Meiden alles is goed!!!!! Eerst vanmorgen om 10 uur naar de vk, ging ze het hartje zoeken, ze zei wel dat ze soms moet zoeken, maar ze had het hartje direct gevonden, jeee wat een geruststelling het hartje klopt en hoe....ter controle voor de zekerheid toch nog een echo...direct het echo buro gebeld om kwart voor 11 en raad eens om11 uur was er iemand uitgevallen dus kon direct...een heel mooi baby'tje gezien, hartje zien en horen kloppen en alles zag er perfect uit, gelukkig. Nu nog roE verlies bij het afvegen...hopelijk stopt dat ook snel. Jeetje wat kun je je dan zorge maken....ze zagen geen oorzaak voor de bloeding op de echo alles was goed dicht enzo...ze denken idd stress dus moet wat rustiger gaan aan doen. Mag wel gewoon werken maar als ik t idee heb dat ik t niet meer red aangeven... Gelukkig gelukkig een fijn gesprek gehad...op naar januari nu. Spannend. Verder nog niets echt bijgelezen...doe ik gauw
Naat, gelukkig dat alles goed gaat! Wat een opluchting! Dank voor de felicitaties en reacties op de foto. Altijd leuk! Smits, grotendeels was het allemaal goed in het huis hoor. Paar kleine puntjes die opgelost gaan worden. Morgen begint de spackspuiter en vanaf zaterdag gaat Mario de vloeren leggen. Dan wordt het echt een woonbaar huis, haha. Zal binnenkort even wat foto's maken.
Naat pff dat was even schrikken zeg. Gelukkig is het allemaal goed met jullie kleintje. Mutzie wat een heerlijke foto van Milan. En gefeliciteerd met de sleutel. Leuk nu eindelijk je echte huisje inrichten. Zal best zwaar zijn met Milan erbij, maar gaat jullie vast allemaal goed lukken. Super dat valt inderdaad mee "met kerst werken" 1 avondje is nog wel te doen. Moet je met de jaarwisseling ook werken, of is dan iemand anders de klos? Nick met zijn 3 tanden en 2 kiezen in een keer. Jeetje wat zal hij daar last van hebben gehad. Hij maakt wel een inhaalspurt. Gelukkig wat een geduld moeten jullie hebben zeg, maar 2012 gaat in ieder geval goed van start, met een goed gevulde agenda voor de IUI. Hopelijk gaat 2012 dan helemaal jullie jaar worden. Bietje alles goed met jou en de kids. En hoe gaat het met je zussie, ze is zo stil.... Smits gelukkig ben je nog terug kunnen vliegen. Haha, sta je daar in Madrid, helaas we hebben geen terugvlucht u mag hier blijven wonen. Nee dat zou echt stressen zijn als je daar op de luchthaven staat. Maar gelukkig ben je weer heerlijk thuis bij je mannetje. Viel het je mee om hem een paar dagen achter te laten?
Nog wel steeds wat roze verlies en soms iets bloed...besloten dat ik morgen niet ga werken en gewoon een dagje thuis blijf. Even aankijken en wat rust nemen want op me werk zal er ook weinig rust zijn. Dan zie ik na t weekend wel hoe t gaat. Even verder reageren voor wat ik nog weet ... Smits' wat een gedoe zeg met dat vliegen, gelukkig toch nog veilig thuis gekomen. Super dus werken met kerst...toch niet beide dagen? Gelukkig ben ik 2 weken vrij met kerst en oud en nieuw. Ik vind t opzich wel rot om morgen niet te gaan werken maar wil ook gewoon ff me rust nemen...vk zei dat t ook door evt stress kan gebeuren...al dat gedoe ook met t werk van Pas natuurlijk maak je je daar zorgen om...wat vinden jullie ervan dat ik morgen thuis blijf? Voel me dan alweer schuldig pfff
Naat: wat een goed nieuws! Fijn voor je hoor. Ik zeg: lekker een dagje thuis blijven. Maar kan me voorstellen dat je erover twijfelt. In ieder geval alles ok met de kleine! Loes: ja 5 in 1x!!! arme man. Maar goed je kan het maar gehad hebben. Oud& nieuw ben ik vrij. Wisselt elk jaar.
Net als tegen Kris, zeg ik hetbookmtegen jou: werk is maar werk, je kindje is het allerbelangrijkste in je leven. Goed voor jezelfmzorgen, dan zorg je ook goed voor je kindje! Niet schuldig voelen!
Ik ga me ook afmelden voor vandaag en na t weekend zie ik wel hoe t gaat...even rust kan geen kwaad. Voel mezelf ook niet echt prettig denk als ik nu op me werk zou zitten. Vannacht tijdens de wc bezoeken niets...geen bloed, geen rozige afschijding...nu net weer wel wat rozig tijdens afvegen, denk echt door inspanningen ofzo...vannacht ook niet echt lekker geslapen toch elke keer kijken of er iets van bloed te bekennen was...die angst opeens hè pfff...maar goed gister een prachtige mooi kindje gezien met een mooi kloppend hartje dus dat zit gelukkig goed. Ga zo dus even bellen...fijn jullie reacties te lezen...dat ik me niet schuldig hoef te voelen en idd de baby is het belangrijkst!!!
pppffff smits wat een verhaal zeg... ga je ook een weekendje weg..gelukkig allemaal goed gekomen... jojo las dat charlie gaat wisselen van dagverblijf...dat zal je een rust geven waarschijnlijk... fijn zeg... loestig op naar de kerstvakantie voor jouw vent... jij ook extra vrij?? super... waw 5 tanden ineens... ben gelijk 'bang' wat ons te wachten staat... sab.. wat ben je stil.. gaat het goed?? uuhhhh.. manon alles ok met tess ??? en bart naat gelukkig niets ernstigs.. relax inderdaad maar wat extra... bi... wanneer mocht je nu precies weer werken? en zie je er tegen op...?? gelukkig alles is al gezegd maar vanuit hier 'gewoon' een dikke knuffel... hier alles ok... gisteren extra bij de vk geweest.. onderdruk even laten checken op mijn verzoek...125-52. erg laag dus.. hartje klopte verder goed en alle bloeduitslagen waren verder ook allemaal ok.. merk het nog steeds aan mijn hoofd maar hoef volgende week gelukkig alleen maandag en woensdag te werken... en dan vakantie.. gelukkig... verder is deze week onze kids kamer en kids wagen 'even' geregeld... oom ivo had een min of meer nieuwe wagen en kamertje staan wat er goed uit zag... en de kids wagen was netjes en compleet ... krijgen het cadeau maar waw wat fijn dat dat nu geregeld is... verder vrij rustig...kerst zal zwaar en moeilijk worden..eerste x zonder pap... al zullen zulke dagen nooit makkelijk worden... kerst avond en 1e kerstdag bij mama... tweede kerstdag bij ivo's moeder... fijn weekend meiden
Kris neem jij ook maar lekker je rust. Natuurlijk wordt het moeilijk vooral met deze feestdagen. Sterkte ermee meid. Fijn dat de babykamer en de kinderwagen al geregeld zijn wat lief ook dat jullie deze als kado krijgen! Ik neem idd wat rust ook al is dat soms moeilijk met een dreumes van 1,5 jaar hihihihihihi... Ja Sab wat ben je toch stil??? Alles oké? Bietje zie je ertegen op om weer te gaan werken??
Ik heb gister een tas vol injecties opgehaald bij de apotheek. Krijg het spaansbenouwd als ik ernaar kijk. Hahahah. Manon..prikte jij jezelf? Maakte jij de injecties ook zelf? Het is voor een goed doel......
Het zelf prikken is even een drempel, maar als je het eenmaal een paar keer hebt gedaan gaat het steeds makkelijker hoor! Ik moest mezelf ook prikken en hoefde maar een keer per cyclus een spuit klaar te maken. Succes hoor! Spannend.
gelukkig...Ik had verschillende prikken.Kant en klare, een prikpen en prikken waarbij ik vloeistof moest opzuigen en bij iets anders doen en dan weer opzuigen. Ik prikte mezelf iedere maand zo'n 14 dagen lang 2 x per dag. Maar zelfs dan is het niet altijd gemakkelijk, mijn ervaring is dat het de ene dag makkelijker gaat dan de andere dag. Ik had verschillende naalden, dikke en dunne en ik voelde wel verschil daartussen, geen pijn bij de hele dunne en soms pijn bij de dikke. Als je begint te prikken en het doet veel pijn dan zit je waarschijnlijk op een zenuw en probeer je gewoon ergens anders. Ik mocht in mijn buik of in mijn been prikken. Het helpt als je eerst een rolletje vet/vlees(haha) van jezelf beetpakt en dan daar je naald inzet. Al met al vond ik het wel ontzettend meevallen en zou ik het zo weer doen! Haal je vloeistof eerst uit de koelkast..op kamertemp is het ook minder gevoelig en spuit niet te snel de vloeistof erin. Wat ook helpt is waar je gaat prikken even koudmaken met een ijsklontje(ik heb dat zelf nooit hoeven doen dus is van horen zeggen). succes en hopelijk snel resultaat!
Meiden wat denken jullie heb nog steeds wat bloed bruinig verlies. Merk zelf dat t eigenlijk komt bij wat inspanning als ik dingen doe...als ik mezelf rustig hou valt het mee. Het is dus nog niet helemaal weg, het maakt me toch nog onzeker. Nu is het aankomende week erg druk op me werk en eerlijk gezegd zie ik er best tegenop om te gaan...waarschijnlijk is deze bloeding ook gekomen doordat ik te stresserig ben en te druk. Wat adviseren jullie mij even rustig aankijken en thuis blijven of toch gewoon gaan werken deze drukke week? Ik bel sowieso morgen ff de vk voor advies.
Naat ik zou denk ik gewoon thuis blijven. Bruinig bloedverlies is gelukkig oud bloed, maar bloedingen tijdens een zwangerschap maken je gewoon onzeker en dat geeft ook weer stress. Ik denk dat de VK ook adviseerd om thuis te blijven. Ga je niet schuldig voelen hoor. Bij een bedrijf is iedereen vervangbaar, hard maar waar. Dus ze kunnen het heus wel zonder jou aan en jouw gezondheid en dat van je kindje is zoveeeel belangrijker. Gelukkig dat wordt nog wat met die prikken en wat we weten over jouw angst daarvoor. Maar wat je ook schrijft, het is voor en goed doel dus houdt dat voor ogen elke keer als je moet prikken. Krisje doe maar lekker rustig aan zodat je bloeddruk weer wat beter wordt. Een moeilijke tijd voor jou met de herinnering aan je vader. Wat fijn trouwens dat je het kamertje en de wagen al hebt. Ruben heeft inderdaad bijna 2 weken vrij. Ik moet helaas gewoon werken. Ik kan wel de ochtenden wat later beginnen, zodat we wel een beetje vakantiegevoel hebben. En gelukkig werk ik maar 3 dagen in de week. Ik reageer later op de rest, ga nu zwemmen.
Aan mij heb je geen goede als het gaat om advies over werken... Er moet heel wat gebeuren wil ik niet naar mijn werk gaan, maar jij moet doen wat goed voelt voor jou. En daarnaast gaat het om je kleintje en dat is het belagrijkste. Geef het sowieso goed aan bij je baas, dan kan je altijd nog naar huis als je besluit wel te gaan. Dan begrijp hij het misschien beter. Succes!
Meiden bedankt voor jullie adviezen! Morgenochtend bel ik even de vk voor advies maar denk dat ik me rust ga nemen, de vk zal dat vast bevestigen. Maak me toch gewoon zorgen, die bloeding maakt me gewoon angstig ondanks de goede echo. Probeer ff te reageren! Gelukkig dat prikken zal best heftig zijn maar zoals je zelf al zegt het is voor een goed doel. Succes meid en in 2012 worden jullie ook papa en mama daar ben ik van overtuigd hoor! Loestig lekker dat je toch wat later kan starten idd een beetje vakantiegevoel! Hoe was het zwemmen?
Avies van vk is even rust nemen. Helaas nog steeds bruinverlies met afvegen. Ze komt straks even het hartje luisteren voor geruststelling.