Jojo wat fijn vanaf april lekker drie dagen werken, heerlijk hoor. Blij dat je het zo naar je zin hebt. Leuk vooruitzicht die vakanties, voor ons geen vakantie dit jaar denk ik ivm komst van de koine, Miss nog wel een weekje in NL maar dat zien we nog wel. Keano gaat in een groot bed. Ht is een speciaal Cars bed, het matras ligt erin zodat hij er aan beide kanten niet uit kan rollen ivm de hogere gedeeltes. Van de week gebeld en ze verwachten de kamer binnen 10 dgn dus we wachten nog even af. Van t weekend de rolgordijnen ophangen wordt echt een stoere kamer. Verder had ik al een beetje gereageerd van de week...maar Manon ben ook wel benieuwd of Tessa op nr 1 staat??? Hier zo weer de HA bellen. Anderhalve week terug langs geweest had een steenpuist bij mijn lies, precies bij de rand van mijn onderbroekje, echt zo vervelend. Zalf gekregen maar nu zitten er twee, 1 lijkt rijp te worden maar de ander zit echt onderhuids, word er gek van zo irritant gewoon, dus straks maar even terug hopelijk doet ze er iets aan. En vandaag lekker extra vrij, verjaardag en boodschappen druk dus. Oh zou ook nog ff een buikfoto plaatsen als ik het niet vergeet hihih begint aardig door te zetten nu..
Jaaa mijn mooie lieve kerstmeisje staat nog op 1...nog niet te hard roepen de maand is nog niet voorbij... We kunnen een monkeychair winnen. Handig ding..kan je overal mee naar toe nemen en dan kan ze overal zitten. Ik heb het druk maar lees wel mee. Ga na het weekend reageren hoor....fijn weekend allemaal.
Ik ben het soms zo zat, ik word er zo moe van..... Mijn mams kabbelt weer voort, Nick is weer gezellig, ik voel(de) me weer lekker, stort mijn vader compleet in . Mijn lieve papa hebben ze een enorme vuile rotstreek (zal het netjes houden) geleverd op zijn werk. Daardoor raakt hij zijn leidiggevende baan kwijt en wordt hij ergens op een achteraf plekje geplaatst (OR, ARBO, bond allemaal al ingeschakeld). Dit nieuws werd hem donderdag even medegedeeld en hij is compleet ingestort. Ik heb hem al 3 keer huilend aan de tlf gehad. Mijn lieve sterke paps. Heeft hij niet al genoeg ellende? Vanmiddag was hij bij me en ik schrok toen ik hem zag. Hij was bleek en moe. Het doet mij zoveel verdriet, want niet alleen maak ik mij zorgen om mijn moeder maar ook zo ontzettend om mijn vader. Ik weet soms gewoon niet meer wat ik er allemaal mee aan moet. Ik wil zo zo zo graag heerlijk genieten van mijn mooie mannetje maar er hangt zo'n schaduw omheen. Zo dat lucht even op........... Ik heb komende dinsdag al drie weken niet gerookt maar o wat zou ik graag een heel pakkie wegstomen nu! (heb gelukkig niks in huis hoor) Reageer later even uitgebreid...heb werkelijk geen idee meer wat er allemaal is gezegd.
Super wat een klote streek zeg, jeetje het zit allemaal niet mee!!! Heb je al verdere info gehad van de bond ofzo over wat te doen? Een dikke knuffel voor jou...en probeer toch te genieten van je kleine grote mannetje hoor, hoe moeilijk dat soms ook is. X
Jeetje Super, kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Wat is dat toch met die bedrijven zeg. Denken alleen maar in geld ipv dat er ook aan de mensen gedacht wordt. Een hele dikke knuffel voor jou. X
Jeetje Super, dat is niet mis om iemand er zo in te luizen dat hij zijn baan verliest! Wat een *@%streek zeg! ook kl@te dat er niets aan te doen is...is hij al bij een rechtswinkel geweest? Want kan me niet voorstellen dat dit zomaar mag...om iemand uit zijn functie te zetten zijn 3 schriftelijke waarschuwingen nodig...(moet ik nodig zeggen...ik had dan geen leidinggevende functie maar mij hebben ze toen ook uit mijn functie geplaatst tijdens de IVF(ja al dat gedoen he vonden ze duidelijk) en ik had de fut toen niet ertegen de vechten, heb het zo over me heen laten komen terwijl ze echt geen poot hadden om op te staan eigenlijk...)....hoop dat het toch weer goedkomt of dat hij er anders op een of andere manier vrede mee leert te hebben dat dit hem is overkomen...... hiervandaan natuurlijk ook een dikke knuf.
Gefeliciteerd met je verjaardag Kris...heb je mooie cadeaus gehad? en nog wat leuks gedaan vandaag? Hoe is het met je buikie??
Ik ben vandaag weer ongesteld geworden dus moet woensdag naar het zh. voor een echo, bloedprikken en de prikles voor menopur. EINDELIJK GAAN WE STARTEN..........de eerste IUI. En dat nog wel op me 31e verjaardag!!! (Kris jij ook gefeliciteerd).
Oh Gelukkig wat gaan jullie een spannende tijd in zeg. Ik ga zo voor je duimen. Voor jou en Kris natuurlijk VAN HARTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gelukkig: wat fijn! Eindelijk serieuze actie! En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd! Kris, jou had ik al via Hyves gefeliciteerd, maar hierbij alsnog! Fijne verjaardag gehad las ik op FB!
Jeeeeh Gelukkig!!! wat super, je kunt je geen beter verjaardagscadeau wensen. Ik wens jullie veel succes met de behandeling en we gaan uit van het beste resultaat: voor jou nog dit jaar een kindje!
meiden..wij zijn vandaag naar de gyn geweest en hebben groen licht!! Maar nog niet nu...al moeten we dat wel zelf weten zei ze maar ze adviseerd het niet. Dus gaan we natuurlijk op haar expertise af! Eind maart mogen we terugkomen en gaat ze kijken of alles goed werkt en het hele gebeuren weer in gang zetten. We beginnen dan met twee cryo's die we nog hebben en daar hoeft weinign voor te gebeuren. mocht dat op niets uitlopen dan beginnen we weer van voor af aan..eerst opnieuw bloed prikken enzo en dan de IVFmolen weer in welke dan weer begint met drie nieuwe pogingen! Dus wel grote kansen! Ik hoop het zo! Ook nog mensen bij baby van de maand gekeken? we staan geen eerste meer. Nessy heeft er in minder dan een dag tijd 15 stemmen bij gehad ...nou ja..we zitten nog in de race dus hopen op het beste dan maar....volgens mij hebben we nog tot vanavond 24:00 toch?
Oh ja...ik had natuurlijk ook nog mijn vragenm gesteld wat betreft de bevalling die ik gehad heb.....het antwoord was niet fijn maar toch ook weer wel.... Wat niet fijn was was dat ze zei dat ik nu 25%!! kans heb dat mijn placenta weer vast blijft zitten en dat ik sowieso een ziekenhuisbevalling krijg om die reden. De rugweeen die ik had krijg ik heel waarschijnlijk weer! Dus gaan we,zei ze(en dit is het fijne gedeelte) een heel strak plan opzetten voor de bevalling waarbij ik eerder opgenomen ga worden dan normaal zou gebeuren en ik ook meteen de ruggeprik krijg. Met de eerste weeen al zowat naar het ziekenhuis.... En zo nog wat aanpassingen want dit vond ze niet echt een normale bevalling en ook niet nodig met de pijnbestrijding van tegenwoordig. Dus slecht en toch ook goed nieuws......
Ik ging ook maar weer eens een poging doen tot reageren, al moet ik bekennen dat ik het niet allemaal meer weet.... @super: wat verschrikkelijk verdrietig voor je vader. Precies hetzelfde is met mijn vader gebeurd en weet dus hoe je je voelt... Dan natuurlijk ook nog de zorgen om je moeder. Sterkte hoor! @Kris: hoe is het met je buikje? Groei je lekker en voel je je alweer wat beter of blijft die hoofdpijn zolang je zwanger bent? @Sab: bedankt voor je reactie op de foto op FB, het spencertje wat hij aanheeft heeft hij van jou en Bietje gekregen. Veel leuke reactie op gehad! Hoe is het verder met jou? Ook al lekker aan het groeien? En hoe is het met Mirza? Zag dat hij een bloedneus had... Tis zonde! @Bietje: wat ben jij goed bezig met afvallen zeg! We herkennen je niet meer de volgende keer! @jojo: jij ook al zo goed bezig! Jij zit echt in een opwaartse spiraal he? Goed hoor!! En leuk dat het kriebelt, kom maar op met die kopers! @Smits: je bent maar stil. Alles goe dmet jou en je mannetje(s)? Al een andere offerte ontvangen voor de dakkapel? @Manon: wat een oneerlijke strijd zeg! Jammer dat jij niet hebt gewonnen... Ik zag Tessa er nog niet tussen staan deze maand, maar ik stem weer hoor! (wel heel veel kindjes deze maand!!). @Loes: Is Sam nog ziek geworden van de 14 maanden prik? En hoe staat de zwemjuf ervoor? @Naat: met jouw buikje ook alles goed? Beseft Keano het een beetje? Iedereen gehad? Ik hoop het! Hier alles goed! Ben al weer twee weken aan het werk en dat bevalt prima. Vind het lekker om weer te doen waar ik goed in ben/lwuk vind en geniet volop van mijn mannetje als ik weer naar huis ga. Milan doet het super op het KDV en ook bij papa en opa/oma heeft hij het goed naar zijn zin. Ik geef nog steeds borstvoeding (vroeg Kris geloof ik). Ik ga tijdens mijn werk voeden op het KDV (1 min. van ons verwijderd) en kolf ook wanneer ik een hele dag op kantoor ben. Gaat super. Foto's van de kleine (ondertussen hard groeiende) man zijn te zien op FB. Hij woog de laatste keer 5,2 kilo en was 61,5 cm. Gaat zo snel! Nog over de date: ik ben nog een beetje in dubio omdat het voor mij best ver is (alleen al 4,5 uur reistijd) en ik zit dus nog met de borstvoeding, zie het niet zo zitten om te kolven tijdens de high tea... Al zou ik afspreken wel weer eens leuk vinden..... Dilemma...
Super wat een ellende steeds voor jouw familie. Ik hoop zo dat je vader snel weer positief naar zijn werk kan gaan, al lijkt me dat heel moeilijk. Probeer toch maar te genieten van je mannetje. De tijd gaat al zo snel. Gelukkig zit je nu niet meer met je nachtdiensten, dus dat is dan wel weer positief. Bevalt het goed op je nieuwe plekkie? Gelukkig ik ga heel hard voor je duimen. Heel gaaf dat het nu echt van start gaat. Krisje nog gefeliciteerd. Plaats je snel een paar foto's van je buik (of heb je dat al gedaan?) Mutzie wat fijn dat je zo geniet van het werken. Het leukste moment van de dag vind ik altijd weer als ik na een dag werken thuis kom en er staat een lachend meisje voor het raam te zwaaien. Euhm de rest ben ik een beetje kwijt. Sorry. Manon groen licht dus voor jou. Fijn dat ze straks een plan gaan maken voor de volgende bevalling, maar volgens mij loopt iedere bevalling weer anders. Dus wie weet valt het allemaal mee die keer. Maar ik snap dat ze het uit voorzorg zo gaan aanpakken. Ik hoop dat ze dat bij mij ook doen, want die rugweeën vond ik echt vreselijk! Jeetje wat deed dat pijn. Ik ga zo op de foto van Tessa stemmen. Sam is gelukkig niet echt ziek geworden van de prikjes. Ze heeft vandaag wel wat rode vlekjes op haar lichaam, maar daar heeft ze geen last van. Hoewel ze gisterenavond echt totaal niet wilde gaan slapen. Hopelijk was dat toeval, want ze is namelijk ook vreselijk verkouden. De 7e tand is inmiddels ook doorgekomen en we hebben alweer nieuwe schoenen moeten komen, want de vorige waren alweer te klein. De zwemjuf is trouwens 2e geworden dus helaas geen zwemfeestje.