gelukkig niets aan de hand...bloed en urine goed... enige wat het kan zijn maagslijm dat geïrriteerd kan zijn...dus loos alarm girls
Jeetje Kris dat is schrikken! hopelijk niet veel aan de hand...weet je misschien inmiddels al meer? Wilde je nog bellen vandaag maar hoe laat kon dat nou en kan het nog wel nu met dit erbij? Tes heeft trouwens waterpokken of zesde ziekte...is nog ff afwachten wat haar uitslag gaat doen..ze zit onder de rode vlekjes na eerst flink verkouden te zijn geweest...
oh haha tegelijk....gelukkig niets aan de hand!!!! alleen weer zo'n rotvervelend kwaaltje erbij....wanneer kan ik je bellen?
Pff, Kris, gelukkig loosalarm! Ik zal ook eens proberen een foto van ons mannetje hier te plaatsen...
Haha Mutz wat een heerlijk vrolijk kereltje en echt een mannetje om te zien. Kris, al ff gespreken op w.a. Gelukkig loos alarm. Hopelijk is de kwaal snel over.
Zoals belooft ff een verslag van mij... De 1e IUI dus gehad, het prikken van de menopur heb ik steeds zelf gedaan. De eerste prikken erg moeilijk, deed er gemiddeld 40 minuten over voordat ik de injectie gezet had maar de laatste paar prikken zette ik binnen 5 minuten. 2 Keer voor een echo naar t ziekenhuis geweest en er groeide veel follikels waaruit 2 mooie grote eitjes zijn gegroeid. Mocht donderdag de pregnyl injectie zetten. Afgelopen zaterdag dus de inseminatie. Sperma was erg goed. Half uurtje blijven liggen op een gekanteld bed en als huiswerk kreeg ik mee dat het goed zou zijn als ik snel een klaar zou komen. Nu dus piep*ng lang wachten..... Voel me niet anders dus verwacht er niks van.
Fijn om te horen, geeft me moed! Kan pas volgende week zaterdag testen i.v.m. pregnyl (toch Manon)???
Ja, je moet idd niet te snel testen, want Pregnyl zal er nu voor zorgen dat je test positief is. Pregnyl vermindert elke dag met de helft, dus 5000-2500-1250-625-312 enz. Na ongeveer 12 dagen is dat uit je lichaam, dus vandaar dat ze aanraden om zo lang te wachten met testen. Je kan nu wel vrijwel met zekerheid zeggen dat je zatdag je ei hebt gehad, dus 2 weken erna testen! Geduld....(alsof je dat niet had opgebouwd de afgelopen jaren.....). Succes!
Ja klopt Gelukkig...pregnyl gaf mij toen een valse positief... wow spannend hoor verder...mijn duimen zijn blauw van het duimen voor je
duim voor je gelukkig... hier terug van avondje carnaval...omdat we altijd zes avonden is de eerste de meest rustige... op naar morgen... en ja mama's luister naar mijn lichaam!!!
Gelukkig wat een spannende weken nu zeg! Ik duim voor jullie, hoop zo dat t raak is jullie verdienen het zo!!!! Krisje dat is even schrikken zeg! Doe je wel rustig aan meid. Hier straks ook even mijn urine langs de HA brengen voor te checken op blaasontsteking. Manon en wat is t bij Tessa ben je er al uit? Heeft ze ook koorts of dat niet? In ieder geval beterschap voor jullie meisje. Mutz wat een heerlijk mannetje!! Zo gister controle gehad bij vk. Gezegd van de harde buiken. Moest vandaag even mijn urine laten checken om evt. een blaasontsteking uit te sluiten, als dat t wel is krijg ik antibiotica en als dat t niet is moet ik toch gaan bekijken of het op een rustige dag/vrije dag minder harde buiken zijn dan op een werkdag...ze zei als dat zo is dat ik toch eens een praatje moet gaan maken op t werk om evt minder te gaan werken als t aanhoudt...dus we zullen zien. Een rustig weekendje maken we er maar van...moet wel zeggen dat ik vannacht na gister vrij te zijn geweest geen 1 harde buik heb gehad terwijl ik die 2 nachten ervoor er een aantal had snachts na gewerkt te hebben die dagen. Vandaag dus weer aan t werk, hopelijk niet zo'n drukke dag, helaas nooit te voorspellen bij ons op de zaak!!
Gelukkig wat een spannende tijd nu. Hier wordt ook flink geduimd. Krisje gelukkig loos alarm. Tja met de carnaval toch een beetje rustiger aandoen. Naat oh ja blaasontsteking kan het ook zijn bij harde buiken. Was ik alweer vergeten. Ik heb dat toen ook moeten testen. Weet je wanneer bij mij ook meer harde buiken kwamen, als ik seks had gehad. Ja echt! Mutzie wat een droepie zeg. Echt al een flinke vent. Manon wanneer had je ook alweer je eerst eigen tupperware avond? Lijkt me best een beetje eng om producten aan te prijzen in een onbekende groep. Vooral de eerste paar keer zou ik echt super zenuwachtig zijn.
Manon drukte te snel op verzenden. Weet je al wat Tessa heeft? Waterpokken of zesde ziekte? Sam heeft ze nog geen van beiden gehad dus kan geen tips geven.
Volgens mij heeft ze de zesde ziekte want anders hadden de vlekjes nu blaasjes moeten zijn. Ze heeft ook geen jeuk. Mijn eerste eigen Tupper is 8 maart bij een vriendin en de dag erop gelijk nog 1 bij een kennis Ieeeeeeh!! Ik vind het ook doodeng hoor! Maar moet hier ff doorheen... Naat..weet je al of je blaasontsteking hebt? Kris..alaaf, alaaf, alaaf...leuk carnaval! Ik bel je rond 12.00 vandaag. Smits...wat een heerlijke foto's van Tim!! Loestig...Sam kan de ziekte nog steeds krijgen, tot haar derde jaar stond er...Tessa is er gelukkig niet zo superziek van geweest. Gewoon een fikse verkoudheid. Ze had wel koorst maar niet superhoog. tenminste, niet wat ik gemeten heb, je weet niet wat ze tussen het meten door nog heeft gehad natuurlijk. Maar ze hoest zo erg, dat vind ik zo rot voor haar. Ze hoest tot ze eten opgeeft, dat is nu drie keer gebeurt al en lijkt nu wel minder te worden gelukkig. Eten opgeven is gisteren al niet meer gebeurt. Ze heeft nu ook al twee dagen geen koorst meer en eet ook alweer goed. de enige symtpomen die ze nog heeft nu zijn die vlekjes, een lichte snotneus, nog een beetje hoesten en nog wel snel moe zijn.
Oh en verder wil ik gewoon ff kwijt dat ik 4,5 kilo ben afgevallen...ben nu 66,5. Ik wil nog 3,5 kwijt en nog beter 6,5.... En dat Tessa zo lekker gaat slapen altijd..helemaal leuk!! Ze houdt zo van naar haar bedje gaan dat het gewoon bijna raar is. Ze laat zien dat ze moe wordt door in haar ogen te wrijven en wordt dan dreinerig. Zodra ik haar dan op haar bed leg krijg ik zo'n heerlijk grote glimlach te zien van haar. Ik stop haar ik haar slaapzak en tegelijkertijd pakt zijn haar knuffelhond en houdt hem ik haar handjes tegen haar gezicht aan. Meestal met een pootje van het beest in haar mond als soort speen. Dan rolt ze op haar zij en doe ik de dekens over haar heen, geef een kusje en doe nog even een liedje aan en zeg weltrusten en loop weg. Dan gaat ze soms nog wat praten(tegen die hond??) en valt ze heel lief zonder te huilen in slaap. Zo gaat het altijd..hoe laat het ook is...lief he! Moest ik even kwijt omdat ik het zo schattig en bijzonder vind..een kind dat zonder tegenstribbelen naar bed gaat...
en nog ff spuien Bekijk bijlage 224370 Goedemorgen poessie, goedemorgen Tessie Bekijk bijlage 224371 yes..op handen en knieen...