Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Gefeliciteerd Loes met Sam haar eerste verjaardag!

2. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ik zit er even doorheen.. Milan is wakker sinds vannacht half 4 en ik dus ook. Het lukt niet om hem (lang) te laten slapen. Vanalles geprobeerd: in de Pucka in z'n wiegje, laten huilen, douchen, boertje, schone broek, wiegen, stukje rijden enz... Word er een beetje verdrietig van, voornamelijk omdat ik niet wil dat hij pijn heeft (weet niet of dat zo is hoor).
    Hopelijk vannacht er morgen beter...

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Oh mutz, ik herken je frustratie. Mirza had ook soms van die buien. Tja wat deed ik daaraan?? Euhh bij me nemen en rondjes lopen, wiegen en zingen. Hopelijk slaapt Milan vannacht wel goed, dat jij een beetje bij kan tanken. Sterkte.

4. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Dank je Sab. Ik weet dat ik niet de enige ben, maar hoor het graag even zodat ik het kan delen, hihi. Vind het zo zielig voor Milan, niet voor mezelf. Ik overleef het wel! :)

5. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #3265 manon31, 22 nov 2011
    Laatst bewerkt: 22 nov 2011
    Arme Milan zit even met zichzelf in de knoop;)...hopelijk is hij morgen weer de oude. Geef hem maar een dikke knuffel.

6. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het natuurlijk ook ( alleen dan dubbel) soms helpt idd niks. Wij weten wel dat als Kate heel moe is, ze echt met rust gelaten wil worden. Het enige wat ze dan wil is in haar bedje. Het zijn ook fases en gaat weer over dat hou ik me altijd voor ( sprongetje) als het krampjes zijn ( je weet het niet) kun je infacol geven. En mis. Een draagdoek:zak?

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Het lijken idd ook wel eens krampjes te zijn (hij strekt zijn beentjes dan behoorlijk) en heb dus net Infacol gegeven. Lang leve de borst, want dat helpt hem rustig te krijgen, maar om hem nu hele dagen aan de borst te hebben....
    Draagzak/doek is misschien zo'n gek idee niet nee.. Bedankt voor de tip. Ga m'n zus even vragen of ik hem kan lenen.

Erkenning is wel fijn, hihi.

8. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Mutz...hier iets over hoe krampje te herkennen..

Als je baby steeds plotseling begint te huilen en zijn beentjes optrekt, weer strekt en opnieuw optrekt, heeft hij waarschijnlijk last van darmkrampjes. Je baby stopt dan telkens even met huilen, om na een poosje weer opnieuw te beginnen.

Bij Tessa werkte het als ik haar rechtop tegen mijn borst aandrukte en dan met 1 hand op haar rug en de andere onder haar billen en dan tegen je aan drukken met die ene hand en met de hand onder haar billen haar op en neer bewegen. Zo werd ze gekroeld/getroost en haar buikje heerlijk warm en gemasseerd..allemaal tegelijk.

Maarja idd heel herkenbaar als ook en keer niets helpt hoor....

9. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Mutzie wat zielig. Hoe gaat het nu? Ligt hij eindelijk te slapen. Kan me voorstellen dat je je radeloos voelt, maar zoals iedereen hier herkennen we het allemaal. Het is altijd zoeken wat het nu precies is. Geef hem maar lekker veel lieve knuffels en geef hem veel troost. Dat is toch het beste wat je kunt doen als je niet precies weet wat het is. Wel heel erg zielig. Hopelijk vannacht een betere nachtrust voor jullie drieën.

Manon wat knap van Tessa zeg. Echt supersnel allemaal. Jammer dat je het moment suprème hebt gemist, maar dat mag de pret niet drukken.

Hier nu officieel een dreumes. Oh wat is dat raar zeg. Een jaar geleden lag ik bekaf, maar ook weer vol energie in bed. Een rare combi die zo'n bevalling met zich meebrengt. En nu loopt ze alweer bijna. Wat vliegt de tijd.

10. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Loestig: Gefeliciteerd met je één jarige dochter!!!

Mutz: Arme Milan, zo zielig als kleintjes zo huilen en je kan de oorzaak niet wegnemen. Hier deed een draagdoek ook wonderen. Ik had gewoon een doek die je omheen knoopt. Info is zo te vinden op internet. Mijn schoonzusje heeft hem gemaakt voor een paar euro.

11. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    hier vandaag ook drama gehad en nog steeds...voel hier nu de tand zitten als bultje en ze heeft er zo vreselijke last van. huilen en gillen, schreeuwen jullie herkennen het vast wel. normaal slaapt ze goed maar ze werd net wakker, denk van de pijn. ga maar een zetpilletje geven denk ik want verder helpt niets meer....zo zielig vind ik het..hoop dat hij nu snel doorkomt:(

12. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ahhh mutz hoe gaat het nu met Milan? Slaapt hij inmiddels? Zo zielig hè...Keano had ook wel last van krampjes, wij gaven toen ook infacol. Vond het wel helpen. Maarja dat is t hè..heeft hij wel krampjes. Meestal als hij idd zijn beentjes strekt en weer buigt, dan hebben ze vaak last van krampjes. Nou hopelijk een goede nacht en morgen overdag ook beter.

Loes een raar idee is dat hè...ze worden zo snel groot.

13. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey meiden, bedankt voor jullie geruststellende woorden. Milan viel vanavond aan de borst in slaap (dat is het dan ook nog: hij heeft honger en is moe. Leg hem dus aan, maar omdat hij zo moe is, valt hij in slaap. Waarschijnlijk niet genoeg gegeten, dus snel weer wakker en honger...). Nadat hij in slaap is gevallen heb ik me 1,5 uur niet meer bewogen, haha. Daarna naar boven in zijn bedje gelegd en hij slaapt nu nog (ondertussen 2 uur).
    Is natuurlijk niet de oplossing voor morgen, maar blij dat hij nu slaapt. Ik nu ook totdat hij weer wakker wordt voor eten...
    Morgen idd de draagdoek proberen...

Truste!

14. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Oei Mutz..honger en slaap is funest..gebeurd hier ook nog veel te vaak! Te moe om te eten en te hongering om te slapen...dus dan ga je gewoon niets anders doen dan huilen:D
    Gelukkig heb je het vandaag kunnen doorbreken en slaapt hij nu lekker met een vol buikje:)

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Wat een wereld van verschil met gister, pff.. Had me voorgenomen om vandaag een ritme aan te leren, dus wakker, luier, eten, spelen en weer slapen.
    Vanacht om half 4 ging het al bijna mis, haha. Het lijkt wel of Milan dacht: zo ik ben wakker, de dag kan beginnen! Gelukkig uiteindelijk in slaap gekregen en om half 8 weer wakker.
    Merk wel dat hij niet makkelijk alleen in slaap valt, hoop dat dat dan nog komt. Moet wel zeggen dat samen op de bank vanmiddag wel erg gezellig was ;)
    In ieder geval weer positieve energie en we gaan ervoor! Bedankt, maar helaas, zal vast niet de enige keer zijn dat ik jullie advies nodig heb, haha!

16. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Loestig, dagje te laat maar alsnog gefeliciteerd met Sam!!! Wat een leuke foto met de taart!!! Ze is echt al een hele dame he leuk!

Ah arme Mutz ik voel met je mee! Wij hebben regelmatig nachten opgelopen met een krijsende Charlie zonder dat we wisten wat er was en zonder haar te kunnen troosten... Vreselijk vond ik dat!
    Als Milan van die onrustige dagen heeft is het heerlijk om bij jou te slapen toch! Er zijn 100 regeltjes hoe het "hoort" maar uiteindelijk werkt het toch het beste als JIJ je er lekker bij voelt! Als hij lekker in zijn velletje zit zal je hem ook wakker op bed leggen, maar ik snap dat je hem wilt troosten als hij niet tevreden is toch? Komt goed hoor, je doet het super!

Naat gefeliciteerd met weer een goede echo! Super joh! Ik denk dat jullie een meisje krijgen deze keer!

Manon leuke foto's van Tessa weer! En een hele leuke suprise van Bart!! Vond je het niet moeilijk om Tessa het hele weekend te moeten missen?

Smits leuke foto's van die stoere TIm bij Piet!! Hahha hij durft wel hoor!!!

Sab, Super en BIetje heb jullie gisteren natuurlijk al live gezien/gesproken dus ben op de hoogte!

Hier kies nr 5 door!!! Dus de laatste reeks komt er nu aan! Kies nr 6 is er ook bijna dus dan nog maar 2 tot het complete melkgebitje!!!

Nu naar bed want ik heb morgen weer vroege dienst gaaaaap!

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    meiden...jaja ik leef nog....

tjonge jonge jonge... wat heb ik een drukke periode... heb wel goede redenen waarom ik niet toe kwam aan zp... heb nu drie weken veel gewerkt... dit weekend laatste wedstrijd (brabantse kampioenschappen) gehad met mijn leerlingen (goede resultaten... 5 nk tickets verdient :)) en vooral de laatste wedstrijd voor mezelf in 19 jaar. ook wel even slikken en vreemd...

verder zoals sommige misschien hebben gelezen op facebook.. vandaag zijn er mensen van de nos geweest. voor een programma 'ode aan de doden'. gaat over overleden personen die bekend of minder bekend zijn maar wel belangrijk zijn geweest voor anderen... wel bijzonder. mijn vader is dus uitgekozen omdat hij zo actief was als vrijwilliger en betrokken bij de buurt. dus thuis interview met mama en mijn broer en ook gefilmd bij de dans vereniging...

verder gaat het wel goed... merk alleen dat ik op raak maar heb het ook heel druk gehad... en al drie weken.verkouden waarvan 2 met een schorre stem.. waardoor werken extra inspanning kost. morgen daarom even naar de ha kijken wat hij heeft want de huis tuin en keuken middeltjes helpen niet...:(

oja volgens mij ben ik ook nog steeds zwanger. op de ene zieke dag na niet misselijk of zo... begin wel echt een buikje te krijgen en broeken gaan wat strakker zitten... verser gewoon pijnlijke boobs en goede reuk maar thats it...

zo dit even plaatsen dan op jullie reageren... een poging in ieder geval

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ok... jullie dus...Haha komt mama er weer tussendoor met een belletje...

jojo.... de kiezen gaan goed bij charlie...zelf ook helemaal opgeknapt?? em fijn dat je proeftijd gesprek goed is gegaan...

mutzie pffff zie nu al op tegen radeloosheid met onze bengel... gelukkig dat het vandaag beter gaat...

bi... balen dat kate de wekker niet echt begreep vandaag...

sab.. hoe ist met jou en de kleine??

manon vorige week gelukkig weer eens gezien.. nu een maandje wachten...

smits... hoe ist met je s moeder??? lang niet gesproken... alles goed met tim, werk etc??

naat gefeliciteerd met je goede echo!!!

loestig.. oeps er wel aan gedacht gisteren maar helemaal vergeten... gefeliciteerd met jullie een jarige dochter :) waa het van het weekend leuk???

Mmmm vergeet ik iemand???! anders sorry..

oja... voor de geïnteresseerde... a.s woensdag naar de vk en bewust de echo later gezet. die is 6 dec weer...

19. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Krisje doe je wel rustig aan. Je bent zwanger, weet je nog? Wat zij de huisarts? Wanneer wordt dat programma uitgezonden op televisie? Wat gaaf dat je binnenkort weer een echo krijgt. Leuk sinterklaascadeautje.

20. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Kris doe maar lekker rustig aan en niet teveel hooi op je vork hoor. Je bent natuurlijk wel zwanger. Leuk bijna je echo, spannend.

Jojo hoe was jewerkdag? De kiezen gaan dus goed bij Charlie. Heeft ze er nog veel last van?

Morgen myn verjaardag vieren...alleen vanaf vanmiddag hier weer een klein mannetje met koorts. Hangerig, wil niet spelen, alleen maar by mezitten . Hopelijk is die morgen wat opgeknapt...

Reageer later nog ff op de rest....doeiii

Deel Deze Pagina