Jeetje wat is het rustig hier zeg. Iedereen zeker druk met de voorbereidingen voor de feestdagen? Hier dus thuis. Heb wel wat werk gedaan vanuit huis maar dan wel wanneer het mij uitkomt en alles op mijn eigen tempo. Geeft me wel wat rust gelukkig. Wat betreft het werk van Pascal weten we eigenlijk niet zoveel meer. Donderdag gaat hij naar de bond voor verdere informatie. Gister nog redelijk bruinverlies gehad. Vandaag gaat het iets beter. Vammorgen en vanmiddag een klein beetje maar nu net weer helemaal niets, gaat het dan toch beter door meer rust?? Ik denk het.. Krisje, hoe gaat het met jou, deze week moest je maar twee dagen werken toch? En met je bloeddruk? Jojo hoe gaat het met jou? Sab zag dat je vandaag de 20 weken echo hebt, spannend en hopelijk is alles goed met jullie kleine. Mutz, alles goed met jou, zeker al druk in het nieuwe huis bezig? Met Milan ook alles goed? Manon met jou en Tessa ook alles goed? Wanneer moest jij nou weer aan het werk, jij had je ouderschapsverlof achter je zwangerschapsverlof toch? Super, hoe is het met jou, op t werk ook alles goed? En met Nick zijn tanden en kiezen, heeft hij nog last? Nou verder weet ik het echt niet mee. Blij als ik donderdag weer naar de vk kan voor controle. Zou ik nu eerder dan 4 weken op controle moeten komen door dat bloedverlies of omdat het nu minder aan het worden is gewoon nog om de 4 weken?? Hoop het eerlijk gezegd niet, hoop toch wel dat het eerder is dan 4 weken.
Naat fijn dat je een dagje thuis hebt kunnen werken, geeft je vast meer rust. Gelukkig is met de kleine alles goed. Zwemmen was leuk, Sam geniet er iedere keer enorm van. Nu is het de komende weken niet ivm kerstvakantie. Sab hoe ging het met de echo? Hoe voel je je? Je bent zo stil.
Sabbie: hoe was de 20 weken echo? Bi: hoest met kate Naat: goed zo pak je rust! Is het belangrijkste nu. Mijn werk is super druk!! Echt nietbij te benen zeg. Lijkt wel alsof iedereen ruzie maakt rondom de feestdagen of depressief wordt en er een eind aan maakt. Niet echt gezellig. Maar ik kom mijn dagen wel door zeg maar. Kijk uit naar februari als ik een half jaar naar de recherche ga. Loes: leuk dat zwemmen met Sam. Ik durf met Nick niet zo goed. Zijn huid is weer zo van slag. Erg droog en weer eczeem. Dus weer smeren smeren smeren.....Toch maar een keer het zwembad proberen.
Super dat zal ieder jaar wel zijn zo rond de feestdagen. Volgens mij zijn er altijd heel veel mensen depressief met die donkere dagen. Nog maar 2 maandjes en dan naar recherche. Balen dat Nick zo'n last heeft van eczeem. Ik weet niet of zwemmen dan juist goed doet. Misschien een keer navragen bij het CB of zwembad.
@ Super, ach wat balen van Nick zijn exceem, heeft hij hormoonzalf of andere creme? Keano heeft het in maart dit jaar ook last gehad, we kregen toen hormoonzalf van de ha en het trok gauw weg, nu geen exceem meer gelukkig. Wel last van droge houd maar dat smeer ik goed in elke dag. Ik neem ook echt me rust, doe wat werk vanuit huis maar ga deze week niet werken op kantoor. Ik wil die stress gewoon even vermijden. Na deze week heb ik gelukkig ook 2 weken vakantie, heerlijk. @ Loestig, Leuk hoor zwemmen met Sam, wij gaan eigenlijk veel te weinig met Keano. Misschien gaan we wel een keertje in de kerstvakantie.
Naat: hoe is het nu? Hoop dat het bleodverlies klaar is. Nick heeft hormoonzalf. Werkt wel goed. Jammer alleen dat het uiteindelijk steeds weer terug komt.
Super wat rot dat dat eczeem steeds terugkomt hopelijk groeit hij er wel overheen nog, dat hoor je wel vaker. Ikzelf was ook een kind met altijd eczeem enzo en nu heb ik alleen wel eens een klein plekje ergens maar meer niet. Het is het rotste als het jeukt..dan heeft hij er zelf ook last van..hopelijk is dat niet zo. Krisje een moeilijke tijd voor jullie en voor je ma. Wel een mooie tijd. Er is geen mooiere tijd dan iemand die je hebt verloren te herdenken met kerst en dan met het nieuwe jaar weer vol frisse moed verder met het leven. Een dikke knuf voor jou *KNUF* Naat hopelijk is alles goed en is het bloed weg hoe was je controle bij de VK? Die had je toch gisteren? Mutz nieuw jaar, nieuw huis heerlijk zon frisse start. Wel nog een hoop te doen maar dat gaat jou vast en zeker lukken met al die gezonde pit die jij in je hebt! Gelukkig Wanneer moest je beginnen met prikken of heb je er al 1 gezet? Ben benieuwd hoe jouw ervaring is . Smits kon me iets herinneren over met oud en nieuw 2 deuren verderop handig!!!! Goed gedaan hoor haha wij blijven thuis en krijgen hier visite dus hoeven ook geen BOB te kiezen. Met kerst wordt het nog even vechten wie welke dag BOB is ff kijken waar ze de lekkerste drank hebben .en ik kan altijd nog aanvoeren dat ik meer dan 9 maanden niet heb gedronken dus nog steeds aan het inhalen ben haha Sab jeetje..je bent inderdaad heel stil..alles is toch wel goed? Gewoon geen zin zeker..geeft niets hoor las dat je je 20weken echo hebt gehad hopelijk alles goed Bietje..las dat je de kids wilt lozen 14 januari..haha..heb je al iemand gevonden. Gaan jullie nog iets leuks doen met dat bedrijfsfeestje behalve eten? Alles goed met Joan en Kate? Hebben ze alweer dingen bijgeleerd? Jojo hoe is het met je? Zal nog steeds pijn doen, .*dikke knuf* 1979..hoe is het? En met jullie spruitje? Nog steeds okee met die spuitluiers? Loestig hoe is het met Sam? Nog lekker gezwommen? Ik wil ook wel graag met Tes gaan zwemmen en we mogen hier beginnen met het babyzwemmen met 6 maanden. Dus mooi begin van het nieuwe jaar. Enige is dat Tes geen ochtendmens is en ik dacht dat dat zwemmen s ochtends was hmmmm Ze slaapt altijd zoveel dan ben benieuwd of het gaat lukken Hier alles goed haar tandje is goed door en de tweede is in aantocht. Daar heeft ze op het ogenblik veel last van maar ik zie hem al door het tandvlees heen dus denk dat hij er snel is. Verder is ze lekker aan het rollen en zie ik haar steeds sterker worden. Ze ligt steeds langer op haar buik steunend op de armen. Nu is ze aan het proberen te kruipen ze gaat achteruit i.p.v. vooruit en als ze een balletje heeft steunt ze daarop en komt zo ietsepietsie vooruit haha geen gezicht ik hoop eigenlijk dat ze eerst leert terugrollen want dat kan ze nog niet dus als ze het niet meer volhoud zet ze het op een schreeuwen om mama (ja ze heeft al een manier om mij te roepen het is een speciaal gilletje wat ze alleen gebruikt als ik moet helpen of komen). Verder is ze qua kletsen met de letter I bezig..heel fijn!!...de hele dag dus een heel hoog ieieieieieieieieieie in huis haha klinkt heel grappig..ik zal er eens een filmpje van maken. Maargoed hier de beloofde foto van haar eerste tandje! Alleen is het een wat oudere foto dus inmiddels is hij verder door....in het nieuwe jaar een foto van twee tandjes Bekijk bijlage 209257 Bekijk bijlage 209260
En als ik dan toch weer bezig ben dan nog maar een paar fotootjes van de laatste tijd. Hier zie je dat ze nog niet altijd goed kijkt waar ze heenrolt Bekijk bijlage 209262 Bekijk bijlage 209265
Nou..allemaal fijne dagen en ik wil veel leuke foto's zien van de kleintjes van de kerstdagen en oud en nieuw!!! De kerstgroetjes van ons!!! Bekijk bijlage 209267
Even Snel, Voor degene die een kaartje hebben gestuurd... bedankt. Wij sturen dit jaar geen kerstkaartjes. Niet dat we jullie geen fijne feestdagen etc wensen. Want dat is NATUURLIJK wel zo. Kris: Heb je vandaag nog ff gebelt, maar je was in gesprek en daarnna was ik weer druk druk. De dag was drukker dan ik had verwacht, zal je altijd weer zien. Wat een mooie tekst zat er bij je kaart. Iedereen heeft weer even extra aan je vader gedacht na het lezen ervan. Heel veel sterkte de komende dagen!! Bietje: Heb wel gelachen om de omschrijving van je kids. Inmiddels al een kind geplaatst? Manon: Leuke foto's weer van Tess. Dat wordt ds nog dobbelen voor Wie is de Bob. Super: drukke dagen dus op het werk. Petje af hoor, het zou niets voor mij zijn. En dan doel ik op het werk van je he niet op de drukte. Naat: hoe is het bij jou? Sab: ff forum moe? Kan het mij wel voorstellen... zwanger en een peuter hebben rondlopen... zegt voldoende. Wel af en toe posten hoe het gaat met je hoor. Eén zinnetje is voldoende. JoJo: *knuffel*
Vanuit hier fijne kerstdagen voor iedereen. Hoewel soms heel erg moeilijk ook weer een fijne tijd om samen te zijn. Ook in gedachten de dierbaren die er niet meer bij kunnen zijn. Ik heb dit jaar geen kerstkaarten gestuurd, omdat ik het geld wat ik daarmee uitspaar gewoon naar een goed doel doe. Serious Request! Manon wat een heerlijk meisje is Tessa toch. Smakelijk lachje! Bij ons is het zwemmen heel veel in de avonduren en dat vond ik juist niet zo handig, omdat ze dan vaak weer heel moe zijn van de hele dag. Sam moet ik eigenlijk altijd wakker maken voor het zwemmen, maar ze vindt het echt heerlijk. Het zwembad waar wij zitten was de enige in de regio die op zondagochtend les gaven. Dat is toch wel fijn dat je met zijn tweeën kunt gaan. Dat was ook voor ons de reden dat we die tijd hebben gekozen. Naat alles goed bij de VK? Ik ga nu stoppen. Lekker frietjes eten. Tot later!!!!!!
Even gauw: alles was goed bij de vk. Hartje klopte goed, maar zo hat ze het hartje gevonden en zo was de baby weer aan t zwemmen naar de andere kant maar daar dus ook weer zo gevonden...zo mooi geluid!! Nu mag ik gelukkig over 2 weken weer voor controle! En het oud bloes verlies is nu ook weg. Wel heel veel last van mijn banden...lig nu ook heerlijk op de bank geploft en net lekker pizza op mmm...deze afgelopen week wel thuis gebleven, thuis wat gewerkt, ze jaagde me wel op, vind ik soms lastig om mee om te gaan maar heb vooral aan de baby en mezelf gedacht en natuurlijk de dreumes die hier nog rond loopt. Nu lekker 2 weekjes vakantie, ff bijkomen. Nou ff gauw reageren! Super, nick dus ook hormoonzalf, tjaa t helpt voor even en dan komt het idd weerterug, dat is wel vervelend hè. Manon wat een mooi meisje, en leuk die foto bij de kerstboom! Kris voor jou heel veel sterkte de komende dagen!! Gaat het verder goed met je en met je buikje? Loes lekker frietjes!!!! Wij hebben net pizza op. Ik wens iedereen fijne kerstdagen toe!!!!!
Sorry meiden ben er nog hoor maar had even geen zin om te schrijven! Hou het nu ook even kort. Ik wil iedereen hele fijne kerstdagen wensen en alle goeds voor 2012! Nieuwe baby's, hopelijk nieuwe zwangeren of gewoon blije mama's! Kris heel veel sterkte dit eerste jaar zonder je vader. Ik denk aan je!!!
Wat is het hier rustig! Heeft iedereen fijne kerstdagen gehad???? Moeten jullie werken of zijn jullie net als ik lekker vrij? Wij hebben kerstavond lekker samen doorgebracht. 1e kd ontbijt bij schoonmoeder en 's middags vrienden die kwamen eten met hun dochter van 2,5 en zoon van 7 weken (ahhhh) ook errug gezellig! Gisteren de hele dag bij mijn ouders en nu kerstmoe! Even een update over Charlie haar zindelijkheid. Ze plast regelmatig op de wc en op t kdv heeft ze op de pot gepoept! Vanmorgen zegt ze "mamie, poepie doen op de wc" en ja hoor!!!! Een grote plons hahha zo goed!!! Ben benieuwd hoe het met jullie allemaal is!
Jojo...klinkt gezellig! En wat superknap van Charlie! Doe je haar nu ook geen luiers meer om of kan dat nog niet? @hier...ook kerstavond samen. 1e kd om 12:00 naar mijn ouders waar mijn 2 oma's en mijn zusje met vriend ook waren en samen gegeten. Gingen om 00:30 met een vrij wakkere Tess naar huis haha...ze had daar wel heerlijk geslapen hoor. 2e kerstdag ochtend lekker saampjes weer en bij schoonouders vanaf 15:00 waar bart zijn zus en zwangere zus met vriend en kind van bijna 2 ook waren.
Hier heerlijk twee weken vakantie!!! Kerstavond waren wij ook gwn thuis, 1 kd bij mijn ouders lekker gegeten en natuurlijk cadeautjes open gemaakt en 2e kd zijn mijn schoonouders bij ons geweest. Wl nu eigenlijk wel de kerstboom opruimen, denk morgen...
Naat..nu al de kerstboom weg? Hier blijft hij nog tot een week na oud en nieuw staan. Mede omdat we met O/N visite krijgen. Staat zo gezellig dan nog. Oh ja Jojo..hier ben ik natuurlijk nog steeds vrij maar manlief heeft de week ook vrij dus lekker een weekje de hele dag met zijn drietjes!! jeeeh
Jojo wat knap van Charlie. Wat een grote meid al. Naat wij hebben niet eens een kerstboom dus kan ik hem ook niet opruimen. Haha! Ik durfde het dit jaar niet aan met Sam, die trekt echt alles wat ze in haar handjes kan krijgen om. Ik heb wel wat kransen met lichtjes opgehangen, dus toch een beetje kerst. WIj hebben kerstavond ook thuis doorgebracht. 1e KD bij de schoonouders waar we hoorden dat de schoonzus (vrouw van de broer van Ruben) weer zwanger is van haar derde kindje. Ze verwacht in augustus. Dus weer een leuke spannende tijd. 2de KD bij mijn zus gevierd. Gisteren weer gewoon moeten werken en vandaag ook weer. Morgen zou ik eigenlijk vrij zijn, maar nu is de man van een collega overleden (op 23 december) dus morgen naar de uitvaart en crematie. Vrijdag en zaterdag ook gewoon werken. Helaas zit er voor mij geen vakantie in.
Hey meiden, Even een reactie van mij. Het is erg stil, dus hoef niet echt te reageren op iedereen. Ga ook even ego doen.. Ben er even niet aan toe gekomen om jullie een fijne kerst te wensen, natuurlijk hoop ik dat iedereen een beetje heeft kunnen genieten. Helaas liep het bij ons wat anders dan gepland. We hadden niet veel gepland wat te maken had met kerst, maar klussen was ons plan. De week voor kerst hebben de mannen hard gewerkt. De muren gespackt, de laminaatvloer op de tweede en derde verdieping en vrijdag nog even snel de laminaatvloer beneden. Wat was 'ie mooi! Zaterdag morgen kregen we een telefoontje van mijn vader die aan het klussen was bij mijn zus (gaat ook in het rijtje wonen). Er was een 'kleine' ramp in ons huis. Toen ik aankwam zag ik mijn zus huilen en kwam mijn neefje naar me toe rennen, huilend, dat het binnen regende. En ja, dat klopte.. Op de bovenste verdieping is door een instalatiefout water gaan spuiten, 's avonds of 's nachts wat door alles in het huis een weg is gaan zoeken naar beneden... Door het ventilatiesysteem, alle electrischiteitskabels (water kwam uit stopcontacten), meterkast, langs de trap, ramen, muren enz.. Grote plassen water lagen er op de laminaatvloeren, bruine strepen op de muren, scheuren enz.. We zijn maanden terug gezet in de tijd. We zouden over 3 weken overgaan, nu zal dat pas ergens in maart zijn, als alles meezit. De schade ligt rond de 30.000-40.000 euro en er is 16.000 liter water door het huis gegaan... Ik vind het niet te bevatten en wil het liefst wegruipen en weer boven komen als alles voorbij is... Helaas, dat gaat niet lukken Zo, even mijn verhaal kunnen doen en zo zijn jullie even op de hoogte van mijn afwezigheid. Verder gaat alles super met Milan. Een enorm tevreden mannetje! Ons kerstmannetje (zie Facebook). Wens iedereen een bijzondere jaarwisseling. Vind het moeilijk om 'fijne jaarwisseling' te schrijven, want ik weet dat het voor Kris verschrikkelijk moeilijk zal zijn. Ik wens jou dan ook verschrikkelijk veel sterkte! Je vader zal verschrikkelijk trots op je zijn, want wat heb jij je leven weer super op de rails gekregen! Liefs van mij