Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi meiden....

jammer dat ik er niet bij was maar heb even na mijn lichaam geluisterd...heb afgelopen week full time voor de klas gestaan, mijn.avonden lesgegeven én honds verkouden geworden... mijn stem zelfs kwijt op dit moment... gisterochtend moest ik ook nog majorette les geven maar was kapot...

daarna bijgeslapen...lees: uurtje of viertien totaal gistermiddag én vannacht én hét gaat nu redelijk maar zo weer slapen... klaar ermee... pfff volgens mij heb ik weinig energie... hoe zou dat komen ;) iedereen weet hét inmiddels ook van de zwangerschap. kei leuke reacties eigenlijk :) op mijn ex schoonmoeder na...dat hoorde ik weer via via... nou prima... zak lekker door de poep tut!!!

ga van de week proberen meer te reageren hoor... alleen werk deze week weer volledig. op dinsdag na... én dan is de dag gevuld door date met manon :)

succes allemaal meiden!!

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Oh Super wat ontzettend balen zeg van je nacht. Of eigenlijk Nick zijn nacht. Hier een super nacht gehad. Mirza lag om half 10 in zijn bedje en werd vanmorgen 8.45 uur wakker (gemaakt).

Manon....fijn dat Tessa thuis haar flesje wel gewoon heeft leeggedronken en heerlijk heeft geslapen.

Kris..heel jammer dat je er niet bij was, maar zeer begrijpelijk als ik lees hoe je je voelt. En tja laat je ex schoonloeder maar lekker in de poep zakken inderdaad. Die is gewoon hartstikke jaloers joh..

Bietje..hahaha..gelukkig was ik gisteren getuige anders had ik je noooooiiiiiiiiiiiit geloofd, hahahaha...(geintje)

Mutzie..een date in mei gaat het niet worden voor mij, hahaha...:D

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Super...het past hoor! en staat haar geweldig...we hebben een roze maillot met aan de voetjes zwarte balerina's geprint. Deze hebben we erbij aan gedaan en kregen heel leuke reactie op haar outfit vandaag..dus goede keus! thanx
    Hopelijk heb je vanavond een betere nacht met Nick....succes...en hopelijk welterusten...

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    manon...heb je gesmst maar geen reactie...??

mutz mei is een beetje cruciaal...begin mei kan nog Haha

merk trouwens wel na twee weken na de echo dat ik weer wat onzeker wordt..weinig klachten...lees geen...de moeheid kan natuurlijk ook door de drukke werkweek komen... ja wordt niet ongi maar thats it... niet ziek ofzo niet misselijk én hooguit wat pijnlijke borsten...laat me maar gewoon alles onder kotsen dan weet ik dat hét goed zit...

gelukkig even een knuf voor jou trouwens heftig week weer geweest voor jullie

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Kris hier ook alleen zere memmen en moe. Komt goed schatje!!

6. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Krisje ik snap je onzekerheid, maar geloof me zo'n misselijkvrije zwangerschap is achteraf echt heerlijk. Wanneer mocht je ook alweer naar de VK?

Super wat balen dat Nick zo slech heeft geslapen. Zullen de indrukken van de dag wel zijn geweest. Hopelijk afgelopen nacht een goede nacht voor jullie.

Zo te horen hebben jullie het gezellig gehad afgelopen zaterdag.

7. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kris, hier altijd wel symptomen maar ook onzeker, bij de tweeling dan hè. Was gewoon het vertrouwen in mijn lijf kwijt, mAar. Zie het resultaat! (oké zaterdag: hoor hier het resultaat haha) komt helemaal goed joh!!!

8. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Super, Heeft Nick vannacht beter geslapen?

Bi, Die jongste meiden van jou dachten ook "we zullen mam eens laten genieten van een verjaardag".

Jojo: Hoe is het nu met m.b.t het nieuws van je nicht. Wanneer weet ze meer??

Kris: In het begin van mijn zwangerschap was ik ook zoooooo moe. Het liefst sliep ik in het weekend (door-deweeksook ,maar dat kon niet) 24 uur per dag.
    enne die grote vermoeidheid is echt wel een symptoom hoor, dus maak je geen zorgen. Je lichaam kan nu minder hebben.
    Och en die ex-s.moeder, wat een loeder

Sab; geen date in mei?????? die kleine van jou komt begin mei en we hebben gezien aan Mutz dat je twee weken daarna gewoon bij een date aanwezig kan zijn:p

Manon: reageer morgen op je. Ga nu neer ploffen op de bank met mijn favo serie aan. Was wel super gezellig!!!

Tim heeft vanavond weer flink zitten stapelen met de bekertjes gekregen van Jojo en de auto van Mutz vond ik in de keuken bij thuiskomst...... vroem vroem vroemmmmmmmmmmm
    En morgen is het tijd om uitgebreid in de Sintboekjes te lezen. Bedankt Meiden.
    Oja de patat schulden staan op afspreken.nl

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Haha Smits, als mijn poeske er straks net zo aan toe is als na Mirza dan kan ik na twee weken nog niet lopen of zitten hoor, hahaha. Oh auwie, dat wil ik echt niet meer.

En wat heerlijk dat Tim zo lekker met zijn speelgoed bezig is. Mirza heeft ontdekt dat je de auto wel errug ver kan gooien, haha.

Ik ga morgen het geld overmaken. Nu ga ik lekker mijn bedje opzoeken, ben kapot.

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Of Sab je doet het met je tweede net als met mijn eerste..nergens last van gehad heheh...

11. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Manon, je bent gelukkig de bevalling en de langdurige weeen die jij had, vergeten hahahaha!!

12. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hahahah...nee dat ben ik nog niet vergeten hihi...maar heb geen mijn in mijn poeske gehad naderhand....dat is dan ook wel het enige positieve gelijk van mijn bevalling:D

13. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Was het positieve gelijk na je bevalling niet dat je een prachtige dochter had? *Ing doet bijdehand, niet grappig* :D

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Whahahaha arme Tessa....bijdehandte Mutz

Manon: blij te horen dat het jurkje in de smaak valt en goed past!

Kris: jammer hoor dat je er niet bij was! Maak je niet te onzeker over symptomen. Ik had ze ook (bijna) niet. Het zegt helemaal niks. Ook al spuug je alles bij elkaar dan zegt dat niks over het vruchtje. Jammer dat je niet elke week een echo mag!!! Dat zou toch heel wat onzekerheden wegnemen.

Mutz: de auto valt hier ook in de smaak (maar dan vooral bij papa en mama) hahaha we hebben een heel leuk spelletje bedacht en Nick zit vanaf de zijkant mee te kijken.

Naat: hoe is het bij jou? nog misselijk?

Bi: hebben de dames zich gister ook gedragen bij mama? Hoop zo voor je dat het een sprongetje was.

Nick slaapt weer! Gister even naar de HA geweest met hem. Hij was steeds zo van slag dat ik iets medisch uit wilde sluiten. Alles even nagekeken en niks aan het handje. Gisteravond dus weer de 10 minuten regel ingevoerd. Hoefde slechts 1x terug en meneer gaf het op. Heeft heerlijk geslapen tot kwart over 7. Jeeej

Als Nick zo wakker is gaan we naar mijn vriendinnetje morgen 41 weken zwanger. Och heb zo met haar te doen!! Als het goed is wordt ze zo gestript. Spannend......

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    vraag van manon via kris.. andere kids ziek of ziekjes aan hét worden?? houd ze goed in de gaten omdat tess waarschijnlijk waterpokken heeft...

gr ons

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
  17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh jeetje....

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Kris en Sab, passen jullie dan ook op?

19. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    K en j waren gisteren erg lief en vandaag ook heel gezellig. Mis toch idd sprongetje. Ze is wel aan het proberen te pakken nu. Helaas vannacht om drie uur al weer aan het spoken. Ben vannacht alleen dus hoop dat ze doorslapen! Super kijk jij ook nog ff op afspreken punt nl. Volgens mij heb je geen mail gehad??? Zijn afspraak aan get plannen

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ja inderdaad mutz, voor zwangere vrouwen voor de 16 week kan het voor de baby schadelijk zijn. Als je zelf nog geen waterpokken hebt gehad. Ga ik nu ff mijn moeder contacten.

Deel Deze Pagina