Ga ook maar weer eens reageren. Jammer dat het de laatste tijd zo stil is (nou ja, de laatste dagen weer even niet) maar daar ben ik medeschuldig aan. Zou jammer zijn als we steeds minder contact gaan hebben, blijft toch bijzonder ons groepje. Evenals de dates. Vind het echt heel jammer dat ik niet meega. Mijn eigen keuze, maar het is echt niet makkelijk met het kolven en die afstand en ergens openbaar. Jeetje, heb al tig keer iets getypt om het uit te leggen/mezelf te verdedigen. Hoop alleen dat dat niet nodig is... Mochten we besluiten het zuidelijker te doen of later zorg ik dat ik van de partij ben. Vind het nog steeds leuk om af te spreken en zeker een keertje zonder kids. Zo, dat is mijn aandeel in het dateverhaal
Verder is reageren misschien ook wel leuk @Gelukkig: oooh, wat spannend, maar heerlijk dat je nu een eerlijke echt kans hebt!! Het gaat jullie zo lukken dit jaar, wat zeg ik? Deze maand!! @jojo: vind je berichtjes ook heeerlijk om te lezen. Wat ben je positief, wat fijn, wat super! Leuk dat het kriebelt! Kom maar op met die kopers! Leuk een nieuwe auto. Mooie ook! @super: als eerste, wat fijn dat je het naar je zin hebt bij de recherche! Hopelijk keert zo de rust bij jou een beetje terug. Hoe gaat het met je pa? @smits: pff, wat een geld! Huizen kosten geld, dat heb ik wel gemerkt... Mooi is het eindresultaat wel. Wel balen van die studieschuld.. Hoe is het met Tim? Is het schaatsen nog gelukt? @Manon: onze aankomende Tupperwarejuf! Zal de deksel opsturen. Goed gesprek bij de gyn. Fijn dat het zo kan! @Kris: wat goed van je te horen. Komt een drukke tijd aan. Ben benieuwd naar je buikje. Het liefst live natuurlijk! @Bietje en Sab: op jullie reageren is makkelijk, want we horen via zp maar weinig van jullie... Lang leve FB, dus wel een beetje op de hoogte. @Loes: wat een grote, lieve meid heb je toch! Fijn dat het weer goed met haar gaat. @Naat: lekker dekentje gehad las ik. Volgende keer met z'n vieren! Heel bijzonder. Even posten. Batterij bijna leeg...
Nog even ego... Het gaat idd de goede kant op met ons huis. We zijn droog en gaan dus dit weekend weer opnieuw beginnen. De keuken is vandaag gekeverd, van de week wordt ie geplaatst. Van het weekend het laminaat erin en half maart verhuizen. Al onze nieuwe spulletjes erin, zo'n zin in! Met Milan gaat alles goed! Lacht volop en maakt lieve geluidjes. Ligt vaak zomaar in zijn bedje te kletsen, zo schattig! Zo iedereen weer even een overdosis Mutzie gehad denk ik
Haha, lees nu terug... Fijn die autospelling.. Naat: geen dekentje, maar weekendje!! En er staan een hoop extra 'e's achter woorden... Ach, jullie snappen het, hoop ik (nog meer Mutz...sorry)
Kris wat heb je al een mooi buikje!!! Hahaha ik keek eerst verkeerd en dacht wat is die bobbel onder je buik, maar dat zijn je boobies whahahaha verkeerd om hahah! Die bandenpijn is niet fijn he! Zul je zien dat je buik ineens heel hard gaat groeien! Hoe is het tussen Ivo en jou? Leren jullie elkaar nu erg anders kennen door alles wat jullie mee hebben gemaakt en aan het meemaken zijn? Zo lang kennen jullie elkaar natuurlijk nog niet! Was ik even benieuwd naar! Loestig wat een poepie is Sam zeg! haha erg leuke foto! Mutz je hoeft je niet te verdedigen hoor! Ik snap je wel! Lijkt me ook een hele onderneming en je zet niet tussen de scones en de thee door die kolf erop, daar heb je toch een fijn plekje voor nodig en geen wc o.i.d!! Ik vind het ook jammer dat we elkaar allemaal wat minder spreken. Daarom verplaats ik de date ook liever dat we allemaal kunnen komen! Misschien kunnen we dan naar Utrecht ofzo! Midden van het land eerlijk voor iedereen denk ik! Lekker dat je zo geniet van jullie kleine lachebekje! Ik vind het lief van jullie dat jullie me zo positief vinden. Ik ging mijn berichtje terug lezen en vond het wel meevallen hahah, maar goed ik hoor het natuurlijk graag! Oh en we hebben besloten dat als we te veel met de prijs moeten gaan zakken om ons huis te kunnen verkopen, we voorlopig nog hier blijven wonen. Beebje nr. 2 mag dan gewoon hier komen wonen. We schikken allemaal wat in, ruimen op, zijn creatief met de ruimte en dan moet dat vast goed komen! Ik ben van mening dat een kind groeit en gelukkig wordt van de liefde die het van zijn ouders krijgt en niet van de oppervlakte waar het woont! Dus, zodra ik weet of ik een vast contract krijg dan gaat die pil de deur uit! En t liefst zou ik dat nu al doen, maar verstandig is het nog niet! Dus september op zijn vroegst... gedullldddd Eerst ons mini huisje opfleuren en ruimtelijker maken (lees op te ruimen en uit te zoeken)
Zo wij zijn ook weer terug van het weekendje weg. Erg leuk geweest, vooral het zwemmen vond Keano helemaal geweldig. Ook zijn we nog naar Plopsa Indoor geweest in Hasselt. Ik vond het wat tegenvallen, waarschijnlijk ook omdat Keano niet in alle attracties mocht, logisch hoor, maar dacht eigenlijk dat het wat meer op de echte kleintjes was gericht, niet dus! Verder heerlijk geweest! Nu helaas weer aan de bak...BAH.. Sinds zaterdag ook regelmatig last van harde buiken. Donderdag even aangeven bij de VK. Vind het geen prettig gevoel. Bij Keano heb ik hier vrijwel helemaal geen last van gehad...en nu dus al bij 22 weken. Ohja en 10 maart hebben we de 3d echo, leuk vooruitzicht weer. Krisje, mooi buikje hoor. Jojo, wat is Charlie toch een heerlijk meisje. Loestig, natuurlijk ook een leuke foto van Sam. Wat is ze alweer gegroeid, gaat snel allemaal zeg. Smits, en gelukt het schaatsen met Tim, vond hij het wat of?? Gelukkig, wat spannend voor jullie zeg deze weken, mijn duimen draaien hoor! Super, fijn dat je het zo naar je zin hebt bij je tijdelijke nieuwe job...zit er niets vast aan of?? Sab en Bietje volgen via FB, dus we zijn op de hoogte... Ik weet het even niet meer nu...dus ga maar posten.
Mutz: jeeeeeee eindelijk kunnen jullie weer beginnen in het grote mensen huis. Leuk dat deze week de keuken geplaatst wordt. Is alles goedgekomen met de verzekering? Mooi he om mee te maken hoe je kleintje zich ontwikkelt. Peet: Goeie keus, een plek waar je woont mag niet je dromen afnemen. Er zijn genoeg mensen die klein wonen en veeel kinderen hebben en dat gaat toch ook prima. In sept weet je dus of je een vaste aanstelling krijg. Zal toch wel goedkomen? En jullie hebben ook een leuke uitgave gedaan.....nieuwe auto. Super leuk. Manon: Hoe kom je erbij om tupperware dame te worden? Wil je dit ook naast je werk blijven doen of zit je te denken om je huidige werk stop te zetten? Kris: Rottig om bandenpijn te hebben. Ik heb daar gelukkig niet veel last van gehad. Wel van harde buiken, maar in tegenstelling tot Naat vond ik dat helemaal niet vervelend. Moeten jullie nog veel doen in het nieuwe huis? Loes: Wat een schattige foto van Sam. Ze is echt zo'n meisje meisje, heerlijk. Zal deze week nog even een foto posten. Schaatsen met Tim was geen succes. De arme man is zo bang op het ijs. Durfde hij eindelijk na een tijd op het ijs te stappen, gleed ie gelijk op zijn kont. Tjaaa dat hielp natuurlijk niet mee. Reageer later verder. Moet Tim wakker maken en bij oma brengen. Kan ik naar Rotterdam voor lenzencontrole.
Smits aghhhh dus hij is gelijk gevallen, ja logisch dat die het ijs niet meer op wilde! Oh ik vind het echt een vervelend gevoel dat me buik dan opeens zo enorm hard wordt...zo zie je dat iedereen dat weer anders ervaart. Maar goed kijk ff wat de vk te zeggen heeft donderdag. Trouwns jojo wat en supoer wagen heb ff gegoogeld. lekker ruim hoor.
Zo en ineens is iedereen weer druk aan de babbel hier. Gezellig! Kris mooi buikie hoor. ik moest ook even dubbel kijken, had het scherm verkeerd gedraaid, maar ziet er echt al goed uit. Binnenkort dus verhuizen echt gaaf! Jojo wat een mooi meisje is Charlie zeg. En in september voor nr 2. Je zit gewoon weer helemaal goed in je vel. Helemaal top! En die aanstelling komt vast goed. Mutzie fijn dat je weer bezig kan zijn met jullie huis. Gelukkig eerder dan verwacht. Ga je ongeveer tegelijk met Krisje over. Smits ben erg benieuwd naar de foto van Tim op het ijs. Ach gossie wel zielig dat hij het ijs niet op durfde en daarna ook nog onderuit gaat. Hoe kom je over je angst heen, zo dus niet! Haha Manon tupperware dame in spé. Ben je dan heel veel avonden van huis of valt dat wel mee. En wat is Tes snel zeg. Nu al proberen te kruipen. Volgens mij wordt dat een hele vlugge.
Naat: Hoe is het op Pascal zijn werk? Leuk dat de kleine in je buik zoveel beweegt. Misschien is het wel beter dat je harde buiken vervelend vind. Ik trok mij nooit zoveel aan van de buiken en liep gewoon door, maar of dat nou zo goed is (besef had ik toen nu, hoe stom het ook klinkt) SAB & BI: Komen jullie nog naar de date? Oja Kris: Wat een mooi buikie!!!!!!
Smits zo hé wat is die Tim al een grote vent . Het gaat echt heel snel zeg. Gelukkig toch nog genoten op de ijsbaan. Naat ben gisteren helemaal vergeten op jou te reageren. Ik had bij de zwangerschap ook heel veel harde buiken. Op den duur werd dat weer iets minder. Waarschijnlijk groeit je buik heel snel. Dat kan ook die harde buiken geven. Enne stress uiteraard ook, dus lekker egoïstisch zijn en aan jezelf denken.
Smits: wat een leuke foto's van jullie Tim, echt al een grote jongen hoor. Wat betreft het werk van Pas; dat trekt weer wat aan, dus waarschijnlijk loos alarm, ach we zien het wel hoor. voorlopig werkt hij daar nog en hebben ze niets aangevraagd vij het UWV betreft de ontslagvergunning dus kunnen ze niks. Wat betreft die harde buiken, ik vind het echt geen fijn gevoel. Misschien omdat ik die bloeding ook heb gehad in dec. waarschijnlijk door stress en drukte, ik heb geen zin om mezelf voorbij te lopen, dus ga het gewoon even vragen morgen bij de VK, voor de zekerheid. Misschien is het wel normaal en heb je er iets meer last van bij een tweede zwangerschap, ik weet het ook niet haha Loestig, geeft niet hoor, ik vergeet ook wel eens ergens op te reageren! haha M'n buik groeit wel snel nu inderdaad, dus ik wacht gewoon even af wat de VK er morgen over zegt. en denk toch in 1e instante aan mezelf en de baby! Komt goed.
even snel een berichtje omdat ik hier toch alleen maar mag wachten.... vanmorgen met veel buikpijn rond middenrif wakker geworden...nu twee laagjes daar last van... even vk gebeld en die wilde me zien... wat eiwit in mijn urine... onderdruk nog laag 60 bovwndruk te hoog 145.. wist niet goed waar de pijn vandaan ontmoeten komen.. maar al die kleine dingetjes samen vond ze toch wat twijfelig.... dus richting gyna gestuurd... daar net bloed geprikt en urine ingeleverd.. co assistent al gesproken en zo nog een gyna.... toch wel even schrikken van denkende bandenpijn naar afwachten wat het zou kunnen zijn... pfff houdt jullie op de hoogte
Jeetje Kris dat is even schrikken. Hopelijk worden er geen eiwitten gevonden!!! Jullie kleine laat hiermee wel weten dat mama echt rustiger aan moet gaan doen!!! Hou je ons op dde hoogte? Knuffel!