Sab wat leuk de geslachtecho 25 november, ik denk een jongetje! Jojo...wij willen idd ook een geslachtbepaling doen. Waarschijnlijk wordt dat de 1e week van januari denk ik. Mijn gevoel zegt een meisje. Maar dat dacht ik bij Keano ook. Manon wat snel voor Tessa al een tandje. Keano kreeg zijn 1e tandje met 7 maanden. En toen ging het in een rap tempo. Mutz de 10 min regel houdt in dat als je kindje huilt als hij naar bed moet je na 10 minuten even gaat kijken en hem weer neer legt en als hij dan weer gaat huilen weer na 10 min gaan kijken en zo doorgaan tot hij slaapt. Hoe gaat t met Milan? Gaat t voeden nog steeds goed? Bietje las je www... een druk dagje voor jou. Succes! Net even gauw met Keano naar de HA geweest. De koorts houdt aan...vanmorgen 38,9. Zijn longen zijn schoon, hij piept gelukkig niet, hij heeft gewoon de griep. Zo zielig, hij hoest als een zeehond. Hopelijk knapt hij gauw op en dan zit je hier als moeder op je werk getver baal er echt van. Maar het is zo half 5 en morgen ben ik gelukkig vrij.
Loes: mijn vriendin is gister gestript en moest wegens hoge bloeddruk naar het zh. Dus maar heel even hoi gezegd en weer gegaan. In het zh was de bloeddruk weer goed en de kleine maakt het ook goed. Helaas heeft het strippen geen nut gehad. Ze moet nu vrijdag weer voor een echo en maandag ook, als er dan nog niks is wordt ze ingeleid dinsdag. Vrijdag wordt ze volgens mij ook nog een keer gestript. Manon: wow een tandje!!! Nick begon pas met 9 maanden en heeft er nog steeds maar 4. Smits: hahahaha dat auto spelletje....mmmmm nou we stapelen een paar lego blokken op en moeten er dan zoveel mogelijk omver zien te rijden.....hahahaha arme Nick met zulke ouders......Zal zo even frietgeld over maken. Tim weer bijgekomen van al die grijpgrage handjes?? Naat: ach Keano ziek. Bah wat ellendig he?! Hopelijk snel weer beter. Die snottijd komt er weer aan. Sab: lekker geslapen? Bi: heb afspreken.nl ingevuld maar je hebt er niks aan. Gewoon lekker afspreken wanneer de meeste kunnen en dan zie ik het wel. Mutz: ja die 10 minuten heeft Nick echt nodig. Anders ligt hij elke avond tussen ons in. Dat vind ik niet erg als hij ziek is maar hij moet ook zelf slapen. Puckababy was hier wel een uitkomst. Hoop dat het voor Milan ook werkt. Morgen weer werken. Pff zie er tegenop. Weet namelijk dat ik nog heeeeeeeel veel werk heb liggen en daar vast weeeeer niet aan toe ga komen. Nou ja we zien het wel.
Super wat een leuke foto van je moeder en Nick. Super mannetje hoor. En succes met het werk voor morgen. Gister hier ook beetje discussie gehad...mijn collega ziet het dus echt niet zitten om al mijn taken over te nemen straks als ik met verlof ben...tjaaa wat moet ik daar aan doen. Heb gezegd dat ze dat zelf bij onze directeur aan moet geven en dat hij daar maar een oplossing voor moet vinden en dat dat niet mijn taak is...joepie het gezeur gaat dus al beginnen...blij dat ik morgen vrij ben.
Super wat een mooie foto van Nick en zijn oma!!! Hier zie je niet dat ze eigenlijk ziek is mooi! Ze straalt ook echt met haar kleinzoon op schoot!!! Nou Mutz laten huilen vind ik ook echt niet leuk hoor dus doe maar lekekr niet hahah! Puckababy was hier ook echt geweldig!!!! Wat een rust!!! Hopelijk werkt dit ook voor Milan!!! Sab je krijgt een zoon, maar dat heb ik al gezegd geloof ik hahahahahha! Bietje blijf je ademhalen! Wat een programma heb jij vandaag gehad zeg my god!!! Naat ik zie t op mijn werk ook hoor al die kindjes hoesten en t snot loopt uit hun neus en ogen zo zielig! Deze week al 3 kindjes laten ophalen met koorts... Beterschap!!! En weeeeer weet ik het even niet meer! Lekker gewerkt vandaag alleen veeeeeel snot getverdemme het zat overal! Ben 3x onder gekotst en ben besmeurd met snot bah!!! Net lekker gedouchet en nu weer fris en fruitig op de bank!
Naat: wat een gezeur zeg op je werk! Begint dat nu al? Pfff zou ik ook niet blij van worden. Jojo: ja ik zag het stralen van mijn moeder ook meteen terug inde foto. Weer een speciale foto gescoord Lekker al dat snot op je werk, hopelijk is je weerstand weer een beetje op peil. Hoe reageren jullie ukkies op mutsen en wantjes? Hier is het echt drama. Mutsen gaan af en wantjes wordt hij helemaal boos van....mmmm moet hij toch echt aan gaan wennen.
Super, hier gaan de wantjes alleen aan als wij ze ook aan hebben en een muts heb ik nog niet op gedaan... Charlie haar haren dienen als muts denk ik.... hoewel ik wel een schattige muts heb! Je hoort t morgen haha ga m gelijk proberen!
Super wat een prachtige foto. Bi en ik hadden het er al over toen we hem op FB zagen. En ik moet wel lachen om je wanten en muts verhaal. Haha, hier heeft Mirza drie dagen met wantjes van vorig jaar aan gelopen, dus eigenlijk alleen zijn vingertjes bedekt. Heb vandaag nieuwe gescoord met een duimpje, nou Jas en ik hadden gewoon de slappe lach om ze aan te krijgen en zijn tante staat Mirza op te stoken om ze weer uit te trekken. Muts gaat tot nu toe goed, maar zodra hij binnen is trekt hij hem af. Van petjes moest hij deze zomer ook al niets hebben, maar de mutsen gaan tot nu toe goed.
Naat wat vervelend dat ze nu op je werk al zo beginnen. Dat is toch echt niet leuk. Net alsof jij door hun zwangerschap een probleem veroorzaakt op het werk. Jeetje zeg, ik zou hier echt heel boos om kunnen worden. Maar gelukkig ben jij er nog relaxed onder. Moet ook wel anders ga je echt met tegenzin naar je werk. Balen dat Keano zo ziek is. Sab ik denk ook een jongen. Super wat een mooie foto van je moeder en Nick. Echt heel bijzonder. Die nemen ze je niet meer af. Ben benieuwd of het bij je vriendin nog spontaan op gang komt of dat het toch dinsdag wordt. Want als ze dinsdag bevalt dan is het op de verjaardag van Sam. Leuk leuk leuk. Wat betreft die wantjes en mutsje, Sam trekt haar muts ook regelmatig af. Ik heb nu een andere gekocht die haar oortjes beter afdekken, zodat ik hem niet zo ver over haar hoofd hoef te trekken. Ben benieuwd of ze daar blijer mee is. En de wantjes, ja die vliegen hier ook gewoon uit. En het ziet ook niet uit die wanten, babymaat is gewoon te kleine, maar de volgende maat is echt nog veel te groot. Haha.
Nou idd blijf ik er rustig over...heb ook echt geen zin om me daar meer druk om te maken. Ik weet natuurlijk ook hoe het de vorige x is gegaan en heb nu zoiets ze kijken maar!!! Vandaag gelukkig vrij om bij me zieke mannetje te zijn. De koorts lijkt wat gezakt...moet het nog wel even opmeten maats 's ik nu aan zijn hoofdje voel voel ik geen kacheltje meer hihih Maar vanaf half 6 al wakker door t hoesten, soms lijkt t echt dat hij geen licht krijgt. De huisarts zegt datt niet zoveel zin heeft om te puffen omdat het hoger zit en niet op zijn longetjes. Zouden ze voor doek ei tjes bij de apotheek iets tegen de hoest hebben een drankje ofzo, het is echt zo'n droge rot hoest. En jojo snot is hier ook in overvloed hoor bah. Jij dus ook veel zieke kindjes op t werk jojo, zo zielig hè. Hoop dat . Charlie haarmuts lekker op houdt, lekker warm. Super hier ook af en toe wel drama met muts en wanten hoor, Keano zit echt naar zijn handen te kijken van waarzijn ze gebleven hahaha grappig gezicht. De mutstrekt hijals hij binnen is ook meteen af maar buiten houdt hij hem gelukkig wel op. Zo vanmiddag om half 3 voor het eerst naar de VK. Intake dus jammer genoeg geen echo, maar deze krijgen we dinsdagmiddag.
Mutsen en wanten...Tessa heeft een hoop haar maar toch doe ik haar capuchon van haar jasje wel over haar hoofd. Aan een muts begin ik daarom nog niet. Zodra het een stuk kouder gaat worden natuurlijk wel. En wanten,,,ik draag zelf ook nog geen handschoenen dus zie niet in waarom Tes ze al wel moet dragen. Ik voel vaak aan haar als we buiten lopen en ze heeft nooit koude handen dus...zal dus later nog wel drama worden want heb wanten die nog veel te groot zijn volgens mij(zien er groot uit..misschien valt het mee).... Naat..fijn dat keano weer wat beter is. Tessa heeft ook geen koorts meer maar is nog wel wat sjacherijnig af en toe...dus nog niet helemaal lekker. Super..wat een leuke foto zo met je moeder! je zou helemaal niet zeggen dat ze ziek is he...hoe gaat het met haar? Kris..ik bel je vandaag ff.. Jojo..haha zie het helemaal voor me..die groene flatsen overal hihi... Mutz...en?werkt de puckababy voor Milan? Bi..ik werd nieuwsgierig dus ook even naar de hyves gegaan..jeetje wat klinkt dat druk pfff...wat een organisatie zeg..gaat dat iedere dag zo?*respect* ben een beetje in de war wat betreft het tandje..iemand ervaring?? haha kan me niet voorstellen van niet...Tes zit nog steeds de hele tijd op alles te bijten ook haar eigen duim. haar tong erover te halen en haar onderlip naar binnen te zuigen. Gisteren heb ik chamodent gehaald en begonnen met druppels erop zodat ze wat minder last heeft ervan. Maar vanochtend wil ik de druppels geven..zie ik niets meer...niet meer rood..bult een stuk minder(zeg maar gerust weg)....is dat normaal?komt het door de chamodent? of was het geen tandje maar last van haar tandvlees ofzo? snap er niets van igg...
Zo net terug van het eerste bezoek aan de VK. Papieren meegekregen voor de echo dinsdag en papieren voor het bloed prikken. Sab kun jij je gewone broeken nog aan trouwens of niet meer? Moet zeggen dat ik het sneller vind gaan dan bij de eerste hoor. Me gewone broeken zitten al aardig strak.
Manon geen idee waarom dat het rode nu weg is. Ik weet nog wel dat ik bij Sam ook dacht dat er een tandje kwam, er zat zelfs een wit puntje (ik dacht dus tand) op die plek. Nou dat was het dus niet. Het was een soort kalkafzetting en daar kunnen ze net zoveel last van hebben als van tandjes. Die tand op die plek waar ik toen iets zag is pas een goeie maand geleden doorgekomen, dus ik weet het niet. Hopelijk is het gewoon zo dat het rood weg is, omdat de chamodent werkt, maar hier geen ervaring met chamodent. Naat spannend dinsdag de echo!
ja Loestig..dat weet ik idd nog van Sam...alleen heb ik bij Tes geen wit puntje gezien..maargoed wil niet meteen zeggen dat het er dan ook niet gezeten heeft..ze laat zo moeilijk in haar mond kijken dat ik het niet goed zie. De rode bult die er zat is wel ook waargenomen door Bart en mijn moeder dus die had ik wel goed gezien...ach ik zie vanzelf wel hoe het loopt..voorlopig zit ze nog steeds met haar tong raar te doen en slaapt ze onwijs veel. Al twee nachten van 14 uur!(wel tussendoor even wakker gemaakt voor een flesje)
Vriendinnetje heeft 2 cm ontsluiting....weer gestript....bleoddruk iets te hoog dus als er vandaag/vannacht niks gebeurd wordt ze morgenochtend om 7 uur ingeleid.....Spannend
Spannend super! Leuk, leuk, straks weer een kleintje erbij! Manon, Milan vindt de Puckababy wel prima. Wel grappig om te zien hoor, dat kleine mannetje in die slaapzak. Is ook makkelijk tijdens voeden 's nachts, geen bemoeihandjes, haha. Vandaag een regeldag voor Milan, pff.. Niet slapen en alleen maar aan de borst willen.. Ga er maar in mee, is het beste wat ik kan doen, maar vermoeiend is het wel! Dan vannacht ook nog zonder manlief, dus hopen op een slapende Milan