Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Zo hier even een berichtje van mij. Druk weekend gehad, natuurlijk de sint intoch in Dordrecht, super leuk en heel egr druk. Sinds gisteren is Keano ziek, heeft koorts en hoest erg en is verkouden, zo zielig. Hij drinkt wel maar minder dan normaal, even in de gaten houden dus.

Super, leuk even bij je vriendin op bezoek, alweer 41 weken ze loopt er dus overheen, hopelijk heeft ze gauw de kleine in haar armen. Oh en ja nog steeds ben ik wel misselijk, niet iedere dag spugen maar wel dat misselijke gevoel.

Kris, snap je onzekerheid maar vertrouw op je lichaam, alles komt goed! Wanneer heb je weer een echo?

Manon en heeft Tessa de waterpokken, heeft het doorgezet? Meestal als ze het toch voor het 1e jaar krijgen, hebben ze toch grote kans om het nog een x te krijgen?

Bietje succes vanavond, hopelijk slapen de meiden lekker door!

Sab hoe voel je je? Heb je al een buikje?

Oh en super fijn dat Nick lekker geslapen heeft, vaak helpt die 10 min regel wel hoor.

Verder weet ik het even niet meer...erg druk op de zaak en thuis natuurlijk een ziek mannetje. Probeer nog wel te reageren.

2. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hier definitief geen waterpokken...de bultjes zijn bijna weg. Ook voor nu even geen verhoging meer. Maar wat wel...een tandje!!!! Haar linkerondertandje komt door. Het is rood en dik. Ze zat al een aantal dagen overal op te bijten maar vandaag ook nog eens verhoging en die bultjes(waarschijnlijk van de koorts achteraf).
    Dus voor jullie loos alarm, maargoed beter zo dan dat ze echt wat besmettelijks had gehad.

Kris..leuke dag vandaag gehad!! tot de volgende keer(haha volgende week) Ja meiden ik ga Ivo live zien:D

3. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    zoooooooooo he, das snel manon, een tandje!!!

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ja ach..er worden wel baby's geboren met tandjes:D haha...Nee hoor das zeer zeldzaam. Maargoed Tes wel vroeg maar las ook wel veel baby's al met 3 maanden eerste tandjes(google). Denk ook wel dat ze er al een tijd last van heeft. Ik zei het natuurlijk een paar weekjes geleden al. Ik merkte gewoon iets anders aan haar(en ook begon ze toen met meer kwijlen) en las nu dat ze idd een maand van tevoren al last kunnen hebben zonder dat er nog iets van te zien is. Nu is het wel duidelijk te zien dus ben nu benieuwd wanneer hij door gaat komen(weekje ofzo:(), je ziet nog geen wit alleen een grote rode bult.....Zo zie je maar weer dat je vaak toch gewoon op je intuitie af kunt gaan..vind dat altijd alleen moeilijk omdat je toch eerder op alle gemiddelden afgaat.

5. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Oh Mutz..zie je opmerking nu pas haha...ja dat was idd een bijdehante opmerking hihi..en natuurlijk heb je gelijk...maar dacht dat iedereen wel zo slim was dat te snappen:p;)

6. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Zo he Manon dat is inderdaad snel, maar niet uitzonderlijk. BEn benieuwd wanneer het echt doorkomt.

Naat zielig dat Keano ziekjes is. Nooit leuk!

Super en hoe is het nu met je vriendin? Wanneer gaan ze strippen?

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Zo hey Manon, dat is zeker vroeg. Nou ja eens zullen ze toch moeten doorkomen, kun je er maar beter vroeg mee beginnen toch, hihi...

Geen waterpokken gelukkig dus. Had mijn moeder even gesproken en ik heb het gewoon 2 keer gehad als kind zijnde, dus al waren het de waterpokken dan had het voor mij en de kleine geen kwaad gekund...

Oh trouwens 25 november gaan we kijken of we een dame of een heer mogen verwelkomen in mei...

8. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Manon: Dus toch, welkom in de fase die tanden en kiezen leed heet.

Super: nu ben ik wel erg nieuwsgierig wat voor spelletje jullie hebben bedacht....vroem...vroem vroemmmmmm.
    En wat is dat snel gegaan zeg met je vriendin. Alweer 41 weken. Spannend

Mutz: bijdehand maar wel leuk

Bi: Die meiden van jouw zijn zo geschrokken zaterdag van al dat kinderlawaai dat stilte nu heeeeel lekker is.

Naat; Zo zielig wanneer die kleintje ziek zijn. Lekker veel knuffelen en hopelijk is hij weer snel de oude.

9. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Leuk sab!! Wat zegt je onderbuik gevoel?

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Leuk Sab! Is het de 20 weken echo of hebben jullie een geslachtsbepalende echo tussendoor gepland? Wat denk je zelf? Ik denk nog een jongen wat denken jullie meiden??

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow tandje voor Tessa!!! Charlie begon ook met 4 maanden te rotzooien. Ik zoek ff op wanneer hij door was... Augustus 2010 dus met 5 maanden! Hoop dat het voor Tessa sneller gaat want het is niet fijn voor die kleintjes! Gelukkig geen waterpokken, al die kindjes onder de 1 jaar!!!

Sab wat spannend!!! Ben zo benieuwd!!! Denk een broertje voor Mirza! (hoop een zusje hoor hihi)

Bietje trots op je oudste!!! Knap hoor! En wat lekker dat ze zo zoet waren op de verjaardag, maar zaterdag vond ik ze ook niet vervelend hoor! Baby's huilen nu eenmaal en ik heb beide dames ook zien lachen en blije geluidjes horen maken hoor!!!

Smits leuk dat Tim er mee speelt!!! Denk dat Charlie ze al weer kwijt is hahaha

Mutz de puzzel doet het goed hoor! (tot irritatie aan toe hahahaha) Charlie doet niet anders dan "puzzeltje maken" zoals ze dat zegt!

Naat beterschap voor Keano! Gaan jullie ook een geslachtsbepalende echo doen?

Oh Charlie wakker dus ik ga weer!!

12. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Als je een dag thuis zit met een slapend (en af en toe drinkend) kind, dan wordt je vanzelf bijdehand, haha. Milan is erg rustig vandaag, ik blij, want papa is er twee dagen en een nacht niet. Ga dus zo voor het eerst een nachtje alleen met mijn zoon in. Dan gelijk van het weekend ook weer 2x. Komt goed!
    Heb trouwens een Puckababy Piep gekocht. Milan slaat soms behoorlijk met zijn armpjes. Ben benieuwd of hij het wat vindt.

@Manon: fijn dat het geen wateerpokken zijn! Je gevoel was dus goed, tja, moederinstinct hè?
    @super: ben nu ook wel erg benieuwd naar jullie spelletje met de auto, haha.
    @Naat: het is zonde, je kleine grote man ziek... Hopelijk snel weer beter!
    @sab: leuk leuk, ben heel benieuwd. Wat denk jezelf?
    @Smits: ik maak morgen het geld over. Stuur je nog even je mailadres in een pb'tje voor de foto's?
    @Kris: die kleine van jou zit gewoon heerlijk bij je hoor! Geen zorgen, ik had ook vrijwel geen kwaaltjes en je zou nu Milan moeten zien liggen ;)

Wat is trouwens de 10 minuten regel waar super en Naat het over hebben? (moet nog een hoop leren, haha)

13. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Haha, altijd leuk hè, speelgoed met geluid! Sorry jojo! :)

14. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ik denk ook een jongen voor Sab!
    Meisje voor Naat en Kris.

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh Mutz die tien minuten regel heb jij nog lang niet nodig hoor. Die komt pas als de kleintjes echt hun mama's gaan pesten, hahha..Maar het betekent dat wanneer ze huilen in hun bedje. Je ze 10 min laat huilen, dan gaat troosten, weer weggaat, enz..

Enne ik ga ook voor een broertje voor Mirza...

Manon het is niet de 20 weken echo hoor. Die hebben we pas 20 december. Dit is een tussendoortje, hahaha..

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Mirza was btw ook 5 maanden toen het eerste tandje doorkwam, op mijn verjaardag nog wel, haha

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Euh nee, nog niet nodig dan. Kan hem nog geen minuut laten huilen, haha!

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh daar ben je echt niet de enige in hoor Mutz, haha.

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Gelukkig haha! Ze het nut er ook nog niet van in. Ligt m'n kleine mannetje hopeloos in de box (of bij m'n schoonmoeder, haha, grapje!)

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Zo jij hebt echt je lolbroek aangetrokken vandaag he, hahaha..

Nou ik ga maar eens mijn bed opzoeken en eens kijken of ik er een hele nacht in mag blijven van mijn kleine mannetje.

Deel Deze Pagina