Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by BLiS, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loestig

Loestig Bekend lid

Mar 12, 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Allemaal een super geweldig 2011 gewenst. Het wordt gewoon het beste jaar tot nu toe :D voor iedereen

Even nog een tip voor Julesz (nadat ik manon haar tip zag moest ik daaraan denken). Op de zwangerschapscursus hoorde ik dat het helpt als je op de wc zit om je ogen en mond wijd open te houden, want dat zijn net als daar beneden sluitspieren. Zodra die open staan ontspannen de andere sluitspieren ook en dan gaat het veel gemakkelijker. Geloof het of niet, maar het werkt.

Mutz ik heb je kaatje ook gehad, maar ook van heel veel anderen. Allemaal super bedankt ervoor. Ik heb dit jaar geen kaarten verstuurd, maar zoals jullie hierboven al lezen wens ik iedereen het allerbeste.

2. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    De beste wensen voor het nieuwe jaar!

We hebben een leuke jaarwisseling gehad.
    Had s'ochtends getest, maar zoals verwacht negatief. Verwacht elk ogenblik ongesteld te worden!
    Deze cyclus ga ik bloedprikken en de cyclus daarop naar het ziekenhuis voor de samenlevingstest!

Zo nieuwjaar wensen bij de familie.
    Fijne dag allemaal.

3. Loestig

Loestig Bekend lid

Mar 12, 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Gelukkig balen dat de test negatief was. Volgens je banner kun je morgen pas testen of klopt dat niet? Ik hoop voor je dat de ongesteldheid uitblijft en dat de test nog negatief was, omdat je te vroeg teste. Zo niet dan hopelijk snel een goede ronde. In ieder geval een nieuw jaar met nieuwe kansen.

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Das idd balen gelukkig..maar geen bloed geeft moed....hopelijk was je gewoon nog iets te vroeg....anders veel succes komend jaar met de MMM die je steeds meer ingaat denk ik zo...ik hoop dat julie wens voor dit jaar vervuld zal worden net als die van Mutz en 1979....

Julesz...whahah sorry..ik zie je dus al zitten...na al die lekkere hapjes van gisteravond....jij zit achteroverhangend met je mond en ogen wijd open op de wc vandaag..fles water naast je...hihi...:D:p

5. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    En daar zijn de duivels weer.................

6. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!!!!
    Op naar een fantastisch jaar!!!!!

Mijn nieuwjaarsnachtdienst is goed verlopen. Geen ernstige incidenten. Kwam wel helemaal kapot en koud thuis. Helaas niet zo lang geslapen. 13.00 uur was ik alweer wakker. Zo na het eten nog maar even een tukkie doen en dan op voor nacht 2.

Gelukkig: grrrrr die rotduivels!!! balen meis dat jullie jaar niet anders mocht beginnen.

Mutz: bij jouw mannetje ook alles goed verlopen?

7. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    Iedereen is vast lekker aan het uitrusten van de drukke dagen!

Ik ben me aan het voorbereiden op morgen. Dan stop ik met roken.....heb er gewoon zin in!!! Zal wel heeeel moeilijk worden!!
    Hoop dat jullie me steunen, zal ik wel nodig hebben.

8. Loestig

Loestig Bekend lid

Mar 12, 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Gelukkig natuurlijk steunen we je. Zet hem op meid. En balen van die rode duivels. GRRR!!

9. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè Gelukkig, balen dat het rood is! Wat betreft het stoppen, ik steun je!!! De eerste paar dagen is het zwaar, daarna wordt het minder en dan komen er perioden van wel zwaar niet zwaar. Met name feestjes en partijen. Maar je stopt op het goede moment, in de zomer vind ik het altijd nog zwaarder. Lekker op een terrasje met een wijntje en een.... Maar komt goed, heb vertrouwen in je!

10. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve meiden allemaal een HEEL GELUKKIG, GEZOND, VRUCHTBAAR EN LIEFDEVOL 2011!!!!

Hebben jullie het allemaal gezellig gehad????

Julesz hahah het werkt echt om achterover te ziten of van voor naar achter te bewegen hahah dan heb je zo'n hefboom effect of net als met klei in zo'n machine whahaha pffffrrrt in een mooie sliert eruit!

Gelukkig balen zeg dat je weer ongesteld bent geworden.. Hoop dat het bloedprikken je wat meer duidelijkheid gaat geven!

Super gelukkig is je nachtdienst goed gegaan! Heb aan je gedacht hoor! Hoeveel nachten moet je nu nog en ben je daarna lekker een paar dagen vrij???
    Wat is Nick groot geworden!!! Lekker ventje hoor!!! Leuk om hem zaterdag weer in het echt te zien!!!

Mutz zoooo dan jij was ook weer lekker laat thuis hahah! Maar vast weer bere gezellig geweest!

Manon ook nog laat op in jouw toestand ;) hahaha

Bietje balen dat je je weer misselijk voelt! Dan blijft het ook zo lastig om het geheim te houden he! Wanneer moet je naar de vk of ga je onder controle bij de gyn???

Sab wat een geweldige foto weer van Mirza op hyves. Zo'n kanjer!

Smits heeft Tim ook lekker doorgeslapen???

Oh jee verder weet ik t niet meer!

Onze oudjaar was ook weer erg gezellig. Gaan al jaren naar mijn zus waar alle vrienden (eigenlijk mijn zus haar vrienden) ook zijn. Ik was natuurlijk doodnerveus hoe het zou gaan met Charlie, aangezien ze het vertikt om ergens anders te slapen haha. Maar na een uurtje pruttelen is ze lekker gaan slapen en niet wakker geworden van de knallen precies onder haar raam haha!
    Om 3uur waren we thuis en om 7uur weer op hhahahahah!

Oh en ik ben een beetje bang dat het weinig knuffelen wordt met Charlie zaterdag, want ze is ineens verschrikkelijk eenkennig en begint soms al te snikken als er iemand te lang naar haar kijkt!!! Kan geen stap verzetten zonder dat ze gaat huilen of achter met aan tijgert... zelfs als ik op de wc zit zie ik een koppie om de hoek komen hahahah! Maar goed wie weet valt het mee!
    Ook is t nog de vraag of Ro mee kan komen, omdat ze een hele grote belangrijke partij hebben op zijn werk waar heel veel werk in zit. Het is de vraag of zijn 2 collega's t samen afkunnen of dat Ro ook moet komen... hoop t niet!!!!

11. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Gelukkig: ik doe met je mee hoor! Vannacht mijn laatste nachtdienst dan rook ik er nog even op los. Maar vanaf morgen is het KLAAR!!!!!! Hou me op de hoogte hoe het gaat!!

Jojo: Wat lief dat je aan mij hebt gedacht. Nog 1 nachtdienst en dan hoef ik alleen donderdag nog een avonddienst te draaien en dan lekker lang weekend. Heerlijk. Heb er zin in iedereen weer even te zien. Jammer als Ro niet mee kan. En charlie, ach niet druk om maken hoor kijken we stiekem van een afstandje naar haar.

Sab: leuk om tijdens mijn nacht een sms te krijgen! Mirza ook goed geslapen?

Nou ik ga nog even flink wat koffie drinken anders red ik het echt niet vannacht gaaaaaaaaaaaaaaappppp

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Gelukkig..balen dat die rot ongi weer is doorgebroken..En dat stoppen met roken gaat je natuurlijk lukken. Je klinkt super gemotiveerd en dat is een pre...JE KAN HET!!!!

@ Super..fijn dat de nieuwjaarsnacht rustig is verlopen. Hoe gaat het nu met Nick? Slaapt hij 's nachts ook alweer wat beter?

@ Jojo..ah joh Charlie even laten wennen en dan lekker knuffelen, haha. Mirza kan ook lekker opstandig worden hoor van "vreemden" eerst zo'n dikke pruillip en dan tranen daar ben ik zelfs jaloers op, haha. En Ro moet gewoon meekomen hoor, die collega's doen het maar gewoon met zijn tweeen. Ro heeft andere verplichtingen.

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh Super, gelijk gepost, haha. Wat goed dat je weer gaat stoppen met roken. Ik nog niet hoor, eerst nog even flink afvallen en dan ga ik weer een poging wagen, anders ben ik helemaal niet te genieten, haha.

Mirza heeft super geslapen met oud en nieuw. 's Morgens zelfs tot 9.15 uur dus heerlijk.

14. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Knap hoor Super dat je de motivatie hebt om weer te proberen te stoppen!!!
    Ik ook nog even niet... waarom niet??? geen motivatie dusss hahahah
    Ik heb al tegen Ro gezegd dat hij ook tot 1 uur kan werken ofzo en dan naar Smits toe... Hij overlegt t morgen dus ben benieuwd!

Ja Sab 1 voor 1 hoor. Dat afvallen is al knap genoeg! Denk dat we met open mond naar Jas en jou staan te kijken zaterdag!!! Ik ben nog gewoon dik en ik rook dus mij herken je wel whahahha!!!

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Jojo..ik ben niet dun ofzo hoor, haha..Ben nog steeds dik dus je hoeft me niet te zoeken.

16. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH joepie nog max 2 weken en dan komt ons nieuwe bed!!!!! Eindelijk lekker slapen!!!! Vandaag naar Ikea geweest en een nieuw dekbed gekocht. 220 bij 240 dus we hoeven geen ruzie meer te maken om de dekens :D

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou Sab... jij was al niet DIK dus nu helemaal niet! Ben je veel in je gezicht kwijt?? Zo ja dan wordt het wel zoeken hoor, want je had al geen bol hoofd ofzo!!
    Oh en Sab dus Jas Ro jij en en staan als enige nog buiten te stinken??? Knap hoor van de anderen, maar ook knap ongezellig hahah

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Shit..was de ikea open vandaag?? Jammer, had ik ook wel heen gewild. Ach dan maar gewoon zoals gepland vrijdagmiddag, haha.

Ja staan we nog maar met zijn vieren te stinken en misschien de volgende date wel helemaal niemand meer, haha...

Bij Jas is er heel veel in zijn gezicht af, die heeft helemaal een klein hoofd gekregen, haha. Waar het bij mij af is, geen idee eigenlijk, ergens van binnen denk ik, whahaha

19. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Whahaha stel me zo voor dat als je hoest je een keiharde echoooo hoort hahaha omdat er van binnen zoveel af is whahaha! Nou ik denk dat je het zelf minder goed ziet als wij dat doen!

Ja Ikea Amsterdam was open, maar pfffffff wat een drukte zeg! Moest wel lachen want we stonden even ergens te kijken en Charlie had ik bij iets kleurigs gezet, maar toen kwam er een mevrouw aangelopen die vlak bij haar iets wilde bekijken hahah ze werd pissig joh!! Ze trok haar speen eruit en ze ging zo heel boos "kletsen" hahah toen die vrouw weg was ging de speen er weer in en was t goed! DIVA!!

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh is dat het wat ik steeds hoor, haha.

En mooi toch Diva Charlie, ik vind dat helemaal super hoor als ze een beetje een eigen willetje krijgen, zolang ze maar naar hun moeder luisteren, haha

Share This Page