Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by BLiS, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sluit me volledig aan bij sab, met ook nog eens veel liefde en geluk!!!

2. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Lieve meiden, heel erg veel plezier vanavond. Een hele fijne jaarwisseling. Vind het nog steeds bijzonder dat we al zo lang forumvriendinnetjes zijn. Super om dit alles met jullie te delen.
    Ik ga voor een vruchtbaar nieuwjaar (samen met gelukkig en 1979) en voor jullie wens ik een heerlijk nieuw jaar met mooie lieve en gezonde baby's, heel veel geluk met jullie gezinnetjes en nog meer liefde voor allemaal (in het bijzonder Kris, die ook maar snel weer aan mag sluiten voor een kleine uk in wording).
    Liefs Mutz

3. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Meiden,

alvast allemaal een hele fijne avond en een geweldig nieuwjaar. Wens jullie alle gezondheid en geluk toe! Dat er maar veeeeel baby's verwacht mogen worden in 2011! En harstikke leuk dat we elkaar volgende week alweer gaan zien :)

PS: de buikpijn is nog hetzelfde, vanmorgen een test gedaan maar thank god (sorry voor alle meiden die graag zwanger willen worden) was hij negatief. Kreeg er een beetje de zenuwe van omdat ik ook al niet zoveel ongesteld was geweest. Maar geen nieuwe beeb voor ons. Kijk het dit weekend even aan en anders ga ik maandag de HA bellen.

Mutz: moet jouw mannetje werken vannacht? Hopelijk blijft het overal rustig!!!

HAPPY NEWYEAR alvast!!!!!

4. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve super ik kan me heel goed voorstellen dat een zwangerschap nu niet echt "uitkomt" ( hoewel er mensen zijn die het dus wel doen pffff twee baby's die net een jaar schelen, geef het je te doen) maarre wel ff naar de ha hè! Is het trouwens niet je blinde darm???

5. Loestig

Loestig Bekend lid

Mar 12, 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Iedereen een hele goede jaarwisseling. Zoals de rest ook al zegt, voor iedereen die op het wachtbankje zit hopelijk een vruchtbaar jaar.

Super ik hoop dat het vanavond niet al te heftig wordt voor je. Een rustige jaarwisseling zou wel goed zijn.

Gelukkig ik ben benieuwd of je stiekem al hebt getest vandaag.

Julesz ik heb helaas geen tips voor je. Veel beweging is ook altijd goed voor de darmen, maar dat doe je waarschijnlijk al. Kiwi's eten wil ook wel helpen.

Even een vraagje aan de moeders. Vanaf wanneer werden jullie weer ongesteld? Ik vloei nog steeds een beetje van het wondvocht, maar ik neem aan dat ik toch ook snel weer ongesteld zal worden. En vanaf wanneer paste jullie broeken weer. Ik heb nog steeds de zwangerschapsbroek aan, van die andere kunnen de knoopjes echt niet dicht.

6. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na Jona duurde het bij mij 1 maand. Bij de andere twee weet ik het niet meer precies, maar iig niet heel lang. Weet dat het bij sab wel langer duurde. Dus volgens mij verschilt het per persoon. Wat betreft broeken dicht, dat duurde bij mij wel een tijdje!

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Super..voor jou een rustige jaarwisseling met niet teveel opstandige mensen. En van de week maar even langs de ha.

Loestig..Ik werd pas drie maanden na de bevalling weer ongesteld. En tja die broeken, ben niet voor niets aan het lijnen nu, hahaha..Maar pas nu al broeken die ik zelfs voor de zwangerschap niet paste...

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Chips, vergeet ik Mutz helemaal. Ten eerste bedankt voor je kaartje, heel lief. En ten tweede jij ook een fijne avond en een we gaan voor een knallende test in het nieuwe jaar (en dan graag op 8 jan)...

9. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    ff snel voor Bietje d'r obstipatie....veel water drinken en als je naar de wc gaat dan achterover hangen..liefst je rug laten steunen tegen het deksel...zo maak je het je ontlasting makkelijker om naar buiten te komen..als het ware meer een glijbaan ervoor..dus absoluut niet voorover hangen dan houdt je het juist meer tegen. En probeer te ontspannen als je gaat...verders..eh..pruimen eten?

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    En dan voor iedereen..alvast een gelukkig uiteinde en ook ik wens de nog niet zwangeren onder ons een heel vruchtbaar 2011....

Super...hoop dat je niet teveel buikpijn zal hebben komende daagjes en dan maandag naar de HA. Kijk idd uit voor een blinde darm ontsteking! sterkte...X

11. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Loes: ik pas nog steeds veel broeken niet!!!! Hangt nog van alles rond mijn buik wat er voorheen niet hing. Heb wat grotere broeken gekocht na 8 weken. Daarvor gewoon nog zwschapsbroeken aangehad (zat stiekem ook wel erg lekker). Moet nu nog steeds een kilo of 6 kwijt maar ach ik kan weer wat kleding aan/ mn uniform een maatje groter besteld dus ik heb geen haast.

Julesz: bij mij hielpen 2 kiwi's per dag en een aantal gazen lactose siroop(nou ja dat vieze spul van roosvicee) Maar dan goot ik wel een cm of 4 in een glas met wat water snel achterover gooien. bleeeeehhhhh en gedroogde pruimen maar daar moest ik steeds bijna van spugen dus dat lukte mij niet.

Denk niet dat het mn blindedarm is. Voelt echt als ongi pijn in mn baarmoeder en darmen. Nou ja misschien buikgriepje ofzo of blaasontsteking (? geen idee hoe dat voelt) Maar met een paracetamol is het goed te doen hoor.

Hahaha Manon: weer wat geleerd met achterover hangen op de wc, had ik nog nooit van gehoord.

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    uuuuuh manon, ik (bietje, die via sab reageert) was niet degene met obstipatie hoor, dat was Julesz hahahahA

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    oh..sorry..haha..nou ja wie de schoen past dan he hihi:D hoop dat je er wat aan hebt julesz..bij mij werkt het...

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    hoi meidne,

fijn uiteinde met jullie gezinnetjes, bijna-gezinnetjes, hoop-op-gezinnetjes...

LIefs kris (en san)

ps mutz tnx voor je kaartje!!

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Super: ja, mijn mannetje moet (zoals elk jaar) werken vanavond/vannacht. Hij zit bij de ME, dus ik elk jaar de l** :( Meestal wel om het jaar een nacht- of een middagdienst (danis hij een kwartier voor 12 thuis). Dit jaar helaas een nacht. Jij ook werken dus? Wat voor dienst?

Mijn kaartjes hebben dus even op zich laten wachten? Blij dat ze wel aankomen. Graag gedaan natuurlijk!

Jullie al klaar voor vanavond? Ik zit nog even op de bank. Rond 9 uur nr m'n zus en daarna (natuurlijk) naar de kroeg! :D

Veel plezier allemaal!

16. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Bijna 2011, wens jullie al het goede en vooral een vruchtbaar jaar voor onze toekomstige moeders. X

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    zo pff thuis...iedereen oud en nieuw heelhuids doorgekomen? geen handen, vingers of ogen missend?
    Hoop dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad en allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!

(yeeeh..ben gewoon de eerste die in 2011 een reactie plaatst:D)

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    GELUKKIG 2011! Hoop dat iedereen een leuke avond/nacht heeft gehad.

Ik ga lekker slapen. Was een erg lange dag...

Ben zomaar niet de enige met een nachtelijk smsje. Go Manon! :D

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    mensen... ben ik dan zo oud?!?!? we lagen gewoon om half 3 op bed :p haha....

Maar een goed uiteinde gehad??? Wij wel!! en 2011 wordt ONS jaar hebben we besloten :D (en san zei met minimaal 66 jaren die volgen... ;))

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Nou Kris, dan ben ik ook oud hoor. Hier ook om half drie op bed. Gelukkig werd Mirza pas om 9.15 uur wakker. Van het vuurwerk heeft hij trouwens niets gemerkt, lag heerlijk te slapen.

Voor iedereen een heel gelukkig nieuwjaar en dat er maar veel kindjes geboren of gemaakt mogen worden.

X

Share This Page