Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    ff ego want heb pijn in mijn hart....Tes heeft zo'n pijn af en toe(zo lijkt het tenminste)...zo zielig om te zien, huilen, brullen, schreeuwen soms krijsen...ik probeer er van alles aan te doen, paracetamol, chamodent, masseren, bijtringen, troosten, kroelen, spelen. Hoop dat het tandje nu snel zal doorkomen. Arme drol....

2. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Manon, ik zeg DENTINOX! dit verdoofd de plek waar het tandje doorkomt een beetje en dat geeft verlichting! Hier ook drama met de kiezen (die zijn nóg zieliger en de hoektanden t allerzieligst) en ze vraagt zelf om de "duppeltjes" dentinox! Genigel werkt ook goed!

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Jojo...ik vind Dentinox een beetje eng voor zo'n kleintje. las dat ze het niet mogen doorslikken omdat er dan kans is op verstikking. De chamodent slikt ze ook door zie ik...maar die gel ken ik niet daar ga ik me ff in verdiepen thanx...enne jij ook succes met het gebit. Arme drolletjes hebben we he...:(

4. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Jojo en Manon wat zielig met de kiezen en tandjes. Niet leuk! Manon Dentinox kan echt geen kwaad hoor, anders zou het niet op de markt zijn. Wij gebruiken het hier ook. Werkt naar mijn mening veel beter dan die chamodent. Met de genigel heb ik geen ervaring.

Naat nog gefeliciteerd. WAs toch woensdag jarig? Vandaag dus echt feest. Hopelijk is Keano weer een beetje opgeknapt.

Sam heeft volgens mij weer last van een sprongetje. Gisterenavond wel 1,5 uur aan een stuk liggen huilen. ALs ik haar uit bed haal is het een groot feest, leg ik haar er weer in dan is het huilen. Ach komende dagen weer consequent zijn, dan komt het allemaal wel goed.

5. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Hier ook dentinox fan. Druppels op je vinger of wattenstaafje en zo op het tandvlees smeren. Snap je verhaal over verstikken niet Manon. En idd als het gevaarlijk zou zijn zou het niet verkrijgbaar zijn.
    Tim pakt net als Charlie ook de dentinox om aan te geven dat het tijd wordt om de pijn te verlichten. Slimme kids.

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Smits...mijn angst kwam van dit stukje op baby-op-komt.nl

Als eerste kan je Dentinox kopen. Dentinox is een plaatselijk verdovingsmiddel, het bevat lidocaïne. Wanneer het opgebracht wordt op de pijnlijke plek, zal dat plekje verdoofd worden. De vloeistof spoelt er vanzelf weer af en dan zullen de klachten weer terug komen. Uiteraard is het niet handig om Dentinox voor een voeding te gebruiken, dan spoelt het speeksel het middeltje direct weer weg. Bovendien bestaat er verslikking gevaar als Dentinox in de keel zakt en daar de achterwand verdooft.

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Zo hier even een ego berichtje hoor. Jammer dat we geen polletje met geld gemaakt hadden, want dan bleef het allemaal in de pot. Wij kunnen na de echo wel met 100% zekerheid zeggen dat Mirza een zusje krijgt. Whaaaaaaaaaaa, ik krijg gewoon een dochter, hoe gaaf is dat??? Wel even omschakelen, want ik was er zelf ook van overtuigd dat het weer een jongetje zou zijn.

Oh en we willen het voor de buitenwereld stilhouden, dus aub niets over het geslacht op Facebook en Hyves. Tnx. Ga ik nu verder zweven op mijn roze wolkje.

8. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    oooh Sab wat leuk! welcome to the club:D

9. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaaaaaa en ik vind het zoooooo gaaf dat we een nichtje krijgen!!!! Superleuk ook voor K en J. Ennnnn kan al mijn leuke meidenkleren bewaren! Leuk leuk en nog eens leuk!!

10. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    JOehoe Sab!!! Al gesproken via Whatsapp maar wat vind ik dit gaaaaaaf!!! Nu krijg je gewoon allebei!!! Geweldig!

Manon, dentinox geeft kans op verslikking lees ik in het stukje, maar niet op verstikking. Als je het vanuit het flesje op haar tandvlees doet dan kan ik het me indenken, maar eerst op een wattenstaafje en dan op de pijnlijke plekken kan echt geen kwaad. Als ze daar iets van doorslikt dan zal het niks doen omdat de verhouding speeksel-dentinox zo uit balans is dan! Dus als Tessa pijn heeft, is dit echt een middel wat werkt. Chamodent werkt blijkbaar niet afdoende voor haar! Sterkte met je kleine meisje.

Charlie ligt met koorts op bed en hele rode wangen met rode puntjes erin van de pijn aan haar tandvlees. Hopelijk snel door!
    Nu genieten van het weekend! Ben er zo aan toe haha al die korte nachten en 4 dagen werken hakken er wel in pfieuw! Waarschijnlijk ga ik minder werken binnenkort. 3 om 4 dagen, net als ik altijd al deed dus prima. Hopelijk gaat mijn collega akkoord om van 24 naar 28 uur te gaan!

Fijn weekend allemaal!

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Whahah Bietje, jij zegt nu precies t zelfde als ik tegen Sab zei!

12. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jaaaaaaaa Sab dan had ik de pot gewonnen! Wauwie hartstikke gaaf.

13. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Sab wat gaaf een dochter....!!!!
    Geniet lekker van je roze wolk en nu roze shoppen leuk leuk leuk.

Wij hebben 5 januari de geslachtsecho...ben zo benieuwd.

Jojo wat zielig dat Charlie er niet lekker van is, hopelijk zijn ze gauw door en zakt de koorts.

Manon wij hebben ook dentinox gebruikt bij Keano. Hielp wel hoor. Gewoon doen als het haar verlichting geeft.

Nou hier gister mijn verjaardag gevierd, lekker druk geweest. Vannacht een aantal x wakker geweest van de bande pijn...nu gaat t weer. Vandaag ook weer twee verjaardagen maar vanavond plof ik lekker neer op de bank...de dag is nog maar begonnen maar ben nu al versleten.

14. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    meiden thanx voor de tips...ik heb nu idd dentinox en het lijkt wel te werken. Helaas krijst ze ook weleens zomaar(nou ja zomaar..zit niet goed in haar vel) geloof ik want soms als ik het gebruikt heb gaat ze gewoon door:(.
    Heb het nog bij de drogist gevraagd waarom de chamodent niet werkt...chamodent moet je een week gebruiken voor het pas effect heeft, het lichaam moet aan de werking van de werkzame stoffen wennen...ben blij dat ik ben overgestapt op dit, dit heeft meteen effect.

Jojo..arme Charlie...kiezen lijken me echt geen pretje...hopelijk is hij echt snel door...Tessa heeft ook 1 zo'n wang trouwens rood met pukkeltjes...en het stukje iets verkeerd gelezen haha...ach je kan wel stikken als je je goed verslikt:)

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    sorry sorry sorry maar heb echt nog een keer jullie hulp nodig. ik denk dat het door het tandje komt maar ze eet op het ogenblik echt zo slecht. Ze gaat al krijsen als ze de fles ziet:( ik snap er niets van en krijg er dan ook echt haast niets is. Als ik haar dan zover heb dan drinkt ze hem wel helemaal leeg:(. ook daar snap ik niets van..eerst niet willen dan met dwang wel en dan meteen leegdrinken....
    Ik weet niet hoeveel dagen ze minder mogen eten maar als ik haar echt haar gang laat gaan zou ze maar 1fles van 200 drinken, nu drinkt ze er twee al twee dagen....
    Hebben jullie ook zo'n last gehad met dat eten en tandjes? en hoelang mag ze zo weinig eten? alvast bedankt weer...

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Manon ik zou het gewoon blijven aanbieden. Waarschijnlijk gooi je ook wel wat flessen ongedronken weg, maar als je haar wat vaker iets aanbiedt, dan krijgt ze vast genoeg binnen. Succes ermee, hopelijk is het tandje snel door.

17. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou me echt NIET druk maken als ze minder drinkt. Ze pikt het vanzelf weer op toch. Het flesje zal in het begin dan misschien ffmpijn doen? Of misschien ook wel de leeftijd? Hie wordt namelijk met name door Kate ook slecht gedronken, van de week zelfs een fles overgeslagen en de andere flessen maar 100 ( dus over een hele dag ook maar 400) en daar is echt nog geen sprake van tandjes!

Begin ego bericht

Ik merk hier dat ik behoorlijk op mijn tandvlees begin te lopen. Ben ook niet zo gezellig naar de andere kids toe. Kate en joan hebben besloten dat overdag slapen geen bal aan is, dus in bed leggen is drama... En slaapt erm1, brult de ander haar weer wakker. Om moedeloos van te worden. Hierdoor zijn ze tegen vijven natuurlijk gebroken en gaan ze gezamenlijk over de......

Is ook een beetje een warboel in mijn hoofd, kan geen dingen onthouden en net in de supermarkt was ik helemaal het spoor bijster ( met briefje, maar ook met Lynn, iets dat ook niet echt bijdraagt aan het voorspoedig boodschappen doen) ben gewoon een heel groot beetje moeeeee, terwijl de meiden het snachts wel goed doen hoor.

Kinderarts gaf ook aan dat ik ook naar andere mensen toe best mag zeggen dat het zwaar is...maar ja, zo ben ik dan weer niet, kan de dingen goed afzwakken. Maar bij deze dus, ik vind het zwaar, ik vind het ook enorm leuk natuurlijk en ben gek op mijn meiden, maar er zijn dagen dat ik denk goh een weekje complete afzondering in stilte, mmmmwaaah lijkt me lkkr!

Einde ego bericht, word zo opgehaald door een vriendinnetje, gaan gezellig bij een andere vriendin thuis eten met zijn vieren ( vier vriendinnen dus) ga er proberen van te genieten, misschien kom ik in mijn hum.

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    En dat moet ik dan hier zo op t forum lezen. Jij bent lekker. Maar natuurlijk is t zwaar gek. Een kleintje is al zwaar en jij hebt er twee dus dubbel zwaar. En natuurlijk ben je moe. Even wat tijd voor jezelf overdag is ook wel eens lekker toch. Je kleine neefje sliep ook een periode bijna niet zowel overdag als 's nachts, maar met een maand of 5 sloeg dat weer om. Nou ja overdag dan, haha.

Misschien wordt t ook tijd om weer aan t werk te gaan ookal zeg je daar geen zin in te hebben. Even niet mama zijn, maar gewoon Baas B.

En nog even dan heb ik vakantie en dan mag je de meiden een dagje brengen hoor. No problem.

Oh en weet Mark dit ook???

19. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Bietje natuurlijk is het zwaar en idd dubbel, met 1 kleine is het vaak al zwaar maar met twee natuurlijk nog zwaarder. Snap ook wel dat je dat niet direct wil zeggen en natuurlijk is het ook super twee van die kleine meiden, maar petje af hoor en praat er over, of alleen hier of met Mark of Sab of wie dan ook. Misschien helpt het en lucht het wat op. In ieder geval veel plezier vanavond met je vriendinnen.

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Bietje heeeeele dikke knuffel voor jou!!! Ik merkte het op de date al een beetje aan je en ik kan het me zo goed voorstellen! Hou je jezelf wel in de gaten? Misschien wat extra vitamines slikken en ookal is het een hele opgave, toch elke dag even naar buiten gaan, anders ben ik bang dat het niet goed met je gaat en in een depressie komt...(waar je je overigens niet voor hoeft te schamen, als je dat zou hebben)
    Je bent een sterke vrouw, maar ook sterke vrouwen mogen soms wel eens wanhopig en doodmoe zijn!

Manon, het zou kunnen dat Tessa jouw spanning voelt. Je gaat de voeding waarschijnlijk al in met spanning of ze hem gaat drinken (logisch hoor). Als je het een beetje los probeert te laten dan zal je zien dat het vanzelf weer komt! En je mag tussendoor ook water of een beetje diksap geven he. Dat is vanaf 4 maanden en vindt ze misschien wel erg lekker, waardoor ze in ieder geval genoeg vocht binnen krijgt. Een paar dagen weinig drinken is niet zo heel erg, maar hou in de gate dat ze plasluiers produceert en met tranen huilt. Zijn goede graadmeters of kindjes uitdrogen of niet!
    En belangrijste is ONTSPAN!!! hihi snap je zorgen hoor, maar hoeft echt niet!

Ik heb denk ik mijn teen naast mijn kleine teentje gebroken... ben ergens achter blijven hangen en dat deed/doet zoooo veel pijn en nu staat mijn teen scheef... auwie!

Deel Deze Pagina