Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nou dames...het is een verlaagde onderdruk... mijn bloeddruk was vorige week 120-60...en nu is mijn onderdruk gezakt na 50-55... niet gevaarlijk.. maar wel erg vervelend... lig dus al drie dagen plat en had me gisteren ziek gemeld. nu vandaag overleg met mijn baas gehad en die vond dat ik me er maar doorheen moest halen.. want was nu 3 maanden zwanger en er zijn zoveel kwaaltjes... hij had liever niet dat ik te veel afwezig was.. nou duidelijk... dus morgen werken met een kop die draait.. zullen wel zien... baal een beetje van zijn reactie aangezien hij vorig schooljaar nóg zei dat ik mijn gezondheid wel goed in acht moest nemen... ah ja... waarschijnlijk komt het ook omdat hij voor de leerkracht van acht ook.vervanging nodig had. die is zes weken zwanger met veel bleodingen.. en het kan op een mk uitlopen maar ook nóg goed gaan... duassss dan zijn mijn kwaaltjes niet ernstig te noemen...

zullen morgen wel zien hoe de kinderen reageren... hoop op een rustig dagje.. :s

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Kris even snel op jou reageren. Wat een ontzettende botte reactie zeg. Wat een lulhannes (of is het een vrouw) ik vind dus echt dat dit niet kan he...Ohw..ik krijg een hormonale aanval hiervan. Ik zou dus uit principe niet eens meer gaan...grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....Hier ook een lage onderdruk voor mijn doen dan 60 en normaal heb ik 80.

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    tja... al vele tranen gelaten en vandaag me mentaal op het pittige groepje van morgen voorbereid... ben er ook niet blij mee maar tja baas wil is wet toch?

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Nou echt niet hoor Kris...laat hem lekker de weet ik veel wat krijgen...Oh ik ben gewoon boos op hem.

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    was ik ook... ga het proberen morgen maar wel errug duidelijk laten merken dat het niet lekker gaat....

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    En er alsnog op terug komen dat dit echt niet een normale gang van zaken is. Natuurlijk is het vervelend dat er meerdere leerkrachten afwezig zijn. Bij ons zijn het er op dit moment 4 van de 8, maar ja het is toch niet anders...

Ik word er echt opstandig van hoor. Vind het gewoon niet normaal. Wat een bal!!!!!!!!!!!!!!!

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    'probleem' is natuurlijk dat ik op mijn tenen loop... contract duurt dit schooljaar en hoop er min 2 dagen voor volgend schooljaar te kunnen houden... dus wil niet moeilijk doen en zo mijn ruiten ingooien..

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Dat snap ik natuurlijk heel goed, maar dat neemt niet weg dat je wel om jezelf en jullie bengeltje moet denken. Uiteindelijk is werk ook maar werk en is je gezondheid het belangrijkste.

Hopelijk kom je de dag een beetje door en knap je van het weekend weer op. Sterkte en succes alvast.

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Kris.....jeej wat een botte zak!!!! Ben het helemaal met sab eens...grrrr...denk om jezelf hoor. Mijn onderdruk zat de eerste 16 weken ook op 50 en dat is niet fijn. Ik at veeeeeeel dropjes....en kopjes soep. Laat je niet gek maken he?!

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    jaaaaa...er is een stukje tand door!!!!! als hij helemaal door is probeer ik een foto te nemen.

Kris...idd nogal bot van hem...maar snap jou ook heel goed, ik zat natuurlijk ook in zo een situatie...je hebt hem ook nog nodig later en daarom kies je voor de lieve vrede...maar het moet natuurlijk niet zo worden dat je gezondheid eronder lijdt...

11. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Kris, jemig, wat een eikel!
    Let er wel op dat je voor jezelf niet te ver gaat he?!

Manon, yeah wat goed, het begin van 't eerste tandje:D! Zo leuk!

Qua spuitluiers gaat 't hier al een paar dagen goed (afkloppen!!!!), ze heeft 't vooral tijdens het drinken, en zodra ik wat gepruttel hoor, druk ik nu met m'n handen op de bovenrand van de luier... en dat werkt tot nu toe... ;)

12. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    jeetje Kris wat een klote opmerking zeg, hoe is het gegaan vandaag of hoe gaat het want de dag is nog niet om natuurlijk...jeetje het lijkt mijn baas wel haha
    Doe rustig aan en denk om je gezondheid en jullie kleintje.

1979 fijn dat je toch een beetje een oplossing hebt gevonden dat het niet aan alle kanten eruit komt en de kleine helemaal onder zit.

Manon leuk een tandje...maak maar gauw een foto.

Kleine Sam dus wat onrustig met in slaap komen Loes...geloof dat dat ook bij de tijd kan horen hoor, sprongetje. Keano heeft er ook best lang last van gehad.. het gaat weer over echt maar het is natuurlijk wel erg vervelend.

Hier gister een rot bericht gehad. Voor Pas houdt het op op z'n werk. Er is geen werk meer voor hem en zijn collega. Jeetje zit die straks dus gewoon thuis...waarschijnlijk dus al vanaf januari, de exacte datum konden ze nog niet zeggen maar dat horen we volgende week...nu dus de romslomp rondom uwv, werkzoekende en ww-uitkering...wat een ellende. En natuurlijk op mijn werk ook niet allemaal zo best...heb dinsdag gesprek met de directeur...waar gaat dat naartoe leiden, ben natuurlijk wel zwanger, de vorige zwangerschap was hij ook niet echt meelevend en kon ik namelijk ook niet veel goed doen.

Reageer gauw weer

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    overleefd... met veel prikkende tranen.... nu klaar met deze dag.... ppffff

14. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff snel, hier gaat alles prima, heb de laatste tijd twee hele gezellige en makkelijke meisjes thuis.

Kris, ik vind dit dus echt niet kunnen! De directeur van een school bepaalt niet of jij wel of niet in staat bent om te werken hoor, als er al iemand daar een inschatting van kan maken buiten jou om, dan is het de bedrijfsarts. Ik zou zeggen, ziekmelding en afspraak met de ba. En ziekte/ zwangerschap mag nooit een reden zijn voor ontslag en echt harde argumenten zijn er ook niet voor het niet verlengen van je contract. Net wat Sab zegt, een baby is veel waardevoller dan je werk!

15. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Kris: al ff snel gesproken via w.a. Kan mij voorstellen dat je een beetje bang bent voor je baan, maar je moet niet alles pikken hoor.

En bI: helaas hoeft een bedrijf geen grondige reden te hebben om je contract beeindigen....... triest maar dit komt vaak voor.

Naat: Nog even snel op jouw rearen.. Wat een klote niiuws zeg, gatver. Wat doet Pascal voor werk? en had hij een vast contract?
    Hee en jouw baas kan je niets maken, dus maak je daar geen zorgen over.

16. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden ik lees mee maar kan t niet opbrengen vrolijk te reageren. Mijn nicht is overleden en ik ben er echt kapot van... 38jaar
    Voor de mensen wie het niet weten, zij heeft na het overlijden van mijn moeder een jaar lang voor ons gezorgd. Een hele hechte band dus. 3,5week geleden ddiagnose kanker en nu is ze er gewoon niet meer. Morgen crematie.

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Jezus Jojo..ik krijg gelijk overal kippevel..wat een VRESELIJK nieuws!! En wat is dat snel gegaan en veeel te jong! Hopelijk heeft iedereen op tijd afscheid kunnen nemen. Meis heel veel sterkte met dit verlies..laat je tranen maar een tijdje de vrije loop...*dikke, dikke, dikke knuf*

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Smits...sorry..weet echt niet meer waar je heenging:)->) maar nog wel dat je ging vliegen....fijne vakantie en veel plezier met zijn drietjes!

19. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jeetje jojo wat verschrikkelijk zeg en nog zo ontzettend jong. Heel veel sterkte meid en een hele dikke knuffel...sterkte vandaag bij de crematie.

Kris klote bazen ook...

Smits, hij is stukadoor. Het bouwbedrijf waar hij zit heeft een aparte tak stukwerken...een apart bedrijf, aparte bv. Er is gewoon geen werk meer...maandag gaat hij bellen dat hij de datum wil weten oer wanneer en dat dan ook op papier...klote maar goed we komen er wel doorheen. Voor mij idd nog niets te vrezen.

20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Lieve jojo, voor jou een dikke knuffel. Pff, wat verschrikkelijk moeilijk en wat was ze jong! Heel veel sterkte!

Kris, ik begrijp dat je je baas niet tegen wilt werken, maar je gezondheid staat voorop hoor. Zwanger zijn is geen ziekte, maar je kunt je er behoorlijk beroerd door voelen. De enige naast jou, die kan bepalen of je kunt werken is idd de BA. Rust lekker uit van het weekend!

Naat, wat verschrikkelijk klote dat Pascal zijn baan kwijt is.. Hopelijk snel iets nieuws, want lang thuiszitten is ook niks. Succes met zoeken!

Deel Deze Pagina