Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meissies, hartstikke bedankt voor jullie lieve, spontane en ontroerende reacties! Heb geen tijd gehad om even terug te smsen (zat weer eens in de bios en daarna bij een vriendin, die natuurlijk nog van niets weet) Hahaha vind dat begin altijd wel lastig hoor; wil je mee schaatsen uuuh nee doe maar niet, niet zo'n zin. Zullen we een wijntje nemen? Nee, ik moet nog rijden etc etc.....

2. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super wat een heerlijk mannetje! Hij ziet er goed uit hoor!!

3. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    manon, ik heb je echo foto's bekeken, mooi hoor! Geweldig toch dat ze al zoveel kunnen zien en dat het al gewoon een 'echt' kind is met alles erop en eraan.

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jeej Julesz wat een mooie buik heb je al! Mooi zwanger hoor. En die echo foto is ook erg mooi. Blijft toch bijzonder hoe ze dat allemaal kunnen zien (ja met een echoapparaat).

Sab: hij is (nog) niet eenkennig, lacht eigenlijk naar iedereen. Dus knuffels zijn welkom hoor de 8ste.

Wat leuk zeg dat we mooi weer wat zwangere hebben! Heerlijk weer al die verhalen en echo's en groeiende buiken. Spannend allemaal!!!!!
    Zo net weer lekker gesport, ging wel aardig. Heb alleen de hele week al een zeurende buikpijn en die werd tijdens het spinnen wat erger,mmmm wat is dat nou weer?? Nou ja maar even in de gaten houden. Kan je baarmoeder 4 maanden na de bevalling nog gaan opspelen of zakken ofzo??
    Zo nu met een chippie op de bank (goed zo net na het sporten)

5. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Bietje: lastig dat gedraai en "gelieg", maar des te leuker is het straks als je het gaat vertellen aan iedereen!!!

6. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is waar super! Haha dat chips gebeuren herken ik...je hebt toch gesport dus dan kan het wel weer. Maarre buikpijn???? Toch niet??? Weet niet of je na vier maanden hier nog last van kan hebben. Weet wel dat een nicht van ons er nu nog steeds last van heeft, maar volgens mij was dat direct na de bevalling. Zou het wel ff in de gaten houden, toch! Ga nu ff in Julesz foto album kijken (zag jou-super- trouwens ook spieken in een topic over een jongen die een kruik in zijn boxer had gestopt, wat een verhaal he)

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Super..hier geen last van buik, ja als ik ongesteld moet worden, wat ik nu trouwens ben dwars door mijn pil heen..Leuk joh lijnen..Als je het niet vertrouwd morgen anders even langs de HA..Of misschien heb je een spiertje verrekt??

@ Bietje...nog eventjes je mond houden en dan kunnen we een spandoek maken..Ik vraag me alleen af (en nee niet lullig bedoeld) hoelang je je buik kunt verbergen als er voor de vierde keer een kindje in groeit.

Ga ik nu ff dat topic zoeken, haha

8. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Hmmm, een kruik in zijn boxer. Ik hoop niet in de zin als een hond :)
    De buikfoto staat er nu ook...
    Ja, dat gedraai is lastig he? En het voelt ook alsof het op je voorhoofd geschreven staat dat je zwanger bent op dat soort momenten. Super, die buikfoto is alweer oud. Haha, zo'n buikje is het niet meer! Man o man. Het scheelt dat het nog redelijk op een plek uitdijt, daar waar het hoort, namelijk de buik .... Ik zet mijn geld in op borstvoeding.. Als het allemaal mag lukken wil ik dat echt graag gaan doen...
    Hoo, mijn thee kookt ( op de kachel!)

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Wauwie Julesz..wat een prachtige buik....Ik heb ook onder je foto gereageerd, hihi

10. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    nope geen boxer, maar boxershort...ook voor niemand leuk denk ik....brrrr ga ff wederom foto check doen

11. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    he sab...ff inbinden he! Beweer je dat ik dik ben tsssss tsssss tssss en alleen maar omdat ik niet MAG Cambridgen he..

12. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja en trouwens niet alleen heb je het idee dat het op je voorhoofd staat, ook dat je al weeeeeeeeeeken zwanger bent en het dus meteen al weer bij je hoort. Gek is dat toch. Terwijl ik het van de andere kant nog steeds niet kan geloven en om de haverklap het toilet bezoek om te kijken of ik toch niet ongesteld ben geworden

13. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Hahaha ja zat ook het boxer verhaal te lezen, bizar! Kan me alleen maar afvragen waarom hij een kruik in zijn boxer had?

Julesz: zag de foto van 16 weken zwanger met je gestreepte shirt. Nu ga ik nog een keer kijken.

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Wat een verhaal niet, tjonge jonge..Door dat hele kruik verhaal mis ik wel het punt waar het eigenlijk omgaat doordat ik me maar blijf afvragen waarom iemand zoiets doet??

15. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha ook herkenbaar idd....hoe komt iemand erbij om zoiets te doen he.....

16. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Ik geloof niet dat ik het wil weten... burp..
    Ik moet trouwens wel lachen over het gemiddelde antwoord. Dat een heleboel dames dus al zoiets hadden van goh, zou ze..... bij jou bietje... Had ik toch echt nog niet over nagedacht! Zat te zoeken naar een berenbakje van de H&M voor volgende herfst zeg maar... Maar welke maat is dan handig. Ik hoor wel dat hij wat groter uit valt... Zie de tips wel verschijnen. En als we dan toch bezig zijn; nog tips tegen luie darmen. Of te wel, obstipatie....Ik drink me een ongeluk aan dat laxo nog wat roosvicee. Maar zet niet echt zoden aan de dijk. Vijgen eet ik ook al. Ook niet echt effect...Ben benieuwd naar jullie wondermiddeltjes.... En nu ga ik slapen. Handjes op de buik om de baby te voelen, die liet zijn aanwezigheid al een week of 3 merken.. en dan langzaam in slaap vallen....

17. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    mmmm dan is jullie kleine zes maanden ongeveer....nou dat moet sab dan weten he! Mirza is tenslotte 6 maanden...obstipatie, oh ja ook weer zo'n kwaaltje he....iets met veel uien ? hachee erwtensoep of drop (maar das dan weer niet goed voor de bloeddruk) ach het leven van een zwangere vrouw gaat echt niet altijd over rozen. Hier begint de misselijkheid zich enigszins weer aan te dienen....goh, dacht ik er toch echt aan te ontkomen deze vierde keer...waarschijnlijk dus niet. Maar kheb het er graag voor over. Ga nog even nadenken over de verstopping, misschien nog andere tips van recentere ervaringsdeskundigen??

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Obstipatie tips heb ik ook niet helaas. Ja wat Bietje zegt drop, maar dat mag natuurlijk niet. Ik had eigenlijk altijd de slappe tijdens mijn zwangerschap, haha..

Mirza is nu 6 maanden en heeft maat 68, maar draagt een skipak maat 74 omdat we hem er anders met kleren aan niet inkrijgen. Volgens mij zit mijn kleine man qua lengte rond het gemiddelde, qua gewicht boven het gemiddelde (goh van wie zou hij dat nou hebben, haha) dus hele smalle kleding past bij hem weer niet.

Smits en Naat..welke maat hadden jullie mannen rond de 6 maanden??

19. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Hier helaas ook geen andere tips tegen opstipatie.
    Tim zat met 6 mnd in 62 maar was hier wel met 5 weken weer uit. Denk dat ik voor een maatje 68 zou gaan.

Loestig en Super: Wat een mooie foto's van jullie kleintjes!!

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Lieve vriendinnetjes....

Ik wens jullie een hele fijne laatste dag van 2010...en dat 2011 maar een vruchtbaar jaar mag worden.

Dikke kus,
    Sab

Deel Deze Pagina