Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Super wat spannend, hou ons op de hoogte!

2. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Mutz..ja grappig he als je dat dan ziet liggen. Weet niet hoe een packababy eruitziet maar Tess ingebakerd in die witte doek leek ze net een larfje:D haha...was ook ons koosnaampje voor haar dan hihi.
    Las dat jij hem ook zo voedt...mij werd dat afgeraden zodat ze inbakeren alleen maar associeren met slapen gaan en niet met ook eten of kroelen of andere dingen...ze kunnen ervan in de war raken...doe ermee wat je wilt, het is alleen goed bedoeld advies. Maar ik snap wat je bedoelt..wacht maar tot die bemoeihandjes een fles kunnen wegduwen..grrrrr;)

3. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Snap je opmerking over het voeden in de Puckababy, ik doe dit ook alleen 's nachts. Ik haal hem dan voor het voeden niet eerst uit de zak, maar leg hem gelijk aan. Is maar een keer per nacht, dus hoopmdat het niet te veel verwarring veroorzaakt, hihi.
    Dank je voor de tip!

4. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ik heb geen ervaring met de Puck à baby. Dus kan er niet over mee praten.

Zo nu heerlijk een weekje vrij. Dinsdag alleen ff gauw voor een overleg van een uurtje terug en dan hele week niet denken aan t werk, gelukkig hahah.

Vandaag verjaardag toe en even de stad in. Keano heeft echt nieuwe truien nodig en ook sokken. Gelukkig al sinds donderdag geen koorts meer. Wel nog hoesten vannacht ook weer pffff zo zielig voor hem.

Super en is je vriendin bevallen????

Manon jij gefeliciteerd met je 1 jarig huwelijk. Bart had een verassing in petto toch.

Krisje hoe gaat t met jou? Nog misselijk of valt t mee...en heb je ook zo last van je banden...ik wel vooral bij onverwachte bewegingen.

5. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ja Naat..hij had een lekker ontbijtje gehaald en geregeld dat Tes naar oma gaat straks. Wij gaan een nachtje ergens slapen maar ik weet nog niet waar. Zie het straks als we gaan rijden...leukkkk!!!

6. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Manon: veel plezier! geniet van jullie nachtje samen.

Mutz: ik heb Nick ook in de nacht gevoed in de puck. Geen problemen mee gehad. Heel vermoeiend zo'n regeldagje.

Naat: fijn dat de koorts weg is. Nick hoest ook al enige tijd 's nachts.

Kris: hoe is het bij jou? al een tijdje niet zoveel gehoord van je. Gaat het goed?

Nog geen bevallingsnieuws. Jeetje ben helemaal nerveus.........nog erger dan tijdens mijn eigen bevalling hihi. Jullie horen van mij.

7. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ooooooo word net gebeld door opa in spe.......vliezen zijn gebroken, gel ingebracht en de weeen zijn goed op gang!!! Duurt niet lang meer. Jeeeeeeejjjjjjjjj

8. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Mutz: Sterkte met de regeldag. Lukt het een beetje in je eentje. Is best pittig he? Over dat inbakeren en voeden. In de boekjes raden ze aan om 's nachts de kleine niet uit de doeken/puck te halen. Het is tenslotte nacht en dus slaaptijd en geen speel/knuffel tijd. Hier dus ook geen problemen gehad.

Super: Spannend!!!! en leuk

Manon: Wat een leuk een verrassing voor de nacht. Enjoy!!!
    Oja en niet het "tandje"kan ik niet helpen. Heb geen idee of bij Tim de bult eerst wegtrok voor de tand kwam.

Hier net Sint en de pieten welkom geheten in dit dorp. Tim was helemaal niet bang, had ik wel verwacht. Hij vond het wel leuk euhhhh lekker bedoel ik ;).

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Gave foto's Smits! Heel leuk!
    En bedankt voor de Pucka info, leek me al zo onhandig, al moet ik m ook verschonen, maar dan hoeft ie niet helemaal uit.

Super, zo spannend!!

Manon, gefeliciteerd! Leuk een nachtje weg! Geniet ze.

10. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ff snel! Ze is geboren, kim!!!! 3785 gram 51 cm. Alles is goed gegaan en ze zijn al thuis. En ik mag zo even kijken! Jeeeee

11. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk, super!!! Van harte! Straks lkkr knuffelen met het kleine meisje!
    Btw mocht ik van jou de puckababy mini nog lenen? Het wordt een beetje zielig, de piep voor Kate!

12. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Jeeeh, wat leuk Super! Lekker knuffelen straks, leuk, leuk! Geniet ervan!

13. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Van harte super, lekker knuffelen.

14. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    SUper wat leuk weer een meisje erbij. HEb je lekker geknuffeld.

Manon fijn avondje weg gehad?

Hier gisteren feestje voor Sam haar verjaardag. Ik zal straks kijken of ik een foto kan posten. Moet ze eerst nog even goed bekijken.
    Ik zal dan ook typen hoe het is geweest, want de batterij is bijna leeg.

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #3235 manon31, 21 nov 2011
    Laatst bewerkt: 21 nov 2011
    Super..gefeliciteerd met je vriendin. Voor jou een vriendin erbij!!! leuke naam! En ook geen heel kleintje hoor...

Smits...leuke foto's..Tim kijkt een beetje bedrukt:Dhahah...vond hij het eng?

Bart heeft me meegenomen naar Antwerpen! Hij had een hotel in de binnenstad gereserveerd zodat we niet eerst nog met openbaar vervoer hoefden. Eerst gewinkeld zaterdag en hij had een restaurant gereserveerd. Heul lekker gegeten(was een beetje duur restaurant maar ach je bent maar 1 x 1 jaar getrouwd he:D). Zondag Antwerpen sightseeing gedaan. Mooie stad. Daarna weer terug naar Tes die we zaterdagochtend naar oma hadden gebracht.
    Was een heeeerlijk weekend!! Oh ja..en natuurlijk hebben we het topje van de bruidstaart van vorig jaar meegenomen en lekker opgegeten..scheelt een hoop ruimte in de vriezer haha....

16. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Leuk Manon wat jullie gedaan hebben in Antwerpen.

Nou hier net gebeld door het echo bureau. Morgen eigenlijk de echol alleen de echoscopiste die morgen werkt is i
    Ziek. Pffffff...maar we mogen vanavond al om 18:00 uur. Spannend. Ben nu al zenuwachtig.

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Nou Naat..das geluk bij een ongeluk!!! leuk om hem dan eerder te hebben!

18. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Manon wat een leuke verrassing. En smaakte de taart nog goed na een jaar in de vriezer?

Naat wat fijn dat je nu vanavond al kunt gaan. Scheelt weer een nachtje.

Ik ben vandaag met Sam nog even naar het CB gegaan om te vergelijken met een jaar geleden. TOen ze geboren werd was ze 50 cm en woog ze 2905 gram. Nu een jaar later weegt ze 8880 gram en is ze 75 cm groot. Leuk om die groei van een jaar te zien. Vooral het eerste half jaar is echt heel snel gegeaan als je nu terugkijkt.
    Zaterdag vierden we haar verjaardag en ze vond het helemaal geweldig. Helemaal niet gehuild en ook de nacht die erop volgde heeft ze heel rustig geslapen, terwijl je vaak hoort dat dan de inspanning van zo'n dag eruit komt. Ze heeft heerlijk in de taart zitten kneden, dat was wel grappig om te zien. En uiteraard is ze verwend met een heleboel cadeautjes.

Bekijk bijlage 200543

19. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Naat: wat spannend dat je vanavond al mag! Gelukkig hoef je niet langer te wachten, zou helemaal een domper zijn. Laat je nog wat weten vanavond?

Manon: wauw dat klinkt als een gezellig weeked! Knap hoor zo zonder Tessa. Heeft ze fijn gelogeerd?

Loes: wat wordt Sam toch ook al groot zeg! Fijn dat jullie zo'n geslaagde dag hebben gehad, en dat Sam er geen last van had! Was ze blij met haar stoeltje?

Nou zaterdagavond even een nieuw klein wondertje kunnen bewonderen. Wauw mooi hoor. Helaas heeft Kim veel gespuugd die nacht dus mijn vriendinnetje durfde geen oog dicht te doen (hoe herkenbaar) Hopelijk mogen we vanavond even onze kraammand brengen. Ben benieuwd hoe het gaat.
    Komende week heb ik nog een erg drukke week op het werk. Hopelijk daarna weer een beetje rust inde tent......zou wel lekker zijn.

Mutz: hoe is het met Milan?

20. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Loestig leuk dat je ff naar het CB bureau bent geweest om te vergelijken. Morgen is ze toch echt jarig of vandaag? Sorry weet het even niet meer. Leuke foto ook zo met de taart bezig.

Super hoe herkenbaar idd. Hopelijk houdt de kleine de voeding nu goed binnen en kun je je kraammand gaan brengen straks.

En natuurlijk laat ik t straks weten, ben benieuwd of alles nog goed is hoor. We gaan er wel vanuit hoor.
    Zo vanmorgen boodschappen gedaan en net me strijk gedaan pffff...geen kracht meer nu ben versleten. Woensdag ben ik jarig maar verzet het naar vrijdag as. Want ons neefje is vorig jaar 8 wkn te vroeg geboren en dus op mijn verjaardag geboren, dus die wordt woensdag ook alweer 1 jaar. Gaat t toch snel allemaal.

Deel Deze Pagina