Knap van Sam! Snap dat je trots bent! Zo leuk om zulke kleintje te zien lopen Ik zeg: opstarten dat Facebook! (ik ben ook nog maar net actief daar hoor, haha!). Je bent idd niet te vinden, er zijn er meer met jouw naam, haha. Naat, jij bent ook te makkelijk te vinden...(of ik kan niet zoeken )
Nou ik zoek wel ff via de gewone pc of laptop wat op de iPad lukt t me helemaal niet. Voel me niet optimaal, sinds vannacht erg neus verkouden. Net even tukkie gedaan op de bank, Keano slaapt ook lekker. Morgen weer aan t werk na 3,5 week...zal wel weer ff tegenvallen...
Loestig: Wat knap van Sam. Zo mooi om te zien die eerste stapjes. Naat: Wat leuk dat jullie weer een zoon een krijgen (heb ik al tich keer bedacht, maar nooit hier neergezet, stom) En wat een stoere kamer krijgt Keano. Jojo: Jeetje wat wordt Charlie toch groot, gewoon al in een bed slapen. En vind het ook knap van jullie. Haha ik durf het nog niet, staat Tim straks om 5.00 uur naast ons bed. Op de opvang slaapt hij al een tijd in een peuterbed en dat gaat prima, maar het ledikant past gelukkig nog Mutz: Bedankt nog voor je lieve woorden over de bv. Ik hoop het ook. Wanneer moet je weer gaan werken? Om mijn heen raken steeds meer mensen zwanger, incl vriendin en schoonzusje. Maar het leukste is nog wel dat mijn nichtje zwanger is. Zij is echt op en top geboren moeder. Toen wij klein waren is haar al vertelt dat ze geen kindjes kon krijgen. Paar jaar geleden na een operatie bleken er toch mogelijkheden en nu.....nu is ze zwanger van een tweeling. Hoe GEWELDIG. hahaha ben zo blij voor haar
ow...smits nu weet ik weer wat ik zaterdag ben vergeten...je terug tr bellen :s morgenochtend poging wagen??
Smits, wat gaaf voor je nicht zeg! Zwangere om je heen zijn altijd leuk. Kriebelt het bij jou al weer of nog even genieten van Tim alleen? Over het huis: vandaag metingen geweest, helaas nog niet droog. Zeker nog 4(!) weken drogen... Verzekeringswerk komt nu ook een steeds beter op gang. Hopen voor 1 april te verhuizen (ipv volgend weekend ) Kris, alweer 18 weken! Heb je nog niet gehoord over het wel of niet willen weten van het geslacht. Willen jullie het weten? Ben benieuwd! Hoe is het verder met je? Hoofdpijn al weer een beetje afgenomen?
Kris...was echt gezellig zaterdag..leuke vent heb je!..echt gezellig ook. Leuk dat het klikte..tenminste..dat was mijn ervaring... Hoop dat je zaterdag nog een fijne dag hebt gehad ondanks dat ook de mis voor (o.a.)je pa er nog bij zat... Mutz...he broekzakbellert...fijn broekzakgesprek met jou gehad nog...mijn voicemail stond vol met gemurmel...balen van je huis hoor! nog 4 weken...hopen dat het niet nog langer duurt dan dat...lukt het al met de schade verhalen? Loestig..wauw super van Sam hoor! Zo leuk als ze gaan lopen hihi..ziet er nog zo onbeholpen uit dat gewaggel..echt schattig..ik kan niet wachten om het ook mee te maken. Oh kan je nog even je emailadres pbjen dan stuur ik je de mail die je naar hem moet sturen(ik geef je ook zijn mailadres erbij natuurlijk) Smits...Ach als Tim nog in zijn ledikant past en hij vraagt zelf niet om een groter bed zou ik het ook nog ff lekker zo laten hoor, wel zo fijn voor je nachtrust heheh En lang leve de medische wetenschap!!Ben trouwens ook wel benieuwd of het bij jou nu toch eens gaat kriebelen zo met een zwangere in de nabijheid...mijn schoonzus is zwanger en bij mij kriebelt het wel hoor als ik haar zie....heb 31januari een afspraak met de gyn....... Naat..en? viel het mee weer aan het werk?
Ja, ben goed in broekzak bellen hè? Zijn altijd de leukste gesprekken met mij Wat houdt het gesprek bij de gyn in? Wanneer jullie het weer gaan proberen? Klinkt misschien gek, maar bij mij kriebelt het ook, alleen nog niet voor nu hoor, maar ik wil dit absoluut nog een keer meemaken. Met de verzekeringen gaat het langzaam, maar de goede kant op. Vloeren en herstelwerkzaamheden al ver geregeld, nu alleen nog de huur en gas, water en licht... Veel bellen en regelen (manlief dan).
pfff zou idd blij zijn als manlief het regelde, maar als hier zoiets zou gebeuren ben ik de pineut met dat soort dingen regelen.... De gyn...ja dat is voor een gesprek over hoe groot de kans is dat ik weer zo'n bevalling krijg. Lees: de rugweeen, de placenta die niet loskwam, de weeen die niet op gang kwamen.... En tijdens de zwangerschap de bekkeninstabiliteit.... En ik wil natuurlijk weten of de operatie van de placenta nog invloed heeft op de IVF....misschien dat we ivm een nog verder te helen litteken van binnen langer moeten wachten ofzo met weer proberen. Kortom veel vragen met als grootste vraag...wanneer krijgen we het groene licht???
Manon toch wel weer spannend dus naar de gyn. Het viel wel weer tegen het werk er was nog het nodige blijven liggen van voor de vakantie toen ik een weekje thuis was i.v.m. de bloeding. Vind ik toch zelf wel vervelend dat collegas niet dingen van je overnemen...maar goed het was zo half 5...en nu ook alweer een halve dag om...nog 2,5 uur dus. Mutz jeetje wat heftig allemaal met jullie huis zeg en nog 4 wkn drogen...gelukkig komt het verzekeringswerk nu op gang. Loestig zo bijzonder die eerste stapjes!! Gaat nu steeds beter let maar op... Krisje en ben ook benieuwd of je het geslacht wil weten???? Of misschien weet je het al. Nou hier dus op t werk. Vanavond nog verjaardag en verder lekker niks...nog steeds verkouden, heb geloof ik al 50 x geniest vandaag. Morgen weer lekker vrij, lekker rustig dagje.
zoooo...1.5 dag gewerkt deze week en nu al helemaal op... Haha... dat is wennen zeg... normaal blijft mijn energie maar komen... nou dames na wikken en wegen hebben we besloten dat we niet willen weten wat er inin buik zit...er zal een grote verrassing uit gaan komen... en voor alle snotteraars ik doe heerlijk mee... jojo ook al wat beter?? manon al gesproken.... en bi viel het tegen weer te gaan werken?? en sab viel het ondanks dat je niet fit was mee met oppassen? uuuhhh loestig heeft ook wat gepost maar weet het niet meer sorry en mutz balen van die vier weken zeg!! en volgende week weer werken zag ik... spannend maar heb je er wel zin in??
mmmmm ik weet eigenlijk niet of ik het nou mee of tegen vond vallen. Ik sta in ieder geval nog steeds niet te springen als ik heel eerlijk ben! Het zou me heerlijk lijken om gewoon niet te hoeven werken de komende vier jaar...maar goed dat zit er niet in, tenzij we het huis verkopen en onze levensstandaard iets naar beneden bij stellen en dat wil ik dan dus ook weer niet. Ik vond het niet heel vervelend, maar merk gewoon dat ik er heel lang uit ben geweest. Ik vond het wel heel leuk om de kinderen weer te zien. grappig dat het bij de meeste al weer begint te kriebelen...haha dat heb ik echt niet meer hoor! Riep ik voorheen altijd dat ik zwanger zijn en bevallen zo leuk vond, daar ben ik wel van terug. Ik vond deze laatste zwangerschap zo zwaar (en die daarvoor natuurlijk ook) dat ik echt denk dat mijn lijf dat niet meer aan kan. Ik zou trouwens best nog een kindje er bij willen dat dan weer wel whwhahahahahaaaa..... KRis, je houdt het dus lekker spannend! Ook leuk hoor, wij wisten het bij de eerste twee ook niet. Voel je je verder goed (ondanks de weinige energie dan?) Manon, ook een spannende periode voor jullie dus. Hoop dat alles nog mogelijk is voor jullie en dat er met de tijd zeker een broertje of zusje voor Tessa bij komt. Mutz, sjonge dat is een tegenvaller (dat was het natuurlijk al) maar januari of april, verdikkeme dat is nog een verschil! En las ik nou goed dat je al weer aan het werk moet ook??? Smits, echt super voor je nicht, dat zijn dan echt de mensen die je het zo gunt he! En een tweeling, leuk! hihi...kan ze ook bij het tweeling topic komen! Hoe is het verder met jou/jullie en schoonmama bijv? Loes, leuke fase, maar ook een hele drukke fase dat lopen! Maaaarrrrr soms zou je straks nog wensen dat ze nog niet liep hihi...(he sab?) Ooooooh ik weet het niet meer verder...wat erg...ben gisteren begonnen met werken en met het volgen van het Cambridge dieet...voel me een beetje een zombie eerlijk gezegd hahaha. maar we gaan ervoor, van de zomer wil ik er 30 kg af hebben en dat moet me lukken. Ik wil het, ik wil het, ik wil het. Super, hoe is het met jou?? En gelukkig.....????lees je nog wel eens mee? Naat, jouw zw.schap van de tweede man vordert ook lkkr he! Ben je nog wel eens misselijk? Dat had je bij Keano toch zo erg? En het bloedverlies? Over? Jojo en Sab....spreek/contact jullie bijna dagelijks dus hooooooooooooi? )
bi... standaard hoofdpijn en nu ik deze week weer ben begonnen met de lessen en werken (woensdag 10 min naar de gem lopen en gym geven..) heb ik weer wat bandenpijn... uuhhh volgens kijk is dat het wel... smits... jou helemaal vergeten... tim al helemaal opgeknapt weer??? en idd leuk dat je nicht zwanger is zal.je eens appen
Krisje wat leuk dat jullie het niet willen weten. Volgens mij zijn jullie de eerste na ons die het niet wilden weten. Ik denk zelf dat het een meisje is bij jullie. Ik weet niet waarom, maar is een gevoel. Nou is mijn gevoel meestal helemaal verkeerd, dus zal wel een jongen zijn. Hahaha. Hoe lang kun je nog doorgaan met de zumbalessen als je zwanger bent? Lijkt me dat het gespring best wel een aanslag pleegt op je banden. Bietje weer aan het werk zo te lezen. Lijkt me inderdaad vrij heftig na zo'n lange periode. Hoeveel uur werk je nu? Ach je moet maar zo denken over een paar weken is het weer voorjaarsvakantie. Dat is dan weer het voordeel van het onderwijs. En geen zwangerschap meer voor jou, maar wel een kindje. Mmm misschien dat iemand er af en toe een te leen heeft. Haha. Sab nog steeds een beetje forummoe? Naat hopelijk is je verkoudheid snel over. Daar kun je je zo beroerd door voelen. Wat suf dat je collega's je werk gewoon laten liggen. Ik neem aan dat daar toch ook deadlines aan zitten of valt dat wel mee. Mutzie nog 4 weken!!! wachten. Hellup zeg. Wat duurt dat lang. Gelukkig dat de verzekering meewerkt. Meestal geeft dat een hoop gedoe, maar als straks alles geregeld is dan is dat wel weer fijn. Smits wat gaaf voor je nichtje dat het dan nu gelukt is. Dat gun je zo iemand zoveel meer. Ik gun het uiteraard iedereen, maar op deze manier toch nog zwanger worden is natuurlijk geweldig. Manon jou via de mail al gesproken. Wel spannend trouwen shet gesprek met de gyn. Is grappig dat het bij jou en Mutzie al kriebelt, ik heb dat nog helemaal niet. Op zich wil ik nog wel een tweede, maar ik heb nog niet zo'n zin in de bevalling. Dat is me zo tegengevallen. Ach wie weet over een tijdje. Ik ga nu stoppen, want moet zo gaan werken. Later meer.
Loes: wat een leuke foto's. Sam heeft van jullie beide wat. Mutz: Nog 4 weken. Balen zeg. Wat een geregel met de verzekering. Zo'n maatschappij hoort toch eigenlijk alles gelijk te regelen zonder jullie lastig te vallen. Tenminste zo zou het moeten zijn, helaas blijkt in de praktijk dit zo niet te werken. Toevallig een paar weken geleden Radar gezien?? Ging over verzekeringen (inboedel) en hun schandalige werkwijze. Manon: Spannend een gesprek met Gyn. Denk alleen niet of ze iets kunnen zeggen over het verloop van een volgende bevalling. Als het licht op groen gaat.... gaan jullie dan gelijk weer beginnen? Kris: Vind het gewoon kanp dat jullie het geslacht niet willen weten. hahaha daar ben ik veelte nieuwsgierig voor. Oja en over mijn kriebels........ Zijn er wel, maar geef mij er nog niet aan toe. Eerst maar een dakkapel regelen. Offerte is onderweg, ben zwaar benieuwd hoeveel dat gaat kosten. Voor degene die moeten werken vandaag...Werkse en voor de rest ....veel plezier
Een gauw reageren, zo Keano badderen die is de hele dag al lastig en wil niks... Bietje dus weer aan het werk na zo'n lange periode. IK ben dat gevoel ook nog steeds hoor, ben liever thuis bij Keano en straks bij onze andere uk...helaas gaat dat niet...ach bijna weer voorjaasrvakantie is een goede gedachte! Loestig wat een leuke foto's zeg!! Wat is ze alweer groot hè, gaat zo snel. Ja het waren facturen die ingeboekt moesten worden dus en natuurlijk binnen bepaald termijn betaald worden, nu volgen dus al de aanmaningen heb ik gemerkt deze week met de inkomende post ach ik maak me niet druk dat doen zei ook niet. Sab hoe is t oppassen gegaan? Kris wat knap dat jullie het een verassing laten, lijkt me ook ontzettend spannend maar ik kan t echt niet hoor hahaha Manon ben ook benieuwd gaan jullie direct weer beginnen als jullie groen licht krijgen van de gyn??? Smits' wij hebben ook een dakkapel laten plaatsen 3 jaar terug via het bedrijf van pas. Wij waren 5400 kwijt geloof ik ff uit me hoofd gezegd. Nou ik ga Keano badderen en dan lekker zelf douche en pyjama aan en op de bank ploffen. Morgen weer werken dan weer 3 dagen vrij heerlijk!!!!!!
Oh Bietje vergeet helemaal, op jou vragen antwoord te geven, nou ga ik nu eerst doen hihihi...gelukkig niet meer misselijk, was wel anders paar weekjes terug. Ook geen bloedverlies meer, na de bloeding ongeveer een week oud bloed verloren. Nu niets meer, mag nog wel om de twee weken voor controle dus dat is wel fijn. Trouwens 2 februari hebben we de 20 weken echo. Spannend.
Manon, heb op je gestemd hoor (eigenlijk op Tessa hihi) zouden jullie bij buik van de maand op missQ willen stemmen? Ze is haar kindjes verloren na een zwangerschap van 18 weken, en is evengoed zo stoer geweest om haar foto in te zenden. Ik gun het haar zo om te winnen. Bij de foto staan ook de namen van haar twee wondertjes Tristan en Kyra. ZOu het superlief van jullie vinden.