets meer pitten want dan komt mijn schattige neefje weer!!!!!!!!!!
haha bietje grappig om te lezen dat jij dit middel nu ook hebt gevonden...pas ermee op want wij hebben inmiddels een echt tv-junkie. ik moet hem gewoon uitzetten als ik haar flesje geef anders ligt ze ernaar te kijken. Het liefst kijkt ze volgens mij tv tijdens haar flesje net als papa haha
Bietje jeetje meid i kweet nog zo goed dat ik knetter gek werd van Charlie die ook altijd om die tijd huiluurtjes had en ik (altijd alleen door werkende papa) elke avond weer koud eten zat te eten, of het gewoon vergat door de stress!!! Heb echt met je te doen want jij hebt het keer 2! Tuurlijk kunnen je kids je helpen, maar zijn ook gewoon kids natuurlijk en die wil je ook niet alles laten doen (zo denk jij ook toch?) Die tv was hier ook suuuper oplossing en nog steeds hoor!!! Als ze zaterdag te keer gaan, dan help ik je wel hoor! Ga jij met Charlie knuffelen en doe ik de meisjes troosten!! Voordeel van mijn vetlaag ze liggen altijd zacht en ik krijg elke baby in slaap!!! Op mijn werk een jongetje van bijna 5maanden die noooooit slaapt op de vrijdag heb ik vorige week 1,5 uur laten slapen dussss kom maar op!!! Manon haha dat had Charlie ook hoor! En ze reageerde al heel vroeg op bepaalde programma's! Het wonder team was altijd rond etenstijd op Nick jr. en dat kijkt ze nu nog steeds! (Is nu verlaat naar beddtijd top dus!) 1979 ik zie dat je online bent!! Hoe gaat het met je fresh mama??? En met je kleine meisje???
haha dankje jojo, das fijn dat jij ze onder je hoede neemt. Hier hebben we al 1 tv junk in huis. Lynn kijkt zo'n beetje alles wat beweegt. Kan met herinneren dat mika vroeger ook vaak tv keek, teletubbies, bob de bouwer etc en die kijkt nu niet meer zoveel, dus er is nog hoop! En ja zo denk ik er ook over hoor. Mika helpt heel goed, voelt het ook aan, maar ja mijn korte lontje tijdens die uurtjes is niet echt gezellig voor ze natuurlijk. Vanavond hebben mika en lynn het potje gegeven aan de meiden en kon ik even koken, Dat vinden ze dan wel leuk. Maar als ze uit school komen, willen ze natuurlijk ook hun verhaal kwijt.
Hey meiden! Voor de eerste keer weer eens 'rustig' achter de laptop! Ik heb de afgelopen weken inderdaad op een roze wolk geleefd! En nog steeds! Wat fantastisch om je kleintje eindelijk bij je te hebben! Ik word wel volledig opgeslokt door ons kleintje, in verband met de borstvoeding, maar dat vind ik helemaal niet erg! Ok, eerst het verhaal: Ons kleintje had het heel erg naar haar zin in mijn buik, want ze had ambities om de 42 weken te halen! In overleg met het ziekenhuis was een inleiding afgesproken. Op maandagmorgen vroeg naar het ziekenhuis. Gelukkig was er voldoende ontsluiting om de vliezen te breken, dus gelijk daarna kon ik aan het infuus. In de ochtend waren de weeën nog goed te doen, 's middags kreeg ik enorme rugweeën, waardoor ik niet meer kon ontspannen en de ontsluiting bleef steken... wat een ellende: een uur helse pijnen verder en geen centimetertje erbij! Dan zakt de moed je echt in de schoenen... Gelukkig boden ze pijnstilling aan: lang leve de ruggeprik! Wat een verademing! Daarna ging het eigenlijk heel snel. We zaten binnen no-time op 10 cm en 50 minuten persweeën later is ons schatje geboren! Ik ben niet gescheurd of geknipt, ik heb alleen wat hechtingen gekregen voor wat mini-scheurtjes aan de binnenkant. Wat een geweldig gevoel als je kleine meisje eindelijk bij je op je borst ligt! Natuurlijk stelden we ons van te voren voor hoe het zou zijn, maar het was (en is) nog heel veel mooier! Iedereen heel erg bedankt voor 't meeleven en de lieve reacties! Ik ga weer verder met genieten! Xxx PS: Muts, jij ook heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie mannetje!
Oh gelukkig: jeetje meid, ik zit met ongeloof te lezen. Wat zal jij je gefrustreerd en machteloos voelen. Pfff wat duidelijkheid zou toch welkom zijn. Een hele dikke knuffel voor jou. En dan weer een maand wachten! Kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Jojo: jij hebt het flink te pakken! Fijn dat je werk zo begripvol is want ik kan me indenken dat je je schuldig voelt. Goed herstellen hoor (ik ben een kei in half herstellen) anders heb je het zo weer!! Bi: ook met jou leef ik mee. Ik kan me de frustratie nog zo herinneren bij dat soort huil en niet slaap dagen. En dan maal 2!!! Hopelijk vinden ze snel hun draai weer. Loes: jouw meisje ook alweer bijna 1! Wat vliegt de tijd toch. Mooie stoel zeg! Manon: wat is het toch zoeken met die kleintjes naar iets van een ritme. Nick heeft ook nooit een ritme gehad totdat hij naar 1 slaapje ging. Nu weet ik eindelijk weer een beetje hoe de dag eruit ziet. Helaas ging dat vandaag niet op want meneertje wilde helemaal niet slapen. Voor iedereen die vroeg naar mijn mams; tja kan daar helaas nooit op antwoorden dat het goed gaat. Ze heeft een nieuwe rolstoel, op haar gemaakt zeg maar. Dat is voor haar lichaam wel beter. Maar het lopen wordt slechter en haar humeur ook. Wat je ook zegt het is toch nooit goed. Pfff gezellig dus. Maar ik ben dankbaar dat we nog steeds 1x in de week met zn allen eten en dat Nick nog iets van oma meekrijgt. Ik maak veel foto's. Ik zit op mijn werk ook echt niet lekker nu dus probeer ik de emoties rondom mijn moeder even weg te stoppen. Maar dat is nog best lastig. Ik heb zin in zaterdag!!!!!
Hey meiden, heb snel wat foto's in mijn profiel gezet. Alleen zichtbaar voor vrienden.. dus heb even snel m'n contacten-lijst aangevuld! Hoop dat ik niemand vergeten ben! Gelukkig, hoop zo dat er binnenkort goed nieuws komt voor jullie! Xxx
1979 wat goed om je online te zien. Nu ben ik toch eigenlijk wel benieuwd naar de naam. Dus kom maar op. Je bevalling klinkt heftig met die rugweeën. Daar kun je nou werkelijk niets mee en als het dan ook nog niet opschiet. Maar ach, dat is verleden tijd. Nu lekker genieten van je meisie. Heb je al foto's om te showen? Super balen dat je moeder zo slecht gaat. Is vast heel zwaar om haar zo te zien en dat ze steeds verder achteruit gaat. En dan ook nog je werk waar je je niet lekker voelt. Wanneer ging je ook alweer over naar recherche? Bietje oh vreselijk als je kindjes maar zo weinig slapen. Ik vond dat met Sam altijd al heel vervelend als ze maar 1,5 uur sliep op een dag. En dat heeft ze heel lang volgehouden. Vandaag daarentegen 5 uur geslapen overdag, dus er is hoop. Wel heel grappig dat ze voor de tv wel stil zijn. Ach heeft lynn voortaan gezelschap tijdens het kijken. Trouwens dat sjaaltje wat Sam op de foto om heeft is een honni. Dat is een speciaal sjaaltje als je kindje veel kwijlt tijdens het krijgen van de tandjes. Het ziet er heel leuk uit en ik doe het ook regelmatig zo om bij haar. Je hebt ze ook nog van andere merken, maar die van honni zijn niet zo gigantisch groot, waardoor ze gewoon schattig blijven.
haha 1979 u vraagt wij draaien. Dat is ook toevallig. Nu weet ik ook haar naam. Hele mooie naam. Die stond overigens ook op ons lijstje.
1979 wat een geweldige foto's en wat een mooi meisje hebben jullie zeg en ook al zo lekker veel haar. Geweldig! Een heftig verhaal van je bevalling, fijn dat de ruggenprik geholpen heeft. Bietje de meiden hebben de tv dus ontdekt. Succes vanavond dat je alles alleen moet doen, lijkt me best pittig allemaal. Morgen weer op je schattige neefje passen, leuk! Super vind het knap hoe je er allemaal mee omgaat hoor. Het lijkt me heel moeilijk om je moeder zo te zien. Wel goed dat jullie nog dat ene moment in de week hebben met elkaar en dat Nick toch bij zijn oma is en dat je dit ook vastlegd met foto's. Knuffel! Hier ook een meneertje die gek is op de tv! Idd wonder team vind hij erg leuk jojo. En hij is helemaal gek van kabouter plop. Dan gaat hij dansen, rondjes draaien, zo leuk om te zien. Gelukkig nog een knuffel voor je! Vind het nog steeds echt onbegrijpelijk dat je nu weer zolang moet wachten tot 14 dec. Dat is potverdikkeme een maand zeg, jeetje. Sab hoe ga je het straks doen met de babykamer, krijgt Mirza een andere kamer en gaat de baby dan in dat ledikantje???
1979 reageer ik wel op de naam, maar niet op de foto's. Ik vind je meisje echt supermooi en ook zij heeft zo'n mooie bos haar. Heerlijk!!!
1979..wat een leuke naam en wat een lief klein mooi moppie!!!!!!!! Zooo leuk om weer zo'n kleintje te zien, Tessa is daar gewoon alweer groot bij. Geniet er lekker van!!!
Vind het nog steeds een moeilijke beslissing of we morgen komen. Milan heeft z'n up en down dagen en als het een down dag is zie ik het niet zitten.., maar aan de andere kant vind het super (als iedereen komt) om iedereen weer te zien... Twijfel, twijfel... Daarnaast: waar zijn de mannen? Ik begrijp dat Bart meekomt, Serge ook? Waar is de rest? En Kris, ben jij er al uit? Jojo ben je beter? Zoals jullie merken, ben nog in dubio... Wie overtuigt me?
Oh Mutz kan de twijfel goed voorstellen hoor! Ik denk dat het hoe dan ook eng is om voor t eerst zo ver weg te gaan. Maar het is wel een ontspannen gelegenheid waar je kunt komen en ook weer kunt gaan als het niet gaat! Gelukkig slapen die hele kleintjes vaak heerlijk in de auto dus daar zou ik me niet druk om maken. Wij vinden het allemaal (toch haha) ontzettend leuk om jullie te zien!!!! Misschien kan Super jullie overtuigen. Die kwam toen met ook een hele kleine Nick naa een date!!! En denk aan de cadeautjes!!!! Hahaha En weet dat je gewoon jezelf kunt zijn. We hebben bijna allemaal onze troubles met onze kleintjes. Van bv tot peuterpuberteit dus komt goed!!!! Spreek anders met Smits af dat je iets eerder komt zodat je even kunt ontspannen en settelen met Milan. Idee? Hope so!!!!
Mutz...waarom moeten jullie komen morgen: 1. als jullie niet komen is er weer een man minder 2. anders houd ik mijn cadeautje zelf 3. als je rust wilt zijn wij er allemaal om Milan even voor je vast te houden 4. het is idd heel leuk om iedereen weer eens te zien 5. als er 1 afzegd is het voor de volgende ook weer makkelijker en komt er straks haast niemand net als de vorige keer(denk aan Breda ) 6. als je het niet voor jezelf doet doe het dan voor ons...wij willen zooooo graag Milan zien 7. wel zo leuk voor de foto als Milan er ook opstaat. 8. als je niet bent geweest heb je de dag erna spijt als haren op je hoofd als je de verhalen leest en de foto's ziet 9. waarom? daarom! en last but not least 10. hoeven jullie een dagje niet te koken
Haha niets meer aan toe te voegen Manon. Behalve punt 11: wij willen onze kinderen natuurlijk ook weer aan je showen mutz. Oh en punt 12: nou wil ik Mario wel eens een keer ontmoeten.
Meiden.. heb duidelijkheid. Ben vanmorgen ongesteld geworden. Had me lichaam me toch weer flink in de maling genomen!!!!
Geloof dat ik er bijna niet meer onderuit kan, haha. Jullie argumenten zijn wel erg sterk... Als Milan een dag heeft als vandaag, dan moet het wel goed komen morgen, dus helaas ben toch bang dat ik de cadeautjes kom innen Jeetje Gelukkig, wat zit het je toch tegen. Kan me zo voorstellen dat je er doorheen zit! En dan reageren mannen er vaak nog net iets anders op, helpt ook niet echt mee.. Zo moeilijk om de juiste woorden voor je te vinden. Wens je heeeel veel sterkte en hoop dat het na december snel raak mag zijn. Knuffel voor jou!