Hier ook een erg verkouden mannetje. Zo zielig altijd. Keano slaapt nu alweer bijna twee uurtjes, ga zo maar eens naar boven kijken of hij wakker wil worden. Straks om 15:45 uur de 20 weken echo, spannend, hoop zo dat alles goed is! Nu even een poging tot reageren. Manon wat super groen licht, maar toch nog niet helemaal, wel weer spannend hoor. Loestig, leuk hè de thuis komst na een dag werken, ik kijk er ook altijd enorm naar uit. Jammer dat de zee juf tweede is geworden. Mutsje, fijn dat het zo goed gaat met het kolven enzo. Super dat het ook allemaal goed gaat met Milan op t dagverblijf en bij opa en oma en papa natuurlijk! Is toch een geruststelling en zo zit je toch met een fijn gevoel op je werk. Verder weet ik het even niet meer hoor...ga maar eens boven kijken bij mijn mannetje en straks richting het echo bureau.
Loestig...wat jammer van je zwemlerares...tweede is ook supergoed maar helaas zit daae geen feestje aan vast... Hier ook een verkouden meisje...hopelijk blijft het bij Sam daarbij...de vlekjes zullen toch wel van de prik komen denk ik, hopelijk zet dat niet door. En van dat raammoment moet je dan toch maar eens een foto maken hoor en posten dan natuurlijk! Mijn gyn zei trouwens over de bevalling dat je vaak weer dezelfde (soort) weeën krijgt...maar wel zei ze dat het nu allemaal sneller kan gaan omdat het de tweede is...maar dat hoeft niet als de weeën weer niet doorzetten...koffiedik kijken dus en idd meer voorzorgsmaatregelen. Denken jullie aan nog een tweede? Mutz...zou jammer zijn als je er niet bij bent..maar snap het wel..het is echt een eind voor jou. het kolven..ja...ik weet ook niet wat ik zou doen eerlijk gezegd. Fijn dat Milan het zo naar zijn zin heeft bij de andere kindjes en bij opa en oma. Hoe vaak is hij nu bij het KDV geweest? Wat wennen die kleintjes overal snel aan he.... Naat..wat spannend de 20 weken echo...houd ons op de hoogte he van hoe het was!
Manon ik heb op je foto gestemd. Wij denken ook wel aan een tweede kindje, maar ik wil nog even wachten tot Sam iets groter is. Ik vind het nog zo fijn om van haar te genieten en met een tweede erbij wordt het gewoon toch wat drukker. De vlekjes hebben niet doorgezet en worden al iets minder. Tessa ook al verkouden, ja was te verwachten met dit weer. Dat is voor de kindjes ook echt niet te doen die kou. Naat jij ook met een verkouden mannetje. Hoe was de 20 weken echo? Smits hoe is het trouwens afgelopen met de 2e offerte van de dakkapel? Wij hebben a.s. woensdag een afspraak met zo'n leverancier. Hopelijk wordt het bedrag bij ons iets lager, want van dat bedrag van jou wordt je niet echt vrolijk.
Alles is goed met ons tweede knulletje! We kregen een xtra lange echo .i.v.m. dat er iemand bij zat die het moest leren, erg leuk vond ik, want ze vertelde nu veel meer dingen dan bij Keano. En echt een jochie hoor, overduidelijk te zien! Morgen gelijk verf halen voor de muren van de babykamer hahaha Manon mijn VK vertelde hetzelfde idd over de vorige bevalling, omdat het bij ons zo snel is gegaan bij Keano, moet ik nu ook direct zeggen dat ze gelijk moeten komen als ik straks bel...staat ook wel in de computer daar natuurlijk, maar midden in de nacht hebben ze die niet bij de hand (denk ik) hihihihi Loestig, tuurlijk eerst lekker genieten van jullie meisje, jullie moeten ervoor gaan ls jullie er aan toe zijn toch! Hier weer een druk dagje op kantoor. 1 dag niet geweest en het lijkt wel of er een bom is ontploft op mijn bureau...grrr... Ach bijna weekend denk ik dan maar...Wel koud brrrrr...gister nog gauw voor Keano boots gekocht, kan die vanmiddag lekker spelen in der sneeuw met Opa en Oma.
pfff...dames niet te veel over alle bevallingsverhalen, weeen etc praten... ik was totaal niet zenuwachtig voor mijn komende bevalling Haha... 'ieder kind komt wel ter wereld met of zonder pijn' is mijn motto... maar nu we niet meer optellen maar aftellen omdat ik alweer over de helft ben, begint het wel meer in meer te leven.... afgelopen woensdag weer bij de vk geweest... alles goed aan ons wondertje buik is opgemeten en daar was niets vreemds aan.. draag verder naar voren waardoor mijn buikje al zichtbaar is... al is die niet veel gegroeid sinds de vorige foto vind ik... (de cm zegt ook van niet ) hartje klopte ook weer goed en mijn bloeddruk is weer opgemeten... toch even schrikken vond ik... mijn laagste onderdruk ooit gemeten 130/50... hoofdpijn blijft trouwens wel aanhouden maar de vk zei ook dat dat in deze fase van de zwangerschap een veel voorkomend kwaaltje is... meiden.. nog wel even hoor.. ik ben sinds ik zwanger ben eerst 6 kg afgevallen... daarna 3 aangekomen (kerst+nieuwjaar) maar nu weer een 1 kg minder...dus eigenlijk -4 kg... wanneer begonnen jullie aan te komen?? kindje groeit verder allemaal goed en maak me daar ook totaal geen zorgen over hoor... kindje is trouwens al goed voelbaar.. geen kriebels meer maar echt al kleine uuhh schopjes waarschijnlijk... zelfs ivo (ok meneer had erg veel geduld en heeft wel een kwartier zijn hand stil op mijn buik gehad Haha) voelt het al bewegen ok... nu even posten en dan kijken of we nog op jullie
kunnen reageren... en weg was al mijn bericht Haha.. jojo...is nu lekker in ons brabantse landje... have fun meis... en fijn dat het kriebelt... nu idd jullie huis kwijt kunnen!!! mutz hoe is het allemaal met jullie huis?? al helemaal droog en verder aan de klus??? fijn dat je werk zo goed bevalt en jammer als je niet voorkomen de 26ste.. veel te lang geleden dat ik je heb gezien...hallo toen was ik nog noot eens zwanger Haha... smits... hoe is het allemaal met je schoonma?? en nog meer offertes gehad??? en balen trouwens van jullie post deze week...pfff bi en.hoe gaat het met het dieet?? goed vol te houden??? super... wat zielig om je pa zo te treffen dan denk ik.... sterkte hoor... manon... op naar een nieuwe ronde nieuwe kansen voor tessa... alweer gestemd hoor...hoeveelste staat ze??? en spannend van het ziekenhuis... nu je lichaam goed laten uitrusten en dan op naar het nieuwe wonder!! loestig...alweer bijna vakantie voor die vent van jou... gaan jullie nog ist carnaval vieren?? de baby middag ofzo??? en idd gewoon lekker je eigen tempo met kids nemen... snap heel goed dat je ook lekker wil genieten van sam... naat.. fijn dat alles goed was met de echo... sab....wat een heerlijke sneeuw foto's van mirza... gaat alles goed met jou trouwens??je bent zo stil?? (net als wij allemaal wel.wat stiller zijn geworden ) oja had nog wel meer nieuwtjes trouwens... 1 mrt krijgen we de sleutel van het huis..zie er wel tegenop... hier achter te laten waar pap zoveel heeft gedaan... al krijgen we er iets ontzettend moois voor terug... ons 'grotr-mensen-huis'... mijn schoonmama had slechte uitslagen van het bloed... meer kankercellen in het lichaam...dus weer over alle scans geweest gisteren en donderdag de uitslag daarvan... ivo's oma is anderhalve week gelden overleden (moeder van ivo zijn moeder) en dat was ook even.slikken.... ivo steunen en zelf vind ik uitvaarten nog steeds moeilijk maar het is best ok gegaan... maar het scheelt ook dat het voor het mensje veel beter is... nu is het echt klaar...genoeg geschreven en nieuwtjes gespuit... fijn weekend meiden!!
Kris: Mooi he om de kleine uk te voelen in je buik. Ik heb daar zo van genoten. En over 3 weekjes de sleutel van jullie nieuwe huis. Moetenn jullie daar nog veel doen? Kan mij wel voostellen dat je het moeilijk vind om je huidige stek te verlaten. En over het gewicht...... Ik durf niet met zekerheid meer te zeggen hoeveel ik ben aangekomen, gok op 6 kilo. Jojo was volgens mij ook afgevallen tijdens haar zwangerschap, tovh Jojo? Manon: Jammer dat het niet gelukt is om baby van de maand te worden. Ik had nog een tweede account willen aanmaken, maar helaas lag Ziggo er bij uit (2 dagen) en kon ik niets. Wat een goed nieuws van de Gyn, licht op (bijna) groen. Gelukkig: Heel heel veel succes deze maand met jullie eerste echte poging!!! Sab: Gelukkig bestaat facebook, anders wisten we hier niet hoe met je gaat. Loes: Ben benieuwd naar jullie offerte. Het dakkapel, 4 meter breed, kost hier ong 7000,-. De verdere zolder verbouwing het resterende bedrag. Kan mij nog steeds niet voostellen dat een muurtje, vliering zoveel geld moet kosten. Mutz: Zou het erg jammer vinden als je er niet bij bent, maar begrijp het heel goed. Kan jen iet een tussenstop maken bij 1 van ons om te kolven (is maar een ideetje). Naat: Altijd weer een opluchting als de echo goed is. Ga je de babykamer helemaal veranderen? En hoe is de Cars kamer geworden? Super: Jeetje lieve schat het zit ook niet mee. Zo klote hoe bedrijven alleen maar naar de centen kijken en niet naar de mens. Hopelijk krijgen jullie steun van de bond etc en verliest je pa niet zijn salaris. Dikke knuf Hier: Met dit prachtige schaats weer moest ik nauurlijk een buikgriepje oplopen, grrrr. Gelukkig gaat het weer beter. De tweede offerte komt helaas op hetzelfde bedrag. Krijg er helemaal de riebels van als ik er aan denk. We gaan het wel doen, maar dan wel in het najaar ipv het voorjaar. Degene die facebook hebben snappen dat we bepaalde post even een gat heeft geslagen in de begroting. We wachten nu op de belastingteruggave.
Zo daar ben ik dan ook weer eens ! Eens kijken wat ik mij nu nog kan herinneren over jullie berichten.... Kris: Jeetje over de helft alweer, wat vliegt de tijd zeg. Spannend om naar een nieuwe plek te verhuizen. En best wel moeilijk natuurlijk om je vertrouwde plekje achter te laten. Maar je gaat vast zoveel moois beleven in jullie nieuwe huis. Heb je al buikfoto's? Ik ben namelijk erg nieuwsgierig! Loes: ben je er al achter wat de rode vlekjes zijn? Zou de vijfde of zesde ziekte kunnen zijn. Volgens mij hebben die te maken met die vlekjes. Fijn dat Sam geen last heeft gehad van de BMR. Nick was daar namelijk best wel ziek van. Mutz: wat ben jij toch een bv teiger!!! Echt respect voor je dat je het zo vol houdt met je werk erbij. Fijn dat je je ritme alweer helemaal te pakken hebt. Naat: Jeuhhhh de kleine helemaal goed gekeurd. Altijd weer fijn om te horen. Heeft Keano al een beetje door wat er allemaal gaat gebeuren? Smits: pfieuwwww flinke kostenposten voor jullie zeg! Wel leuk dat het evengoed doorgaat! Wat een geweldige foto stond er laatst op fb van Tim!! Cool Manon: hoe is de stand deze maand ? Jojo: zeg ben jij even stoer geweest, een heel weekend weg!!!!! Nu ziekjes las ik? Beterschap hoor. Sab: Hoe gaat het met jou? Voel je de kleine al goed? Zo nou weet ik het even niet meer....ben al een heel eind gekomen. Nou de bond staat achter mijn vader. Ze hebben een jurist ingeschakeld en de klachtencommissie en de arbo. Pffff pittig allemaal voor mijn vader. Probeer hem maar te helpen waar ik kan. Ik vind het geweldig op mijn nieuwe werkplek . Ik heb samen (met mijn werkpartner) al 7 onderzoeken lopen. Whahaha en ik heb er nog de ballen verstand van. Maar wat heerlijk om zoveel nieuws te leren en doen. Je wordt behoorlijk in het diepen gegooid maar daar leer je echt veeeeeel van. Ik ga het hier wel redden de komende maanden. De 26ste moet ik werken . Zat er natuurlijk dik in!
Krisje, wat rot zeg dat de uitslagen van je schoonmoeder niet zo best zijn. En ook nog het overlijden van de oma van Ivo, sterkte voor jullie. Wel iets leuks in het vooruitzicht, jullie nieuwe huisje en natuurlijk de baby! Super, fijn dat het je bevalt je nieuwe werkplek. Smits, jeetje wat een dure kosten voor jullie zeg pfff...snap dat jullie de dakkapel later doen, logisch hoor. Sab inderdaad stil op ZP, maar we volgen je wel via Facebook en Hyves hahaha, leuke foto's ook van Mirza in de sneeuw. Bietje hoe gaat het met jou en op t werk? Met de kids ook alles goed? Jojo, beterschap!! Loestig, Sam al opgeknapt? Nouw ik ga ff bikkelen op 't werk vandaag. Laatste werkdag deze week heb lekker lang weekend. We gaan dit weekend lekker een weekendje naar Centerparcs (Kempervennen). Lekker even ertussen uit met z'n drietjes.
Was nog niet klaar....hahaha drukte te vroeg... Ohja, keano zijn cars kamer is er nog niet. Ivm kerstvakantie was de fabriek 2 wkn dicht, dus waarschijnlijk volgende week of die week daarop. De rolgordijnen en de muurtekening zijn wel af! Nou ga verder doei X
Lekker Naat een weekendje weg! Heerlijk van genieten. Loes: we zijn vriendjes hoor. Zat echt even te denken; "ja hoor, die ken ik helemaal niet". Maar toen viel het kwartje...
Haha Super tja het was ook even zoeken waar je zat. Ik moet dan steeds denken, hoe heten ze ook alweer in het echt. Maar gevonden en gelukkig vriendjes geworden. Ik heb steeds meegelezen, maar geen tijd gehad om te reageren. Dat gaat me nu ook niet lukken, want ik moet zo gaan werken. Reageer later echt op jullie.
vandaag 1e iui gehad. Heb 2 mooie eitjes en het sperma was weer super goed. Nu dus 2 lange weken wachten. Schrijf dit via iphone dus reageer van de week uitgebreid via laptop.
Gelukkig wat suuuuuuper spannend nu!!!!!!!! Oh wat gaan die 2 weken lang duren, maar hopelijk voor een heeeeel goed doel!!!! Jeetje ik ben een zeef en weet gewoon echt niet meer wat er geschreven is! Weet dat Super een dikke knuffel verdient en dat ik heeeeel blij ben dat je het zo leuk hebt bij de recherche! Wie weet zeggen ze wel aan t einde van de periode "joh superrrr je bent superr we willen je houden!!!!" Mutz ik las op fb dat er voor jullie een eind komt aan alle ellende en jullie toch nog redelijk snel kunnen gaan starten in jullie huis!!!! Fijnnnn! Kris spannend hoor een nieuw huis en kan me dan ook zeker voorstellen dat je toch wat achterlaat wat je paps gemaakt heeft... Gelukkig is je papa altijd bij je, want kijk op een heldere avond maar naar de sterren.... De ster die het felste straalt is voor jou! Let je een beetje op jezelf??? Naat hoop dat t kamertje dan nu snel geleverd gaat worden! Ben benieuwd naar t eindresultaat! Ohhhh wat slecht ik weet t niet meer! Weet dat Smits een lang bericht heeft gepost ff terug lezen!
Smits jij dus ook buikgriep gehad,... Ik ook bah bah bah! Heb je nog wel een beetje kunnen schaatsen of ben je nog steeds beroerd? Balen dat die offertes zo duur uitvallen zeg! Ik hoop dat je snel een boom vindt waar geld aan groeit! Ik kom dan wel even plukken hoor! Zonde als t verrot! Manon, ik vind het best apart te lezen dat je helemaal een speciaal plan van aanpak krijgt bij een volgende bevalling. Voor die placenta snap ik het helemaal, maar weeën doen bij iedereen toch pijn? En t grotendeel van de mensen heeft toch rugweeën? Ik heb ontzettende rug én beenweeën gehad + een bevalling van 48 uur, maar ik denk niet dat ze daarvoor een apart plan willen maken! Word je dan niet bij voorbaat alweer bang gemaakt voor een bevalling? Ik denk dat je het hartstikke goed hebt gedaan, want kijk maar in dat ledikantje wat voor plaatje daar ligt Laat je alsjeblieft niet gek maken hoor! Ben benieuwd wanneer jullie echt weer gaan starten!!! Hier begint het ook behoorlijk te kriebelen hoor, maar aangezien we ons huis nog niet verkocht hebben, is het gewoon nog niet handig. Natuurlijk ben je eerst nog 9 maanden zwanger en kan de baby best een half jaar of langer bij ons op de kamer en daarna met Charlie een kamer delen, maar ideaal is het niet! Dus wij wachten zeker nog tot september dit jaar, maar heel veel langer wil ik niet wachten hoor hihi! Over 26febr. Ik weet niet of ik het heel leuk vind om het door te laten gaan eerlijk gezegd! Het plan was natuurlijk om met alle meiden af te spreken zonder mannen en nu kunnen Mutz én Super niet en dan vind ik het zijn doel een beetje voorbij gaan om eerlijk te zijn! Dan spreek ik liever af als we echt allemaal kunnen!!! Nu speelt ook mee dat wij tot eind maart geen zondag meer met z'n 3tjes hebben en dat niet echt goed is voor ons gezinsleven, aangezien Ro natuurlijk alleen maar op zondag vrij is.... Mochten jullie het verder wel door willen laten gaan, kunnen jullie het misschien beter wat meer zuidelijk plannen! Is voor iedereen makkelijker! Hoop dat jullie het begrijpen! Oh dan nog een nieuwtje wat wij heeeeel leuk vinden hahah! We krijgen ws een (voor ons) nieuwe auto!!! Een Skoda Fabia combi stationwagen! Een aantal meiden een grote mensen huis, wij eindelijk een grote mensen auto Ik vergeet vast een hoop mensen sorry!!!!
Jojo een skoda fabia combi is een hele fijne auto. Ik kan het weten, want wij hebben er ook een. Haha. Niet zo'n gigantisch grote auto om in te parkeren, maar een ideale grote kofferbak. Balen dat het huis nog niet is verkocht. Hebben jullie nog kijkers gehad de afgelopen tijd? Hopelijk snel een koper voor jullie en dan kun je lekker gaan klussen voor een broertje of zusje voor Charlie. Gelukkig oh meid wat heerlijk dat alles er goed uitziet. Nu 2 hele spannende weken. Ik ga ongelofelijk voor je duimen. Smits bij ons kwam de offerte helaas ook heel hoog uit. We hebben nog geen definitieve prijs, maar moeten in de richting van 8000 à 8500 denken. Pff een hoop geld. We gaan 23 februari naar de showroom en dan horen we de prijs en krijgen we in ieder geval wel 5% korting, omdat het nu een aanbiedingsmaand is. Tja we laten het toch maar plaatsen, want op termijn zullen we er heel blij mee zijn. Jullie gaan het dus ook plaatsen in het najaar. Post nog eens een lekkere foto van jullie mannetje. Ben benieuwd hoe hij er nu uitziet. Dat posten van foto's geldt trouwens voor iedereen. Ben erg benieuwd naar de kids en buikjes. Naat bijna de cars kamer volledig inrichten met een bedje. Spannend. Krisje weet even niet meer wanneer je gaat verhuizen, maar volgens mij toch vrij binnenkort? Balen dat het je schoonma niet goed gaat. Je hoopt toch altijd op een positief bericht. Heel veel sterkte. Super voor jou ook een knuffel. Wat super dat het bij de recherche goed bevalt. Hoop net als Jojo dat er straks voor jou een plekje is daar. Euhm de rest ben ik een beetje kwijt. @ hier: Sam is niet meer verkouden en de vlekjes zijn helemaal weg. Die waren volgens mij toch wel van de BMR prik. Ze heeft nu wel een beetje last van een sprongetje. Iedere avond brullen als een speenvarken en als je dan haar kamertje binnenkomt zit ze voluit te lachen en te spelen, maar ze is aan de andere kant ook doodop. Gelukkig nu een methode gevonden dat het redelijk snel is opgelost, hopelijk blijft die de komende dagen werken.
Als ik anderen vraag een foto te posten, moet ik dat zelf natuurlijk ook doen. Hierbij een lekkere sneeuwfoto in de achtertuin. Bekijk bijlage 222851
Gelukkig..wat super spannend zeg de komende tijd!! Ooooh ik loop zo te duimen voor jullie, het is jullie zo gegund!! Krisje..hoe is je buikje? Al wat meer te zien inmiddels? Jullie huisje gaat opschieten zeg! Ik bel je van de week ff...heb je nog een dag en tijd waarop ik het beste kan bellen? Loestig...wat een grappige foto zo van Sam met dat zonnebrilletje over haar mutsje hihi...wat is ze ineens groot nu ze kan staan! gelukkig is ze van die vlekjes af en niet meer verkouden....hier wel een verkouden meisje helaas. Snot loopt haar neusje uit..aaaaach...heb een uitje naast haar bedje gelegd en het lijkt wat te helpen...ze heeft er gelukkig geen koorts bij. Jojo...ja ik stond er ook van te kijken hoor dat ze dat ook meteen wilde aanpakken...ja weet dat (bijna)iedereen er last van heeft maar zij vind dus dat dat eigenlijk helemaal niet nodig is en dat iedereen recht heeft op een minder pijnlijke bevalling...super toch? maar denk dat ze het niet had gedaan als het alleen maar dat was...de hoofdzaak is toch echt die placenta wat soms toch wel gevaarlijk kan zijn zei ze omdat daarbij vaak veel teveel bloed wordt verloren. Maar wat leuk dat het bij jou ook weer begint te kriebelen!! Straks zijn wij saampjes zwanger?? Wat een stoere auto hebben jullie uitgezocht...volgens mij dezelfde als die wij willen haha...wij mogen volgend jaar april een nieuwe uitzoeken en hebben die al een tijdje op het oog, grappig... Smits...wat duur toch he verbouwingen..zeker van die ingrijpenede...wij zouden ook graag nog verbouwen maar wij zouden graag een opbouw op de opbouw willen...en dat is echt ontiegelijk duur..kunnen we beter verhuizen haha...ach hopelijk wint 1 van ons eens het miljoen...als dat zo is krijg jij van mij een dakkapel! Super...moi dat je het zo naar je zin hebt bij de recherche..zit er eindelijk eens een goeie op al die zaken!...is het een beetje zoals in Flikken Maastricht?Of is dat echt helemaal uit de duim gezogen? ehm...ja ben de rest eerlijk gezegd ook een beetje kwijt..heb het hier beredruk. Ik ben bezig Tuppweware demonstratrice te worden en dat vergt best veel van je vrije tijd in het begin, maar het is ook wel weer heel erg leuk! ik heb 8 maart mijn eerste eigen party dus moet gaan voorbereiden wat ik ga vertellen...ieeeeeh wel eng hoor..ben eigenlijk niet zo goed om voor een groep mensen te praten, maar het went vanzelf zei de rest dus daar hoop ik dan maar op haha. Met Tessa alles goed. Ze zit op handen en knieen en komt zowaar vooruit. Wel met moeite, met tijgeren gaat het wel sneller. Ook met eten gaat het met sprongen vooruit. Ze eet een liga uit haar hand, alleen met het laatste stuk moet ik helpen anders stopt ze dat zo heel achter in haar keel ... Maandag naar het CB, ben benieuwd hoeveel ze is gegroeid en aangekomen... Oh en wat ik nog kwijt wil...ze is echt een voorbeeldige slaapster geworden. Ze gaat heel graag naar bed, pakt dan haar hondje en gaat ermee kroelen en valt dan altijd zo in slaap. Ook slaapt ze nu langere periodes, gewoon een uur en ook rustig 1,5 en 2 uur...helemaal super. Heel wat anders dan die hazeslaapjes van in het begin, heerlijk!
hoi hoi meiden, Pfffff.... nog twee dagen werken haha.... even spuien hoor... veel last van mijn banden de afgelopen vier dagen.. maar wat kan ik onze kleine nu goed voelen! met de dag beter...ivo gister ook weer vol verbazing zijn spruitje kunnen voelen vent was gelijk weer een jaar of 10 zo blij hij was haha... Gelukkig! spannend... laat die twee weken maar snel gaan voor jullie.... Spannend hoor... duimen draaien hier en de vingers zijn gekruisd... Jojo... wat vind ik het fijn al je positiviteit te lezen zooo heerlijk hoe je nu in je leven staat!! En super ook jij hopelijk weer lekker wat positiviteit met je tijdelijke job... heerlijk meis.. geniet van je dag-dagen smits... tja... verbouwen is nooit goedkoop... mijn ouders hebben vroeger ook een dagkapel geplaatst en dat is toen mijn slaapkamer geworden..ideaal en dat was nodig om die ruimte leefbaar en als extra slaapkamer te kunnen rekenen... loestig... wat heerlijk jullie meid... wat meisje is het onderhand al niet... zo wat is ze groot geworden zeg!!! manon... donderdag en vrijdag ben ik tot 3 uur bereikbaar.. dan ben ik vrij haha... verder druk druk druk met werken.. en dan moet ik ook nog verder gaan met inpakken in dezer dagen (eerst maar eens van mijn bandenpijn af zien te komen...) uhhhhh....verder blanco... Hier dus alles ok... druk met de laatste dagen werken maar heerlijk met de groep aan de slag gekunt..De duopartner is ziek dus heb nu die groep 5 dagen gehad... zo wat een wereld van verschil.. kan heerlijk werken met die groep nu!!! Verder op naar carnaval en hopelijk kan ik dat wel helemaal redden ivm mijn bandenpijn... En dan nog een halve week vakantie, een halve week werken en dan verhuizen... En dan zitten we weer in maart! Meiden daten we nog wel of niet???