jojo... aan je gedacht vandaag... hoop dat je het een beetje getrokken hebt... gelukkig zie dat je online bent...hoe gaat het? hier ups en downs... vanmiddag bijna tegen de vlakte.. dus wil meer (komt ook omdat ik gister meer moest doen) dan dat mijn lichaam aankan en wil...
JOjo wat vreselijk zeg! Een hele hele dikke knuffel. Ze was nog veel te jong. Hoe ging het gisteren. BEn je de dag een beetje doorgekomen? Krisje volgens mij moet je de raad van de andere meiden maar snel opvolgen en een afspraak maken met de BA. Dit kan echt niet hoor. Straks verwijt je jezelf nog dat je niet eerder aan de bel hebt getrokken. Echt denk aan jezelf en je gezinnetje. Naat wat erg dat Pascal zijn baan kwijtraakt. Jeetje dat is echt schrikken zeg. Hopelijk vindt hij snel weer iets anders. Manon en is de tand al iets beter te zien? 1979 fijn dat die oplossing werkt. Helemaal verschonen midden in de nacht zit je niet echt op te wachten. HOpelijk houdt ze het zo vol. Sam slaapt gelukkig weer goed. WAngen zijn nog steeds rood, maar nog niets te zien qua tandje. Ach de rust is weer wedergekeerd en dat is heel fijn. ZOdadelijk naar babyzwemmen.
Zo het weer eens even tijd voor een reactie van mij.... Kris: hoe is het met je vandaag? nog veel zout gegeten? Balen hoor dat je ook zo'n last hebt van je bloeddruk. Naat: jeetje wat ontzettend &^%$&* dat PAscal zijn baan kwijt raakt. Bah wat een onzekerheid dan. Hoe gaat het bij jullie? Jojo: hoe gaat het met jullie? Al kort gehoord via w.a. Hoe gaat het op je werk? ben je al helemaal gewend? Bi: de meisjes nog zoet? fijn dat het wat rustiger is. Las op fb dat je in januari weer gaat werken. Kijk je ernaar uit of zie je ertegen op? Hoe voel je je verder? Sab: hoe gaat het met Mirza? Hoe voel je je? begin je al een buik te krijgen? En je bent vast al lekker babykleding aan het shoppen!? Smits: ben je nou afgelopen weekend weggeweest? weet het gewoon niet meer.........vast allemaal goed gegaan. Ik herken je angsten zo goed! Loes: fijn dat Sam weer een beetje is bijgedraaid. Nick heeft ook van die buien dat niks goed is. Maar hij kreeg dan de afgelopen week ook 5 tandjes waaronder 2 kiezen. Tja dan zou ik ook niet vrolijk zijn denk ik. Manon: eindelijk dan een tandje! Drinkt Tessa weer goed. Blij dat het maar twee dagen was. Heb weken zo gelopen met Nick. Begon al een beetje bang te worden voor een allergie ofzo. Mutz: hoe gaat het met de bv? ik vind je echt een volhouder hoor! Heel knap. Milan wordt vast alweer groot!? Hoe gaan de nachten? Oh ik vergeet vast weer iemand maar ik weet het even niet meer. Hier gaat alles zijn gangetje. Merk alleen wel aan mezelf dat ik snel weer in de stress schiet als Nick zijn dag niet heeft. Voel dan meteen weer de onmacht en frustratie van het begin. Verder ben ik verkouden en moe en moet ik zo de nachtdienst in. Pffff......nou ja even volhouden nog. Ik ga mijn broodjes maar smeren en even een warme douche nemen. Tot snel allemaal! xx
Super, bij ons gaat het wel hoor. Die onzekerheid is niets voor ons, Pas erg stil tjaa logisch. Hij weet verder nog niet qua datum ofzo, hij gaat vandaag zijn werk bellen, doet hij dat niet dan ga ik morgen bellen...ik bedoel ze zeggen het houd op maar verder is het allemaal erg onduidelijk en alles draait wel gewoon door. Hoe is je nachtdienst verlopen, nog bijzondere dingen meegemaakt? Jojo...hoe gaat t met je meid? Hoe was het zaterdag? Krisje en hoe gaat 't nu met jou? Voel je je beter of nog hetzelfde? Denk er wel over na om in ieder geval als het zo doorgaat een gesprek aan te vragen met de bedrijfarts hoor. Loestig, fijn dat Sam weer lekker slaapt, dat de rust is wedergekeerd. Het heeft ook altijd zo'n impact op jezelf als die kleintjes niet goed slapen he...hopelijk blijft het nu goed gaan. Mutz, ben ook wel benieuwd hoe het met de bv gaat? Sab wat ben je stilletjes op 't forum, druk met shoppen zeker? Hoe voel je je? En met Mirza alles goed? Hier vandaag gesprek op me werk met de directeur. zie er best een beetje tegenop...maar het komt vast goed.
En toen zag ik dat ik zaterdag prompt was gestopt met mijn berichtje.. Ga ik nu weer even verder: Smits: ben benieuwd hoe Madrid is. Vast een gezellig meidenuitje! Hoop dat het vliegen is meegevallen. Bietje: hoe is het met jou en je meiden dan? Leuke foto's op Hyves!! Wanneer start je weer met werken? Januari begreep ik? Wel zin of zie je er tegen op? Sab: hoe ia het met jou? Groeit je buikje al lekker? Zal wel druk zijn op het werk nu met de feestdagen en de aankomende vakantie. Succes! Manon: gaat snel met Tessa! Tandje nu goed aan het doorkomen? Kris: jij was al in mijn vorige bericht aan het bod gekomen, maar ben toch benieuwd hoe het nu met je is? Niet te gek doen hè? Jij bent zwanger, niet je baas! Super: goed van je te horen! Kan me voorstellen dat je ook nu nog gefrustreerd bent als het niet helemaal lekker loopt met je ventje. Denk dat dat ons hele leven zo blijft, hihi. (niet echt een relaxt vooruitzicht) Jojo: hoop dat het goed met je gaat. Het is niet niks, dit verlies. Veel sterkte! Loes: fijn dat het slapen weer beter gaat bij Sam. Jij ook weer wat meer rust neem ik aan. Naat: hoe is het gesprek met je baas geweest? Iedereen weer een beetje gehad? Wij hebben zaterdag een kraamfeestje voor Milan gehad. Milan is weer enorm verwend! Nu ben ik er wel een beetje klaar mee hoor, haha. Gelukkig hebben we sinds vandaag weer ons volgende project gekregen: ons nieuwe huis! Wauw, wat bijzonder om in ons huis rond te lopen. Echt zo groot (zeker in vergelijking met wat we nu hebben, haha). Het klussen kan beginnen! Half/eind januari gaan we over. Ik zal trouwens snel eens een foto van ons mannetje posten! Oh ja, de bv. Dat gaat goed! Ik werk wel het lijstje van pijnlijke kwaaltjes bij bv af.. Heb ondertussen een kloofje gehad, spruw en momenteel een ontsteking of verstopping van een melkkanaaltje. Pijnlijk, maar ook dat houdt me weer niet tegen, haha. Blijf het geven van bv bijzonder vinden
Mutz wat een mooi kereltje is Milan zeg! Leuk vooruitzicht jullie nieuwe huis, moet er veel aan gebeuren of valt het mee? Het gesprek viel niet tegen, tjaa bij ons is 't ook minder op 't werk maar nog geen ontslagen, hopelijk gaat dat ook niet gebeuren. Gister contact gehad met het werk van Pas. Ze gaan uit van de uitdienstdatum 1-2-12. Liefst met wederzijdse goedkeuring, dit gaat natuurlijk niet gebeuren...we wachten af.
Mutz: Wouw wat is Milan al veranderd zeg. Echt een kereltje. Wat heerlij eindelijk de sleutel. Nu even een drukke tijd met klussen etc. Ben benieuwd naar jullie paleisje........ foto's? Jojo: Hoe is het zaterdag gegaan. Mooi afscheid gehad? Vind het echt zo bizar. Dat het zo snel kan gaan. Lastig om dan nu weer het leven op te pakken terwijl je het liefste stil wil blijven staan. Neem de tijd voor de verwerking. Dikke knif voor jou. Sab: wat ben je stil meid. Naat: Gho wat dacht die baas ....met wederzijdse goedkeuring.....hoe haalt ie het in zijn hoofd. Kris: Schat jij moet meer gaan luisteren naar je lichaam. Misschien moet je dit ook maar bespreken met je vk, zij kan je dan vast advies geven. Super: Lastig he die onzekerheid. Laat je niet verleiden om dit gevoel toe te laten. Kleintjes hebben nu eenmaal dagen die leuk zijn. Het enige wat jij kan doen is er zijn voor Nick en dat doe je. Nog ff en mag beginnen aan je nieuwe uitdaging op het werk. Zal je vast goed doen. Manon: Op naar tand nr twee........ Loes: geen idee meer wat jij heb geschreven, sorry. hier: Madrid was leuk. Niet zo'n mooie stad als verwacht, maar nog steeds leuk om te zien. En men o men wat is het eten daar lekker en goedkoop. Terug nog een probleempje met de vlucht. Bleek de \klm onze vlucht te hebben geschrapt en ons reisbureau was dit ff vergeten te melden. Gelukkig dat we al een dag eerder wilde inchecken via internet, anders hadden we mooi gestaan. Wat gaan jullie eigenlijk doen met de komende feestdagen. Kerstavond zijn wij mij Ed zijn broer en 1ste Kerstdag bij mijn familie. Met oud & nieuw zitten we een deur verderop. Gezellig en ideaal. Tim in zijn eigen bed en geen bob hoeven zijn.
Smits: je bent weer veilig thuis! Fijn dat het zo leuk was. Je zal wel genoten hebben, even tijd voor jezelf. Lekker zeg dat de KLM even was vergeten jullie in te lichten. Was mooi lullig geweest als jullie al op het vliegveld stonden.....Ik kom eerste kerstdag uit de nachtdienst (best ok als ze dat "met kerst dienst hebben" noemen). Dan bij schoonouders eten en tweede kerstdag bij mijn schoonzus en broer en mijn ouders. Wel zin in. Naat: whahaha goeie grap van de baas van pascal. Met wederzijds goedkeuren yeah right!! Fijn dat jij voorlopig kan blijven werken. Ik ga rennen......mijn ouders en broer/schoonzus komen hier eten dus moet echt even wat gaan doen.
We zijn vandaag weer bij de gyn. geweest... Intakegesprek IUI gehad!!! Een duidelijk en fijn gesprek. Me vent moet 10 jan. naar t ziekenhuis voor een sperma opzwem-en overlevingstest. Als deze test goed is kunnen we de dan eerstvolgende cyclus beginnen met de 1e IUI. Jammer dat hij niet eerder terecht kan voor die test want nu moeten we weer langer wachten. Maar verwacht begin feb. te starten met de 1e IUI behandeling. Ik moet dan op cyclusdag 1 bellen naar t ziekenhuis... op dag 3 een inwendie echo, bloedprikken en prikles. Moet menopur gaan spuiten. Op dag 8 weer naar t ziekenhuis voor een echo en dan wordt er verder gekeken. Licht eraan hoever me eitje(s) dan zijn. Spannend allemaal dus!!!!
Meiden schrik me kapot net, ga plassen en er zit gewoon wat slijmerig bloed in me broekje, direct de vk gebeld en even uurtje aankijken en dan terugbellen dan mag ik straks langs komen....zit helemaal in de stress ...ben doodsbang, hoop zo dat t goed is.
Pff Naat, dat is zeker schrikken! Ik hoop van je dat alles goed is! Gelijk even posten hoor. Sterkte!
Pff Gelukkig, wat een geduld moeten jullie hebben, maar fijn dat er nu eindelijk actie wordt ondernomen. Op naar een wondertje voor jullie in 2012!
Oei Naat, kan je angst goed voorstellen. Het is gelukkig bijna 10,00 uur. Gelukkig: Tjee wat een geduld moeten jullie opbrengen. Maar eindelijk gaat over twee maanden de behandeling start. Succes meid Mutz: Is de oplevering eigenlijk goed gegaan, zonder veel gebreken?
Jeetje gelukkig jullie geduld wordt echt op de proef gesteld! Hoop dat het straks in 1 keer goed is en blijft en dat 2012 jullie jaar echt wordt! Naat hoe is het? Mis. Ter geruststelling ik heb in alle zwangerschappen bloed verloren.
Jeetje Naat wat schrik ik van je berichtje. Pfff hoop zo voor je dat het goed zit! Laat je snel wat horen? Mutz: wat een geweldige foto zeg van Milan! Wauw echt een heel wijs en stoer koppie. Gelukkig: jeetje wat moeten jullie lang wachten steeds. Nu weer het nieuwe jaar afwachten. Oh ga zo voor jullie duimen! Houd je het allemaal nog wel een beetje vol?
Oh Mutz vergeet helemaal jullie nieuwe paleis! Gefeliciteerd met de sleutel. Echt leuk hoor. Wel zwaar zeg met kleine Milan erbij. Hopelijk kunnen jullie snel verhuizen.