haha sorry hoor ik kan nooit kiezen Bekijk bijlage 224378 Mooi treintje van papa van vroeger Bekijk bijlage 224380 doei doei
Zo nu echt de laatste hoor Bekijk bijlage 224381 Lekker ingepakt Bekijk bijlage 224383 sneeuwengeltje
verder iedereen die foto's had geplaatst..Jojo, Mutz, Kris, Bir...leukkkk!! ga zo door met spuien haha ben gek op foto's kijken. Zo vaak zien we elkaar niet en zo kunnen we het groeien van de kids en buikjes goed in de gaten houden
Manon ik moet om half 2 vanmiddag bellen voor de uitslag van de urine test. Vannacht gelukkig geen harde buiken gehad, sinds in ben opgestaan toch wel weer een aantal van ongeveer 30 seconden. Dan zakt t weer weg. Loes, ik moet bekennen dat ik sinds het weekend telkens die harde buiken heb, we niet meer hebben gevreen. Vind het een beetje eng en niet prettig, ogh muts die ik ben he... Manon wat een heerlijk meisje is Tessa en echt al zo wijs ook!
Bekijk bijlage 224417 Bekijk bijlage 224418 Dan spam ik ook maar eens foto's hihihihihi Mijn buikje is hier 20 weekjes precies...
Meiden, het is geen blaasontsteking. Wel zijn er eiwitten gevonden in mijn urine. Ik moest van de HA gelijk even de vk bellen om dit te melden. Dit dus gedaan, voor nu hoef ik me geen zorgen te maken, het is tenslotte niet erg veel wat is aangetroffen. Wel extra controles. Ook mezelf in de gaten houden, betreft andere symptomen zoals erge hoofdpijn, duizelingen, sterretjes zien etc. Als ik dat zou krijgen kan het duiden op zwangerschapsvergiftiging. Hopelijk valt het allemaal mee, maar vind t best eng allemaal. Wat betrett de harde buiken, dit staat hier los van. Wel in de gaten houden, anders meer rust. Jeetje bij Keano heb ik nergens last van en nu begint t...
Wat een leuke foto's komen er voorbij!!!! En veel ook whahhaha trotse mama;s I love it! Gelukkig wat spannend zeg en idd je hoeft niet altijd wat te voelen! Hier zijn er geloof ik wel meer die niks bijzonders voelden en zo zwanger als wat bleken!!! Duimen draaien! Mutz whoehoe lekker bezig in jullie huis! Wat wordt Milan groot! Lekker ding is het! Naat doe jij maar eens even rustig aan! Vind dat eiwit verhaal maar eng bah! Hier klapperende eierstokken.... Wilde wachten op een vast contract, maar mijn leidinggevende zegt dat ik gewoon zwanger mag worden want dat contract komt er wel whahahaha!!! Dahaaaag Pil!!! of niet???
Hahahahaha jojo ik zeg doen!!! Weg met die pil...maar natuurlijk moeten jullie daar samen achter staan. En natuurlijk komt dat contract er, daar ben ik van overtuigd. Ik vind het ook eng hoor, vannacht nog wel 2 harde buiken gehad, niet zo heel veel dus maar dat eiwit verhaal spookt toch door mijn hoofd...ook al zegt de vk dat ik me voor nu geen zorgen moet maken. Vandaag rustig aan doen, wel een verjaardag straks en vanmiddag met Keano bij onze voetbalclub naar de minder ar aval...maar papa gaat ook mee dus ik ga daar lekker zotte en alles bekijken hihihih
jojo...even tussen mijn slaapjes door.... hier ook geen vast contract... maar dat zit er de kokende tijd zeg jaren ook niet in.... dus natuurlijk neem je een risico... maar van de andere kant je baas zegt je dat je daar jezelf niet druk over moet maken.. ik zeg doen... zo nog even doorslapen....maar vijf uurtjes gehad vannacht..Haha love carnaval!!!
Gelukkig dat kan ik me voorstellen! Hou vol, je wacht al zoooo lang dan kan dit er ook nog wel bij! (ja echt niet hoor ik je denken haha) Sterkte en we blijven duimen! Kris, wij zijn toch wat voorzichtiger (lees Ro). We zitten toch met een hypotheek die we moeten betalen. Maar goed, werk is er altijd denk ik dan maar weer! Al moet ik achter de kassa! De kogel is door de kerk. Ik stop na deze strip met de pil en ga dan ouderwets "ontpillen"! Augustus gaan we er echt voor, maar als het eerder gaat kriebelen bij Ro dan natuurlijk eerder hahaha, maar daar is hij veel te serieus voor dus denk het niet! Hij vindt het wel allemaal super spannend op een positieve manier hoor! Nu was Charlie vandaag echt niet te genieten en dan ga je wel weer nadenken of ik het wel red allemaal, maar goed ik kan Charlie wel aan en die is toch wel uit de peuterpuberteit als nr.2 er aan toe is hahaha!
Oke was het niet van plan om te zeggen, maar ga het na het verhaal van Jojo toch doen.......De pil is hier sinds 3 weken de deur uit en ook wij ontpillen eerst en zullen rond augustus voor het echt werk gaan. Vind het zo leuk dat er straks misschien weer een groepje tegelijk zwanger is. Naat: wat een mooie buikje!!!! Probeer vooral lekker te genieten van je zwangerschap. Zoland de Vk zich niet druk maakt moet jij het helemaal niet doen. Zij weet tenslotte waar ze op moet letten en wanneer er risico's zijn. Kris: Have Fun!!!!!! Mutz: wat heerlijk dat het goed opschiet in jullie huis. Super al die hulp die jullie krijgen. Post je nog wat foto's. Ben vooral benieuwd naar de keuken. Rest: uhhhhhhh weet het even niet meer, sorry
Super wat gaaaaf!!!! Dan zijn we misschien weer samen zwanger Hopelijk gaat het net zo voorspoedig als bij Tim en Charlie Echt heel leuk! Wat heeft bij jullie tot dit besluit geleid? Ik weet dat jullie ook nog wat twijfels hadden enzo! Leukkkkk!
Haha geweldig! hopelijk dan straks in augustus/september eh...4 zwangeren??? Gelukkig, Smits, Jojo en ik.....nog meer liefhebbers haha...
Wat lees ik hier toch allemaal voor leuke nieuwtjes zeg??? Spannend hoor Jojo en Smits, whiehoe...Bij ons is het echt ontpillen nooit gelukt, haha.. Oh...Gelukkig wat een spannende tijden voor jullie nu zeg. Ga zo hard voor je duimen. Hopelijk vliegt de tijd voorbij. Naat...hier ook regelmatig harde buiken, volgens de VK is dit heel normaal bij een tweede. Kris..gewoon carnaval aan het vieren....Ik vind je stoer, haha. Mooie foto van je buik ook. Heerlijk he, lekker pronken met je zwangere buikje. Mutz..Yesssssssssssss het eind is in zicht met jullie nieuwe woning. Straks heerlijk genieten met zijn drietjes in jullie nieuwe stulpje. Stond er voor de zomer niet een topictripje richting Zeeland gepland. Manon...wat een prachtige foto's van jullie mooie meid. Euhhh shit en toen wist ik het niet meer, hahah.. Hier gaat alles zo zijn gangetje. Met onze kleine meid gaat alles goed. Wederom een zwangerschap volgens het boekje. Merk wel dat het veel zwaarder is dan bij Mirza, maar we zitten alweer op 28 weken dus het schiet al aardig op. Mirza is een heerlijk mannetje wat je met de dag ziet groeien. Helemaal gek op zijn kleine nichtjes en ontpopt zich nu al als de grote verzorger. Hopelijk is hij straks ook zo lief voor zijn zusje....
Kris gefeliciteeeeeeerd! Geweldig nieuws en het is je zooooo gegund!!!!!! Hebben jullie al een datum in jullie hoofd???