Naat wat leuk zeg een jongen!!! Ik was ervan overtuigd dat jij ook een meisje zou krijgen hahaha! Nou ja misschien nr. 3?? (zie ik ook wel bij jou!) Geniet van dit leuke neiuws! Mutz heb je foto's gemaakt van jullie spartelende Milan??? Kris, balen die hoofdpijn jeetje! Je zou jezelf lekker moeten verwennen met een massage, wie weet komt het uit je nek en schouders? En uuh gaan we nog een foto zien van je buikje?? Smits, hoe is het met de waterpokken van Tim? Hopelijk heeft hij er niet teveel last van? Loestig, wat grappig haha disco zwemmen voor baby's! Zie al helemaal swingende baby's met afrokapsels in dat water gaan hahahha Manon, hoe is het met Tess? Loopt ze al ze is zo snel met alles!!! hihihihi Oh weet t even niet meer! Lijkt alsof ik ben aangestoken door Charlie. Ook oorpijn, keelpijn en hoesten, maar dan in mindere mate hoor, maar wel lastig! Charlie is weer lekker opgeknapt en ik geniet echt zo onwijs veel van haar! Ik heb vorige week een tattoo laten zetten. "moeder" in het Tibetaans, omdat ik eindelijk echt blij ben om moeder te zijn en vertrouw op mijn eigen kunnen! Ik zal een foto posten! Verder geen nieuws. Heb er weer 3 dagen opzitten op werk en nog 1 dag en dan weer weekend!
meiden..even tussendoor iets heel anders...mijn zwager heeft al vanaf zijn jeugd suikerziekte type 1 en hierdoor al een hartaanval gehad en gaat nu heel erg slecht zien e.d.. Hij is pas volledig afgekeurd. Nu heeft hij een boek geschreven over het leven(zijn leven) met suikerziekte...zijn ervaringen ermee en de dingen waar hij tegenaan gelopen is. Het is een boek voor mensen met en zonder suiker. Hij heeft ook een uitgever gevonden die zijn boek gaat uitgeven. Nu heeft hij emailadressen nodig waar zijn uitgever 1 malig promotiemateriaal naar toe mag sturen. Is het wat voor jullie..weten jullie iemand met suiker en denken jullie dat dit misschien een goed boekje zal zijn voor diegene? Geef dan je mailadres en ik stuur je de mail die je aan hem moet sturen voor het promotie materiaal. het boekje gaat iets van 15 kosten geloof ik en is pocketformaat. Hij geeft ook voorlichting over suikerziekte op scholen, bedrijven, andere groepen of individueel...check voor meer info hierover www.advoor.nl. Hier is ook een stukje van zijn schrijven te vinden. Jullie bedankt voor het lezen....en wie weet lees je binnenkort ook zijn boek
Jojo..wat ziet ie er gaaaaaaf uit zeg!!! heel cool!! deed het zeer? lijkt mij heel pijnlijk..ik zeg altijd dat ik er geen wil maar nu ik moeder ben ga ik toch twijfelen...de hormonen?? En nee Tessa loopt nog niet hahah...ze probeert te kruipen...en volgens mij heeft ze last van een derde tand...maar waar die dan moet komen???ik zie het(nog) niet... Verder heeft ze veel praatjes haha...ze rolt inmiddels ook terug naar haar rug en ze slaapt vaak op haar zij..hihi zo schattig..ze heeft daarbij haar dekentje in haar handen..ik zal eens proberen een foto te maken ervan...
Bekijk bijlage 212508 Mijn held (of eigenlijk zijn moeder denk ik, want of hij nu wilde of niet, ik was degene die hem onderwater duwde, hihi).
Naat, een jongen! Zo gaaf (had het zowel bij jou als bij Sab verkeerd, haha). Leuk hoor, twee jongens
Loes, kleintjes mogen al vrij vroeg zwemmen hoor. Bij ons in het zwembad mogen ze vanaf 10 weken het bad in. Bij anderen al vanaf 8 weken, sommige pas 3 maanden. Heb je trouwens geen Facebook? Kan je fotootjes voor ons meekijken (en wij met jou). Of blijf je liever anoniem? Kris, hoofdpijnis altijd klote. Geen tips, als je maar lekker rust! Peet, balen dat je je niet lekker voelt! Gaat het met Charlie wel beter? Gave tattoo! Betekenis? Manon, ga wel even op de site kijken. Geen mensen met suiker in de buurt..(gelukkig).
Manon wat een grappige foto van Milan in t zwembad! Jojo mooie tattoo hoor, super! Trouwens ik heb ook Facebook, gewoon me naam type dan vinden jullie me wel denk ik....moet nog ff uitvogelen hoe t werkt allemaal!!!
Nou slaan je hormonen echt op hol hoor Naat...Ik zou Milan er wel bij willen maar denk dat Mutzie het daar niet mee eens is
Oh Peet, ik heb weer half zitten lezen... Fijn dat het beter gaat met Charlie. Tis een mooi meisje! Je tattoo heeft een mooie betekenis, zeker metje uitleg erbij. Vind het heel knap wat je hebt bereikt! Respect hoor! Loes, ja ik dacht laat ik maar snel zorgen dat Milan kan zwemmen, want mocht er nog eens zo'n ramp ontstaan in huis, dan kan hij tenminste zwemmen (iig kopje onder) haha. Haha Naat, leuk hoor, dat jij onze kids verdeeld onder ons, maar idd Milan is van mij. Manon mag hem best een keer lenen, maar hij blijft gezellig bij ons zwemmen euh... wonen! Kan je trouwens niet vinden op Facebook, dus jij moet ons maar even zoeken (Sab 2x, Bietje, Kris, Manon, Smits). Ga je vast eentje van vinden
Peet: Gelukkig is je kleine meisje weer opgeknapt. Jammer dat jij wat van het staartje meekrijg. Mooie moeder tattoo! Je hebt wel wat doorstaan in 2011, maar uiteindelijk ben je er super uitgekomen. Vind het echt knap van je. Niet veel mensen zullen je dit nadoen. Zag dat je 2012 ook al aan het bikkelen bent. Heb je voor het afvallen ook zo'n mooi lijstje gemaakt zoals je ook bij het stoppen met roken heb gemaakt. Mutz: blub blub alweer boven. Leuke foto zo onderwater. Hoe lang gaat het drogen van het huis eigenlijk duren? Kris: Wa een mooie buikje heb je al!! Lastig dat je hoofdpijn maar niet weg wil. Wou dat ik een wondermiddel wist voor je. Hoe gaat het met je mams? Bha jho zit te denken aan jullie situatie vorig jaar en krijg het weer helemaal koud. Sab: uhhhh mogen we jouw buik ook nog bewonderen? De slaapkamer al in tweeen gedeeld? Naat: Hoe is het afgelopen met de werkgever van Pas. En sorry heb nog helemaal niet gereageert op je pa. Schrikken en voor de omgeving net zo moeilijk als voor je vader. Uit ervaring kan ik zeggen dat met goede hulp, medicatie, tijd en liefde het weer goedkomt met je pa. Al zal de tijd lang kunnen zijn.................... Manon: heftig van je zwager. Knap dat hij het/zijn verhaal op papier heeft gezet. Hopelijk wordt zijn boek veel gelezen en worden veel mensen wijzer over suikteziekte. Hier: Tim zijn waterpokken zijn op retour. Korsten zitten op de bultjes en meneer is weer vrolijk. Pauze is voorbij dus ga weer aan de slag
Ohhh erg mutz en Manon.....natuurlijk bedoel ik Milan van mutz hahahaha Smits' ik ga ook er vanuit dat t goed komt met m hoor, daar gaan we voor zorgen! Ik ga ff zoekend op Facebook.
Smits' nog ff over t werk van Pas. Er is verder nog geen duidelijkheid. Ik heb in dec gebeld en toen vertelde de mede bazin-eigenaar dat ze t liefstmet wederzijdse goedkeuringen willen stoppen omdat ze dan niets hoeven aan te vragen, anders moeten ze een ontslag vergunning aanvragen wij UWV en die moeten dan nog goedkeuring geven. Heb gezegd dat we sowieso niet akkoord gaan met wederzijdse goedkeuring! Pas moet maandag gwn werken, misschien hoort hij dan meer. Wel vervelend vind ik die onzekerheid... Zo vandaag naar de kapper geweest, was het opeens zat!! Een stikkie eraf en wat meer model erin. Wel weer even wennen. Verder zijn we hier druk bezig met Keano zijn slaapkamer...we hebben een Cars slaapkamer besteld. Deze komt ongeveer over 4 wkn. De muur is nu gestuukt en geverfd. Als t goed is komt mijn zwager zondag om een muur tekening te maken van lichtning mqueen en takel. Hopelijk wordt t allemaal mooi, heb er vertrouwen in en dan weer met de babykamer beginnen...zo nu zijn jullie weer op de hoogte
Naat...die mede bazin/eigenaar zijn niet wijs...haha ze proberen het goed maar gaat niet lukken. Wat ze aanvoeren dat het zoveel moeite is al dat aanvragen is natuurlijk een grote smoes....dat aanvragen van UWV is een kleine moeite en meteen Pas zijn uitkering die hij anders niet zou krijgen! En dat aanvragen ontslagvergunning kost (veel) geld..dat is de enige reden dat ze het zo wil hoor....goed dat jullie er niet intrappen!
Idd Manon we gaan er zeker niet intrappen, hopelijk hebben we wel snel wat meer duidelijkheid maar ze kunnen op t moment toch niets omdat ze verder nog helemaal geen stappen hebben uitgevoerd! Ze hadden gezegd per 1 februari maar daar hebben we schriftelijk ook helemaal nog geen brief over ontvangen, ik neem toch aan dat ze dat op een redelijke termijn van te voren moeten doen. Zo vandaag even wat leuks kopen voor ons tweede jongentje. Heb zo'n leuk shirtje gezien voor de geboorte, baby blauw en dan staat erop kleine broer. Zo gaaf.
Manon ik ben wel geïnteresseerd in het boek van je zwager. Misschien iets voor de bibliotheek. We hangen alleen nooit promotiemateriaal op, omdat er zoveel boeken uitkomen. Maar hou me op de hoogte als het verschijnt. Mutzie ja ik heb ook facebook, maar gebruik het echt veeeeel te weinig. Ik sta gewoon met mijn naam erop, maar zie dat er heel veel zijn met mijn naam. Haha. Ik zal straks het goede linkje in een pb sturen. Ik reageer later op de rest. We gaan nu eerst zwemmen.
Loestig...Leuk dat je (bieb) interesse hebt(heeft). Het is geen promotiemateriaal om op te hangen hoor. Hij moet van zijn uitgever 50 adressen hebben van 'geinteresseerden'(de hele familie en vriendengroep heeft zich natuurlijk ook opgegeven). Zo is het contract opgesteld. Je krijgt dus alleen een eenmalige mail van de uitgever en verder niets. En ik neem aan dat hier ook in zal staan wanneer het uitkomt en waar het te koop zal zijn?)....
Manon helemaal top! Dan geef mijn adres maar op. Vanmorgen lekker gezwommen. Er was muziek (K3) en discolampen. Erg grappig al die kleintjes in een discozwembad. Sam heeft trouwens sinds gisteren het lopen onder de knie. SOms gaat ze nog over in kruipen, omdat het sneller gaat. Maar lopen gaat ook al erg goed. Ik ben zo trots op haar.