Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Bietje en Manon ik heb net gestemd hoor xxx

2. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ga ik nu doen Bietje!:)

3. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Heb gestemd Bietje. En zo te zien staat ze nu op de eerste plaats.

4. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Hier ben ik weer eens.........

Van de week heeft me partner de opzwemtest (spermatest) gehad en 2 dagen later kregen we de uitslag.
    Alles goed, dus we gaan de eerst volgende cyclus starten met IUI.
    Ik verwacht me menstruatie begin februari dus dan moet ik op dag 1 bellen naar het ziekenhuis. Op dag 3 moet ik langskomen, dan wordt er bloed geprikt een inwedige echo gemaakt en ik krijg me eerste injectie. Vanaf dan moet ik mezelf elke dag injecteren.
    Vind het allemaal erg spannend.

Wilde het jullie even laten weten.
    Verder lees ik nog altijd met jullie mee hoor.

5. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Gelukkig fijn dat de test van je man goed is! Nu een spannende tijd dus, hoop zo dat t snel raak is voor jullie, jullie verdienen het zo!

6. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Was ik ook weer eens!

@gelukkig: wat fijn dat het goed dat alles goed was met de zwemmers! Het komt helemaal goed! Spannend!

@Bietje: ik heb ook gestemd hoor! Wat knap dat ze toch de foto heeft geplaatst. Hopen dat ze wint!
    Met jou alles goed? Hoe is het werken? Hoe doen je meiden het? En je andere twee toppers?

@Kris: wat stoer dat jullie het een verrassing houden! Loes goed gegaan met je meiden op het NK? Met jou ook goed? Minder hoofdpijn en meer energie?

@Loes: leuk dat filmpje en de foto's van je meisje! Mooi!

@Smits: mooi, een dakkapel! Ben benieuwd of het wel een beetje betaalbaar is.
    Tja, vier weken viel ook een beetje tegen.. Als het om geld gaat dan werken de verzekeringen meestal niet geweldig mee. Radar niet gezien nee. Eens opzoeken.

@Manon: ben benieuwd wat de gyn zegt, maar neem aan dat jullie net zo snel weer mogen beginnen als ieder ander die zonder IVF zwanger kan worden? Wanneer zou je zelf weer willen beginnen (hoeveel maanden is Tessa dan?).

@Naat: spannend weer, de 20 weken echo en ook leuk om jullie mannetje weer te zien.

Hier alles goed. Donderdag zit m'n verlof er weer op. Aan de ene kant wel weer zin, even wat anders, weer anderen om me heen. Aan de andere kant ook gek om de kleine man bij anderen achter te laten.
    Verder doet Milan het super! Lacht zo lief! :D

7. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Gelukkig komt nu een spannende tijd voor je aan. Hoop zo dat het snel raak mag zijn.

Mutzie donderdag alweer aan het werk. De eerste paar dagen heb ik iedere keer in de pauze gebeld hoe het met Sam ging. Na een tijdje is het al zo vertrouwd. AL blijft bij mij het leukste moment van een werkdag, het thuiskomen en dan een blije Sam aan te treffen.

Manon jij vroeg me laatst hoeveel tandjes Sam heeft. Ze heeft er nog steeds 6, de laatste tand is in oktober doorgekomen, dus ik verwacht er binnenkort toch wel weer een.

De rest ben ik een beetje kwijt. Sorry.

@hier 2 snipverkouden meiden. Sam en ik zitten allebei te snotteren. Hoop dat het snel over is, kun je je zo beroerd door voelen. Verder alles goed. Zouden jullie willen stemmen op Sam haar zweminstructrice. Zij doet mee met de zweminstructrice van het jaar en dan kunnen we een zwemfeest winnen. Ze staat op nummer 1 maar nummer 2 staat erg dicht in de buurt. Ze heet Patricia (er staat er maar 1 met die naam in, van zwembad Ekkerman in Veldhoven). www.babyzwemfun.nl/ Thanks

8. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Gestemd! En beterschap voor jullie beide!

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nou dames, een vrije dag dus zal de moeite eens nemen om op jullie te reageren :)

mutz... alles ok..? nog 1 dag hierna... zal idd wel wennen zijn zo zonder jullie mini versie.. maar werken en iets anders dan alleen mama is misschien ook wel fijn.. Ga je nog door met de bv als je aan het werk bent eigenlijk?

manon... tja... uhhhh... weet niet of ik jou iets moet vragen/zeggen.. hebben elkaar kort geleden nog gesproken!

smits... heb gewoon helemaal jouw post over de dakkapel gemist... zou wel mooi zijn.. Heb het bij mijn ouders thuis gezien hoe mooi het kan worden (dat werd natuurlijk de slaapkamer van kris toen :D) veel ruimte erbij en licht! ben idd wel benieuwd of het veel kost...

loestig... beterschap voor jullie beide... snotteren is zoooo erg... ben hier ook nog niet geheel snot vrij geweest sinds mijn zwangerschap maar gelukkig geen loopneuzen etc meer...

Damn.. hield mezelf voor dat ik eerst gelukkig ook zal 'toespreken'.... Sorry gelukkig.. maar heel veel sterkte en geluk in februari.. zal met twee duimen voor je duimen en ivo ook aan het werk zetten met zijn duimen! dat het snel raak mag zijn voor jullie hoor! als iemand dat verdient na zolang wachten is jullie dat wel!!

bi... tweede werkweek alweer... en waw wat ben je al veel afgevallen... goed gedaan hoor!!! ga zo door...

jojo... de niet roker onder ons :) al helemaal opgeknapt weer?? Alles goed met Charlie..? wil het lukken met het potje?? zag laatst een foto voorbij komen van een weigeraar ;)

uhhhh... sab! zie je wel.. vergeet je nu gewoon omdat je zo stil bent!! valt het allemaal tegen als zwangere met een uk thuis? met werk en oppas zijn??

Nou hier een onwijs druk maar gezellig weekend gehad. Idd zoals mutz zei de NK voor mijn leerlingen... 5 onderdelen mochten en ze kwamen met kei goede resultaten terug thuis. Solist werd 4de, team en duo werden 2e en kwartet en grote groep zelfs 1e... Maar vertrokken om half 8 s morgens en was om elf uur s avonds thuis... Gebroken en op!! haha... Maar overdag gewoon 'nergens' last van willen hebben.. Heb gewoon gestuiterd wanneer ik trots was ;) en geschreeuwd wanneer ze opgingen :) ben dan net zo'n trotse mama haha...
    Op die dag ook veel last gehad van mijn buik.. of het nu mijn banden waren (dan was het hele erge bandenpijn) of een harde buik, of dat het bengel was die zich liet horen (geen idee heb hem/haar nog niet gevoeld) no clue.. Nu gaat het weer gewoon...

Hoofdpijn blijft hier aanhouden.. Dus volgende keer vk toch eens vragen of er iets voor is ofzo.. Dat ik wat meer dat moet doen, of minder dat...
    En vanmiddag 13.35 uur gaan we onze bengel weer zien :) wel zin in hoor.. en ook spannend.. laatste keer hartje is toch alweer 3,5 week geleden en ben dan echt al wel een mama in spe die bang is dat het weer niet goed zou zitten.. Misschien komt dat ook omdat ik bengel nog niet heb gevoeld.. of denk te hebben gevoeld dan...

Jullie horen vanmiddag/vanavond/morgen wel hoe het is geweest!

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    tada

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Een prachtig plaatje Kris!!

12. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
  13. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Wauw.....altijd weer mooi om zo het nieuwe leven stiekum te kunnen bekijken. Mooie duidelijke echo Kris...duidelijk jouw ogen en neus en Ivo zijn mond en oren;)

14. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Oh Kris, gave echo. Jullie bengel zwaait al naar de camera.

15. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Kris: mooie duidelijke foto! Blijft bijzonder om zo naar binnen te gluren.

Gelukkig: Succes volgende maand!

Mutz: Morgen alweer de laatste dag en dan begint het "echte" leven weer. Ga je nog wat specials doen. Er staat mij bij dat je verdeeld over 4 dagen gaat werken....????

Loes: snotterdesnotter.... of gaat het alweer beter?

Manon en bietje, stem is vorige uitgebracht. Loes die voor jou moet ik nog doen.

Nou wij zijn ons helemaal rot geschrokken gister. Bedrag dakkapel incl verandering indeling zolder € 15100,- slik. Morgen komt bedrijf nr 2, hopelijk valt zijn offerte mee:(.

16. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Smits zo hé dat is een duur prijskaartje. Wij willen ook graag een dakkapel laten plaatsen, maar als het zo duur wordt.... Hopelijk valt de offerte van bedrijf 2 mee. Hier snotteren we vrolijk verder al begint het wel een beetje minder te worden.

Manon mijn tandjesverhaal gaat binnenkort niet meer kloppen. Haha er staat er weer een op doorkomen en tot nu toe komen ze steeds in tweetallen dus nr 8 zal er ook snel zijn. Hoeveel tandjes heeft Tessa op dit moment?

17. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Mutzie vergeet jou helemaal. Laatste dagje thuis. Ga je nog iets speciaals doen vandaag, of blijf je echt lekker thuis bij Milan?

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #3538 manon31, 18 jan 2012
    Laatst bewerkt: 18 jan 2012
    Loestig...de 7e dan toch...heeft ze er veel last van? Bij Tess heeft er twee maar ze kwijlt als een gek, slaapt slecht, rode wangen en wat warm af en toe. Het is al een tijdje zo maar dat was bij die andere ook zo. Dus denk dat er een derde in aantocht is. Volgens mij is het haar rechterboventand, daar is het wat dikker. Ben benieuwd wanneer hij komt, ze heeft ver van tevoren al last iedere keer dus het kan nog wel even duren.

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Wow Smits, kan me voorstellen dat jullie schrokken van het bedrag! Is ie gemaakt van goud ofzo? Hopen dat de andere meevalt.
    Ga inderdaad 25,5 uur werken verdeelt over 4 dagen; hele, middag, hele, ochtend. Ben benieuwd of het bevalt zo.
    Tja, vandaag m'n laatste dag. Milan gaat sinds vandaag ook officieel naar het kdv, maat ipv een hele dag haal ik hem straks alweer op hoor! Gaan we gezellig nog even zwemmen vanmiddag.
    Verder geen speciale plannen. Nog even shoppen voor morgen (niet dat ik iets speciaals aan mn verjaardag doe, alleen taart voor het werk).

Loes, ik vroeg net aan mijn zus hoe met de tandjes/kiezen van mn nichtje zit. Zij zit ongeveer op 10/11. Tis een snelle! Maar kletst nog niet, Sam al wel?

20. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Kris, had al gereageer op FB, maar wat een prachtige echo. Heb je al het idee de kleine te voelen of nog niet? Was dit je 20 weken echo?

Smits, jeetje wat een pittig bedrag zeg...hopelijk valt offerte 2 qua prijs mee.

Mutz, leuk even zwemmen met kleine Milan, verlof gaat altijd zo snel voorbij, ik plak er deze keer 2 weken vakantie aan vast, heerlijk!!! En morgen ook nog eens jarig! Alvast van harte meid.

Super, wat ben je stil meid? Alles verder goed met jou en Nick?

Bietje, afvallen gaat goed las ik op FB, super hoor!

Sab, wanneer ga jij met verlof, ga je 4 of 6 weken vooraf, spannend weer allemaal he en ook al bezig met de babykamer?

Loes en Manon druk met de tandjes. Hopelijk komen ze gauw door.

Hier weer op kantoor...vrijdag ook nog werken alleen pas vanaf 14:00 uur tot een uurtje of 9 half 10 's avonds, er is namelijk open dag en ik hoef gelukkig niet vanaf 8 uur smorgens aanwezig te zijn (had ik ook niet gedaan hoor hihih)...Morgen lekker vrij, hopelijk is t wat beter weer dan nu want t regent hier al de hele tijd getver!
    Vandaag is Pas zijn oma jarig dus daar vanavond nog naartoe, ze is 89 jaar geworden, wat een leeftijd he.

Gister zijn ze bij ons begonnen met de muurtekening van de Cars auto, zo leuk geworden, t is nog niet helemaal af maar ik vind m nu al super mooi...verder is Keano weer erg verkouden, dat houdt ook maar niet op hoor, zo denk je t is weg en dan komt t weer terug..hij heeft ook van die snotterige oogjes, groene smurrie, zo zielig. geen koorts maar hopelijk is hij hier ook gauw vanaf. Nou jullie zijn weer op de hoogte.

Deel Deze Pagina