Oh mutz wat een verhaal zeg!! Oh wat zal jij er ziek van zijn, en terecht. Las wel een stukje op fb maar dat het zo erg was! Wat een nachtmerrie nu het net zo lekker begon op te schieten. Pfffff......werkt de verzekering een beetje mee? Meiden, allemaal een beetje zp moe? Ik heb wel een leuke kerst gehad. 1kd bij schoonouders. Wat blijft mijn schoonvader toch een rare man. Schoonmoeder heel de middag druk in de weer met vlees braden bakken etc etc etc, de man zit net 5 min. eet 1 ministukje en zegt dan dat hij niet meer hoeft. Najaaa heb maar extra veel gegeten om mn schoonma weer een beetje waardering te laten voelen. 2de kd bij mijn schoonzus samen met mijn ouders. Nu op naar nieuwjaar. Heb mijn pa gevraagd bij ons te komen anders zit hij ook maar alleen. Hij komt dus daar ben ik wel blij om. Jojo: jeej die Charlie is er snel bij! Goed zeg de potjestraining. En...wauw mooie tattoo!!!
16000 liter foutje bedankt Jeetje mutz wat een drama verhaal. Hebben de mannen zo hard gewerkt is alles verknalt. Hoop van harte dat jullie later hier ook geen schade van ondervinden. Heb je enig idee of dit nog van invloed is om de kwaliteit van de bouw????? Misschien beetje een aparte gedacht, maar heb je erg-in de rekening van het waterbedrijf. Jojo: Wat een knappe dochter heb je toch!! Ze is echt snel zeg! Hier: Tim heeft de waterpokken Gelukkig heeft hij er tot nu toe weinig last van. Behalve dan zijn darmen. Gister droop de poep als water langs zijn broekspijp naar beneden na het laten van een poepje. De arme schat.
Zo hey jezus Mutz...had ook facebook al gelezen maar dit is echt gewoon klote om het maar even op zijn hollands te zeggen. Ik neem aan dat jullie niet voor de kosten opdraaien?? Is het probleem nu wel verholpen?? Oh wat ontzettend ruk zeg, pfff ik word er gewoon pissig van als ik het lees. Heel veel succes met het weer opknappen van jullie paleisje. Kris....Morgen is de uitzending over je vader toch?? Eeehhh verder is het echt even blanco bij mij. Heb wel steeds meegelezen, maar op mijn telefoon dus reageren is dan erg lastig. Hier gaat alles prima hoor, dus geen zorgen maken. Gisteren onze tweede 20 weken echo gehad, want bij de eerste konden ze niet alles goed bekijken. Dat is gisteren wel gelukt en onze dame is goed gekeurd. Vandaag weer bij de VK geweest en mijn bloeddruk is ook weer wat hoger gelukkig. Verder is Mirza een heerlijk mannetje die iedereen om zijn vinger windt, haha..
Ah Smits die arme Tim. Heerlijk als het zo langs de benen drupt, bleehh..Hopelijk is hij snel weer opgeknapt. Dikke beterschapsknuffel.
Er moeten zulke gekke dingen gedeclareerd worden. Inderdaad ook het water (dank je Bir voor het meedenken), maar ook de electriciteit van de blowers die de komende weken in ons huis staan, manuren, extra huur wat we moeten betalen nu we in dit huis moeten blijven, opslag van onze nieuwe meubelen. Geluk bij een ongeluk stond de keuken nog niet en verder ook geen inboedel.. Tja, misschien inderdaad ook later (jaren) zal er schade kunnen optreden. Moeilijk in te schatten... Gelukkig niet onze fout en dus zal de verzekering van het instalatiebedrijf de kosten opzich moeten nemen. Wordt natuurlijk een welles-nietes spelletje.. Hoop gedoe, maar we gaan ervoor! Bir, jou al via sms gesproken. Tis zonde je mannetje! Aan de andere kant, hij kan het maar gehad hebben.. Sab, goed van je te horen en nog beter dat alles goed gaat met jullie meisje. Super, wat fijn dat je pa oud en nieuw komt vieren! Vreemde s.pa heb jij ja! Haha. Bedankt voor jullie reacties. Zal jullie op de hoogte houden!
Sab: fijn dat jullie dametje alles goed heeft laten zien vandaag. Voel je haar al schoppen? Super: idd wat een aparte s.pa!! Gelukkig heeft je schoonma een lieve schoondochter die haar buikje rond heeft gegeten. Had ik touwens al vertelt dat er vorige week is ingebroken op mijn werk?? Gewoon 's avonds, terwijl er nog een redacteur aan het werk was zijn er 11 Mac's verdwenen. Zo bizar. Mutz: heb zo met je te doen. Hoe gaat het eigenlijk met de bv?
Pff, das zeker bizar Smits (sorry noemde je eerder anders zie ik nu ). Echt een eng idee dat er iemand was terwijl er werd ingebroken, brr... Bv gaat super! Geen problemen meer gehad. Had afgesproken met mezelf om te kijken of het goed zou komen voor de kerst, dat is nu gelukt en dus ga ik nu voor mijn streefdoel en dat is 6 maanden volledig.. Mocht je nog een brusje voor Tim krijgen hoop ik voor je dat het je wel (of eigelijk weer) gaat lukken. Weet hoe graag je had gewild dat het goed was blijven gaan..
Mutz..wat erg!!...dat zeker is geen goed begin van het nieuwe jaar helaas(en geen goed einde van dit jaar)! Wat een gedoe allemaal ook met het bedenken wat je allemaal moet meenemen in de kosten ervan. Hopelijk wordt het geen welles/nietes zoals je zegt...heb je een rechtsbijstandverzekering? Die zou ik dan alvast inlichten.... Wat moet jij geschrokken zijn zeg toen je het zag! Ik zou compleet instorten maar vind jou altijd zo sterk! Ook hoe je hier nu weer over praat..jeetje RESPECT....en een dikke knuffel Smits...mijn ergste nachtmerrie is dat er ingebroken wordt als ik thuis ben...bah..moet er echt niet aan denken brrrr. Arme Tim met zijn natte derrie in zijn broek..was hij ervan geschrokken? geef hem maar een dikke knuffel. Krisje...heb je verwaarloosd!! sorry zo druk hier pfff...wou dat Bart nog en week vrij was...maar gelukkig zien we elkaar snel in januari...kunnen we lekker bijkletsen! Doe je ma de groetjes en wens haar ook veel sterkte in deze moeilijke tijd maar natuurlijk ook een fijn oud en nieuw al is het moeilijk. Sab...fijn om te horen dat alles goed is..gewoon even forummoe dus. Kan me het voorstellen met die drukte bij jou. Zwanger, peuter, nichtjes, drukke dagen.... Super..ook fijn met de familie deze dagen...toch heerlijke familiedagen dit vind ik altijd...ik houd daar wel van hoor. Wel vreemd van je schoonpa hoor..al eet hij maar iets meer omdat ze lang in de keuken heeft gestaan! Ja..bij mijn ouders was Bart ook snel klaar met eten..hij hield er niet zo van..ja kan gebeuren..als je voor 8 man moet koken is het moeilijk het ieder jaar naar ieder zijn zin te maken...mijn ma zat er dan ook niet zo mee haha...hij heeft meer toetje op dan de rest haha.. Lief dat je je pa hebt gevraagd te komen..is hij de enige of komen er meer bij jullie thuis die avond?
Mutz wat ontzettend klote zeg!!! Wat zal je je rot geschrokken hebben. Ik zou ook als je een rechtsbijstandverzekering hebt deze vast inlichten. Jeetje zeg... Sab gelukkig was de tweede echo goed en konden ze alles goed bekijken, fijn dat jullie kleine is goedgekeurd! Mirza ook lekker ondeugend dus. Kris voor jou in deze periode heel veel kracht! Super...je hebt dus je buikje volgegeten. Leuk dat je pa naar jullie toe komt met oudjaar! Wij zijn bij mijn schoonouders, en mijn schoonzus en zwager ook...ook lekker dichtbij, ze wonen hier om de hoek. Smits', wat vervelend ingebroken op t werk. Hoop t idd nooit thuis mee te maken. Tim dus de waterpokken, hopelijk heeft hij er niet al te veel last van, heeft hij ook jeuk aan de plekjes? Zo nu ff ego... Gister heeft m'n pa verteld dat hij soms het leven niet meer zo ziet zitten, zit erg met zichzelf in de knoop. Jeetje dat kwam ff aan zeg, heb thuis ff ee potje zitten huilen. Vandaag heeft hij een gesprek gehad met een psyg. Komt ook door t werk waarschijnlijk, rare werktijden, slaapt slecht etc. En mijn mams is ook niet de makkelijkste, maar goed hoop zo dat t snel goed komt. Keano is zijn zonnetje zijn alles, ga dus lekker veel bij m langs. Morgen gaat die ook mee Keano zijn nieuwe kamer bestellen, een Cars slaapkamer! En 5 Jan de geslachtecho...heb nog maar weinig geduld ben zo benieuwd!!! Nou ik wens iedereen een goede jaarwisseling toe en vooral een goed 2012!
Mutz wat ontzettend klote voor jullie zeg!!!! Hopelijk gaat de verzekering gewoon meewerken en kunnen jullie opnieuw gaan opbouwen... Jeetje wat een impact heeft dat dan!!!! Gelukkig kunnen jullie nog in t andere huis blijven! Naat dat is schrikken zeg. Je hoort het vaker dat mensen door onregelmatige diensten depressief kunnen worden. Hopelijk krijgt hij de juiste hulp met een flinke dosis Keano en ziet hij het snel weer zonnig in!!! Kris ook ik heb zitten kijken. Wat een prachtig stuk over jouw vader en wat vertellen jullie vol liefde over hem. Je mag hier apetrots op zijn!!!! Heb je trouwens al een buikje??? Ben erg benieuwd en zou graag een foto zien (geldt ook voor Sab en Naat) Smits getver wat eng! En die collega is niet toevallig ineens voor onbepaalde tijd naar een onbekende bestemming vertrokken? Wat gek he jeetje! Arme Tim!!!! Dus je bent druk met havermout badjes en zalfjes??? Beterschap voor Tim en gelukkig is hij al 1 geweest, zodat hij het niet nog een keer krijgt!!! Sab al gesproken via de app net als bietje en Super. Manon leuke kaart van Tessa zeg!!!! Robin zei ook gelijk hoe schattig hij haar vond met haar bos haar! Onze bestelling is maar voor de helft aangekomen dus hebben te weinig kaarten om te versturen jammer want het is een leuke foto van Charlie! ff posten
Hier een doodziek meisje... dinsdag was ze al hangerig en hoesterig met verhoging, maar ik dacht dat het kwam door de kerstdrukte. Als het te veel is geweest voor Charlie wordt ze wel vaker wat ziekjes. Dagje rust en het is over, maar nu dus niet. woensdag wakker geworden met koorts en gedurende de dag liep het alleen maar op tot de max van 40,3. Ze viel op mijn buik in slaap (deed ze voor t laatst toen ze 2maanden was) en had het over krokodillen, schokkerig ademen en schokken met haar lijfje... Niet echt goed dus, maar kan nog steeds gewoon griepje zijn. Gisteren werd ze weer wakker met koorts en een hele nare ontstekingslucht uit haar mond. Hoest werd ook naarder, niet erger, maar je hoort dat t zeer doet, dus toch even naar de huisarts. Nu ben ik me daar rot geschrokken zeg jeetje. Ze heeft een longontsteking op haar rechterlong, angina (amandelontsteking) en een oorontsteking... en dat allemaal tegelijk! Nu antibiotica gekregen en neusspray. Ook haar puffer moeten we weer gebruiken. Vandaag vind ik haar zieker dan gisteren dus ik maak me nog steeds erg zorgen. Als de koorts boven de 40,5 komt, moeten we naar het ziekenhuis. Of als ze stopt met drinken. Zien jullie me al lopen met een beker drinken achter haar aan??? Werkt wel, want het is niet veel, maar ze drinkt genoeg om plasluiers te hebben! Zo dat was even mijn ego verhaal van een bezorgde mama. De laatste keer dat ze zo ziek was, was in mei toen ze de 6e ziekte had... Daar tussen is het eigenlijk heel goed gegaan!!!! Nou ja gaat vast snel over! Oudjaarsavond vieren we dan ook gewoon thuis met z'n 3tjes
hoi hoi meiden nou hier rustig aan... vakantie tijd natuurlijk al plan ik op een of andere manier mijn dagen veel te druk én vol in... gisteren met lln op stap geweest. de meiden wilde nog graag weg met de juf voordat het niet meer ging...was blij weg te kunnen maar nog blijer weer thuis op bed te liggen.. maar kei grappige reacties gehad in de cafés. had iets wijder blousje aan én dan zag je mijn buikje niet (ja buikje groeit hier goed hoor jojo) én mensen waren verbaasd dat ik zwanger was Haha... verder erg emo weken.gehad alleen viel de kerst gelukkig erg mee.. ook moeilijk maar wél een goed gevoel over de repo over papa.. en jullie meiden super bedankt voor al jullie lieve reacties deed én doet me goed... maar zie onwijs op tegen morgenavond... de woorden fijne jaarwisseling in elke winkel én van bekende doet gewoon pijn... omdat alles zo anders is nu... mis papa echt enorm én ivo merkt dat aan me... én tja door alle hormonen ook regelmatig tranen hierover... gewoon oud én nieuw bij vrienden vieren én met mijn vriendinnen naar de stad erna... net of er niets aan de hand is :s en dan 1 jan naar oma.. daar zag ik vorig jaar papa voor het laatst.. ook pittig denk ik... én dan zijn sterfdag... tja heftig dus allemaal... verder vandaag vk geweest.. alles ok én nu de echo digitaal inplannen voor tweede week jan... bloeddruk was nu 110/60 dus onderdruk iets hoger. vk was te vreden.. ik voel me alleen nog regelmatig belabberd.. zoals vandaag wél wat was... uuuhhh volgens mij weinig nieuws verder vanuit ons.. even posten.. (én dat allemaal met mijn tel getypt )
jojo..wat zielig van charlie... hopelijk knap ze snel op. smits ... zo ook even wat zeg met die macs... tjonge... sab... jullie meisje helemaal goedgekeurd...fijn zeg naat... sterkte.. mijn pa had dat ook regelmatig.. moeilijk maar goede hulp kan gelukkig veel doen.. super alles ok??? manon... heerlijk kaartje van tessa zeg... zo mag ons kaartje volgend jaar ook wél worden hoor uuhhhh oja mutz hoe kan ik jullie horor verhaal vergeten... wat een k*%/7e einde van het jaar... op na 2012 maar hopelijk snel herstel én verzekerings geld... al zal dat ook wél even.duren... verder no clue wat er allemaal geschreven is maar heb toch wel wat onthouden vanuit hier geen goed uiteinde wat ik wens... maar geniet gewoon van al je dierbare om je heen... weet hoe kort een leven.kan.zijn én geniet van alle tijd samen....
Zo wat een heftige verhalen zo tegen het einde van het jaar. Allereerst Krisje, heel veel warmte vanuit Eindhoven voor jou. Ik hoop dat je vrienden je vanavond veel steun kunnen bieden. En laat die tranen gewoon stromen. Mutzie jeetje zeg wat een ramp. Lijkt me echt verschrikkelijk, wat zal jij geschrokken zijn. Heb je de lijst al samengesteld met de kosten waar je nu tegenaan gaat lopen. Hopelijk wordt het geen getouwtrek om wie het moet gaan betalen. Dit is geen leuke afsluiter van het jaar. Smits dat is wel schrikken zeg, zeker voor degene die gewoon aan het werk was. Hebben ze de daders al gevonden? En hoe gaat het nu met Tim, heeft hij veel last van de waterpokken, of valt het wel mee. Sab wat fijn dat je een keertje reageert. Snap dat je er niet echt trek in hebt met je drukke leventje op dit moment. Wel goed om te horen dat de echo helemaal goed was. Naat hopelijk gaat je vader weer snel de zonnige kant van het leven zien. En als Keano daar een bijdrage aan kan leveren zou helemaal prachtig zijn. Jojo hoe gaat het nu met je meisje. Lijkt me echt niet leuk als ze zo ziek zijn. Och gut 3 ontstekingen in 1 keer. Daar wordt niemand vrolijk van. Als de kuur maar aanslaat en ze genoeg gaat drinken wordt ze snel weer de oude. Heel veel beterschap voor haar. Euhm tja de rest ben ik een beetje kwijt, maar volgens mij was er weinig rest te melden. Hier is Sam een beetje verkouden, maar volgens mij is het alweer op zijn retour. Vanavond zijn we gewoon met zijn drieën thuis. Ben benieuwd of ze wakker wordt van het vuurwerk. Iedereen ondanks alles een hele mooie jaarwisseling gewenst. Dat 2012 een mooi jaar mag worden.
Jojo wat zielig dat Charlie zo ziekjes is zeg. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan en zakt de koorts. Loestig Sam dus ook wat verkouden. Keano ook nog steeds hoor, wel minder maar is altijd wel wat verkouden. Kris, fijn dat je leuke kerstdagen hebt gehad. Knuffel voor jou! Sab bedankt voor je knuffel xxx Me paps moet nu 16 Jan weer voor een gesprek hopelijk voelt hij zich snel beter...vandaag dus oudjaar, heb er niet zo heel veel zin in moet ik zeggen, blij als die dagen allemaal voorbij zijn...morgen nog een dag om overal langs te gaan dus ook druk...nou iedereen fijne jaarwisseling ondanks de moeilijke momenten probeer er toch wat van te maken dikke kus
Wat een berichten weer! Gezellig. Jojo: las dat Charlie koortsvrij is vandaag! Wat fijn....hopelijk blijft dat zo vandaag. Oh wat zal jij je een zorgen maken zeg. Pfff kost je weer grijze haren....Hoe ging het vannacht? Naat: oh dat is wel even schrikken zeg. Ik ken je angsten helaas goed. Mijn paps heeft hetzelfde gevoel als de jouwe. Heftig om dat als dochter te moeten horen. Goed dat hij hulp krijgt, aanvaard. Veel kun je helaas niet doen. Er voor hem zijn en wat lichtpuntjes geven. Zoals Keano en de kleine in je buik. Sterkte met de situatie. Krisje: voor jou een hele dikke knuffel. Wat een moeilijk moment, de afsluiting van een heftig jaar en het begin van weer een nieuw jaar. Er gaan weer een heleboel spannende dingen gebeuren dit jaar. Heel veel sterkte meis, xx Smits: hoe gaat het met Tim? Nog diarree gehad? de arme man, bleeegghh..... Mutz: goed zeg dat je zo'n bvtijger bent! Echt heel knap. Hoop zo dat alles snel knap geregeld wordt met jullie nieuwe huis. Loes: Sam nog verkouden? gezellig met zijn drieen thuis, heerlijk. Hier zometeen als Nick wakker is even naar mijn Oma. En daarna nog even langs mijn moeder. En dan vanavond het nieuwe jaar inluiden. Hopelijk wat meer rust hier volgend jaar. Meiden ik wens jullie allemaal het allerbeste voor 2012. Dat het een fantastisch jaar mag gaan worden. En een speciale wens voor gelukkig, meis dat je dromen eindelijk uit mogen komen. Fijne avond allemaal en doe voorzichtig met dat enge vuurwerk. xxxx
Het nieuwe jaar begon waarschijnlijk bij velen van jullie met tranen...soms van verdriet en soms van geluk...ik wens iedereen een mooi, liefdevol en gezond 2012 toe. En hopelijk bestaan we na 21-12-2012 nog zodat we 2013 weer met tranen kunnen vieren....(hopelijk dan voornamelijk van geluk)